GulleGull Skrevet 24. februar 2022 #2841 Del Skrevet 24. februar 2022 mariie skrev (11 timer siden): Å god reklame er det vel egentlig ikke hvis hun først blir matforgiftet og nå datteren... Mest sannsynlig omgangssyke vel🤢 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 24. februar 2022 #2842 Del Skrevet 24. februar 2022 Sharp75! skrev (16 timer siden): Du må jammen begynne å passe på deg selv og la folk få kommentere presis det de vil! Kom fra rette rææææva 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 24. februar 2022 #2843 Del Skrevet 24. februar 2022 Noe jeg synes er litt rart at man absolutt MÅ reise på tur ikke så lenge etter at man har vært syk med covid... virker som det er ganske vanlig å få f.eks forkjølelse og omgangssyke i kjølvannet av covid... 🤷♀️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. februar 2022 #2844 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) . Endret 24. februar 2022 av Birdo Feil tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. februar 2022 #2845 Del Skrevet 24. februar 2022 Birdo skrev (14 minutter siden): Hvorfor tar dere dette her?😂 Hvorfor ikke inne på tråden om han det gjelder? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. februar 2022 #2846 Del Skrevet 24. februar 2022 Birdo skrev (46 minutter siden): Hvorfor tar dere dette her?😂 Hvorfor ikke inne på tråden om han det gjelder? Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. februar 2022 #2847 Del Skrevet 24. februar 2022 Sharp75! skrev (3 timer siden): Pinlig for meg? 🙄 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. februar 2022 #2848 Del Skrevet 24. februar 2022 LinnKatrine skrev (På 23.2.2022 den 10.23): Jeg har som sagt tatt kontakt med Forbrukertilsynet som skulle se nærmere på saken. Det sier seg vel selv at privatpersoner ikke har myndighet til å få innsyn i kvitteringer og annen dokumentasjon på at ferien er betalt i sin helhet og ikke rabattert eller sponset. Angående kommentaren om Therese sin økonomi er jeg helt enig i at den ikke hører hjemme noe sted. Jeg vet ingenting om hennes privatøkonomi og beklager den. Du er helt ute og kjøre. Du kommer med ganske bastante meninger om andres ferie. Synes du bør gå i deg selv. Alt som er spons/reklame skal merkes, men at noen bestiller seg ferie fra egen lomme er da helt vanlig influencer eller ei. Spekulere i andres økonomi er bare stygt. Mye man kan kritisere Sara for, men manglende merking har jeg ikke sett noe av. Hvorfor er du så opphengt i at ferien er sponsa, når de selv sier at den er betalt av egen lomme? Har ikke influencere lov til å bestille seg en ferie uten at du skal bruke fritiden din på å komme med beskyldninger og kaste bort forbrukertilsynet sin tid? Dette blir som de som roper på bv for alt og ingenting, og dermed går ressursene til å tullete saker enn til å avdekke grove saker. Marna Haugen er på samme hotell, har du sjekka om det er sponsa også? 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. februar 2022 #2849 Del Skrevet 24. februar 2022 Birdo skrev (På 23.2.2022 den 10.39): Skrev ikke hele tiden, så fint om du ikke legger ord i munnen min. Skrev når de spiser. Jeg syns ikke alkohol hører hjemme med ferie hvor barn er med. Barn merker et glass eller to, og varmen påvirker også. Men det er min mening, sikkert farget av en oppvekst med mye rus i bildet. Kan du lage en egen tråd om alkohol og barn. Ærlig talt. De drikker da ikke mye. Dette er ganske grove påstander. At du ikke takler et glass eller to betyr ikke at andre ikke gjør det. Slutt med denne shamingen. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. februar 2022 #2850 Del Skrevet 24. februar 2022 LinnKatrine skrev (På 23.2.2022 den 10.23): Jeg har som sagt tatt kontakt med Forbrukertilsynet som skulle se nærmere på saken. Det sier seg vel selv at privatpersoner ikke har myndighet til å få innsyn i kvitteringer og annen dokumentasjon på at ferien er betalt i sin helhet og ikke rabattert eller sponset. Angående kommentaren om Therese sin økonomi er jeg helt enig i at den ikke hører hjemme noe sted. Jeg vet ingenting om hennes privatøkonomi og beklager den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. februar 2022 #2851 Del Skrevet 24. februar 2022 Birdo skrev (På 23.2.2022 den 11.17): Enig. Aldri skjønt hvorfor kos må inneholde alkohol🤷🏻♀️ Jeg er ikke avholds altså, og mannen min kan fint ta seg en øl til middagen innimellom, om vi griller på sommeren og sånne ting. Men jeg drikker ikke foran barn, de skal kunne se på meg som en trygg voksen, alltid! Og, barn merker utrolig fort at man endrer seg. Så mannen din er ikke en trygg voksen? Er det andre regler for pappaer enn mammaer? Ærlig talt. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. februar 2022 #2852 Del Skrevet 24. februar 2022 Orly skrev (På 23.2.2022 den 12.32): Der var du igjen ja dor å snakke dritt til de som kritiserer Du snakker om deg selv ser jeg. Å kritisere uriktige påstander om andres økonomi er helt på som plass å kritisere. At du anser det som dritt får du ta på din egen kappe slik du skriver rundt deg med innlegg. God bedring. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. februar 2022 #2853 Del Skrevet 24. februar 2022 Sharp75! skrev (20 timer siden): Du må jammen begynne å passe på deg selv og la folk få kommentere presis det de vil! Du skjønner at Orly synes det er vanskelig at man stiller spørsmålstegn ved at noen kommer med påstander om andres økonomi. Det blir vanskelig å forholde seg til visstnok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. februar 2022 #2854 Del Skrevet 24. februar 2022 Ser ut som det hotellet der må gjøre noe med maten/hygienen sin😳 Tror ikke jeg blir å bestille all inclusiv når vi skal ut å reise neste gang Stakkars folk 😓 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailo Skrevet 24. februar 2022 #2855 Del Skrevet 24. februar 2022 supermamz skrev (2 minutter siden): Ser ut som det hotellet der må gjøre noe med maten/hygienen sin😳 Tror ikke jeg blir å bestille all inclusiv når vi skal ut å reise neste gang Stakkars folk 😓 Det kan like gjerne være omgangssyke, er sesong for det nå og immunforsvaret er svekket ett flere år med spriting og munnbind. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 24. februar 2022 #2856 Del Skrevet 24. februar 2022 Mailo skrev (2 timer siden): Det kan like gjerne være omgangssyke, er sesong for det nå og immunforsvaret er svekket ett flere år med spriting og munnbind. Ja det smitter jo lett på sånne steder også -hvor mange oppholder seg såpass tett og når barn spyr i bufeeten (regner med at det var i matsalen og ikke oppi maten) så sprer jo viruset seg ganske greit blant de som er i samme rom😅 Men for all del -kan jo være matforgiftning også. Jævl..er det okke som🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. februar 2022 #2857 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Nettopp pga det har vi alltid kjøpt inn egen frokost i «syden» og hatt rom med kjøleskap. Mange sånne steder står jo maten fremme i mange timer i tillegg… Lunsj og middag har vi enten kjøpt i butikk eller spist ute, og da varmebehandlet og droppet frukt og grønnsaker som ikke er varmebehandlet (fordi de kan ha vært skylt i springvann) Endret 24. februar 2022 av Diamant20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 24. februar 2022 #2858 Del Skrevet 24. februar 2022 BethD skrev (5 timer siden): Hæ? Orly skrev (4 timer siden): Hæ? Dette var åpenbart skrevet i feil tråd😂 Maydis8 skrev (3 timer siden): Så mannen din er ikke en trygg voksen? Er det andre regler for pappaer enn mammaer? Ærlig talt. Nå syns jeg du vrir på det jeg sier. Du skjønte vel hva jeg mente. I barns øyne er ikke en voksen som er påvirket trygg i samme grad som en som er upåvirket. Forøvrig morsomt at du først ber meg om å lage egen tråd om temaet, for så etterpå å stille oppfølgingsspørsmål på temaet😂 (ps; har du hørt om multisitering?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 24. februar 2022 #2859 Del Skrevet 24. februar 2022 supermamz skrev (3 timer siden): Ser ut som det hotellet der må gjøre noe med maten/hygienen sin😳 Tror ikke jeg blir å bestille all inclusiv når vi skal ut å reise neste gang Stakkars folk 😓 Kjedelig å bli syk på ferie da. Håper dagene de har igjen blir fine dager for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 24. februar 2022 #2860 Del Skrevet 24. februar 2022 Hadde et barn spydd i spisesalen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå