hufsaaaaa Skrevet 29. august 2019 #1561 Del Skrevet 29. august 2019 Hun prøvde jo å selge noen pledd for ikke så lenge siden ogs... Men husker ikke hvilken side der var gjennom. Det var vel kanskje ikke noen ny bedrift, bare en hurtig rasket sammen nettside? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 29. august 2019 #1562 Del Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Hun prøvde jo å selge noen pledd for ikke så lenge siden ogs... Men husker ikke hvilken side der var gjennom. Det var vel kanskje ikke noen ny bedrift, bare en hurtig rasket sammen nettside? Www.villa-paprika.no Står de har de på lager, men står også at de sendes etter 2 uker.. så mulig de ikke er på lager men droppshippes fra Kina om noen bestiller. Står forsåvidt at nettsiden er under Lord Gekko AS... så ja, vet ikke.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 29. august 2019 #1563 Del Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, Ranunkelen skrev: Ja, la også merke til at hun dro i en nuppete joggebukse.. Hva slags jobb skulle det liksom være, jeg har vanskelig for å tro på noe som helst som hun skriver. Man drar vel ikke på interiørbesøk i joggebukse. Så neppe noen jobb. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 29. august 2019 #1564 Del Skrevet 29. august 2019 1 time siden, Flisespikker skrev: Husker jeg kommenterte Riviera Maison-kurvene i rotting et par sider bakover her. De er tilsynelatende borte og erstattet med en LUFTBALLONG i rotting istedenfor. Som henger på veggen i entreen. But why?! Fordi hun syns den er fin antagelig. Hva er galt med Riviera Maison? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 29. august 2019 #1565 Del Skrevet 29. august 2019 2 timer siden, hufsaaaaa skrev: Hun prøvde jo å selge noen pledd for ikke så lenge siden ogs... Men husker ikke hvilken side der var gjennom. Det var vel kanskje ikke noen ny bedrift, bare en hurtig rasket sammen nettside? De pleddene var jo et kapittel for seg selv... Først prøvde hun å selge dem privat, på Instagram, med "lånte" bilder. Hun skrev at hun hadde noen til overs. Så gikk det noen dager og nettbutikken www.villa-paprika.no dukket opp med pleddene som eneste varer. Pleddene var først i akryl, så ble de til ull og til slutt merinoull mener jeg å huske. Det ble fort stille rundt den nettbutikken, så det var vel ikke akkurat noen braksuksess kan man si. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 30. august 2019 #1566 Del Skrevet 30. august 2019 Hvorfor dette hastverket med å flytte? På den helt andre siden av byen? Langt fra barnehage, skole og barnas vennekrets? Merkelig hele greia! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 30. august 2019 #1567 Del Skrevet 30. august 2019 1 time siden, jente42 skrev: Hvorfor dette hastverket med å flytte? På den helt andre siden av byen? Langt fra barnehage, skole og barnas vennekrets? Merkelig hele greia! Siden det hastet så tok de vel det de fikk. Eller noe sånt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 30. august 2019 #1568 Del Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, jente42 skrev: Hvorfor dette hastverket med å flytte? På den helt andre siden av byen? Langt fra barnehage, skole og barnas vennekrets? Merkelig hele greia! Dette vil Camilla holde for seg selv, og det må vi respektere. Siden hun er generelt ikke kjent for å holde så mye for seg selv, forstår jeg godt at folk vil spekulere i det. Jeg må si at jeg heller beundrer de familiene som klarer å bo sammen, flere generasjoner! Jeg hadde klikket, hadde jeg skulle bodd i samme hus som mamma, selv om hun er en super mamma & bestemor. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 30. august 2019 #1569 Del Skrevet 30. august 2019 3 timer siden, jente42 skrev: Hvorfor dette hastverket med å flytte? På den helt andre siden av byen? Langt fra barnehage, skole og barnas vennekrets? Merkelig hele greia! Hun er vell flyttet tilbake til Gresvik nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sordid Skrevet 30. august 2019 #1570 Del Skrevet 30. august 2019 Det er mulig jeg er litt treg i oppfattelsen her, men har de flyttet igjen? Dvs. de bor ikke lenger hos foreldrene hennes? Der de akkurat har pusset opp hele toppetasjen og ga uttrykk for at de trivdes så godt? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. august 2019 #1571 Del Skrevet 30. august 2019 Akkurat nå, sordid skrev: Det er mulig jeg er litt treg i oppfattelsen her, men har de flyttet igjen? Dvs. de bor ikke lenger hos foreldrene hennes? Der de akkurat har pusset opp hele toppetasjen og ga uttrykk for at de trivdes så godt? Jepp. De har flyttet. VP påstår hun har blitt mer privat, så hun vil ikke fortelle detaljer rundt flyttingen og den nye boligen. Synd ikke det samme gjelder eksponering av mindreårige! Av taggen (heter det det på IG?) ser man hvilken bydel de nå bor i. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. august 2019 #1572 Del Skrevet 30. august 2019 9 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Hun er vell flyttet tilbake til Gresvik nå. Nope. Om du ser på IG er det en annen bydel hun tagger (om det er riktig benevnelse). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 30. august 2019 #1573 Del Skrevet 30. august 2019 21 minutter siden, FruRosa skrev: Nope. Om du ser på IG er det en annen bydel hun tagger (om det er riktig benevnelse). Har hun ikke på IG, men om hun vil holde bosted privat, hvorfor i alle dager tagger hun stedet?!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 30. august 2019 #1574 Del Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, RaraAvis78 skrev: Har hun ikke på IG, men om hun vil holde bosted privat, hvorfor i alle dager tagger hun stedet?!!! Hun har nok ikke tenkt å holde bosted privat. Det er lite som holdes privat der i gården. Instagram spammes med bilder fra den leide leiligheten. Eneste hun holder tett til brystet enn så lenge er hvorfor de omtrent flytta på dagen ut av den perfekte toppetasjen til foreldrenes hus de snart skulle overta til en leid leilighet til 15.000,- i måneden. Så...ja.... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. august 2019 #1575 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) 3 timer siden, RaraAvis78 skrev: Har hun ikke på IG, men om hun vil holde bosted privat, hvorfor i alle dager tagger hun stedet?!!! Det er nok GRUNNEN til enda en brå flytting hun ikke har lyst å (bort)forklare, og gjemmer seg bak begrunnelsen "holde ting privat". Siden eksponeringen av mindreårige absolutt ikke har blitt mindre kjøper jeg ikke den begrunnelsen. Hun viser fram rommene i boligen, og forleden dag inngangspartiet på Snap, så det er egentlig bare årsaken til flyttingen og om de eier eller leier hun ikke deler... Endret 30. august 2019 av FruRosa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente42 Skrevet 30. august 2019 #1576 Del Skrevet 30. august 2019 Hun bor midt i Fredrikstad sentrum . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 30. august 2019 #1577 Del Skrevet 30. august 2019 Jeg er så glad for at mannen i huset der kan snappe fra golfbanen hver dag for jeg har alltid lurt på hvordan en golfbane ser ut. Hver dag.... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. august 2019 #1578 Del Skrevet 30. august 2019 24 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg er så glad for at mannen i huset der kan snappe fra golfbanen hver dag for jeg har alltid lurt på hvordan en golfbane ser ut. Hver dag.... Han snapper jo det han gjør, og liker.. Ikke følg ham, da vel. Hvis f.eks. de som følger meg på snap ikke vil se hunden min, så behøver de ikke følge meg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 30. august 2019 #1579 Del Skrevet 30. august 2019 1 time siden, loffen skrev: Han snapper jo det han gjør, og liker.. Ikke følg ham, da vel. Hvis f.eks. de som følger meg på snap ikke vil se hunden min, så behøver de ikke følge meg. Litt av poenget her er at det er ganske facinerende at man tilbringer store deler av dagene på golfbanen når man kanskje heller burde prøve å jobbe = tjene penger. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 30. august 2019 #1580 Del Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, Minipilla skrev: Litt av poenget her er at det er ganske facinerende at man tilbringer store deler av dagene på golfbanen når man kanskje heller burde prøve å jobbe = tjene penger. Trodde golf var en ganske dyr sport, men han tjener kanskje penger på det? For han er ganske god såvidt jeg har forstått. Kanskje det er jobben hans? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg