Gjest Heartgirl Skrevet 17. januar 2022 #2541 Del Skrevet 17. januar 2022 Lillemy1993 skrev (1 time siden): Er det ikke lov til å like å sminke seg når man er mamma? Jeg kan fort se slik ut på skitur med familien, noen ganger ikke. Er det noe galt i det?🤦♀️ Snakk om å lete med lupe etter ting å ta henne på.. Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 17. januar 2022 #2542 Del Skrevet 17. januar 2022 Lillemy1993 skrev (5 timer siden): Er det ikke lov til å like å sminke seg når man er mamma? Jeg kan fort se slik ut på skitur med familien, noen ganger ikke. Er det noe galt i det?🤦♀️ Snakk om å lete med lupe etter ting å ta henne på.. Så da liker du også å drite deg ut litt på skitur med familien da😉. Ingen skam i det😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 17. januar 2022 #2543 Del Skrevet 17. januar 2022 Kanskje bloggerne var med og filmet… ikke utenkelig… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herxulez Skrevet 17. januar 2022 #2544 Del Skrevet 17. januar 2022 Alt man skal legge seg borti… enten det er å ikke sove med partner til sminke på skitur. Tåler dere ikke at folk ikke gjør det akkurat likt som dere? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 17. januar 2022 #2545 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har fått med meg at hun har skrevet bok. Hva har hun skrevet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 18. januar 2022 #2546 Del Skrevet 18. januar 2022 Gjenferdet skrev (36 minutter siden): Jeg har fått med meg at hun har skrevet bok. Hva har hun skrevet om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 18. januar 2022 #2547 Del Skrevet 18. januar 2022 Herxulez skrev (6 timer siden): Alt man skal legge seg borti… enten det er å ikke sove med partner til sminke på skitur. Tåler dere ikke at folk ikke gjør det akkurat likt som dere? Tåler der helt fint😄. Bare syns det er utrolig teit😆. Litt som denne kommentaren din😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
10ur Skrevet 18. januar 2022 #2548 Del Skrevet 18. januar 2022 Den testingen hennes, skal ikke den lenger inn i nesen? Hun grynter ikke på nesen engang 🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 18. januar 2022 #2549 Del Skrevet 18. januar 2022 Syns det er fantastisk å se at hun og eksen har en så god tone og godt samarbeid seg imellom. Flott for barna 😊 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. januar 2022 #2550 Del Skrevet 18. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 18. januar 2022 #2551 Del Skrevet 18. januar 2022 Lillemy1993 skrev (På 17.1.2022 den 14.35): Er det ikke lov til å like å sminke seg når man er mamma? Jeg kan fort se slik ut på skitur med familien, noen ganger ikke. Er det noe galt i det?🤦♀️ Snakk om å lete med lupe etter ting å ta henne på.. Enig og forøvrig så presterte jeg å sminke meg når jeg var på vei til føden blant annet 🤣 Flott dame som vel må få lov å sminke seg når det passer henne uten at man skal være politi for det. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringer Skrevet 19. januar 2022 #2552 Del Skrevet 19. januar 2022 Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Birdo Skrevet 19. januar 2022 Populært innlegg #2553 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (Akkurat nå): Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. Skal du ha applaus, eller premie også?🙄 51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringer Skrevet 19. januar 2022 #2554 Del Skrevet 19. januar 2022 Birdo skrev (2 minutter siden): Skal du ha applaus, eller premie også?🙄 Nei, jeg trenger ingen premie. Den kan du gi videre til henne, tror hun trenger den mer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mumrikk1 Skrevet 19. januar 2022 Populært innlegg #2555 Del Skrevet 19. januar 2022 (endret) Kjerringer skrev (47 minutter siden): Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. Jeg hadde ikke sendt min unge som er uten korona som bor i samme hustand med to smittet til faren sin , men det sier kanskje litt om deg🤨 God bedring Sara! Det er lov å vise følelser❤️ Endret 19. januar 2022 av mumrikk1 51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar 2022 #2556 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (40 minutter siden): Nei, jeg trenger ingen premie. Den kan du gi videre til henne, tror hun trenger den mer. Hørtes ut som det var det du var ute etter. Selv om du kanskje klarer alt, så er det lov for andre å føle seg dårlig og det er faktisk lov å gråte litt.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. januar 2022 #2557 Del Skrevet 19. januar 2022 mumrikk1 skrev (7 minutter siden): Jeg hadde ikke sendt min unge som er uten korona som bort i samme hustand med to smittet til faren sin , men det sier kanskje litt om deg🤨 God bedring Sara! Det er lov å vise følelser❤️ Nemlig!👏🏻 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. januar 2022 #2558 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (44 minutter siden): Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. Syns synd i henne, er ikke gøy og føle seg dritt og skal ta vare på unger friske eller syke. Men at hun ikke hadde forventet å bli dårlig syns jeg er litt rart. Vaksinen beskytter jo i den grad av alvorlig sykdom, men hørte nesten litt ut som hun hadde forventet bare litt snørr og hoste. Syns hun har gjort veldig mye i den pandemien så har bare ventet på at hun skulle teste positivt egentlig. Så hun har jo egentlig vært veldig heldig som har holdt seg unna såpass lenge. Men unner ikke henne eller ungene og få det.. Å vil tro minste også er smittet så er jo helt rett og holde henne hjemme der sammen med de. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnit Skrevet 19. januar 2022 #2559 Del Skrevet 19. januar 2022 Birdo skrev (1 time siden): Skal du ha applaus, eller premie også?🙄 Den kan du gi til Sara Emilie🤣🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #2560 Del Skrevet 19. januar 2022 Kjerringer skrev (1 time siden): Altså! Må bare.. nå har hun drevet med det koronagreiene i flere dager på Snap. Nå har hun testet positivt(ikke veldig tydelig), og griner fordi hun er SÅ dårlig og må ta vare på to barn alene.. Get a grip. For det første! Du står på to bein, du er bedre i morgen. Og det andre! Du har en unge uten korona, som kan være hos faren sin. Jeg ligger hjemme med korona selv, pluss en 2 åring med korona. Griner ikke for det.. Beklager, måtte bare. Blir så lei av disse influencerne som skal ha sympati for alt mulig. For alle er like? Samme Covid? Hva vet du om at hun er bedre i morgen? Spør som de andre, vil du ha creds for at du takler det bedre? Har du ME? Virket ikke som hun ville ha sympati nei. Selv om en person er åpen og ærlig så er ikke det samme som at man vil ha sympati 🤦♀️ Å nei, den andre ungen kan ikke være hos sin far, hun er i isolasjon 🤷♀️ 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå