Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Juhu25 skrev (52 minutter siden):

hun har blitt veldig overlegen i det siste, jeg likte henne veldig før men mistet helt sympati . Blitt veldig god på «nettrolling « selv , ikke noe bedre enn vi her som skriver . Klarer  ikke hun å se det ? 

Man trenger selvinnsikt for sånt vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulletproofhoware skrev (3 timer siden):

Synes også det er flere merkelige utsagn ut å går, som ikke helt stemmer overens med virkeligheten. For eksempel at man legger på seg 45 kilo uten å spise. 

😅😂 Ja for godt til å være sant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (1 time siden):

hun har blitt veldig overlegen i det siste, jeg likte henne veldig før men mistet helt sympati . Blitt veldig god på «nettrolling « selv , ikke noe bedre enn vi her som skriver . Klarer  ikke hun å se det ? 

Orly skrev (2 timer siden):

En status som vokser og da vokser netthetset? Jøss det var da litt av en konklusjon.

Den stiger i takt med den ufyselig oppførselen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (4 timer siden):

Man trenger selvinnsikt for sånt vet du

Spørst hvordan det blir for ho fremover om det fortsetter slik. Annenhver jodel er om ho virker d som. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så dårlig kosthold Sara har (gravid eller ei). Man ser jo så klart bare noen glimt her og der, men har fulgt henne i noen år og har et tydelig inntrykk av at det er svært mye fastfood og ultraprosessert mat. Så synd for barna spesielt!

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man legger ikke på seg av å ikke spise under svangerskapet. Man legger på seg av et ensidig og lite næringsrikt kosthold. Feks boller og fastfood. Dette skriver jeg fordi unge jenter ikke skal bli redde for å bli gravide. Det må være en annen stemme inni dette og det handler ikke om at jeg kritiserer kroppen hennes. Jeg kritiserer at hun bruker stemmen sin til sånn feil informasjon til så mange følgere. Et slikt kosthold risikerer man svangerskapsdiabetes dessverre. 

• Liker 28
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (5 minutter siden):

Man legger ikke på seg av å ikke spise under svangerskapet. Man legger på seg av et ensidig og lite næringsrikt kosthold. Feks boller og fastfood. Dette skriver jeg fordi unge jenter ikke skal bli redde for å bli gravide. Det må være en annen stemme inni dette og det handler ikke om at jeg kritiserer kroppen hennes. Jeg kritiserer at hun bruker stemmen sin til sånn feil informasjon til så mange følgere. Et slikt kosthold risikerer man svangerskapsdiabetes dessverre. 

Man kan også spise sunt og variert under en graviditet og likevel legge på seg. Kropper er forskjellige.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (8 minutter siden):

Nettopp. Ho normaliserer ting som overhode ikke er normalt. 
"Kroppen min reagerer med å gå opp i vekt av å ikke spise" dette var ordrett det ho sa i går. 
Ho vil ikke ta kvalmestillende for ho liker ikke å ta tabletter. Men å leve på boller og fastfood er helt innafor? 
Ho har unge førstegangs gravide følgere... Blir så oppgitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hvis kroppen min trenger å gå opp 45 kilo for å lage et barn så er det helt OK!» Ingen kropp lever sitt eget liv og bestemmer seg for å automatisk gå opp 45 kilo fordi ellers blir ikke barnet laget riktig. Hvis hun tror at boller og brødmat = 0 kalorier, og lærer bort at dette er helt ok, så bør hun virkelig ta seg et kostholdskurs. Alt dette tullsnakket om vekt og graviditet, hun kan heller droppe å snakke så mye om det når det er på det nivået. 

• Liker 19
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (43 minutter siden):

svangerskapsdiabetes kan man få uavhengig av hva man spiser eller hvordan man ser ut. Jeg kjenner fitnessfolk som trente jevnt under hele graviditeten og som spiste sunt som fikk det, folk midt i mellom som fikk det og «latsabber» som bare spiste junk som fikk det. 

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.med.uio.no/klinmed/forskning/aktuelt/aktuelle-saker/2020/overvekt-gir-hoyere-risiko-for-svangerskapsdiabete.html 

"Gravide med overvekt eller fedme har lavere produksjon av nødvendig insulin i svangerskapet, viser norsk studie. Lavt nivå av insulin gir høy risiko for å utvikle svangerskapsdiabetes."

Kilde : universitetet i Oslo - Det medisinske fakultet. Institutt for klinisk medisin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (1 time siden):

«Hvis kroppen min trenger å gå opp 45 kilo for å lage et barn så er det helt OK!» Ingen kropp lever sitt eget liv og bestemmer seg for å automatisk gå opp 45 kilo fordi ellers blir ikke barnet laget riktig. Hvis hun tror at boller og brødmat = 0 kalorier, og lærer bort at dette er helt ok, så bør hun virkelig ta seg et kostholdskurs. Alt dette tullsnakket om vekt og graviditet, hun kan heller droppe å snakke så mye om det når det er på det nivået. 

Enig..

45 kg er vel også langt forbi hva som er anbefalt vektoppgang også..

Alt med måte,tenker jeg.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plast skrev (6 timer siden):

Hvor har du denne teorien fra?

Jeg hadde et normalt kosthold under svangerskapet, men spiste ikke noe godteri/potetgull/kaker/junk food de 7,5 siste månedene pga kvalme som gjorde at jeg mistet lyst på usunn mat.

Jeg var slank og gikk opp kun 6 kg i svangerskapet, men fikk svangerskapsforgiftning, måtte legges inn på dagen og fødsel ble satt i gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (27 minutter siden):

Hvor har du denne teorien fra?

Jeg hadde et normalt kosthold under svangerskapet, men spiste ikke noe godteri/potetgull/kaker/junk food de 7,5 siste månedene pga kvalme som gjorde at jeg mistet lyst på usunn mat.

Jeg var slank og gikk opp kun 6 kg i svangerskapet, men fikk svangerskapsforgiftning, måtte legges inn på dagen og fødsel ble satt i gang.

Forskjell på svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes. 

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (På 4.9.2022 den 11.58):

Haha. Så å kritisere Saras holdninger er ok, men å kritisere noen som kritiserer Sara er ikke ok? Det er nok av bedritne folk her inne, ikke alle her inne er spesielt saklige. Blir ikke bedre menneske av å sitte her inne og slenge drit om navngitte folk i alle fall. 

Nå er ikke dem som kritiserer Sara offentlige personer da. Jeg reagerer på det når folk er så generelle og kritiserer alle uten å konkretisere. Hvis du leser så kritiserer jeg også, samtidig som jeg roser. Det er jo ikke slik at folk flest har dårlige holdninger slik som du skriver. Ta ‘ballen’ og ikke hele laget liksom😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosthold som gravid er vanskelig. Med nr2 levde jeg 6mnder på grandis. Med nr3 spiste jeg epler og minimalt med mat. Gikk ned i vekt jeg da. 

Ikke alle greier å opprettholde ett perfekt kosthold. Man trenger kanskje ikke få kritikk for alt...

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...