elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4701 Del Skrevet 3. august 2022 Orly skrev (Akkurat nå): Nei det tror jeg ikke Uff.. unnskyld at jeg ler altså.. det er KG vi snakker om😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. august 2022 #4702 Del Skrevet 3. august 2022 pøbelsara skrev (1 time siden): SE er virkelig e av de absolutt bedre av norske influensere. Hun eksponerer ikke barna sine. Hun poserer ikke i crazy posisjoner og har et budskap m at vi alle har en rett til å ferdes i verden slik vei faktisk ser ut. Hun har hatt stor suksess med kolleksjonene sine. Hun jobber målbevisst og har integritet i en grad svært få andre norske influensere har. Hun merker til og med reklame riktig. Jeg er kritisk til svært mye influenservirksomhet og kommersielle some-opplegg. Men jeg synes SE fortjener en hel masse ros og burde holdes opp som et godt eksempel en rekke andre burde lære av. Tja at hun alltid merker reklame riktig er ikke sant, venninnegjengen som er influencere har flere ganger latt være å merke produktene til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. august 2022 #4703 Del Skrevet 3. august 2022 Gasellen skrev (55 minutter siden): Du har ikke fulgt henne hele veien skjønner jeg. Hun bygget kontoen på å dele barna sine. Hun var en "momfluencer" deluxe og brukte dem i reklamer og informerte hele landet hvis de hadde spysjuke, rotet eller var i trassalder. Når hun begynte å flytte fokuset over på kroppspositivitet var en stor følgerbase allerede etablert mye pga barna. Det er derfor så mange er nysgjerrige/bryr seg nå. Mange føler kanskje de kjenner barna fordi de har sett så innmari mye av dem før. Hun har blitt mer OBS på deling av ungene de siste to årene. Om det er pga at barna er blitt større, at hun har begynt å tenke seg om, om det er barnefaren som har inspill eller hva er ikke godt å si. Hun selger jo produkter nå som hun ikke trenger ungene for å selge. Men jeg tror ikke folk hadde hengt seg så mye opp i hvem og hva hvis det ikke hadde vært for at hun hadde dokumentert dem så heftig som hun gjorde for ett par år siden.. Jeg synes synd i ungene for at det blir sånn. De har ikke valgt det. Allerede på helsestasjonen tar dem opp deling av barn i some. Og allikevel klarer ikke noen foreldre å styre seg.. 15 år etter sosiale mediers inntog for fullt.. Jeg har derimot liten medfølelse for Sara for at hun nå sitter å tenker "å shit! Privatlivet til barna mine?! Jeg ville ikke at alle skal vite dette!" For dette burde hun helt ærlig tenkt på før hun begynte å dele alt når hun skulle bygge insta-konto.. Hun har hatt ansvar for å skjerme barna sine hele veien. Og hun var helt ærlig ikke så veldig flink til det før. Meste av content med ungene ligger fremdeles ute på instagram og blogg. Poenget er at hun ikke eksponerer ungene sine. jeg synes det er adskillig mye bedre å komme på bedre tanker enn å ikke gjøre det. Hun har alltid vært god til å merke reklame. jeg er enig i at det er skikkelig ille å eksponere ungene sine i kommersiell some-virksomhet. SE gjør jo ikke det i det hele tatt nå, og det bør hun få kred for. Hvis man er opptatt av barn som eksponeres i some, er det influensere som gjør det hele tiden NÅ, og derfor synes jeg man skal rette kritikk for slik virksomhet mot de som faktisk driver med det nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. august 2022 #4704 Del Skrevet 3. august 2022 Orly skrev (Akkurat nå): Tja at hun alltid merker reklame riktig er ikke sant, venninnegjengen som er influencere har flere ganger latt være å merke produktene til hverandre Jeg mener hun er kanskje best i klassen til dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4705 Del Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (42 minutter siden): Å da ville ingen her inne spekulert i hvorfor hun bare er borte? So what? Hva er problemet om så var tilfelle? Alvor til hangup du har på om dette med at folk spekulerer! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4706 Del Skrevet 3. august 2022 pøbelsara skrev (19 minutter siden): Poenget er at hun ikke eksponerer ungene sine. jeg synes det er adskillig mye bedre å komme på bedre tanker enn å ikke gjøre det. Hun har alltid vært god til å merke reklame. jeg er enig i at det er skikkelig ille å eksponere ungene sine i kommersiell some-virksomhet. SE gjør jo ikke det i det hele tatt nå, og det bør hun få kred for. Hvis man er opptatt av barn som eksponeres i some, er det influensere som gjør det hele tiden NÅ, og derfor synes jeg man skal rette kritikk for slik virksomhet mot de som faktisk driver med det nå. Takk og amen sier jeg bare. Synes også det blir feil og arrestere henne for å ha tatt silikon som ung (arrester meg om dette skjedde etter barna ble født) Men vi mennesker blir eldre.. vi får andre meninger når vi vokser til. Vi kan jo ikke sitte og snakke om dobbeltmoral dersom man tar silikon som 18 åring men faktisk angrer på dette da man blir noen år eldre og skjønner at det ikke var det smarteste valget. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4707 Del Skrevet 3. august 2022 pøbelsara skrev (22 minutter siden): Jeg mener hun er kanskje best i klassen til dette. Prøv og familien Nyhus 🙈🙈🙈 altså der kan man snakke om feil merking eller ingen merking i 8 av 10 tilfeller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. august 2022 #4708 Del Skrevet 3. august 2022 missnorway94 skrev (5 minutter siden): So what? Hva er problemet om så var tilfelle? Alvor til hangup du har på om dette med at folk spekulerer! Jepp.🙂🙂🙂 Å det gir jeg meg ikke med🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4709 Del Skrevet 3. august 2022 elskersommer skrev (7 minutter siden): Jepp.🙂🙂🙂 Å det gir jeg meg ikke med🙂🙂🙂 Vel, lykke til med å være spekulasjonspoliti 🙂 Tror dessverre det er bortkastet energi men. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. august 2022 #4710 Del Skrevet 3. august 2022 pøbelsara skrev (33 minutter siden): Jeg mener hun er kanskje best i klassen til dette. Det får du gjerne mene, sp lenge man unnlater å spons fra venner så er jeg uenig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4711 Del Skrevet 3. august 2022 Orly skrev (Akkurat nå): Det får du gjerne mene, sp lenge man unnlater å spons fra venner så er jeg uenig . Haha jepp. Selv om man er "best i klassen", så betyr ikke det at nivået i klassen er spesielt høyt. Et problem i hele bransjen med andre ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. august 2022 #4712 Del Skrevet 3. august 2022 missnorway94 skrev (Akkurat nå): Haha jepp. Selv om man er "best i klassen", så betyr ikke det at nivået i klassen er spesielt høyt. Et problem i hele bransjen med andre ord. Enig i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. august 2022 #4713 Del Skrevet 3. august 2022 pøbelsara skrev (1 time siden): Jeg mener hun er kanskje best i klassen til dette. Jeg er enig at hun er en av de bedre til å merke reklame. Ære være henne for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. august 2022 #4714 Del Skrevet 3. august 2022 Gasellen skrev (2 timer siden): Du har ikke fulgt henne hele veien skjønner jeg. Hun bygget kontoen på å dele barna sine. Hun var en "momfluencer" deluxe og brukte dem i reklamer og informerte hele landet hvis de hadde spysjuke, rotet eller var i trassalder. Når hun begynte å flytte fokuset over på kroppspositivitet var en stor følgerbase allerede etablert mye pga barna. Det er derfor så mange er nysgjerrige/bryr seg nå. Mange føler kanskje de kjenner barna fordi de har sett så innmari mye av dem før. Hun har blitt mer OBS på deling av ungene de siste to årene. Om det er pga at barna er blitt større, at hun har begynt å tenke seg om, om det er barnefaren som har inspill eller hva er ikke godt å si. Hun selger jo produkter nå som hun ikke trenger ungene for å selge. Men jeg tror ikke folk hadde hengt seg så mye opp i hvem og hva hvis det ikke hadde vært for at hun hadde dokumentert dem så heftig som hun gjorde for ett par år siden.. Jeg synes synd i ungene for at det blir sånn. De har ikke valgt det. Allerede på helsestasjonen tar dem opp deling av barn i some. Og allikevel klarer ikke noen foreldre å styre seg.. 15 år etter sosiale mediers inntog for fullt.. Jeg har derimot liten medfølelse for Sara for at hun nå sitter å tenker "å shit! Privatlivet til barna mine?! Jeg ville ikke at alle skal vite dette!" For dette burde hun helt ærlig tenkt på før hun begynte å dele alt når hun skulle bygge insta-konto.. Hun har hatt ansvar for å skjerme barna sine hele veien. Og hun var helt ærlig ikke så veldig flink til det før. Meste av content med ungene ligger fremdeles ute på instagram og blogg. Jeg er enig med @pøbelsara at hun er en av de bedre influenserne fordi hun ikke viser fram barna så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 3. august 2022 #4715 Del Skrevet 3. august 2022 Danseskjørt skrev (På 2.8.2022 den 13.29): Ok. Bare rart å legge ut at hun er på sykehuset også livet er snudd på hodet og ikke oppgir grunn, det er jo å be om spekulasjoner. Heilt enig, hun legger opp til spekulasjon, enten det er bevist eller ubevisst fra hennes side. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiida Skrevet 3. august 2022 #4716 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg er ganske imponert over hvordan hun har taklet dette i sosiale medier. Men tenker nok at dette er en del av baksiden som mange ikke har tenkt på når de velger å bli influensere. Det er ikke det samme som kjendiser som er kjent for å levere en annen vare. Influensere selger seg selv og derfor blir det så veldig sårbart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 3. august 2022 #4717 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg har fulgt henne mens barna enda var i fokus. Nå i 2022 tror jeg ikke at jeg hadde kjent igjen noen av de (hvis jeg ikke scroller langt ned på feeden hennes). Kjempebra! Ikke vet jeg noe om de heller. Synes virkelig ikke hun fortjener stempelet om at hun utleverer barna for content. Det er fortid. Jeg heier på alle som utvikler seg! Man er alltid i læringsprosess og det viktigste er jo hva man gjør med den kunnskapen man har tilnærmet seg og det har hun gjort. 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 3. august 2022 #4718 Del Skrevet 3. august 2022 heiida skrev (34 minutter siden): Jeg er ganske imponert over hvordan hun har taklet dette i sosiale medier. Men tenker nok at dette er en del av baksiden som mange ikke har tenkt på når de velger å bli influensere. Det er ikke det samme som kjendiser som er kjent for å levere en annen vare. Influensere selger seg selv og derfor blir det så veldig sårbart. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjooffen Skrevet 3. august 2022 #4719 Del Skrevet 3. august 2022 Altså.. når man ser den siste storyen på instagram nå så mister man litt troen på menneskeheten. Oppfører virkelig folk seg på den måten? Voksne mennesket, skrive sånn drit til andre, kjent eller ei, det er jo ikke greit! 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missnorway94 Skrevet 3. august 2022 #4720 Del Skrevet 3. august 2022 Malindalin skrev (30 minutter siden): Jeg har fulgt henne mens barna enda var i fokus. Nå i 2022 tror jeg ikke at jeg hadde kjent igjen noen av de (hvis jeg ikke scroller langt ned på feeden hennes). Kjempebra! Ikke vet jeg noe om de heller. Synes virkelig ikke hun fortjener stempelet om at hun utleverer barna for content. Det er fortid. Jeg heier på alle som utvikler seg! Man er alltid i læringsprosess og det viktigste er jo hva man gjør med den kunnskapen man har tilnærmet seg og det har hun gjort. Problemet er at det ikke er fortid hvis det fortsatt, den dag i dag, ligger ute fullt søkbart og tilgjengelig på nett. Ikke forandrer det det faktum at det var eksponering av barn hun ble kjent for heller, som videre er hele grunnen til hennes suksess i dag. Fint at hun har sluttet med utlevering, men hadde hun virkelig ment alvor hadde hun slettet innhold fra tidlig i karrieren og samtidig unngått å hinte på denne måten hun gjør nå. Min mening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå