Hilde444 Skrevet 20. januar 2022 #2581 Del Skrevet 20. januar 2022 Helt merkelig hvor opptatt den jenta er av sykdom. Og ikke måte på hvor synd det er i henne. Måtte finne fram flaueputa når hun filmet at hun gråt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. januar 2022 #2582 Del Skrevet 20. januar 2022 Hilde444 skrev (1 time siden): Helt merkelig hvor opptatt den jenta er av sykdom. Og ikke måte på hvor synd det er i henne. Måtte finne fram flaueputa når hun filmet at hun gråt. Puta bør heller komme fram over dine egne kommentarer, for hvor lavt kan man synke 🤦♀️ 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 20. januar 2022 #2583 Del Skrevet 20. januar 2022 Synes det er flott at hun viser alle sider av livet! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 20. januar 2022 #2584 Del Skrevet 20. januar 2022 Hilde444 skrev (4 timer siden): Helt merkelig hvor opptatt den jenta er av sykdom. Og ikke måte på hvor synd det er i henne. Måtte finne fram flaueputa når hun filmet at hun gråt. Altså, en ting er å diskutere rundt en influencer - men å si at noen som sitter hjemme med covid selv, og to barn med covid, er for opptatt av sykdom er... sprøtt. Hadde jeg vært henne hadde jeg jaggu grått som bare rakkeren i den situasjonen jeg også. Eneste forskjellen er at min jobb ikke er å dokumentere hverdagslivet mitt. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 20. januar 2022 #2585 Del Skrevet 20. januar 2022 Scutum skrev (2 minutter siden): Altså, en ting er å diskutere rundt en influencer - men å si at noen som sitter hjemme med covid selv, og to barn med covid, er for opptatt av sykdom er... sprøtt. Hadde jeg vært henne hadde jeg jaggu grått som bare rakkeren i den situasjonen jeg også. Eneste forskjellen er at min jobb ikke er å dokumentere hverdagslivet mitt. Altså…. Å filme når hun gråter. Da blir det slik: «Å nå må jeg gråte, da må jeg først finne fram mobilen og sette den på opptak og så kan jeg gråte». Når jeg gråter så er det å tenke på mobilen det siste jeg gjør. Helt innafor å være syk men det er veldig mye prat på sykdom hos henne. Synes jeg. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scutum Skrevet 20. januar 2022 #2586 Del Skrevet 20. januar 2022 Hilde444 skrev (Akkurat nå): Altså…. Å filme når hun gråter. Da blir det slik: «Å nå må jeg gråte, da må jeg først finne fram mobilen og sette den på opptak og så kan jeg gråte». Når jeg gråter så er det å tenke på mobilen det siste jeg gjør. Helt innafor å være syk men det er veldig mye prat på sykdom hos henne. Synes jeg. Fint du ikke lever av å filme hverdagen din da, så slipper du å tenke på det selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 20. januar 2022 #2587 Del Skrevet 20. januar 2022 Lurer på hvem som er sykest. Hun som har corona pluss 2 syke barn, eller folk som ikke klarer å bare ønske henne god bedring? Empati er et fremmedord i dette kommentarfeltet. Er jammen mange iskalde mennesker 😔 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nidarosen Skrevet 20. januar 2022 #2588 Del Skrevet 20. januar 2022 Syns hun virker som en flott dame utifra det jeg har sett, men nå ser jeg bare litt fra snappen hennes. Eneste jeg har reagert på er hvor ofte hun maler veggene 😂 Hvordan har hun overskudd og ork til det?? Skulle gjerne hatt litt av det 😬 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 20. januar 2022 #2589 Del Skrevet 20. januar 2022 Viki6 skrev (13 minutter siden): Lurer på hvem som er sykest. Hun som har corona pluss 2 syke barn, eller folk som ikke klarer å bare ønske henne god bedring? Empati er et fremmedord i dette kommentarfeltet. Er jammen mange iskalde mennesker 😔 🙏🙏🙏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 20. januar 2022 #2590 Del Skrevet 20. januar 2022 Scutum skrev (21 minutter siden): Fint du ikke lever av å filme hverdagen din da, så slipper du å tenke på det selv. Det er jeg ekstremt glad for ja🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 20. januar 2022 #2591 Del Skrevet 20. januar 2022 Nidarosen skrev (1 time siden): Syns hun virker som en flott dame utifra det jeg har sett, men nå ser jeg bare litt fra snappen hennes. Eneste jeg har reagert på er hvor ofte hun maler veggene 😂 Hvordan har hun overskudd og ork til det?? Skulle gjerne hatt litt av det 😬 Du har kanskje en jobb? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 20. januar 2022 #2592 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Viki6 skrev (6 timer siden): Lurer på hvem som er sykest. Hun som har corona pluss 2 syke barn, eller folk som ikke klarer å bare ønske henne god bedring? Empati er et fremmedord i dette kommentarfeltet. Er jammen mange iskalde mennesker 😔 Enig med stor applaus til kommentaren din Jeg skjemmes over å lese kommentarfeltet her inne på tråden hvor kalde og empatiløse folk som finnes. Endret 20. januar 2022 av Heartgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 20. januar 2022 #2593 Del Skrevet 20. januar 2022 Scutum skrev (7 timer siden): Altså, en ting er å diskutere rundt en influencer - men å si at noen som sitter hjemme med covid selv, og to barn med covid, er for opptatt av sykdom er... sprøtt. Hadde jeg vært henne hadde jeg jaggu grått som bare rakkeren i den situasjonen jeg også. Eneste forskjellen er at min jobb ikke er å dokumentere hverdagslivet mitt. Jeg har ei datter på 18 år som fikk korona før jul. Synes jeg fløy som ett piska skinn.. Vi måtte bo alle under samme tak, dele bad, har mann i risikosonen. Lage mat, vaske rundt hvor hun hadde vært for og minske smitte. Jeg har full forståelse for at SE gråter en skvett når mann selv er syk i tillegg til barna.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 20. januar 2022 #2594 Del Skrevet 20. januar 2022 Kunne hun ikke ha samme farge som eksn? 🤣 Det var da voldsomt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiida Skrevet 21. januar 2022 #2595 Del Skrevet 21. januar 2022 Kjerringer skrev (På 19.1.2022 den 10.27): Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. Ærlig talt! Nr1. Det ville jo vært dumt å sende ungen til pappaen som de ikke har vært sammen med og dermed ikke er utsatt for smitte. Nr2. Synes akkurat dette er helt greit å klage på. Hun er sjuk, det er jo dritkjipt å passe på hus og barn samtidig. Grin så mye du vil, sier nå jeg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 21. januar 2022 #2596 Del Skrevet 21. januar 2022 supermamz skrev (På 19.1.2022 den 11.16): Syns synd i henne, er ikke gøy og føle seg dritt og skal ta vare på unger friske eller syke. Men at hun ikke hadde forventet å bli dårlig syns jeg er litt rart. Vaksinen beskytter jo i den grad av alvorlig sykdom, men hørte nesten litt ut som hun hadde forventet bare litt snørr og hoste. Syns hun har gjort veldig mye i den pandemien så har bare ventet på at hun skulle teste positivt egentlig. Så hun har jo egentlig vært veldig heldig som har holdt seg unna såpass lenge. Men unner ikke henne eller ungene og få det.. Å vil tro minste også er smittet så er jo helt rett og holde henne hjemme der sammen med de. Det er vel ikke så rart. Jeg vet om flere som ikke har hatt noen symptomer overhode, og flere som bare har hatt litt vondt i halsen og det er det. Så det er faktisk ikke helt urealistisk med litt snørr og hoste. Alle blir ikke kjempedårlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 21. januar 2022 #2597 Del Skrevet 21. januar 2022 Kjerringer skrev (På 19.1.2022 den 10.27): Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. Du er jo ikke fasiten på hvor dårlig man blir og hvordan man takler det. Selv om du mener at det ikke er noe å gråte for, kan andre føle det helt annerledes. Du vet heller ingenting om hvor dårlig hun føler seg. Det er fullt forståelig at man er fortvilet om man er dårlig og alene med to små barn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. januar 2022 #2598 Del Skrevet 21. januar 2022 hmm, man er da vell ikke imun mot viruset? Er jo så mange som får det flere gang og nå sitter hun på story og sier at hun ikke trenger å beskymre seg lenger for smitte? Er det noe jeg har gått glipp av ny info? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 21. januar 2022 #2599 Del Skrevet 21. januar 2022 supermamz skrev (4 minutter siden): hmm, man er da vell ikke imun mot viruset? Er jo så mange som får det flere gang og nå sitter hun på story og sier at hun ikke trenger å beskymre seg lenger for smitte? Er det noe jeg har gått glipp av ny info? Nei, man kan få det flere ganger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 21. januar 2022 #2600 Del Skrevet 21. januar 2022 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Nei, man kan få det flere ganger Da skjønner jeg ikke hva hun er så glad for! Burde jo være forsiktig etter de er ferdig også. Kan jo bli værre neste gang om de får det flere gang da.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå