Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mest "slutty" må være som dame å ha fantastisk typ bdsm-sex med en annen dame foran øynene på en mann som kunne ta for seg som han ville (en mann som ingen av oss var gift med selv om vi begge var gift) en hel helg uten at jeg har angret et øyeblikk.

Mile high ble peanuts i forhold, sex ute ble kjedelig, ingenting tenner meg mer enn å tenke tilbake på den helgen.. Jeg kunne fint gjentatt den i dag uten anger.

Anonymkode: c18b0...940

👌👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 timer siden, Forundret.. skrev:

Steike, og på din fars dødsleiet. 

Mulig det var litt samme type reaksjon som «latterkrampe i begravelse». Mental feilkobling eller noe. Våkingen på dødsleiet varte godt over en uke, jeg hadde knapt sovet på dagesvis og alt var egentlig bare fælt. Er så glad jeg ikke faktisk lå med han fyren. Han var minst 25 år eldre enn meg også.

Anonymkode: b672a...59e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest slutty jeg har gjort er å ha sex med en kollega i dritfylla på nach. Jeg er dame 40, hun var 20. Skal sies at det i aller høyeste grad var hun som tok initiativet til dette, hun er lesbisk, jeg er ikke det. En mannlig kollega var tilskuer. Men det visste vi ikke før etterpå.

Dritkleint på jobb mandagen etter. Men angrer ikke, sykt bra sex. Dette var første, men forhåpentligvis ikke siste gang jeg har sex med ei jente. 

Anonymkode: ef208...9d4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.5.2019 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten rumpeknullet en double-ended dildo sammen en gang. Da følte jeg meg ganske rar og slutty. Vi er et hetero par. 

Anonymkode: 46dec...5eb

Digg 

Anonymkode: e0abc...25b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Det mest "slutty" må være som dame å ha fantastisk typ bdsm-sex med en annen dame foran øynene på en mann som kunne ta for seg som han ville (en mann som ingen av oss var gift med selv om vi begge var gift) en hel helg uten at jeg har angret et øyeblikk.

Mile high ble peanuts i forhold, sex ute ble kjedelig, ingenting tenner meg mer enn å tenke tilbake på den helgen.. Jeg kunne fint gjentatt den i dag uten anger.

Anonymkode: c18b0...940

pirrende og spennende det

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og bestevenninna mi var på fest hos min daværende FF og gikk opp på rommet hans hvor vi hadde trekant. Etterhvert måtte han ned for å se til at alt gikk greit da det tross alt var hjemme hos han, så jeg sa for tull "Send opp *navnetpåbestekompisenhans* da!". Hva gjorde han? Sendte han opp på rommet. Hva gjorde bestevenninnavenninna mi og jeg? Vel, ble en trekant med han også gitt. 

Hva skjedde i ettertid? Jeg og bestevenninna mi delte på min FF og han sin bestekompis til FF´s. Sharing is caring mellom bestevenner, eller hva? 

Men nå har jeg vært i fast forhold i noen år og trives med det, men jeg og samboer har jo gjort litt av hvert sammen vi også;)

Anonymkode: ce7a1...53d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det vil jeg ikke huske. Har gjort mye jeg skammer meg over. Har valgt å fortrenge, og ikke hente det fram mer.

Anonymkode: 1c0e7...6af

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulla ei på dassen på gode gamle «Gjøkedredet» i Oslo i yngre dager. En del år eldre enn meg og kåt som fy..ble med a hjem til Oppsal etterpå, var litt av en natt😀

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/29/2019 at 6:13 PM, AnonymBruker said:

Dette kan fint være ting man aldri kommer til å si til noen man kjenner. Da jeg var 27 endte jeg opp med og ha sex med tre menn på en fest. Veldig oppfylt med en i rumpa, en i vagina og en i munnen samtidig. Veldig surrealistisk å tenke på nå ti år senere, siden jeg er veldig A4. Hva er din skjulte historie? 🙂

Anonymkode: 8fe0b...be0

To greske menn, brødre, vi delte hverandre alle i to uker, på alle måter, nydelig!!😍

Anonymkode: 44476...1c2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og bestevenninna mi var på fest hos min daværende FF og gikk opp på rommet hans hvor vi hadde trekant. Etterhvert måtte han ned for å se til at alt gikk greit da det tross alt var hjemme hos han, så jeg sa for tull "Send opp *navnetpåbestekompisenhans* da!". Hva gjorde han? Sendte han opp på rommet. Hva gjorde bestevenninnavenninna mi og jeg? Vel, ble en trekant med han også gitt. 

Hva skjedde i ettertid? Jeg og bestevenninna mi delte på min FF og han sin bestekompis til FF´s. Sharing is caring mellom bestevenner, eller hva? 

Men nå har jeg vært i fast forhold i noen år og trives med det, men jeg og samboer har jo gjort litt av hvert sammen vi også;)

Anonymkode: ce7a1...53d

Hvem var best av de to?

Anonymkode: 1a148...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg og bestevenninna mi delte på min FF og han sin bestekompis til FF´s. Sharing is caring mellom bestevenner, eller hva?

Minner meg mye om 90-tallet, vi pulte som kaniner over alt, ingen ble sjalu, brukte ikke kondomer, ingen fikk clamydia eller ble gravide. Jeg ble meget populær blandt jentene, fordi jeg var spandabel med mat og drikke, snill og mye sex erfaring. De spurte om å få ligge over etter fest, eller de bare la seg i sengen min lot som de sov❤️

En gang hadde jeg to jenter på hvert sitt soverom som ville "ligge over" (I slike tilfeller var jeg ekstra høyllytt, slik at hun andre skulle bli tent). Etter at vi var ferdige og hun hadde sovnet listet jeg meg inn på det andre soverommet. Hun hørte godt hva vi drev på med og gnikket fremdeles på musa si da jeg kom inn, og sa hun viste jeg ville komme inn til henne. Etterpå gikk jeg tilbake å la meg ved siden av hun første, slik at hun ikke skulle merke noe. Haha, jenter snakker og jeg ble fort avslørt🙈

Endret av museslikker69
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil trekke frem tre episoder;

- bli sugd og runka av en tilfeldig australsk jente på dansegulvet på et diskotek på Ios. Vi gikk deretter opp på et toalett hvor vi, uten å huske å låse døra på toalettet, kjørte en deilig doggy. Tror det var helt tilfeldig at ikke noen kom og tok oss på fersken mens jeg hadde staken langt oppi henne fra bak 😁

- en periode med en ekskjæreste var det fast rutine at vi i løpet av en kveld ute på byen gikk ut og knulla i en kornåker like bak utestedet. Skjedde sikkert ti ganger på rad og var en sikker vinner hver gang 😋

- heftig knulling med en jente ute på byen i et offentlig badebasseng. Vi klatra over et høyt gjerde, kasta klærne, hoppa i bassenget og lot det som måtte skje skje 🤣

Anonymkode: eb6ff...76b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Når jeg var yngre likte jeg de som var eldre, vi fant tonen ganske så fort på dansegulvet, ingen tvil i hva vi skulle gjøre senere på kvelden. Flott dame og hun kunne sine kunster, en helt fantastisk opplevelse, men om morgenen ba hun meg dra hjem, fordi datteren skulle komme på besøk, sagt så gjordt. Etter et par år traff jeg ei på min alder, vi ble kjærester og hadde mye gøy og sex. Hun ville pressentere mora si til meg, hvem andre enn den dama jeg pulte for to år siden måtte jeg hilse på. Haha, pinlig nok det da, men etter ei stund at kjæresten slo opp med meg, fikk jeg "trøst" av hennes mor igjen. Det er fremdeles hemmelig, men hvem som er mest horete kan jo dere avgjøre😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, museslikker69 skrev:

Når jeg var yngre likte jeg de som var eldre, vi fant tonen ganske så fort på dansegulvet, ingen tvil i hva vi skulle gjøre senere på kvelden. Flott dame og hun kunne sine kunster, en helt fantastisk opplevelse, men om morgenen ba hun meg dra hjem, fordi datteren skulle komme på besøk, sagt så gjordt. Etter et par år traff jeg ei på min alder, vi ble kjærester og hadde mye gøy og sex. Hun ville pressentere mora si til meg, hvem andre enn den dama jeg pulte for to år siden måtte jeg hilse på. Haha, pinlig nok det da, men etter ei stund at kjæresten slo opp med meg, fikk jeg "trøst" av hennes mor igjen. Det er fremdeles hemmelig, men hvem som er mest horete kan jo dere avgjøre😂

Er dette en sann historie? Hvem av dem var best å knulle? Hvem var best til å suge? Hvem hadde den beste fitta?

Anonymkode: 0e177...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er sann, for meg er ikke vurderingen så viktig, det er nok opplevelsen som har satt et nasty hakk i minne mitt🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, museslikker69 skrev:

Ja den er sann, for meg er ikke vurderingen så viktig, det er nok opplevelsen som har satt et nasty hakk i minne mitt🤭

Men likte du best moren eller datteren?

Anonymkode: 0e177...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med en fremmed gutt på ei solseng om kvelden i Syden.Mange sto rundt å så på da vi var ferdig.Har hatt sex på en kirkegård tidlig en kveld.Hatt sex på do på toget.Hatt sex på kino under filmfremvisning(suging/slikking)Hatt sex ute i skogen mens folk har gått forbi...

Anonymkode: 639f1...33d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...