AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #81 Del Skrevet 31. mai 2019 På 29.5.2019 den 18.13, AnonymBruker skrev: Dette kan fint være ting man aldri kommer til å si til noen man kjenner. Da jeg var 27 endte jeg opp med og ha sex med tre menn på en fest. Veldig oppfylt med en i rumpa, en i vagina og en i munnen samtidig. Veldig surrealistisk å tenke på nå ti år senere, siden jeg er veldig A4. Hva er din skjulte historie? 🙂 Anonymkode: 8fe0b...be0 Trekant x2. Sykt. Med to menn begge ganger, i fylla.. Hatt sex bak kulissene. Bokstavelig talt. Hatt sex med en 9 år yngre fyr. Jeg er bare 30. Men, han var digg i senga Anonymkode: 0e4f8...2ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juni 2019 #82 Del Skrevet 1. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller har jeg vel og byttet til meg endel ting mot sex. Som hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #83 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg har en greie for å gå i sexy undertøy, gir meg en helt egen attitude, spesielt på jobb. Jeg jobber i finans og møter mye menn, og bruker både klær, høye sko osv for å "ta min plass". Klassisk og diskret, men feminin stil. Jeg fortalte en kollega i et annet firma om denne undertøy-greia mi i et svakt øyeblikk, og etter det har vi hatt en liten greie hvor han av og til "må sjekke", DVs at jeg må sende ham en snap. For alle andre høres det nok litt sykt ut, vi er begge over 30, men det har ført til en litt sånn hemmelig erotisk greie mellom oss … Også fordi jeg kanskje av og til tar på noe drøyt. For ca 3 uker siden hadde vi en slik "greie", og det endte med at han booket rom på et hotell i nærheten, og at vi møttes der etter lunsj og ble der frem til kvelden. Crazy, deilig sex. Når jeg ruslet der i fra, med strikken ødelagt på den ene stayupsen, så følte jeg meg litt slutty, men samtidig ganske så tilfredsstilt! Anonymkode: 6198b...aa9 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #84 Del Skrevet 1. juni 2019 Ble fingret av en ukjent mann på et utested mens mannen min satt ved siden av oss og så på. Ble med en tilfeldig mann på hotellrommet, fikk meg et knull, gikk hjem til mannen min dryppende våt. Ble sittende sammen med et gjeng danske menn i en park; kort skjørt og ingen truse. Mange laaange blikk. Har en greie for mørke menn, det gjør meg ekstra kåt. Har møtt flere kun for ons de siste årene. Er for øvrig i 30-årene, lykkelig samboer. Det er han som får fram den lille sluten i meg, for jeg var ikke som dette før! 😂 Anonymkode: 787bc...f00 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #85 Del Skrevet 1. juni 2019 Var litt full og danset med en fyr på en fest vi var på. Gikk så langt at eksen kom og dro meg unna og fikk meg hjem, mens han fyren også fikk kjeft av sin kjæreste. Jeg lot alltid som at jeg ikke husket noenting av det, men jeg egentlig var ganske klar - synes bare han var så SYKT sexy og god til å danse og mistet helt gangsynet. Anonymkode: 179da...acc 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #86 Del Skrevet 1. juni 2019 Vil aldri høre dere kvinner i tråden kalle menn for griser og kåte. Dere tar virkelig kakeN..🤣🤣 Trodde faktigst ikke jenter kunne være SÅ slutty😂 Anonymkode: 7302a...f6d 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ståpels Skrevet 1. juni 2019 #87 Del Skrevet 1. juni 2019 På 30.05.2019 den 11.06, Arwen Undómiel skrev: Sittet på en bar i miniskjørt og drukket alkis, for så å skuffet gå hjem, med en hyggelig samtale i minnet. Har ikke gjort det, men har planer Kan du innlemme meg i planene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juni 2019 #88 Del Skrevet 1. juni 2019 På 29.5.2019 den 18.13, AnonymBruker skrev: Dette kan fint være ting man aldri kommer til å si til noen man kjenner. Da jeg var 27 endte jeg opp med og ha sex med tre menn på en fest. Veldig oppfylt med en i rumpa, en i vagina og en i munnen samtidig. Veldig surrealistisk å tenke på nå ti år senere, siden jeg er veldig A4. Hva er din skjulte historie? 🙂 Anonymkode: 8fe0b...be0 Alle tror på historien din. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. juni 2019 #89 Del Skrevet 1. juni 2019 På 29.5.2019 den 18.32, museslikker69 skrev: Knulla ei jente i et telt på countryfestivalen Vinstra, gutten hadde knalla og hun ville ha seg sa hun. Det tok 5 sekunder så lå vi å råknulla og hørte andre på utsiden av teltet. Jeg sprutet henne full, siden har jeg ikke sett noe av henne Knalla? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #90 Del Skrevet 1. juni 2019 23 minutter siden, jabx skrev: Knalla? sovna tenker jeg.... Anonymkode: 2f016...b2f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #91 Del Skrevet 1. juni 2019 4 timer siden, jabx skrev: Alle tror på historien din. Unnskyld, men hva i all verden får deg til å tro at det betyr noe som helst for meg at du tror på historien min? Du er ingenting annet enn tekst på internett. Om så du hadde dødd av kreft i dette øyeblikk har ikke jeg brydd meg i det minste 🙂 Anonymkode: 8fe0b...be0 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #92 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg var i sydligere strøk da jeg var rundt 18, og jeg møtte en engelsk fyr på samme alder som sjarmerte meg i senk. Husker han tok meg med for å se på noe turist-greier, og jeg endte opp med å sitte på fanget hans på en benk. Så begynte han å fingre meg. Det kom en liten åpen «buss» forbi oss, men jeg var nær orgasme og ba han fortsette. Og jeg kom noe så til de grader. Han fingret meg også på stranden dagen etter 🤤 Anonymkode: 2a4ab...834 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #93 Del Skrevet 2. juni 2019 Da jeg var 17 og på klassetur til Hamburg tapte jeg et veddemål. Måtte gå gjennom horestrøket i en tettsittende singlet og miniskjørt som gikk kanskje til midten av lårene og høyhælte sko. Langt, lyst hår, store pupper og smal midje. Hadde jeg takket jeg til alle tilbud jeg fikk hadde jeg tjent en formue. Lærere sov søtt på vandrerhjem. Så hadde jeg en vill fase mens jeg studerte. Pulte masse menn jeg traff på nett. Tipper 75 i løpet av et år. Likte best de rundt 40, de visste hva en kvinne trenger og leverte. Ungguttene var som regel ubrukelige. Alltid brukt kondom, kan ikke skjønne at noen risikerer sykdommer med vilt fremmede. Sluttet med tilfeldig sex da det opptok for mye tid. Mistenker jeg var sexavhengig. Min beste venn var også forlover i mitt bryllup. Ingen som vet at han var min ff i flere år. Vi er begge trofaste overfor ektefeller da, den seksuelle fortiden vår har vi lagt bak oss. Anonymkode: 5106b...b19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #94 Del Skrevet 2. juni 2019 Hahaha.... Mye... Men det morsomste jeg har gjort er å gi en DJ blowjob med en venninne mens han spilte musikk på et utested i Spania mens dama hans jobbet i baren.... Vi visste ikke at de var sammen før senere😂😂 Så da lo vi godt etterpå...🤣 Anonymkode: 15675...833 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #95 Del Skrevet 2. juni 2019 Føler meg sykt vanilje, men har to momenter jeg kan huske hvor jeg følte meg slutty. Hadde sex på balkongen med typen da jeg sola meg en sommer. Balkongen er ikke særlig avskjermet heller. Tror naboene så det for dagen etter var de sykt kleine da jeg møtte dem i gangen 😅 Og for et par år siden. En gang så hadde jeg en min nåværende kjæreste pp besøk for å se film (men vi var ikke sammen på denne tida, bare ff), mens jeg sexta eksen min samtidig. Da jeg sa jeg gikk på do sendte jeg egentlig nakenbilder. Endte opp med å ha sex med han som var på besøk og noen timer senere ble det et ligg med eksen og gitt... Men var en bra søndag! 🤣 Anonymkode: a1028...048 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2019 #96 Del Skrevet 2. juni 2019 Hadde ei alenemor som leide en kjellerleilighet av meg, hun hadde så dårlig råd og var i etterskudd på 2 måneder. Jeg foreslo med en humoristisk tone, ...du får begynne å selge kroppen din da? hun kløp meg i armen, ...når, hvor, nå med engang? Hun var skikkelig underærnert på sex. Vi lå og koste oss mens den lille gutten lekte inne i stua med legoen. Hun bodde der i 4 år til, ikke alt ble betalt med penger, men penger er heller ikke alt for meg heller 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #97 Del Skrevet 2. juni 2019 "Spretta" konas lillesøster og vi hadde sex flere ganger om dagen nesten en hel sommer. Anonymkode: 71081...9b8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 2. juni 2019 #98 Del Skrevet 2. juni 2019 (endret) På 01.06.2019 den 21.13, ståpels skrev: Kan du innlemme meg i planene Selvfølgelig! I dem alle. Kanskje jeg sitter å venter på deg må bare finne en tid. Endret 3. juni 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #99 Del Skrevet 2. juni 2019 Imponerende. Tror foreldrene deres hadde vært stolte.😂 Hadde iallefall jeg blitt.. Anonymkode: 7302a...f6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #100 Del Skrevet 2. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: "Spretta" konas lillesøster og vi hadde sex flere ganger om dagen nesten en hel sommer. Anonymkode: 71081...9b8 Fy faen nå ble jeg faktisk kvalm 😂"spretta". Anonymkode: 54a70...22c 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå