Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

MrsMacchiato skrev (2 timer siden):

Man kan si at noe er kjipt uten å blande inn "men jeg må hjem til ungene, *sukk* ".

Vet om mange barn som har snap.

Noen av dere har veldig høy standard for det minste som noen kan oppfatte som sårende eller tvetydig. Dere som pirker på det meste: Har dere like høy standard selv?

Er alt 100% pedagogisk hjemme, alt 100% profesjonelt på jobb, alt 100% transparent i relasjoner osv.?

Jeg tror alle egentlig forsto hva SE mente, og det er ikke noe vits i å vrenge og vri på det! Hun drar hjem til barna og er sikkert en snill mamma sammen med de.

Ingen barn trenger utenforstående voksne som «riddere», når disse voksnes syrlige kommentarer sårer de samme barna ved å overdrive foreldrenes handlinger.

• Liker 23
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellevill skrev (3 minutter siden):

Noen av dere har veldig høy standard for det minste som noen kan oppfatte som sårende eller tvetydig. Dere som pirker på det meste: Har dere like høy standard selv?

Er alt 100% pedagogisk hjemme, alt 100% profesjonelt på jobb, alt 100% transparent i relasjoner osv.?

Jeg tror alle egentlig forsto hva SE mente, og det er ikke noe vits i å vrenge og vri på det! Hun drar hjem til barna og er sikkert en snill mamma sammen med de.

Ingen barn trenger utenforstående voksne som «riddere», når disse voksnes syrlige kommentarer sårer de samme barna ved å overdrive foreldrenes handlinger.

Hun har gjort seg selv til en offentlig person, og burde kanskje tenke litt mer over hvordan hun ordlegger seg om barna sine til fremmede. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (17 minutter siden):

Hun har gjort seg selv til en offentlig person, og burde kanskje tenke litt mer over hvordan hun ordlegger seg om barna sine til fremmede. 

Snakket hun egentlig ned barna eller var det bare det at «typisk at arrangemtet er samme helg som jeg har barna»? Og hun velger jo barna -ingen tvil om det. 

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (39 minutter siden):

Snakket hun egentlig ned barna eller var det bare det at «typisk at arrangemtet er samme helg som jeg har barna»? Og hun velger jo barna -ingen tvil om det. 

Jeg tolket det sånn ja... 

😊

Endret av Henikka
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Trudis23 skrev (46 minutter siden):

Jeg tolket det som "typisk at denne helga havnet på samme helg jeg har barna". Så jeg skjønte at hun ikke mente noe vondt mot barna. Men selv hadde jeg latt være å nevne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (2 timer siden):

Jeg tolket det som "typisk at denne helga havnet på samme helg jeg har barna". Så jeg skjønte at hun ikke mente noe vondt mot barna. Men selv hadde jeg latt være å nevne det. 

Jeg så dette på Snapchat nå å synes ikke det hun sa var noe galt.. så klart ville vi alle synes det var litt surt og dra hjem fra Bergen når det er ett slikt opplegg l❤️

Endret av elskersommer
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrsMacchiato
elskersommer skrev (40 minutter siden):

Jeg så dette på Snapchat nå å synes ikke det hun sa var noe galt.. så klart ville vi alle synes det var litt surt og dra hjem fra Bergen når det er ett slikt opplegg  men å si at hun nærmest ble irritert fordi hun måtte hjem til barna det mener jeg er feil❤️

Ingen har brukt ordet "irritert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (38 minutter siden):

Ingen har brukt ordet "irritert".

Uff.. jeg beklaget så meget kjære kjære deg. Dette var så klart ett helt feil ord og bruke.  Jeg er ei dame som dessverre utrykker meg litt feil og bruker mye feil ord😟

Så lurer egentlig på om jeg skal slette min bruker og la være og være her inne. Fordi det er ikke plass for oss som ikke skriver 100% rett på alt som er. Desverre.

Men ha en fin fin kveld videre dere andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (5 timer siden):

Eller kanskje enkelte burde smile litt med snurpemunnen sin, istedenfor å lete etter bagateller man kan ta andre for! 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellevill skrev (1 time siden):

Eller kanskje enkelte burde smile litt med snurpemunnen sin, istedenfor å lete etter bagateller man kan ta andre for! 

Hadde heller hatt Sara som mamma, enn en av surmusene her inne i alle fall som heller bruker tiden sin på å kritisere andre. Er det noe bra rollemodell? So what om man er anonym, sier uansett litt om holdningene til andre mennesker. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (16 timer siden):

Hadde heller hatt Sara som mamma, enn en av surmusene her inne i alle fall som heller bruker tiden sin på å kritisere andre. Er det noe bra rollemodell? So what om man er anonym, sier uansett litt om holdningene til andre mennesker. 

Holdningene til andre mennesker? Er ikke dette et forum der det diskuteres da. Når man leser kritikk, gjerne av den konstruktive arten kan det gi rom for refleksjon. Hadde vi bare fremsnakket alt ved disse påvirkerne hadde de nok mistet mange følgere. Jeg tror de er blitt så profesjonelle etterhvert og de snakker nok mye sammen om veivalg osv.,så at dette er bevisst er jeg ganske sikker på. At dette i Bergen sammenfalt med barnehelg tok ikke jeg som negativt, kun en bekreftelse på at hun prioriterer barna. Hun har feil og vi som kommenterer har feil. Det er slik vi mennesker er. Men å kritisere andres holdninger så generelt synes jeg er en uting. Man blir ikke bedre som menneske om man kritiserer andres holdninger. Ikke ta alt i verste mening🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre selv om jeg sikkert ikke burde 🙈 Har SE alltid det så rotete og kaotisk rundt seg ? Ja jeg vet hun akkurat har flyttet....

Endret av esmeralda1
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (51 minutter siden):

Jeg må spørre selv om jeg sikkert ikke burde 🙈 Har SE alltid det så rotete og kaotisk rundt seg ? Ja jeg vet hun akkurat har flyttet....

Men hun har jo ikke "akkurat" flyttet,hun tok vel over huset i juni?

Og ja,det er alltid rotete der..

Hun spiller jo mye på at "sjarmen" hennes er å være rotete og vimsete.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (25 minutter siden):

Men hun har jo ikke "akkurat" flyttet,hun tok vel over huset i juni?

Og ja,det er alltid rotete der..

Hun spiller jo mye på at "sjarmen" hennes er å være rotete og vimsete.

Synes det ser mest shabby og kaotisk ut..hadde blitt gal av å ha det slik..

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; at huset enda ikke er strøkent selv om hun tok over i juni kan jeg godt forstå.

Hun sa selv at hun ønsket å prioritere å reise mye i sommer, huset med ting og tang klarer helt fint å vente. Hun valgte å prioritere å få i orden rommene til barna, samt kjellerstuen som skal være barnas område, men dette har hun (heldigvis) ikke vist frem pga barnas personvern da hun endret kurs for 1-2 år siden da hun valgte å slutte å eksponere barna i sine medier. Tommel opp for at barna får ha rommene sine privat, kontra Anns Rasmussen og CBE som jevnlig viser frem sponsa barnerom

Ene barnet fikk også påvist en kronisk sykdom i sommer og de var innlagt på sykehus i 2 uker. Med ei så stor omveltning i livet så forstår jeg godt at innredning av hus ikke står høyt på prioriteringslisten 

I tilkegg så hadde hun ikke regnet med leveringstid på opp til 6-8 uker på nye møbler. Og med ett så stort hus så trengte hun mye nytt. Hun uttalte for ikke lenge siden at hun bl.a ventet på endel oppbevaringsmøbler som ikke var kommet enda, derfor er det ikke alt hun får ryddet på plass før det er levert 

I tillegg til det ett uplanlagt svangerskap preget av mye kvalme, 

Jeg tror Sara kommer til å få det kjempefint når de siste møblene er på plass og den nye mannen har flyttet inn med sine saker og ting :) vi går jo mot høst og mere innetid nå, og for Sara sin del mere tid til å pusle i huset og få ting på plass

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (13 minutter siden):

Synes det ser mest shabby og kaotisk ut..hadde blitt gal av å ha det slik..

Enig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (5 minutter siden):

Altså; at huset enda ikke er strøkent selv om hun tok over i juni kan jeg godt forstå.

Hun sa selv at hun ønsket å prioritere å reise mye i sommer, huset med ting og tang klarer helt fint å vente. Hun valgte å prioritere å få i orden rommene til barna, samt kjellerstuen som skal være barnas område, men dette har hun (heldigvis) ikke vist frem pga barnas personvern da hun endret kurs for 1-2 år siden da hun valgte å slutte å eksponere barna i sine medier. Tommel opp for at barna får ha rommene sine privat, kontra Anns Rasmussen og CBE som jevnlig viser frem sponsa barnerom

Ene barnet fikk også påvist en kronisk sykdom i sommer og de var innlagt på sykehus i 2 uker. Med ei så stor omveltning i livet så forstår jeg godt at innredning av hus ikke står høyt på prioriteringslisten 

I tilkegg så hadde hun ikke regnet med leveringstid på opp til 6-8 uker på nye møbler. Og med ett så stort hus så trengte hun mye nytt. Hun uttalte for ikke lenge siden at hun bl.a ventet på endel oppbevaringsmøbler som ikke var kommet enda, derfor er det ikke alt hun får ryddet på plass før det er levert 

Jeg tror Sara kommer til å få det kjempefint når de siste møblene er på plass og den nye mannen har flyttet inn med sine saker og ting :) vi går jo mot høst og mere innetid nå, og for Sara sin del mere tid til å pusle i huset og få ting på plass

Ja vi kjenner til alle de reelle og ikke så reelle grunnene til at huset ser herja ut.

Blir jo ikke mindre å henge fingrene i om 5 mnd når ny baby ankommer.

Man kan si man trives i slikt rot så mye man bare vil,men de fleste trives faktisk bedre ved å ikke bo i bagger og esker,tenk det.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (19 minutter siden):

Greit hun ikke prioriterte rydde og flytte helt inn med alt annet som skjer , men hun har jo ikke hatt helt ryddig heller fra før :) Så en kan si hun er litt rotete person , men det er hennes sak :) 

Ikke alle kan ha det ryddig døgnet rundt heller eller vil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (På 2.9.2022 den 12.50):

Ja, men disse er altfor unge til det. Og hun sa det ikke sånn det ble fremstilt her. 

Må si meg enig med deg.. hun fremstilte det ikke som at det var barna sin feil at hun måtte dra hjem.. Men skjønner hun synes det er kjipt å dra hjem når det er så mye som skjer i Bergen 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitten koffert på kjøkkenbenken. Hauger med klær over alt. Både skitne og rene. Kaos, kaos, kaos. Hva lærer man barna sine når man lever i ett sånt rot? 
At ho "nettopp" har flyttet er ikke akkurat den beste unnskyldningen. Alle vet det var samme kaos i gamle huset. Der var det faktisk enda verre. 
Ho sa at ungene er 2 dager hos Robin, 2 dager hos henne. Da skulle det være mulig å få litt orden. Til tross for ett sykt barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...