Gå til innhold

skadelig hemmelig fetish i to år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Blir du tent av å kaste bort pengene dine på kvinnfolk som du ikke dater og puler en gang pluss du har dame? Skjerpings mann. Du stopper med det der og skal du gi noen penger så må det være dama de som du elsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Kvelertak skrev:

Blir du tent av å kaste bort pengene dine på kvinnfolk som du ikke dater og puler en gang pluss du har dame? Skjerpings mann. Du stopper med det der og skal du gi noen penger så må det være dama de som du elsker. 

Hun har til smør på skiva hehe. Nei men det er så sexy med utnyttende damer som utpresser meg. De har sånn grep om meg.

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har til smør på skiva hehe. Nei men det er så sexy med utnyttende damer som utpresser meg. De har sånn grep om meg.

Anonymkode: 06f0c...b64

Ikke verdt å kaste bort pengene sine på, men folk får gjøre hva de vil med pengene sine. Uansett kan du ikke ha både dame og den fetishen. Du må velge. Være lykkelig med dama og kanskje barn i fremtiden, eller denne fetishen som kanskje tar slutt en gang og da kommer du mest sannsynlig til å angre på at du valgte bort dama. Kanskje du kommer til å slite med penger for du kommer til å kaste bort mye penger på det der. Synes valget er lett jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvelertak skrev:

Ikke verdt å kaste bort pengene sine på, men folk får gjøre hva de vil med pengene sine. Uansett kan du ikke ha både dame og den fetishen. Du må velge. Være lykkelig med dama og kanskje barn i fremtiden, eller denne fetishen som kanskje tar slutt en gang og da kommer du mest sannsynlig til å angre på at du valgte bort dama. Kanskje du kommer til å slite med penger for du kommer til å kaste bort mye penger på det der. Synes valget er lett jeg. 

Syns det er dritvanskelig valg. blir så tent på disse jentene.

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et patetisk menneske du er. Du kunne i det minste innrømme hva det er du virkelig tenner på, og ikke late som om din fetish er å bli nedverdiget av kvinner. For det er jo motsatt. Du sitter der og kåter deg selv opp ved å nedverdige damer, ikke ved å bli nedverdiget av damer. Du oppfører deg rett og slett som en god gammeldags drittsekk overfor disse damene, hvis jeg skal si det på den snille måten. Juridisk sett ville du fått andre og langt mindre hyggelige merkelapper.

Man kan mene akkurat hva man vil om disse damene og deres forretninger og inntektskilder, men det de gjør er lovlig og du er etter hva du forteller selv fullt klar over hva du går inn i av avtaler. Så når du bryter de avtalene, lurer og svindler disse damene, bruker opp tida deres og mottar seksuelle tjenester du har bundet deg til å betale for men så nekter å betale så bryter du en lang rekke både moralske regler og juridiske lover. For ikke å snakke om at du kjøper seksuelle tjenester. Og så føler du at du kan sitte her og rakke ned på og snakke dritt om disse damene etterpå, når det er du som er svindleren, løgneren og drittsekken? Du viser et så foraktelig syn på kvinner spesielt og mennesker generelt at jeg håper samboeren din pakker kofferten din og kaster deg på hodet og ræva ut av huset med en eneste gang og helst i går. 

Og du, de 1000 kronene som du ser på som en form for utpressing. Hvis du har lovet henne å overføre disse pengene som en del av en seksuell transaksjon, er det ikke det. Det kalles betaling. Når man kjøper sex, er det minste man kan gjøre å betale for seg. 

Anonymkode: 0e093...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et patetisk menneske du er. Du kunne i det minste innrømme hva det er du virkelig tenner på, og ikke late som om din fetish er å bli nedverdiget av kvinner. For det er jo motsatt. Du sitter der og kåter deg selv opp ved å nedverdige damer, ikke ved å bli nedverdiget av damer. Du oppfører deg rett og slett som en god gammeldags drittsekk overfor disse damene, hvis jeg skal si det på den snille måten. Juridisk sett ville du fått andre og langt mindre hyggelige merkelapper.

Man kan mene akkurat hva man vil om disse damene og deres forretninger og inntektskilder, men det de gjør er lovlig og du er etter hva du forteller selv fullt klar over hva du går inn i av avtaler. Så når du bryter de avtalene, lurer og svindler disse damene, bruker opp tida deres og mottar seksuelle tjenester du har bundet deg til å betale for men så nekter å betale så bryter du en lang rekke både moralske regler og juridiske lover. For ikke å snakke om at du kjøper seksuelle tjenester. Og så føler du at du kan sitte her og rakke ned på og snakke dritt om disse damene etterpå, når det er du som er svindleren, løgneren og drittsekken? Du viser et så foraktelig syn på kvinner spesielt og mennesker generelt at jeg håper samboeren din pakker kofferten din og kaster deg på hodet og ræva ut av huset med en eneste gang og helst i går. 

Og du, de 1000 kronene som du ser på som en form for utpressing. Hvis du har lovet henne å overføre disse pengene som en del av en seksuell transaksjon, er det ikke det. Det kalles betaling. Når man kjøper sex, er det minste man kan gjøre å betale for seg. 

Anonymkode: 0e093...07b

Du har rett i at jeg svindler dem. Det er fordi de ikke er naturlig dominante. De forventer å få betalt som en tjeneste, de vil ikke presse meg til det. Da mister det sin hensikt dessverre. Men du virker ekte, jeg kunne aldri svindlet en kvinne som holdt meg til det jeg hadde lovet. Sånn som hun jeg betaler for å holde tyst. Hun hadde garantert sagt fra til samboer om betaling uteble. Slike jenter kan man ikke svindle. Og er så nydelige og bestemte. Klarer ikke motstå slikt

Anonymkode: 06f0c...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår fetishen. Det høres spennende ut. At en flott dame bare eier deg. At hun har avdekket din kryptonitt og tar deg og ditt med den største selvfølgelighet. Hun er uimotståelig og hun vet det. Du er ikke engang verdig hennes kropp. I get it.

Det virker jo som om dere har en felles forståelse av at det er et "tak" her på 1000 kroner i måneden. Det er ikke allverden. Og de utspiller sin rolle for disse pengene som dere begge nyter av. Men jeg ville aldri stolt på en person med spillegalskap som sa at han hadde "øvre grense" på 1000 kroner måneden, så det kan være fullstendig bomskudd at jeg kjøper at dette har noen form for rammer.

Men jeg ville virkelig forsøkt å få din partner til å ta denne rollen. Vær ærlig med henne. Dette kan potensielt skade henne, din familie, din husholdning og din karriere. Din fetish er din fetish, men det er uskyldige tredjeparter overalt her.

Hvis du ikke klarer å bryte med din fetish, så gjør det innenfor rammene av din fetish.

Bruk din fetish "for the powers of good" og la din partner skrive til disse kvinnene om at "nok er nok". Du kan potensielt vise din partner denne tråden og si at det er deg det gjelder. Usikkerheten på hva som da skjer burde jo være et lite kick for deg bare det. Og du og din partner setter opp en egen lommepenge konto for henne som du ikke har noe innsyn i eller kontroll over og hun skal shoppe for, gå til frisøren for eller ta en SPA og sende deg bilder av at hun bruker dine penger. Der skal det værsgo' dukke opp penger.

Og hvis din partner skulle dumpe deg, så får du krype tilbake til dine penge dominaer og akseptere din straff og bøter. Kanksje de avkrever noen kompromitterende bilder av deg for å forsikre seg om at du ikke prøver på noe slikt "tull" igjen.... 

Burde kanskje ikke oppmuntre slikt, men poenget for meg er at uskyldige tredjeparter er redusert. Og dere involverte får en erfaring som kanskje får en positiv effekt på sikt. Med mindre disse kvinnene tenner på at de faktisk skaper konsekvenser for deg og ødelegger forhold utover litt krydret rollespill. Da er det fint lite vi på dette forumet kan gjøre med mindre en av kvinnene her inne tar på seg en rolle og "tvinger" deg ut av mønsteret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Hadde du det? ASL?

Anonymkode: 06f0c...b64

😂😂 Det fristet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan betaler du de 1000 kronene egentlig? 

Har du møtt blackmaileren din? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...