AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #801 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 13.37): Problemet her er vel at hun ikke kan stå for sine handliger Anonymkode: c2854...1a9 Hadde jeg vært mann kunne jeg nok skrytt av dette åpent og stått for det uten noe pes. Problemet er at jeg er kvinne og det er ikke sosialt akseptert å være kvinne og samtidig like å ha tilfeldig sex, det ser man jo i tråd etter tråd her inne. Vi er jo skitne horer og hakkes på over alt. Likestilling har dessverre en lang vei å gå når det kommer til syn på sex. Anonymkode: 5ec3d...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #802 Del Skrevet 14. september 2024 I min ungdom så knullet jeg 3 stk på samme kveld. Har flere ganger gitt BJ's til flere på samme dag og med tilskuere. Hadde "sex" med ei venninne for å få goder. Men det mest "horete" er kanskje at jeg ble sur på ei venninne av meg, så jeg filmet at jeg hadde sex med typen hennes. Og sendte filmen til henne, 😂 Anonymkode: f6e61...548 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #803 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I min ungdom så knullet jeg 3 stk på samme kveld. Har flere ganger gitt BJ's til flere på samme dag og med tilskuere. Hadde "sex" med ei venninne for å få goder. Men det mest "horete" er kanskje at jeg ble sur på ei venninne av meg, så jeg filmet at jeg hadde sex med typen hennes. Og sendte filmen til henne, 😂 Anonymkode: f6e61...548 Siste del der vil jeg ikke kalle horete/slutty, det er hevn og sykt stygt og simpelt gjort mot venninda di 🤮 Anonymkode: 5ec3d...476 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #804 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg vært mann kunne jeg nok skrytt av dette åpent og stått for det uten noe pes. Problemet er at jeg er kvinne og det er ikke sosialt akseptert å være kvinne og samtidig like å ha tilfeldig sex, det ser man jo i tråd etter tråd her inne. Vi er jo skitne horer og hakkes på over alt. Likestilling har dessverre en lang vei å gå når det kommer til syn på sex. Anonymkode: 5ec3d...476 Veldig synd at det er sånn, men jeg håper du også ser at både her og i andre tråder, er det også er mange menn som setter pris på kvinner som har "levd, lekt og tatt for seg". Alt kan vel overdrives, men i utgangspunktet vil jeg si embrace your inner slut! Menn (og kvinner) som shamer kvinner for deres seksualitet er ikke noe å samle på uansett. Anonymkode: 1bde5...1d9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #805 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siste del der vil jeg ikke kalle horete/slutty, det er hevn og sykt stygt og simpelt gjort mot venninda di 🤮 Anonymkode: 5ec3d...476 Jeg synes det var fortjent. 😂 Anonymkode: f6e61...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #806 Del Skrevet 14. september 2024 Squirta på legen min Anonymkode: fae7a...37a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2024 #807 Del Skrevet 14. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Squirta på legen min Anonymkode: fae7a...37a … hvordan foregikk det? Anonymkode: 776bb...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. september 2024 #808 Del Skrevet 15. september 2024 Synes faktisk ikke noe om dere som har sex offentlig blant tilskuere som ikke har samtykket til å bli vitne til dette. Selv om du liker sex, er det ikke alle som ønsker å være publikum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #809 Del Skrevet 15. september 2024 Hadde sex med e fyr ute i sentrum (storby) ved et utkikkstårn. Var ingen synlige mennesker til stede der og da /såvidt jeg fikk med meg. Men gikk opp for meg i ettertid at området var kameraovervåket. Ble med en annen fyr hjem senere på kvelden/natten. Har også hatt sex på jobb (nattevakt) med en jeg flørtet med. kollegene var i etasjen over meg og kunne ha oppdaget det. Mulig de hadde en mistanke. Selv om jeg ikke ville gjort det i dag 15 år senere, så syns jeg det er fornøyelig å tenke på at jeg hadde denne litt seksuelt utagerende perioden. Ikke noe jeg skammer meg over i dag. Og syns det er fint å tenke på at jeg sikkert har skapt gode minner for disse mannfolka også😄 Anonymkode: a8cf0...816 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 15. september 2024 #810 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 18.54): Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Mitt intrykk og erfaring er at kondom mer standard i Swingers-miljøene enn de fleste andre. Anonymkode: 1bde5...1d9 Jeg og eksem var aktive i et swingersmiljø en periode. Da var vi samme gjengen hele tida, og vi var enige om at alle sex utenom vår faste gjeng skulle skje med kondom. I tillegg sjekka vinoss før hver fest, så vi følte oss veldig trygge uten kondom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #811 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hatt sex med 2 menn og mannen min måtte se på, han fikk ikke knulle meg før di 2 andre var ferdig Anonymkode: edc9b...590 5 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #812 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 13.9.2024 den 19.04): Uten at jeg har deltatt på noe av det tror jeg man må skille på gangbang og swingers. Det arrangeres saktens gangbang på swingersklubber også - og på nordiske swingersklubber er det utenkelig med gangbang uten kondom. I alle fall med tanke på penetrerende sex. Anonymkode: 36978...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #813 Del Skrevet 28. oktober 2024 Lastet ned tinder nylig, aldri vært der før. Som kvinne oppdager jeg et marked der du kan velge og vrake av menn å ha sex med. Så nå har det blitt min nye "Hobby", som grå kjedelig mus. Er jeg blitt hekta på sex, så har sex 3-4 ganger i uken på denne måten....så deilig å slippe forhold! Ingen kunne trodd noe slikt om meg. Anonymkode: 4af19...7b6 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tennplugg Skrevet 28. oktober 2024 #814 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 11.37): Hatt sex med 2 menn og mannen min måtte se på, han fikk ikke knulle meg før di 2 andre var ferdig Anonymkode: edc9b...590 Det er så rått! Har selv opplevd dette et par ganger (med to) og mange ganger med en. I følge min mann er det helt vilt deilig å slippe til etter andre, når det er ekstra klissete og vått og ikke minst om jeg forteller han at han ikke trenger å holde igjen fordi de(n) andre allerede har tilfredsstilt meg til bristepunktet. Da kommer han som et uvær etter kort tid😎 Endret 7. november 2024 av Tennplugg 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #815 Del Skrevet 28. oktober 2024 Tennplugg skrev (10 minutter siden): Det er så rått! Har selv opplevd dette et par ganger (med to) og mange ganger med en. I følge min mann er det helt vilt deilig å slippe til etter andre, når det er ekstra klissete og vått og ikke minst om jeg forteller han at han ikke trenger å holde igjen Fori de(n) andre allerede har tilfredsstilt meg til bristepunktet. Da kommer han som et uvær etter kort tid😎 Oj, dette tente meg. M Anonymkode: 36978...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #816 Del Skrevet 28. oktober 2024 Fire damer i løpet av 24 timer. To av dem samtidig. Anonymkode: 261f8...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #817 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 13.37): Problemet her er vel at hun ikke kan stå for sine handliger Anonymkode: c2854...1a9 Mer spesifikt er problemet de som via holdninger og fordommer bidrar til at slikt ikke kan sies uanonymt. Anonymkode: b212f...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #818 Del Skrevet 28. oktober 2024 Paneera skrev (På 15.9.2024 den 3.02): Synes faktisk ikke noe om dere som har sex offentlig blant tilskuere som ikke har samtykket til å bli vitne til dette. Selv om du liker sex, er det ikke alle som ønsker å være publikum. Vel, jeg synes ikke noe om ekle eller sykelig overvektige folk som ferdes i offentligheten og jeg må se dem. Allikevel er de i sin fulle rett til det. Ser strengt tatt heller noen hygge seg når jeg passerer forbi. Plager meg betydelig mindre. Anonymkode: 32005...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. oktober 2024 #819 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 14.9.2024 den 13.02): Vi er jo skitne horer og hakkes på over alt. Neida.. alle kvinner har like mye verdi, da vil jeg også inkludere skitne horer.. De er jo også kvinner❤️ Det er bare det at kvinner som er litt ekstra våt i trusa, fenger mitt hjerte mest🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #820 Del Skrevet 28. oktober 2024 Datet en jente for noen år siden. Var på byen med bl.a. henne og tvillingsøsteren hennes. Endte opp med at hun jeg datet dro hjem, og jeg tok med meg tvillingsøsteren hjem og hadde sex med henne. Det var ganske hot! Anonymkode: 7f1f9...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå