Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Porcelain skrev:

De punktene du nevner er ok å diskutere, barn i reklame, mengde reklame osv- men de siste sidene her bærer desverre preg av sladder. Kommentarer om hvordan hun ser ut, kommentarer om dobbeltmoral, om mas etter oppmerksomhet osv. Jeg kan godt samle en del av de styggeste kommentarene i et innlegg, men da blir jeg vel beskyldt for å ta ting ut av konteksten e.l.

Du mener man ikke kan diskutere dobbeltmoral hun driver med? Det er jo veldig spesielt når hun er influencer

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, supermamz skrev:

men det at du kaller meg for en dårlig mor pga de innleggene her inne sier kanskje mer om deg enn meg.. Du kommer jo faktisk med en ganske guffen anklagelse på ikke å egentlig vite noen ting som helst om meg eller meg som mamma. Er du 100% sikker på at jeg er mamma enda? Tenk om jeg kanskje har mistet barnet mitt? Kanskje sitter jeg her med et sykt barn som jeg offrer alt for, kanskje jeg aldri kan få barn? Tror man kan spare seg for slike kommentarer mot mennsker man absolutt ikke vet noen ting om. Jeg har faktisk ikke velget et offentlig liv! Så om du syns man skriver så mye stygt om henne, burde ikke du skrive stygt om oss/meg da?  Er du så mye bedre da lurer nå jeg på? 

Jeg har ikke kommentert noe knyttet til deg som mamma, du og den andre debattanten gjør et poeng ut av at hun ikke holder barna mer hjemme fra barnehagen, og "undrer " dere over prioriteringen. Klassisk momshaming. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Orly skrev:

Du mener man ikke kan diskutere dobbeltmoral hun driver med? Det er jo veldig spesielt når hun er influencer

Se innlegget med kommentarer hovedsakelig hentet fra side 24-26.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Porcelain skrev:

Et utvalg av kommentarer, primært henta fra side 24-26, der formålet er å rakke ned på/føle seg bedre enn ved å skrive at "dama er fake fra topp til tå, dobbelt moralsk (sic!), hykler, insinuere usunn mat og narkotikabruk (?), dårlig(ere) mamma enn @Eamane og @supermamz.. De to sistnevnte går igjen, men også @BethD koser seg med å sladre og slenge litt dritt. 

Si hva du vil, vær moralens vokter. 
Jeg bryr meg ikke så mye om din mening om meg. Jeg står uansett på det jeg mener. Jeg mener at om en har en plattform,og en skryter over all slags men mener det motsatte og sier at man elsker følgerne sine, de er som venner. Men ikke bryr seg med å engang svare på lykkeønskinger,sympati meldinger, ekte spørsmål om ting hun faktisk spør om.. da må man nesten tåle å få det bringt til lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, supermamz skrev:

men det at du kaller meg for en dårlig mor pga de innleggene her inne sier kanskje mer om deg enn meg.. Du kommer jo faktisk med en ganske guffen anklagelse på ikke å egentlig vite noen ting som helst om meg eller meg som mamma. Er du 100% sikker på at jeg er mamma enda? Tenk om jeg kanskje har mistet barnet mitt? Kanskje sitter jeg her med et sykt barn som jeg offrer alt for, kanskje jeg aldri kan få barn? Tror man kan spare seg for slike kommentarer mot mennsker man absolutt ikke vet noen ting om. Jeg har faktisk ikke velget et offentlig liv! Så om du syns man skriver så mye stygt om henne, burde ikke du skrive stygt om oss/meg da?  Er du så mye bedre da lurer nå jeg på? 

Innsikt vet du. Man er ikke født med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg virkelig ikke på folk. Kan man ikke bare avfølge folk man ikke liker å følge. Virker jo som mange her følger og har en formening om alt hun gjør. Hvorfor skal vi mene så mye om alle? Kan man ikke bare velge å IKKE følge sånne folk og IKKE skrive negative, nedsettende kommentarer? 
 Selv om man er offentlig person, hvorfor gjør det rett på å skrive og kommentere alt den personen gjør. Kan man ikke bare velge å snu kinnet til? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Porcelain skrev:

Se innlegget med kommentarer hovedsakelig hentet fra side 24-26.

Vel flere av de må være innafor å diskutere mener jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Delfin82 skrev:

Skjønner meg virkelig ikke på folk. Kan man ikke bare avfølge folk man ikke liker å følge. Virker jo som mange her følger og har en formening om alt hun gjør. Hvorfor skal vi mene så mye om alle? Kan man ikke bare velge å IKKE følge sånne folk og IKKE skrive negative, nedsettende kommentarer? 
 Selv om man er offentlig person, hvorfor gjør det rett på å skrive og kommentere alt den personen gjør. Kan man ikke bare velge å snu kinnet til? 

Så om du ser en kvinne bli slått, så går du en annen vei da? For man skal jo ikke bry seg i følge deg 

Det er ikke nedsettende å kommentere ting man reagerer på, det er altså jobben hennes vi kommenterer 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Porcelain skrev:

Jeg har ikke kommentert noe knyttet til deg som mamma, du og den andre debattanten gjør et poeng ut av at hun ikke holder barna mer hjemme fra barnehagen, og "undrer " dere over prioriteringen. Klassisk momshaming. 

du skriver dårlig(ere) mamma enn også navne mitt og 2 andre sitt. Hvis ikke det er å kalle noen for en dårlig mor så vet jeg desverre ikke hva det vil si. Å ja jeg kommenterte den diskusjon hvorfor barna er i bgh og hvorfor hun ikke har de hjemme, men jeg skrev at man et vell forskjellige, å hun jubler jo ofte av tomt hus og mandag mårninger hvor deilig det er? Jeg er der at jeg skulle ønske man ikke trengte å sende barna i bgh, syns de skulle kunne vært hjemme til skole alder! Føler det ikke var ment noe vondt igjen, men igjen diskutere det hun legger frem til oss på stories! Men jeg syns ikke du har noe rett til å sitte og skrive dritt om enkelt personer her inne, men du skal liksom være bedre enn oss andre?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Orly skrev:

Så om du ser en kvinne bli slått, så går du en annen vei da? For man skal jo ikke bry seg i følge deg 

Det er ikke nedsettende å kommentere ting man reagerer på, det er altså jobben hennes vi kommenterer 

Tror folk ikke skjønner forskjellen på bedriften og privat person. Før jeg føler også at her er det jobben og hva hun legger ut som blir snakket om. Ikke noen som har hakket løs på hun som enkelt person... Blir så oppgitt😵😫

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, supermamz skrev:

du skriver dårlig(ere) mamma enn også navne mitt og 2 andre sitt. Hvis ikke det er å kalle noen for en dårlig mor så vet jeg desverre ikke hva det vil si. Å ja jeg kommenterte den diskusjon hvorfor barna er i bgh og hvorfor hun ikke har de hjemme, men jeg skrev at man et vell forskjellige, å hun jubler jo ofte av tomt hus og mandag mårninger hvor deilig det er? Jeg er der at jeg skulle ønske man ikke trengte å sende barna i bgh, syns de skulle kunne vært hjemme til skole alder! Føler det ikke var ment noe vondt igjen, men igjen diskutere det hun legger frem til oss på stories! Men jeg syns ikke du har noe rett til å sitte og skrive dritt om enkelt personer her inne, men du skal liksom være bedre enn oss andre?

Pust, og les det jeg skrev en gang til. Jeg er utelukkende opptatt av det du og andre skriver i denne tråden, jeg mener din kommentar er momshaming. Det ønsker ikke du å svare på, du vil heller angripe meg som person. Jeg mener absolutt ingenting om deg eller andre som personer, jeg mener noe om det du og andre skriver om navngitte personer, jeg mener at disse kommentarene har som mål å slenge dritt, kort sagt. Dersom du opplever deg misforstått er det fair, da er det jo fint at noen påpeker hvordan kommentarene dine blir lest av andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, supermamz skrev:

Tror folk ikke skjønner forskjellen på bedriften og privat person. Før jeg føler også at her er det jobben og hva hun legger ut som blir snakket om. Ikke noen som har hakket løs på hun som enkelt person... Blir så oppgitt😵😫

Mange som ikke skjønner dem forskjellen, sånn blir det når hun bruker sitt eget navn , 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Porcelain skrev:

Pust, og les det jeg skrev en gang til. Jeg er utelukkende opptatt av det du og andre skriver i denne tråden, jeg mener din kommentar er momshaming. Det ønsker ikke du å svare på, du vil heller angripe meg som person. Jeg mener absolutt ingenting om deg eller andre som personer, jeg mener noe om det du og andre skriver om navngitte personer, jeg mener at disse kommentarene har som mål å slenge dritt, kort sagt. Dersom du opplever deg misforstått er det fair, da er det jo fint at noen påpeker hvordan kommentarene dine blir lest av andre. 

Det reven bedrift det er snakk om , ikke en privatperson. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Orly skrev:

Det reven bedrift det er snakk om , ikke en privatperson. 

Kommenterer man en bedrift når man skriver "Det er rart at hun ikke har ungene mer hjemme fra barnehagen "?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Porcelain skrev:

Jeg føler jeg svarte deg og nei jeg angriper deg ikke. Jeg har ikke skrevet noe stygt om deg. Jeg spørr bare hvorfor du har skrevet | Dårlig(ere) mamma enn @supermamz og @Eamane. Men hva mener du men den setningen da? 

Du må bare føle at jeg shamer henne. Det føler jeg på ingen måte. Skrev tilogme at jeg ikke vil trukke på noen heller fordi man er forskjellig når det kommer til hvor mye man vil ha barn hjemme eller ikke.  Men om JEG hadde hatt muligheten hadde JEG prioritert annerledes. Da utaler jeg meg om meg selv, ikke Sara nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Porcelain skrev:

Kommenterer man en bedrift når man skriver "Det er rart at hun ikke har ungene mer hjemme fra barnehagen "?

Hvorfor deler hun så mye av barna og det med barnehage da? Hvorfor ha et behov for å dele om det om man ikke kan diskutere det? Når hun legger ut video av seg selv i gangen der hun nyter stillheten og danser for at hun er alene igjen hva er det hun skal frem til da? Hun velger jo selv og dele hva hun deler.? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Porcelain skrev:

Ja for hun deler jo på bedriftssiden sin , det er ikke noe hun deler privat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Orly skrev:

Du velger å faktisk å dra den sammenligningen?  Ja riktig.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Delfin82 skrev:

Virker som om mange har som hobby å følge influencere/bloggere med argusblikk for å finne mest mulig å ta dem for. Har aldri skjønt at de gidder å bruke så mye tid på det. Virker som om absolutt alle kjente influencere har sånne følgere. Disse folkene er kun ute etter å kritisere, og sier aldri et positivt ord. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...