Gå til innhold

skadelig hemmelig fetish i to år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke la være og har holdt dette skjult for alle i to år. Samboer vet ingenting. Jeg blir utrolig tent av utnyttende damer, noe så sinnssykt! Jeg går på nakenprat, collarspace, fetlife og andre fetishsider for å snakke med med damer som ønsker seg paypigs, sugardaddies, moneyslaves og lignende. Forteller om meg selv om samboeren min, sier jeg ønsker å gjøre de glade. Blir kåt og prater med dem, helt til det er på tide å betale. Da stikker jeg og prøver meg på neste jente. Neste jente som vil utnytte meg økonomisk. I blant selger de bare truser eller lignende, men da foreslår jeg å være paypiggen deres og de blir enda mer ivrig. Noen får noen kroner, andre leker jeg bare med. Noen ganger har jo truffet på de som truer med å gjøre alvor av  truslene og ringe dama mi og fortelle hva jeg holder på med hvis jeg ikke betaler. Ei av de har jeg fortsatt kontakt med og betaler 1000 kroner i mnd for å holde tyst. Det tenner meg. Det tenner meg skikkelig at noen kvinner virkelig krever å få penger av meg for å ikke ødelegge forholdet mitt med samboer.

 

Får bare mer lyst til å finne meg en skikkelig utnyttende dame som har helt kontroll over økonomien min. Samtidig snakker dama om barn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, fetishen blir bare større og større. Kan ikke gå til terapeut med dette heller. Det er jo enda dyrere. Men jeg kan ikke ha både dame og denne fetishen. Hva i all verden skal jeg gjøre for å bli kvitt den? Eller må jeg innse at den er en del av meg og avslutte forholdet til dama før jeg er i en verre situasjon i henhold til at hun kanskje blir gravid?

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MyzTeri

Hvis du tenner på det, så tenner du på det. Syns det er flott å omfavne sine fetisher :)

Akkurat denne er kanskje litt vrien, siden det vil gå noen penger med til å opprettholde en penge-domina. Men, det finnes kvinner der ute som har slaver på sine lister som tenner på at økonomien blir styrt. Så de styrer da hele hans økonomi, han må be om lommepenger etc, og de sørger for at regninger og utgifter blir betalt. Resten tar de selv. Det kan jo kanskje være en idè å prøve noe slik sånn at økonomien ikke går over styr? Man kan avtale mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke la være og har holdt dette skjult for alle i to år. Samboer vet ingenting. Jeg blir utrolig tent av utnyttende damer, noe så sinnssykt! Jeg går på nakenprat, collarspace, fetlife og andre fetishsider for å snakke med med damer som ønsker seg paypigs, sugardaddies, moneyslaves og lignende. Forteller om meg selv om samboeren min, sier jeg ønsker å gjøre de glade. Blir kåt og prater med dem, helt til det er på tide å betale. Da stikker jeg og prøver meg på neste jente. Neste jente som vil utnytte meg økonomisk. I blant selger de bare truser eller lignende, men da foreslår jeg å være paypiggen deres og de blir enda mer ivrig. Noen får noen kroner, andre leker jeg bare med. Noen ganger har jo truffet på de som truer med å gjøre alvor av  truslene og ringe dama mi og fortelle hva jeg holder på med hvis jeg ikke betaler. Ei av de har jeg fortsatt kontakt med og betaler 1000 kroner i mnd for å holde tyst. Det tenner meg. Det tenner meg skikkelig at noen kvinner virkelig krever å få penger av meg for å ikke ødelegge forholdet mitt med samboer.

 

Får bare mer lyst til å finne meg en skikkelig utnyttende dame som har helt kontroll over økonomien min. Samtidig snakker dama om barn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, fetishen blir bare større og større. Kan ikke gå til terapeut med dette heller. Det er jo enda dyrere. Men jeg kan ikke ha både dame og denne fetishen. Hva i all verden skal jeg gjøre for å bli kvitt den? Eller må jeg innse at den er en del av meg og avslutte forholdet til dama før jeg er i en verre situasjon i henhold til at hun kanskje blir gravid?

Anonymkode: 06f0c...b64

1000kr måneden?? ærlig talt, for en hønsehjerne. Hadde dette vært meg ville prislappen vært ganske mye høyere per måned for å holde min munn stille. Ville møtt opp på døren til din kone hadde ikke pengene vært på konto innen den 1. Hadde sikkert fått deg til å betale klærne mine også..

Anonymkode: ece3d...7e7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dama di ta den rollen? 

Anonymkode: 19bd2...360

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1000kr måneden?? ærlig talt, for en hønsehjerne. Hadde dette vært meg ville prislappen vært ganske mye høyere per måned for å holde min munn stille. Ville møtt opp på døren til din kone hadde ikke pengene vært på konto innen den 1. Hadde sikkert fått deg til å betale klærne mine også..

Anonymkode: ece3d...7e7

Hadde du det? ASL?

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du det? ASL?

Anonymkode: 06f0c...b64

Ja selvfølgelig. hva er ASL???

Anonymkode: ece3d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig. hva er ASL???

Anonymkode: ece3d...7e7

Hvor er du fra, hvem er du?

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud TS, prøver du å bli kvitt problemet, eller er du på sjekkern?

Anonymkode: 9839a...376

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er du fra, hvem er du?

Anonymkode: 06f0c...b64

Du får skrive Nakenprat navnet ditt her så skal jeg sende deg en melding ;)

Anonymkode: ece3d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får skrive Nakenprat navnet ditt her så skal jeg sende deg en melding ;)

Anonymkode: ece3d...7e7

pleaseenkvinne

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dama di, sier jeg bare.. 

Anonymkode: 91532...e51

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tråden for de som ønske å tjene noen ekstra kroner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣......Trodde alle med kjerring var money-slaves jeg 😆

Anonymkode: 20cad...daa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har paypigs, og opplever ofte noen som viser interesse på fet og så forsvinner. Kanskje jeg har snakket med deg allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de vil bare ha pengene dine. Ikke noe annet 

Anonymkode: cd773...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asl. Lol, den hadde jeg nesten glemt😆. Men seriøst, denne rollen kan kanskje samboer spille? Eller må det være en ukjent? 

Anonymkode: 7b8ff...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asl. Lol, den hadde jeg nesten glemt😆. Men seriøst, denne rollen kan kanskje samboer spille? Eller må det være en ukjent? 

Anonymkode: 7b8ff...487

Nei. Dama er jo liksom dama mi. Koselig, snill og noen jeg vil holde rundt i timesvis og kose med. Jentene jeg vil bli utnyttet av er helt annerledes. De er frekke, bortkjemte, griske, arrogante, og skikkelig sexy. Klarer ikke motstå dem når de forventer og krever at jeg må betale dem. Særlig når de er klar over at jeg har dame, og at de ikke bryr seg. Jeg må fortsatt please dem også. Det er så sexy! De bare tar pengene mine og utnytter meg med den største selvfølge.. Det gjør meg kåt og klarer ikke slutte å oppsøke dem. De er for uimotståelige

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dama di 😱

Anonymkode: da98d...505

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Stakkars dama di 😱

Anonymkode: da98d...505

hadde du sagt fra til henne om du hadde muligheten?

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du må gjerne gi meg penger om du vil😏

Men fra spøk til alvor, tror du hun som truer deg kommer til å si det til dama di? Det er jo blackmailing. Jeg forstår jo at det er noe du tenner på, men om du blir kvitt henne så er jo psykolog mye billigere enn 1000 kr i mnd om du går til offentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...