Friluftsdame Skrevet 4. juli 2019 Forfatter #441 Del Skrevet 4. juli 2019 Uansett om disse konstellasjonene virker hinsides, så er det flott at de voksne samarbeider. At de mindreårige brukes som inntektsgrunnlag, er jeg imidlertid mer enn kritisk til. Det er etter min mening grove overtramp og uvettig voksenadferd. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 4. juli 2019 #442 Del Skrevet 4. juli 2019 5 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: De 2 minste er vell sammen annen hver helg hos Gekko / paprika. Skal hun begynne å være hos mor til v også? Nå skjønte jeg ingen ting,,,, de to minste er jo C sine🤔 Sitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 5. juli 2019 #443 Del Skrevet 5. juli 2019 10 timer siden, Hyachint31 skrev: Det er jo ikke konseptet temafest som er rart her... Det er den offentlige eksponeringen av temafest på tur med småbarn, det er den hyppige eksponeringen av alkohol og barn og tidligere blogginnlegg fra både paprika og den andre moren som gjør at folk reagerer. Det er DET som er rart her. Det er ikke mobbing , eller spekulering. Det er godt dokumentert fra flere hold. Men de innlegga har vel bloggeier beklager seg over og angret? Hun var bitter, fødselsdeprimert osv og sagt maaange ganger at hun har endret seg. Dersom de involverte har kommet seg videre, hvorfor kan ikke dere? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 5. juli 2019 #444 Del Skrevet 5. juli 2019 7 timer siden, Nicco skrev: Nå skjønte jeg ingen ting,,,, de to minste er jo C sine🤔 Mente de 2 minste jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 5. juli 2019 #445 Del Skrevet 5. juli 2019 Er hun blonde eksen til Kim? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 5. juli 2019 #446 Del Skrevet 5. juli 2019 3 timer siden, Pollen skrev: Er hun blonde eksen til Kim? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 5. juli 2019 #447 Del Skrevet 5. juli 2019 På 4.7.2019 den 17.21, Trua skrev: Litt spesielt at 4 voksne sitter utkledd på en hytte. Hører mer hjemme ved større anledninger etter mitt skjønn. Hvertfall når de har hatt samme mann😖 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 5. juli 2019 #448 Del Skrevet 5. juli 2019 Lenge siden jeg har fulgt med på det sirkuset her. Måtte innom nå, fikk barnemor til v barn med eksen til villapaprika? Merkelig å dra på hyttetur sammen etter alt som er skrevet og sagt... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 5. juli 2019 #449 Del Skrevet 5. juli 2019 33 minutter siden, hobbykokken skrev: Lenge siden jeg har fulgt med på det sirkuset her. Måtte innom nå, fikk barnemor til v barn med eksen til villapaprika? Merkelig å dra på hyttetur sammen etter alt som er skrevet og sagt... Nei de fikk ikke barn sammen. Heldigvis 😳 Ja jeg synes også det er veldig rart og unaturlig. Spesielt etter alt som er sagt, men også generelt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 5. juli 2019 #450 Del Skrevet 5. juli 2019 1 time siden, WhiteSwan skrev: Hvertfall når de har hatt samme mann😖 To ganger. Merkelig, men flott at de greier å samarbeide. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 6. juli 2019 #451 Del Skrevet 6. juli 2019 Det må jo være lov til å legge ting bak seg. Sette strek og gå videre. Om man er dømt for vold én gang vil det jo ikke si at man ER en voldsmann resten av livet. Evig eies kun et dårlig rykte er det jo noe som heter, og ofte synes jeg at "samfunnets" fordømmelse henger mye lenger i, enn hos de som faktisk var involvert. Det er jo litt trist, siden det må være lov å bli et nytt og bedre menneske (ikke alle fortjener en ny sjans hos de samme menneskene selvfølgelig). Så akkurat den biten synes jeg ikke vi kan bruke mot dem, har DE valgt å gå videre så blir det jo rart at utenforstående på et forum ikke kan akseptere det. Når det er sagt så synes jeg generelt det er rart å ville bruke kvalitetstid sammen med exer. Men det er nå meg. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 7. juli 2019 #452 Del Skrevet 7. juli 2019 På 5.7.2019 den 23.10, Clara80 skrev: Nei de fikk ikke barn sammen. Heldigvis 😳 Ja jeg synes også det er veldig rart og unaturlig. Spesielt etter alt som er sagt, men også generelt. Jeg er mer overbevist enn noengang at H er den store vinneren her ihvertfall! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 7. juli 2019 #453 Del Skrevet 7. juli 2019 Sammen med gekko sin kompis.. det blir bare bedre og bedre 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 7. juli 2019 #454 Del Skrevet 7. juli 2019 3 timer siden, Griffin87 skrev: Jeg er mer overbevist enn noengang at H er den store vinneren her ihvertfall! Hvorfor blir H helte tiden sett på som en slags ‘jesus’ totalt feilfri, burde hatt omsorgen for L, HAN er vinneren.... er du helt sikker på at det er sånn 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. juli 2019 #455 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) 2 timer siden, Frøken_ida skrev: Sammen med gekko sin kompis.. det blir bare bedre og bedre 😊 One big happy family 🙈 Rart å reise på tur og feste med ekssamboer man tidligere har anmeldt og skrevet negative blogginnlegg om! Like rart å reise på tur og feste med ekssamboer som har anmeldt og skrevet negative blogginnlegg om deg. Også rart for VPs del å plutselig bli så godvenner med vedkommende som anmeldte hennes samboer og hengte ham ut i bloggen sin. I tillegg nektet Gekkos ekssamboer VP å publisere bilder av sitt og Gekkos felles barn. VPs reaksjon på dette var å henvise leserne til Gekkos IG, der de kunne se masse bilder av vedkommende. Totalt respektløst! (Forøvrig samme IGkonto hvor Gekko innrømmet å ha fått samfunnsstraff etter ting han gjorde mot ekssamboeren "etter en øl for mye")... Endret 7. juli 2019 av FruRosa Lagt til mer tekst 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 7. juli 2019 #456 Del Skrevet 7. juli 2019 Syns det er spesielt å annonsere at man har TV dag når de helt tydelig viser i alle tilgjengelige kanaler at hver dag er TV dag i det huset. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. juli 2019 #457 Del Skrevet 7. juli 2019 1 minutt siden, Minipilla skrev: Syns det er spesielt å annonsere at man har TV dag når de helt tydelig viser i alle tilgjengelige kanaler at hver dag er TV dag i det huset. Tenkte det samme... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 7. juli 2019 #458 Del Skrevet 7. juli 2019 23 minutter siden, Minipilla skrev: Syns det er spesielt å annonsere at man har TV dag når de helt tydelig viser i alle tilgjengelige kanaler at hver dag er TV dag i det huset. Jepp. Like spesielt som å skrive at det er "lenge oppe" i ferien. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 7. juli 2019 #459 Del Skrevet 7. juli 2019 Hun bør holde seg til den dårlige norsken, for hun er ikke stort bedre på å skrive engelsk for å si det sånn. Skjønner jo hvorfor hun pøser på med barneeksponering det er jo tross alt bloggen de lever av. Færrest likes har hun på reklameinnlegg, deretter kommer interiørinnlegg, og det doble eller tredoble på bilder av barna. Kunne ønske det kom en lov som beskytter barn fra å bli eksponert på denne måten. En klar og tydelig en, og som ble fulgt opp med bøter om man bryter den. Penger er vel det eneste pressmiddelet som funker på bloggere. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 7. juli 2019 #460 Del Skrevet 7. juli 2019 MAN du tenke deg noe bedre enn..... Hun eier ikke et snev av yrkesstolthet. Hun gjør ALDRI noe ordentlig. Slurv fra ende til annen. Det er så og si aldri et annonseinnlegg uten skrivefeil. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg