Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, No N skrev:

Trodde golf var en ganske dyr sport, men han tjener kanskje penger på det? For han er ganske god såvidt jeg har forstått. Kanskje det er jobben hans?

Han er ikke noe kjent golf-navn i distriktet nei, og det er småpenger å hente på disse turneringene her. Dessuten har han ikke vunnet noen av de..

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utlevering og utlevering av den minste. Ser heldigvis ikke mye til de eldste lengre.

Og VP: klarer du å skrive I dag? IDag er ikke et ord. ☺

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utleveringen er nok et ledd i provokasjonen og som motsvar mot kritikken her. Jeg hadde ikke ventet noe annet, det ville vært for mye å forlange. Jeg lurer på hva hun tenker? Hva er interessant med disse utleveringsbildene? Hvem har i interesse av det bortsett fra mor, far og evt besteforeldre?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til får jeg inntrykk av at de med krumspringene sine kun henvender seg til KG-brukerne, men jeg mistenker at de glemmer at hvem som helst som ønsker det faktisk både kan se og ta opptak av alt de offentliggjør og bruke det til sitt eget formål, uansett hva det måtte være. 

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye eksponering av minste IDag også.

Men det aller mest kritikkverdige er at hun ikke klarer å lære seg å skrive "i dag".

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste blogginnlegget til Paprika fokuserer på interiør, og er etter min mening bra. Hun har fått inn mer farge i det kalde interiøret. Fine bilder som helt sikkert inspirerer mange. 

Positiv utvikling i en fase jeg antar er tøff, til tross for fasaden. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leiligheta ser ikke ut som hennes stil i hele tatt. Eller er det sånn at stilen hennes er den hun får sponset? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pollen skrev:

Den leiligheta ser ikke ut som hennes stil i hele tatt. Eller er det sånn at stilen hennes er den hun får sponset? 

Det virker som stilen nå (gulldetaljene) er påvirket av den gullfargede kjøkkenkranen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, FruRosa skrev:

Det virker som stilen nå (gulldetaljene) er påvirket av den gullfargede kjøkkenkranen.

Jepp. Virker som den er utgangspunktet. Jeg synes faktisk bildene fra kjøkkenet er noe av det finere hun har vist frem på lenge, siden det ikke er så totalt overlessa, det skal hun ha for. Men hun avslører nok en gang mangel på faglig dyktighet. Kjøkkenøya har ikke overheng på benkeplata, altså det går jo ikke an å sitte der å spise, gjøre lekser e.l... så hvorfor sette barkrakker der? Om det ikke er for å vise frem noe hun har fått sponset...?🤷‍♀️

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har mye fint men jeg synes bloggen er vanskelig å lese. Vanskelig å finne frem på så da blir det heller til at jeg går inn hit og leser 🤣😜

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barstoler rundt en kjøkkenøy der benkeplaten går rett ned kant-i-kant med med underskap. Kjempepraktisk.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Flisespikker skrev:

Barstoler rundt en kjøkkenøy der benkeplaten går rett ned kant-i-kant med med underskap. Kjempepraktisk.

Nettopp! Og i en forholdsvis liten leilighet burde man vel ha færre møbler for å ta vare på plassen som er og skape større romfølelse. Synes det skinner gjennom på mange måter at hun ikke har noen utdannelse innen faget interiør. Rommene skal være mest mulig nedlessset med nips, har jeg inntrykk av. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sitat

* Persondebatt

Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner.

På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen.

Mindreårige har et særskilt vern i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Kvinneguiden / Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. 

Sitat

* Respekter moderatorene. Hetsing og uthenging av moderatorer eller administratorer kan føre til utestengelse uten varsel. Kommentarer og spørsmål til moderering skal legges på Ris og ros-forumet, eller på PM direkte til moderator.

Måne, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...