Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sånt finnes, men hva er oddsen? Må jo ta noen sjanser i livet.

Anonymkode: 85e7e...b15

Det er iaf. naivt å tro at ikke sånt skjer.  Det har hardnet ordentlig til i Norge ila. de siste årene.   Nei, møtes på nøytralt sted, så får man se det an.

Anonymkode: 65d95...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 0.14):

Det er bra du likte det, men tenker veldig på dem som har gått ut å sakt at det er mye seksuell trakkasering og sexpress i forsvaret. Ikke akkurat bra at de var i flertall og maste, kunne gått alvorlig dette. MEN bra for deg at du likte det, tenker bare generelt at sånn må mennene slutte med, skjønner ikke hvorfor dere må dele rom når de er sånn, men ledesen er jo ikke noe bedre mot kvinner de, så da er det såklart ikke noe som blir gjort. 
Det at de kaller deg felleshull etter at de fikk ha sex etter å mase og trakkasere er noe av det tragiske, blir så sinnt, at det er mulig å være så dum. Hater dumme folk. 

Anonymkode: 4c526...4ab

Det er bare ekkelt synes jeg. Ikke at du sugde flere på en gang,MEN hvor du gjorde det. I militæret....på jobb på en måte med masse kåte menn. Det er ekkelt synes jeg, og jeg er ikke prippen. Kunne fint hatt sex med 2 stk,men aldri i en SLIK setting

Anonymkode: ba5e5...751

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 16 åring skampulte jeg moren til en kamerat av meg på 44 år. Hun var lubben og god med en deilig dissende rompe. Først med pikken og etterhvert hennes king kong dildo. Jeg avsluttet det hele med å levere ladningen i munn hennes med påfølgende svelging.

Dette kjenner ingen andre til. Ble med den ene gangen.

Anonymkode: 4087c...bab

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I romjula gjorde jeg en avtale med en jeg ble kjent med på fetlife. 
jeg skulle møte opp på hotellet hans. Ta på bind for øynene og banke på døra. Der inne vents han sammen med en kompis. De brukte meg i to timer før de sendte meg på ganga igjen. 
Hadde bind for øynene hele tida, og jeg aner ikke hvem de var. :)

utrolig spennende og pirrende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (23 minutter siden):

jeg skulle møte opp på hotellet hans. Ta på bind for øynene og banke på døra. Der inne vents han sammen med en kompis. De brukte meg i to timer før de sendte meg på ganga igjen. 

Ja det er både frekt og ikke minst spennende slik settinger

Og kan være jekla deilige også---

M@ster

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Mann 46 her

Har hatt sex med min nåværende leder for mange år siden....og nå er vi i gang igjen med flørtinga. Hun har ikke noe imot at jeg tar på henne og hun gjengjelder med "litt for lange" perioder med hudkontakt på diverse vis, og da helt åpenlyst, samtidig diskre. Her tenker jeg det blir pulings om kort tid.

Jeg liker dette (som er kinky i det hele), da jeg allerede har knullet en annen kvinnelig kollega hjemme hos henne og i bilen hennes fler eganger, men hun har gitt uttrykk for at hun ikke vil mere med meg, samtidig som hun sier hun elsker at jeg tar på henne og kjærtegner henne, og hun reagerer på fysisk stimuli. Det jeg vil oppnå er at begge vil ha meg, slik at jeg kan velge til slutt hvem som er verdt å "få" meg....det å snu litt på det....at det ikke KUN er damene som skal få anledning til å sortere hvem de vil ha av oss menn.

Anonymkode: 9ab21...cbe

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sølvi Normalbakken skrev (På 5.2.2024 den 19.49):

Spennende, men hva om de var stygge og urenslige? Høres skummelt ut, særlig om du utførte oral. 

Anonymkode: cf3d8...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 30.5.2019 den 9.30):

Hvor i flyet sugde du han?

Jeg og kjæresten har flere ganger prøvd å få til en blowjob i setet, men det har ikke vært vellykket da vi helst vil gjøre det så lite synlig som mulig.... 

Anonymkode: e7389...d33

I vårt tilfelle så var det kveldsflyvning. Jeg satt med vinduet og konen ville "sove" i fanget mitt med jakken over hodet. Ingen som merket noe :)

Anonymkode: f94ad...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh well.. Hvor skal jeg begynne? Jeg hadde ekstremt mye sex når jeg var 16-25 år. Nå som jeg er litt eldre så tenker jeg at det muligens var en avhengighet. Gutter, jenter, eldre kvinner, eldre menn. Har hatt sex på toaletter på utesteder og restauranter, på stranda både på natta og på dagtid med folk rundt, jeg har både sugd og blitt fingra i baksetet på taxi, jeg har blitt fingra under pledd i flere sosiale settinger, sex på parkeringsplass, jeg og ei venninne sugde typen hennes mens han filmet, slikka bartenderen på et utested på toalettet, ble slikka av en eldre kvinne på toalettet i et bryllup, ble slikka av ei venninne utenfor et festlokale med masse folk (eeh, akkurat det har nok skjedd med flere venninner når jeg tenker meg om), hadde sex i et boblebad mens venninna mi hadde sex ved siden av, har flere ganger hatt sex med flere ulike menn i løpet av en kveld, hadde sex på kjøkkenbenken på nash mens resten av festen satt i stua, sex på benk i en park på natta, jeg og venninna mi sugde en på kino, hadde sex med en kompis mens kompisen hans sov i samme seng.. Og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde det sykt mye gøy og angrer ikke på noe, men jeg kommer aldri til å fortelle noen akkurat hvor mye sex jeg har hatt og hvor mange jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 5ec3d...476

• Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden, men...Fått en p#####mann til å runke i uniform 😅😅😅 

Anonymkode: 178b8...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (På 11.1.2024 den 21.37):

Gangbang på sexklubb i Tyskland. Aner ikke hvor mange menn som deltok, men det rant inn med folk. Det var helt herlig. 

Hvordan er det med beskyttelse på slike steder? Bruker alle kondom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Oh well.. Hvor skal jeg begynne? Jeg hadde ekstremt mye sex når jeg var 16-25 år. Nå som jeg er litt eldre så tenker jeg at det muligens var en avhengighet. Gutter, jenter, eldre kvinner, eldre menn. Har hatt sex på toaletter på utesteder og restauranter, på stranda både på natta og på dagtid med folk rundt, jeg har både sugd og blitt fingra i baksetet på taxi, jeg har blitt fingra under pledd i flere sosiale settinger, sex på parkeringsplass, jeg og ei venninne sugde typen hennes mens han filmet, slikka bartenderen på et utested på toalettet, ble slikka av en eldre kvinne på toalettet i et bryllup, ble slikka av ei venninne utenfor et festlokale med masse folk (eeh, akkurat det har nok skjedd med flere venninner når jeg tenker meg om), hadde sex i et boblebad mens venninna mi hadde sex ved siden av, har flere ganger hatt sex med flere ulike menn i løpet av en kveld, hadde sex på kjøkkenbenken på nash mens resten av festen satt i stua, sex på benk i en park på natta, jeg og venninna mi sugde en på kino, hadde sex med en kompis mens kompisen hans sov i samme seng.. Og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde det sykt mye gøy og angrer ikke på noe, men jeg kommer aldri til å fortelle noen akkurat hvor mye sex jeg har hatt og hvor mange jeg har hatt sex med. 

Anonymkode: 5ec3d...476

Imponerende mye gøy du har hatt det da👏
Mye som er gjenkjenbart her i ung alder, og det er mye jeg savner av den "rock`n roll" tiden 😆

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Bamseklemmer said:

Imponerende mye gøy du har hatt det da👏
Mye som er gjenkjenbart her i ung alder, og det er mye jeg savner av den "rock`n roll" tiden 😆

Problemet her er vel at hun ikke kan stå for sine handliger ;) 

Anonymkode: c2854...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Problemet her er vel at hun ikke kan stå for sine handliger ;) 

Anonymkode: c2854...1a9

Nei.. sannheten er:

Hvis vi slutter å bruke Janteloven på KG, så blir alt sant😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2024 den 0.04):

Nei, det blir kjedelig. Alle må ha testet seg de siste to ukene før et sånt arrangement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 4.9.2024 den 18.04):

Sølvi Normalbakken skrev (6 timer siden):

Nei, det blir kjedelig. Alle må ha testet seg de siste to ukene før et sånt arrangement. 

Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Mitt intrykk og erfaring er at kondom mer standard i Swingers-miljøene enn de fleste andre.

Anonymkode: 1bde5...1d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Mitt intrykk og erfaring er at kondom mer standard i Swingers-miljøene enn de fleste andre.

Anonymkode: 1bde5...1d9

Uten at jeg har deltatt på noe av det tror jeg man må skille på gangbang og swingers.

Det første er gjerne regissert av en arrangør (mannen f.eks), ofte med sædklin som mål. Da er det ikke uvanlig at sex foregår uten kondom, og å måtte stille med test.

Mens swingers mer drar på en sexpositiv samling eller klubb, og ser an om noe frister. Og da er det mer vanlig å ha tilgang på kondom HVIS noe skulle skje. Men swinger man med et kjent par med avtalte regler f.eks kan man fint kjøre uten kondom der og.

Anonymkode: b212f...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pult 4 damer på 3 dager en helg. To samme kveld. 

3kant med to damer

firkant med ei dame tre gutter, vi var alle fire godt under 16.. hun var man eater

fingra et par damer på dansegulvet på danskebåten

I could go on😆

mann 48

Anonymkode: 1ee9a...764

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid tent på trente menn, gjerne i treningstøy. Har sugd mange på slutten av 90-tallet og tidlig 2000 tall, som har vært på vei til eller fra fotballtrening eller håndballtrening. Noen helt tilfeldig, noen jeg møtte flere ganger i uka. Og to av de lokale idrettslagene hadde veldig sexy treningsdresser og joggedresser. Elsker å se menn med knestrømper som fotballstrømper eller tubesokker. To av mine faste brukte to par knelange Champion-sokker, og det var skikkelig turn on. Fikk ofte lov til å slikke sokkene deres også. Og en brukte ofte to par USA-sokker, de var så myke og deilige. 
Var som regel ikke veldig vanskelig å få liv i pikken gjennom treningsbuksa eller shortsen. Har sugd treningsgutter/ menn, eller hva man kaller tenåringer, på tribunen, i idrettshaller, på fotballbaner etter trening, i skogholt på vei til og fra trening, i hager, på bussholdeplasser og togstasjoner, på busser og på tog, i baksetet i biler, på danskebåten når de har vært på vei til cup, eller når jeg også var på vei til samme cup, og selvsagt på cup. Der var det jo masse kåte ungdommer helt klare til en blowjob. 
Har aldri vært veldig vanskelig å få lov til å suge en annen mann egentlig. Mens de er unge. Da er de så kåte uansett. Men nå er jeg i 40-årene og det er langt sjeldnere jeg har sex. Suger fortsatt en av de faste, som for min skyld fortsatt tar på seg sine nå retro kule treningsdresser og joggedresser, og de kule sokkene, som utrolig nok har overlevd, når han kommer for at jeg skal suge ham. Men det er bare han jeg har sugd de siste sikkert ti årene. 

Anonymkode: 9505c...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...