Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fru G skrev (20 timer siden):

Holdningene til andre mennesker? Er ikke dette et forum der det diskuteres da. Når man leser kritikk, gjerne av den konstruktive arten kan det gi rom for refleksjon. Hadde vi bare fremsnakket alt ved disse påvirkerne hadde de nok mistet mange følgere. Jeg tror de er blitt så profesjonelle etterhvert og de snakker nok mye sammen om veivalg osv.,så at dette er bevisst er jeg ganske sikker på. At dette i Bergen sammenfalt med barnehelg tok ikke jeg som negativt, kun en bekreftelse på at hun prioriterer barna. Hun har feil og vi som kommenterer har feil. Det er slik vi mennesker er. Men å kritisere andres holdninger så generelt synes jeg er en uting. Man blir ikke bedre som menneske om man kritiserer andres holdninger. Ikke ta alt i verste mening🙂

Haha. Så å kritisere Saras holdninger er ok, men å kritisere noen som kritiserer Sara er ikke ok? Det er nok av bedritne folk her inne, ikke alle her inne er spesielt saklige. Blir ikke bedre menneske av å sitte her inne og slenge drit om navngitte folk i alle fall. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (1 time siden):

Greit hun ikke prioriterte rydde og flytte helt inn med alt annet som skjer , men hun har jo ikke hatt helt ryddig heller fra før :) Så en kan si hun er litt rotete person , men det er hennes sak :) 

Ikke alle kan ha det ryddig døgnet rundt heller eller vil .

De aller færreste med hus og barn har det strøkent til enhver tid, ikke alle trives med et hjem som ser ut som et utstillingshjem i en møbelkatalog heller.

Må være veldig stressende å skulle ha det strøkent til enhver tid. Særlig med jobb og barn i hus. Tror heller ikke det er sunt å vokse opp i ett hjem der det skal være så ryddig at det ikke synes at det bor folk der. 

Sara hadde det ikke så ekstremt rotete i sitt tidligere hus. Det var i hovedsak vaskerommet og klær hun ikke hadde system på. Stue og kjøkken var normal «hverdagsrot» som det fort blir med barn som leker, mat som blir laget, sko og sekker som blir slengt fra seg når de kommer hjem fra barnehage og skole. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Men hun har jo ikke "akkurat" flyttet,hun tok vel over huset i juni?

Og ja,det er alltid rotete der..

Hun spiller jo mye på at "sjarmen" hennes er å være rotete og vimsete.

La merke til det i det gamle huset hennes også, selv omjeg ikke følger henne men bare titter innom når hun dukker opp på utforsk. Jeg synes ikke det er sjarmerende og leve i et kaos.... Spesielt ille det vaskerommet hennes 😳

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (Akkurat nå):

La merke til det i det gamle huset hennes også, selv omj eg ikke følger henne men bare titter innom når hun dukker opp på utforsk. Jeg synes ikke det er sjarmerende og leve i et kaos.... Spesielt ille det vaskerommet hennes 😳

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Men hun har jo ikke "akkurat" flyttet,hun tok vel over huset i juni?

Og ja,det er alltid rotete der..

Hun spiller jo mye på at "sjarmen" hennes er å være rotete og vimsete.

Må gjerne se ut som ett bomba ho**hus for min del. Bryr meg overhode ikke. Å som du skriver så er vel hun en litt type rotete menneske. Jeg tenker litt på f.eks vaskerommet der hun bodde før. Hjalp lite med alle disse nye skapene hun satt opp og mye benkeplass når alt alikevel lå på gulvet.

Men det er hennes hus og hennes liv så hun får bare la det flyte om hun liker og bo slik

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (3 timer siden):

Skitten koffert på kjøkkenbenken. Hauger med klær over alt. Både skitne og rene. Kaos, kaos, kaos. Hva lærer man barna sine når man lever i ett sånt rot? 
At ho "nettopp" har flyttet er ikke akkurat den beste unnskyldningen. Alle vet det var samme kaos i gamle huset. Der var det faktisk enda verre. 
Ho sa at ungene er 2 dager hos Robin, 2 dager hos henne. Da skulle det være mulig å få litt orden. Til tross for ett sykt barn. 

Virker som at hun planlegger masse annet de dagene hun ikke har barn..jeg er mest bekymret for at hun tar på seg så mye ekstra at hun får seg en real smell en dag. Hun har tross Alt denne ME sykdom i bunn. Men hun får styre på

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (2 timer siden):

La merke til det i det gamle huset hennes også, selv omjeg ikke følger henne men bare titter innom når hun dukker opp på utforsk. Jeg synes ikke det er sjarmerende og leve i et kaos.... Spesielt ille det vaskerommet hennes 😳

Men det er vel ikke du som skal bo der så hva er problemet? Eksisterer hun for å sjarmere deg tror du? Du får følge disse interiørkontoene på instagram istedet,  om det er hvite, strigla og upersonlige hjem du vil se 😅

Endret av Criador
  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (4 timer siden):

Skitten koffert på kjøkkenbenken. Hauger med klær over alt. Både skitne og rene. Kaos, kaos, kaos. Hva lærer man barna sine når man lever i ett sånt rot? 
At ho "nettopp" har flyttet er ikke akkurat den beste unnskyldningen. Alle vet det var samme kaos i gamle huset. Der var det faktisk enda verre. 
Ho sa at ungene er 2 dager hos Robin, 2 dager hos henne. Da skulle det være mulig å få litt orden. Til tross for ett sykt barn. 

Ja, man lærer vel barna at det ikke blir ryddig før man rydder opp. Det er et ikke-problem. Vi snakker ikke om hoarding eller brannfare her.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (6 timer siden):

Ja vi kjenner til alle de reelle og ikke så reelle grunnene til at huset ser herja ut.

Blir jo ikke mindre å henge fingrene i om 5 mnd når ny baby ankommer.

Man kan si man trives i slikt rot så mye man bare vil,men de fleste trives faktisk bedre ved å ikke bo i bagger og esker,tenk det.

Men åpenbart har ikke hun noe i mot det da, tenk det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (På 9.8.2022 den 12.19):

Hun er vel avhengig av følgere, så ikke så rart om man lurer. Tullete å legge ut slike kryptiske meldinger. 

Det er for å få flere følgere og flere klikk. Ingenting er tilfeldig i den bedriften der

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med en status som vokser så vokser også nettroll foreningen" - sitat Sara Emilie. 

I samme leksjon påstår ho at det kun er ett fåtall nettroll (riktig nok flere enn tidligere), og at ho slett ikke bryr seg. 

1. En seriøs bedrift tåler kritiske tilbakemeldinger. Kan det være noe man burde endret? 

2. Om man ikke bryr seg nevner man det heller ikke til stadighet. Ei heller gjør man endringer basert på kritikken. (Plutselig ingen snakk om feks sex, oppkast eller tidsklemma).

3. Kroppsspråk er lett å lese. Spesielt hos enkelte... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er flere merkelige utsagn ut å går, som ikke helt stemmer overens med virkeligheten. For eksempel at man legger på seg 45 kilo uten å spise. 

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (9 minutter siden):

Synes også det er flere merkelige utsagn ut å går, som ikke helt stemmer overens med virkeligheten. For eksempel at man legger på seg 45 kilo uten å spise. 

Og at ho skammet seg sånn over kroppen at ho ikke gikk på butikken / reiste langt vekk for å handle, men tok sexy bilder i undertøy / bikini. 

Husk at Hadeland ikke er så stort. Kanskje det ikke bare er "nettroll foreningen" som sier hva de mener... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TanteP skrev (23 minutter siden):

Og at ho skammet seg sånn over kroppen at ho ikke gikk på butikken / reiste langt vekk for å handle, men tok sexy bilder i undertøy / bikini. 

Husk at Hadeland ikke er så stort. Kanskje det ikke bare er "nettroll foreningen" som sier hva de mener... 

 

Er du sikker på at disse bildene ble tatt i samme periode som hun dro vekk for ikke å møte kjentfolk på butikken?

Jeg tolket det som at bikinibildene var før graviditet, mens det å rømme unna bygdas butikker var etter. Rett meg gjerne om det er feil🤗

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (35 minutter siden):

Er du sikker på at disse bildene ble tatt i samme periode som hun dro vekk for ikke å møte kjentfolk på butikken?

Jeg tolket det som at bikinibildene var før graviditet, mens det å rømme unna bygdas butikker var etter. Rett meg gjerne om det er feil🤗

Det var bilder fra både før og etter graviditet :) mulig de ble fjernet etter det ble diskusjoner av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (37 minutter siden):

En status som vokser og da vokser netthetset? Jøss det var da litt av en konklusjon.

Bare det å tilegne seg selv "høy status" er spesielt for de fleste 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (1 time siden):

Og at ho skammet seg sånn over kroppen at ho ikke gikk på butikken / reiste langt vekk for å handle, men tok sexy bilder i undertøy / bikini. 

Husk at Hadeland ikke er så stort. Kanskje det ikke bare er "nettroll foreningen" som sier hva de mener... 

 

Det var etter nr 1 hun gjemte seg, etter nr 2 de bikinibildene er. Og før hun ble gravid med nr 1.

Endret av Tessa12
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (24 minutter siden):

Bare det å tilegne seg selv "høy status" er spesielt for de fleste 🙈 

hun har blitt veldig overlegen i det siste, jeg likte henne veldig før men mistet helt sympati . Blitt veldig god på «nettrolling « selv , ikke noe bedre enn vi her som skriver . Klarer  ikke hun å se det ? 

 

Endret av Juhu25
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (1 time siden):

Bare det å tilegne seg selv "høy status" er spesielt for de fleste 🙈 

Ikke sant, merkelig å si det på den måten.

Endret av Orly
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...