Gå til innhold

SKUFFELSE over LITE/iNGEN respons på tråder 😔 Er jeg alene om det? Har jeg for STOR tiltro til KGbrukere?​​​​​​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meg igjen. Si meg får dere ikke BETALT for å svare på spørsmål på denne forumen? :jolie:

Anonymkode: 98f60...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har fått mange svar i tråden din. :)

Anonymkode: a52f3...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slutt å lag så teite tråder da! Jeg skjønner ikke poenget med å skulle svare på noe så dumt, hva er det egentlig å svare på i den tråden der? Samme med hun som i går lagde en tråd om en fyr som rørte litt på foten sin under en moteoppvisning, hva er vitsen? 

Anonymkode: 30271...965

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som du har fått mange svar i tråden din. :)

Anonymkode: a52f3...224

:jepp: Fra en veldig hyggelig og hjelpsom bruker :) 

Anonymkode: 98f60...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slutt å lag så teite tråder da! Jeg skjønner ikke poenget med å skulle svare på noe så dumt, hva er det egentlig å svare på i den tråden der? Samme med hun som i går lagde en tråd om en fyr som rørte litt på foten sin under en moteoppvisning, hva er vitsen? 

Anonymkode: 30271...965

Hun? Han mener du vel :jolie:Jeg var mann sist jeg sjekket :hoho: 

Anonymkode: 98f60...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slutt å lag så teite tråder da! Jeg skjønner ikke poenget med å skulle svare på noe så dumt, hva er det egentlig å svare på i den tråden der? Samme med hun som i går lagde en tråd om en fyr som rørte litt på foten sin under en moteoppvisning, hva er vitsen? 

Anonymkode: 30271...965

Når man kjeder seg på en søndag ... :sjenert: :plystre:

Anonymkode: 98f60...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slutt å lag så teite tråder da! Jeg skjønner ikke poenget med å skulle svare på noe så dumt

Helt enig. Det er helt hinsides dumt å spørre om HVORFOR et språk har et ord for noe som et annet språk mangler ord for.
HVORFOR har norsk ordet døgn? Engelsk mangler tilsvarende, men må klare seg med day and night. 
Det bare er sånn!

Anonymkode: 39745...502

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det er helt hinsides dumt å spørre om HVORFOR et språk har et ord for noe som et annet språk mangler ord for.
HVORFOR har norsk ordet døgn? Engelsk mangler tilsvarende, men må klare seg med day and night. 
Det bare er sånn!

Anonymkode: 39745...502

Jeg synes ikke at det er dumt.  Hvis det var Satans far finnene snakker om, så er det jo rart at vi snakker om Fandens oldemor. Det sier jo litt om hva folk mener er verst også med tanke på kjønn kanskje? Eller jeg vet ikke. Jeg er ingen forsker. Jeg fant det interessant :) TS

Anonymkode: 98f60...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det er helt hinsides dumt å spørre om HVORFOR et språk har et ord for noe som et annet språk mangler ord for.
HVORFOR har norsk ordet døgn? Engelsk mangler tilsvarende, men må klare seg med day and night. 
Det bare er sånn!

Anonymkode: 39745...502

Du er den rette å spørre tror jeg. Hvorfor regner det katter og hunder i England? :) Det er jo veldig rart?

Anonymkode: 98f60...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hun? Han mener du vel :jolie:Jeg var mann sist jeg sjekket :hoho: 

Anonymkode: 98f60...27e

Gjelder å gi menn skylda!  :hoho:

Anonymkode: a52f3...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange folk på KG, men de er stort sett bare opptatt av to ting. Penisstørrelser og islam. Med mindre trådene dine handler om disse så ikke forvent noen svar.

Anonymkode: f6f27...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  •  Rampelys-kategorien bare for å klage og sutre over mer eller mindre kjente rosabloggere. Likevel fortsetter folk å generere klikk til alle disse bloggerne, til tross for at de tydeligvis ikke liker noe som helst av det disse "kjendisene" holder på med / skriver om. 
  •  "Sosialt tullprat" kategorien for cirkel-jerking "ååhhh så snill og god og flott du er!" og bare tull og tøys.  
  •  Telle-tråder. En og to og tre, 1000, 1984 2006 9 999 og så videreog behøver jeg forklare den noe mer? 
  • Kvinnfolk som klager over "ubrukelige" kjærester, samboere eller ektefeller, og alle menn er tydeligvis fullstendig ubrukelige hele tiden.  

 

Har du ingen tråder innenfor noen av disse tema, så går det vel "så som så" med responsen...  

Anonymkode: 6e813...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Så slutt å lag så teite tråder da! Jeg skjønner ikke poenget med å skulle svare på noe så dumt, hva er det egentlig å svare på i den tråden der? Samme med hun som i går lagde en tråd om en fyr som rørte litt på foten sin under en moteoppvisning, hva er vitsen? 

Anonymkode: 30271...965

Den tråden fikk jeg lyst til å lese, hvor er'n? 😁

Anonymkode: a69a9...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Den tråden fikk jeg lyst til å lese, hvor er'n? 😁

Anonymkode: a69a9...ec5

 

Anonymkode: 30271...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...