Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

TanteP skrev (21 minutter siden):

Drama fører til klikk og nye følgere dessverre. 

Jeg var ikke klar over at det sto noe på kvinneguiden og jodel før ho selv sa det. Vil tro jeg ikke er den eneste som klikka meg inn her takket være hennes informasjon om akkurat denne tråden.

Blir vanskelig for de såkalla mamma bloggerene å holde seg relevante når det er blitt fy fy å fronte barna sine. Tror nok mange influensere holder barna skjult pga all kritikken. Ikke fordi de selv vil. 

 

 

Hun har jo fått 2-3000 nye følgere på noen dager når hun snakka mest om «nettroll». Hun vet hva hun gjør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (6 minutter siden):

Hun har jo fått 2-3000 nye følgere på noen dager når hun snakka mest om «nettroll». Hun vet hva hun gjør 

Nettopp. Taima og tilrettelagt 😜 

Og vi biter på 🙈😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (23 minutter siden):

Nettopp. Taima og tilrettelagt 😜 

Og vi biter på 🙈😂

 

hahaha ja , burde få betaling fra henne . Tenk på det vi skaffer henne klikk, nye følgere, tips om tema, popularitet 😂

Hun burde være mer gladere og positiv , ikke bare gråte ofte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (47 minutter siden):

Vet ho la ut bilde av seg selv på jodel. Så at ho er der har ho faktisk innrømt. Nettopp derfor jeg synes det er så rart å klage over at slike sider skriver om ho. Ho legger jo opp til det selv 🤷‍♀️

Ja, tror det ble lagt ut her at hun hadde lagt ut bilde her og svart på noe om det bilde hub postet fra sykehuset. Er ikke på jodel selv, så jeg vet ikke. Men som du sier virker jo som hun legger opp til deg selv og vil ha oppmerksomhet rundt seg for å kan sette seg i offerrollen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i de som skriver at det var morsommere å følge henne før. Mer humor som kunne få meg til å flire mens nå er det som om jeg mister energi når jeg går inn på snappen hennes. Klart hun mista mye når hun ikke kan vise morsomme glimt i hverdagen når hun hverken kan vise barn eller kjæreste. Og de reklamene? Plutselig lytter alle disse jentene på lydbok når ingen av de har gjort det tidligere 🙊 Får ikke lyst til å kjøpe noe de reklamerer for for å si det sånn 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (10 timer siden):

Sara,du burde ta til deg ditt eget råd å slutte og oppsøke både Jodel og KG.

For ett mas om "dere vet ikke alt..".

Vel,jeg tror faktisk du er blind på hvor mye du faktisk deler,og der det mangler noe gir du fortsatt nok drypp til at man enkelt kan "conect the dots" selv,nettopp på grunn av mengden info du selv velger å dele.

Og ikke alle valg er,eller fremstår som,spesielt gjennomtenkte,uansett hvordan det måtte føles for deg akkurat nå.

Slutt å del,eller slutt å oppsøk hva andre sier om deg.

Å være influencer er definitivt feil yrke å velge hvis man skal poste 14 forsvarstaler i uka..

Det er jo hormonene sin skyld må du skjønne 🙈🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Det er jo hormonene sin skyld må du skjønne 🙈🤣

Ja fint å ha en syndebukk,da hun holdt på slik før graviditeten også..

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (20 minutter siden):

Er helt enig i de som skriver at det var morsommere å følge henne før. Mer humor som kunne få meg til å flire mens nå er det som om jeg mister energi når jeg går inn på snappen hennes. Klart hun mista mye når hun ikke kan vise morsomme glimt i hverdagen når hun hverken kan vise barn eller kjæreste. Og de reklamene? Plutselig lytter alle disse jentene på lydbok når ingen av de har gjort det tidligere 🙊 Får ikke lyst til å kjøpe noe de reklamerer for for å si det sånn 

Ja de der lydbokreklamene er så kleine🙈 Man lukter at det er kun pengene som betyr noe der🙈🙈 Ikke kan de snakke om bøkerne de har lyttet til. Er bare hvor supert det er i bilen, når man gjør husarbeid eller bare vil slappe av.😅🤦🏽‍♀️ Det der hudpleie produktene hun reklamerer for er vell også bare tull. Ser ingen av beauty influenserne som reklamerer for det. Går igjen til de som har samme management. Det gjør jo alle disse reklamene dessverre. Hun, Therese og Monica reklamerer jo for alle de samme tingene og gjør det jo helt likt også så er jo ingen som skiller seg ut engang. Så ikke veldig troverdig, men tror de lurer veldig mange dessverre.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (22 minutter siden):

Er helt enig i de som skriver at det var morsommere å følge henne før. Mer humor som kunne få meg til å flire mens nå er det som om jeg mister energi når jeg går inn på snappen hennes. Klart hun mista mye når hun ikke kan vise morsomme glimt i hverdagen når hun hverken kan vise barn eller kjæreste. Og de reklamene? Plutselig lytter alle disse jentene på lydbok når ingen av de har gjort det tidligere 🙊 Får ikke lyst til å kjøpe noe de reklamerer for for å si det sånn 

Og tredemølla som sto nedstøva i garasjen. Tidenes reklame 🙈 Burde blitt nominert til Gullfisken. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (9 timer siden):

De født i 1990 og årene før hoppet over ett trinn og gikk 9 år. 90-modellene startet rett i 2 klasse. 89kullet gikk fra 1 til 3. Det kalles 97-reformen. Mao alle som er 31 år og yngre har gått/skal gå ti år på grunnskolen. 

Alle som er født i 1991 eller senere har gått 10 år på grunnskole. Sara er vel 28-29 år og har gått ti år skole + deler av vgs.
 

Dette trodde jeg faktisk var kjent kunnskap. 

Takk! For min del har det vært 9-årig grunnskole. Jeg visste ikke helt detaljene videre her. Det at det er kjent kunnskap er vel litt å ta i eller? Ikke voldsomt interessant kunnskap å inneha? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (3 minutter siden):

Og tredemølla som sto nedstøva i garasjen. Tidenes reklame 🙈 Burde blitt nominert til Gullfisken. 😜

Akkurat, ikke bare henne , men de samme damene som vi vet er ikke trenings typer reklamerer for tredemølla og trenings tøy med de godeste rabattene.

Er så lei av samme reklamer overalt , har ikke de egen stemme og kan si nei for ting se selv ikke har troa på eller bruker .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (17 minutter siden):

Og tredemølla som sto nedstøva i garasjen. Tidenes reklame 🙈 Burde blitt nominert til Gullfisken. 😜

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (9 timer siden):

Alle som begynte på skolen før 1997+de som fylte 7 år i 1997 har gått 9 år (som en skrev over starta sistnevnte gruppe rett i 2.klasse i 1997). Det heter L97, altså innført i 1997. Alle som gikk i grunnskolen da hoppa over et klassetrinn. Vi som er født i 1981 er siste kullet som hadde fullt skoleløp fra 1.-9.klasse og aldri har gått i 10.klasse. Du tenker kanskje på R94, som gjaldt for videregående. Om SE er født i 1992 har hun gått 10 år. 

R94 aner jeg ikke hva er, men du har nok helt rett i L97-greiene. Jeg nevnte 94, bare fordi hun jeg siterte nevnte 94😆 Alt jeg vet er at både SE og jeg har gått 10 år, fordi vi er født i 92 begge to etter hva jeg har skjønt 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hva hun mener med å skal vise hverdagen at hun brenner så for dette. Hvilken hverdag er det hun viser? Noe gråting på snap og reklame? Hun deler jo ingentint annet? Skjønner ikke hva det er hun viser oss.😱 Tror sykemelding hadde vært lurere for henne, kanskje det blir bedre da og kan ha 100% fokus på familien.❤️ 

  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Følg meg på snap for dagens utblåsning!" inkludert grinevideo,poster hun på IG..

Grining og klaging dag ørti førti,må vel nærme seg dag 100 med all denne griningen..

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (5 minutter siden):

"Følg meg på snap for dagens utblåsning!" inkludert grinevideo,poster hun på IG..

Grining og klaging dag ørti førti,må vel nærme seg dag 100 med all denne griningen..

Jeg reagerte veldig på den, sjekk snapp for dagens utblåsing. Dette er ikke utblåsing, men grining og klaging. Dele hverdagen slik den er? Reklamer og rot i hjemmet. Nei, avfølger. Synes dette er kleint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru G skrev (1 minutt siden):

Jeg reagerte veldig på den, sjekk snapp for dagens utblåsing. Dette er ikke utblåsing, men grining og klaging. Dele hverdagen slik den er? Reklamer og rot i hjemmet. Nei, avfølger. Synes dette er kleint. 

Og midt all griningen kom det plutselig "kommer snappene i riktig rekkefølge? Har problemer med snap om dagen."

Er så teit..

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt meg på dette med å filme seg selv mens man gråter? Dag etter dag. Mens man snakker i gåter og fisker etter medlidenhet. Det er så altfor mange som har det tøft om dagen.  Men det her "stakkars meg" greiene hjelper ingen. Er man så lei seg vil jeg tro kamera og SoMe er det siste man tenker på. Og hvor er tårene ho så iherdig tørker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for Sarah Emilie sin del at hun ikke er her inne og leser. Herremin så mange surmaga nettroll det er her. 

Er jo ganske latterlig å sitte her inne og klage på noe som er frivillig å følge. Jeg interesserer meg ikke for sport, derfor følger jeg ikke slikt. Jeg piner meg ikke gjennom det, for så å bruke fritida mi på å klage på det 🤣

Hun er influenser, og lever av det. Selvfølgelig blir det jo litt spons, det er jo inntekten hennes?

Og folk blir sure når hun ikke deler, også klager de på det som deles. Går jo ikke an å vinne.

Og Sara Emilie, hvis du leser her inne likevel, vit at det er folk der ute som synes det er hyggelig å følge deg, og som ikke er konstant ute etter å finne feil og kritisere ❤️ 

Og jeg har også termin i februar, så jeg digger at du deler MASSE om graviditeten 😍

  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (1 minutt siden):

Jeg reagerte veldig på den, sjekk snapp for dagens utblåsing. Dette er ikke utblåsing, men grining og klaging. Dele hverdagen slik den er? Reklamer og rot i hjemmet. Nei, avfølger. Synes dette er kleint. 

Jeg tenker mye av det er spill for galleriet, hun har ikke så mye annet å vise nå lenger,  så da må hun vise litt grining så hun holder på følgerene sine🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...