Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Plast skrev (1 time siden):

Jeg synes disse damene begynner å bli veldig like, og veldig kjedelige. Akkurat som om de har stagnert. Og da må man jo ha noen påfunn for clickbait. SE smelles på tjukka og tenker at det vil kjøpe henne hvertfall tid og klikk i 6mnd+ til. Jeg orker ikke se noe mer melking av dette. Så nå slutter jeg å følge dama, for dette er allerede gått fra verre til verst. Men jeg logger ikke av her, for her er det mer action oss imellom😆 

Haha ja det er sant, det er nesten så jeg sjekker denne tråden før jeg er innom SE i sosiale medier 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (5 minutter siden):

Ja skjønner at hun må ha reklame, men er som du sier alle reklamerer for de samme tingene. Spesielt trekløveren, samme rabatten og alt, bare hver sin dag. Så er veldig kjipt ja, føler samarbeidene hun hadde før var mer ting hun hadde valgt ut selv og gledet seg til å teste eller å dele med oss. Nå et det jo treningsklær, eget merke, twistshake, mystuff og myskin! usikker på om det heter det. Men de tingene går igjen absolutt hele tiden. Er sikkert de som betaler mest da... Savner også veldig de kreative innleggen med eller uten robin. Savner litt humor og ikke at alt er så serriøst hele tiden. Er jo helt slutt på det. Hun kunne jo også snakke om diverse ting og ta opp tema, men hun tar seg jo ikke tid til å snakke med følgerne sine. Hun kunne ha to spørsmålsrunde nå, men handlet kun om graviditeten. Virkelig den som står i fokus nå, skjønner det. Men kanskje utnytte det og lage humoristiske innlegg på ting man kan kjenne seg igjen som gravid og ikke bare syte. Hun kan jo gjøre så mye ut av det istede for å bare poste magebilder. Veldig fokus på babymagen overalt.

Enig. Er blitt slutt på all humor. Kun reklame, grining, klaging og kjefting. Rart hvor fort en person kan forandre seg. 

Det er også opplagt at ho går veldig inn for reaksjoner. Og når ho endelig får det er det rett i offerrollen. 

Rart å klage på at folk ikke vet alt om situasjonen ho står i osv når det kun er ho selv som har delt hint i vilden sky. 

Vil man ikke at folk skal vite / snakke / diskutere / ha meninger - ikke del informasjon! 

Når andre influensere er borte en periode, tror følgerene at de er med på innspilling av feks farmen. Ho hadde ikke trengt dele noe fra feks sykehuset. 

Når så mange reagerer på ting man gjør er det kanskje på tide å gå litt i seg selv? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (Akkurat nå):

Enig. Er blitt slutt på all humor. Kun reklame, grining, klaging og kjefting. Rart hvor fort en person kan forandre seg. 

Det er også opplagt at ho går veldig inn for reaksjoner. Og når ho endelig får det er det rett i offerrollen. 

Rart å klage på at folk ikke vet alt om situasjonen ho står i osv når det kun er ho selv som har delt hint i vilden sky. 

Vil man ikke at folk skal vite / snakke / diskutere / ha meninger - ikke del informasjon! 

Når andre influensere er borte en periode, tror følgerene at de er med på innspilling av feks farmen. Ho hadde ikke trengt dele noe fra feks sykehuset. 

Når så mange reagerer på ting man gjør er det kanskje på tide å gå litt i seg selv? :) 

Helt enig! Tror ikke hun tenker på hva hun faktisk deler med oss, men er rett i offerrollen. Greit hun skylder på graviditeten og hormoner, men det begynte jo før hun var gravid også. Tåler jo ingenting og oppsøker både forumet og jodel og sitter å fortelle hvor vondt vi har med oss selv og hvor fæle stygge mennsker, å det er så synd i oss. Kommentarene hennes er jo faktisk værre enn 80% av det som blir skrevet her. Hun når ut til så mange og kan bi missoppfattet så fort. Hun viser jo at det er helt greit og dømme andre mennesker, men igjen er hun veldig opptatt av at man skal ha respekt for hverandre sitt liv? 

Hun velger hva hun deler og vil bruke sin kanal til og slikt hun har holdt på nå gjør så hun dessverre har tapt seg bare mer og mer for hver mnd som har gått. Altfor stort fokus på de negative tingene. Så ja tror hun må gå litt inn i seg selv og tenke hva hun vil formidle ut til følgerne sine. 

Hun kunne godt ha hoppet over å dele sykehusinnleggelsen. Hun kunne jugd å sagt det var noe med bloggerne, en privatsak i familien. Ja det blir alltid noen som lurer, men forskjellen er at hun la jo ut såpass mye at flere skjønte jo hva det var og delte det videre. Å hun legger jo hint ut hele tiden om det. Burde jo bare lagt det på is og være stille om det. Vi forstår jo at ting ikke er lett. Livet er ikke lett bestandig.. Sånn er det for alle, men de fleste av oss deler det ikke offentlig på nett til flere 100 tusen mennesker.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (26 minutter siden):

Savner også veldig de kreative innleggen med eller uten robin. 

Haha jeg savner Robin! Og han er ikke min eks en gang! 😂

Han kunne se litt lei ut mot slutten. Men den fyren har måtte finne seg i mye rart så det er sikkert ikke så rart 😂

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (3 minutter siden):

Det blir liksom altfor tydelig at hun er en sånn «bygdekjerring» som ikke har gått videre etter 9 årig skole. 

De siste 25 årene har grunnskolen vært 10-årig. 
Sara har gått på VGS (aner ikke hvilken linje) men droppa ut fordi hun ble syk. Hun var også ganske ung når hun fikk første babyen og har holdt med andre ting eller at hun ble bedre fra sykdommen

Endret av Gasellen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (Akkurat nå):

De siste 26 årene har grunnskolen vært 10-årig. 
Sara har gått på VGS (aner ikke hvilken linje) men droppa ut fordi hun ble syk. Hun var også ganske ung når hun fikk første babyen og har holdt med andre ting eller at hun ble bedre fra sykdommen

Nei, 9 årig faktisk🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (1 minutt siden):

Nei, 9 årig faktisk🤷🏼‍♀️

Hvordan får du til det, med 1.-10. klasse? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (16 minutter siden):

Haha jeg savner Robin! Og han er ikke min eks en gang! 😂

Han kunne se litt lei ut mot slutten. Men den fyren har måtte finne seg i mye rart så det er sikkert ikke så rart 😂

Tror jeg også hadde gått lei til slutt🙈 Men gøy for oss var det jo da😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (10 minutter siden):

Hvordan får du til det, med 1.-10. klasse? 

Fordi man med 94 reformen hoppet over en klasse. Gjorde ikke du? Hvis 92 i navnet ditt antyder når du var født, så tror jeg det gjaldt deg og? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (Akkurat nå):

Fordi man med 94 reformen hoppet over en klasse. Gjorde ikke du? Hvis 92 i navnet ditt antyder når du var født, så tror jeg det gjaldt deg og? 

Ja, tror du er inne på noe der. Var vell bare 9 år før ja. Ble jo et år tidligere man startet på skolen i 97 også. Så har vært noen endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (16 minutter siden):

De født i 1990 og årene før hoppet over ett trinn og gikk 9 år. 90-modellene startet rett i 2 klasse. 89kullet gikk fra 1 til 3. Det kalles 97-reformen. Mao alle som er 31 år og yngre har gått/skal gå ti år på grunnskolen. 

Alle som er født i 1991 eller senere har gått 10 år på grunnskole. Sara er vel 28-29 år og har gått ti år skole + deler av vgs.

Dette trodde jeg faktisk var kjent kunnskap. 

Endret av Gasellen
  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (4 minutter siden):

Sara blir 30 neste mnd. Hun er født i 92.

Endret av Kyllingmonk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (23 minutter siden):

Siden jeg er født i 92, har jeg gått 10 år - det har også Sara 😊 det var vel de som gikk på skole i 94 som gikk 9 år, eller noensinne.. i 94 var vi bare 2 år😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (24 minutter siden):

Siden jeg er født i 92, har jeg gått 10 år - det har også Sara 😊 det var vel de som gikk på skole i 94 som gikk 9 år, eller noensinne.. i 94 var vi bare 2 år😅

Alle som begynte på skolen før 1997+de som fylte 7 år i 1997 har gått 9 år (som en skrev over starta sistnevnte gruppe rett i 2.klasse i 1997). Det heter L97, altså innført i 1997. Alle som gikk i grunnskolen da hoppa over et klassetrinn. Vi som er født i 1981 er siste kullet som hadde fullt skoleløp fra 1.-9.klasse og aldri har gått i 10.klasse. Du tenker kanskje på R94, som gjaldt for videregående. Om SE er født i 1992 har hun gått 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Plast said:

94- reformen gjaldt vgs. Du tenker på 97.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er mye fokus på å rette pekefinger mot «sladreforum» og offerrollen. 
Jeg trodde ikke hun var en som sjekket forum og Jodel etc? Men den siste uka har hun Tilogmed vært å svart folk på Jodel. 
Det virker ikke som om denne «jobben» er noe for henne lenger. Burde muligens omskolere seg til noe hun takler litt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (31 minutter siden):

Jeg syns det er mye fokus på å rette pekefinger mot «sladreforum» og offerrollen. 
Jeg trodde ikke hun var en som sjekket forum og Jodel etc? Men den siste uka har hun Tilogmed vært å svart folk på Jodel. 
Det virker ikke som om denne «jobben» er noe for henne lenger. Burde muligens omskolere seg til noe hun takler litt bedre. 

Jeg er lite på Jodel men vet det går en del rykter om at hun er en av dem som skriver om seg selv der inne. 
Det er visst mange som gjør det for å generere trafikk til kanalene sine..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (22 minutter siden):

Drama fører til klikk og nye følgere dessverre. 

Jeg var ikke klar over at det sto noe på kvinneguiden og jodel før ho selv sa det. Vil tro jeg ikke er den eneste som klikka meg inn her takket være hennes informasjon om akkurat denne tråden.

Blir vanskelig for de såkalla mamma bloggerene å holde seg relevante når det er blitt fy fy å fronte barna sine. Tror nok mange influensere holder barna skjult pga all kritikken. Ikke fordi de selv vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (7 minutter siden):

Jeg er lite på Jodel men vet det går en del rykter om at hun er en av dem som skriver om seg selv der inne. 
Det er visst mange som gjør det for å generere trafikk til kanalene sine..

Vet ho la ut bilde av seg selv på jodel. Så at ho er der har ho faktisk innrømt. Nettopp derfor jeg synes det er så rart å klage over at slike sider skriver om ho. Ho legger jo opp til det selv 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...