Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

1 time siden, PippiLa skrev:

Hun skal hvertfall være glad for at Morten Dalhaug valgte Monica og Chris som frontfigurer for kjøpte følgere. Hadde potensielt blitt mye dårlig PR hvis avisene hadde satt søkelyset på hennes rare tall😬Minustall hver dag nå på instagram, til tross for mindre reklame og flere engelske poster enn på lenge. Hun har økt med nesten 40 000 på få måneder, så ble det blest om falske følgere, og nå er det gått fra å være pluss 200-800 følgere hver dag til å være minustall nesten hver dag. Det gir så lite mening at det er helt komisk😄

Hun påstod ganske hardnakket at hun aldri har kjøpt følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Gasellen skrev:

Hun sa på story for noen dager siden at hun har blokka KG. 

det tror ikke jeg noe på! Da er det altfor mange tilfeldigheter ute og går. Syns ofte det ser ut som hun tar til seg kritikk her inne! 😮 Hun får d kanskje tilsendt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, PippiLa skrev:

Hun skal hvertfall være glad for at Morten Dalhaug valgte Monica og Chris som frontfigurer for kjøpte følgere. Hadde potensielt blitt mye dårlig PR hvis avisene hadde satt søkelyset på hennes rare tall😬Minustall hver dag nå på instagram, til tross for mindre reklame og flere engelske poster enn på lenge. Hun har økt med nesten 40 000 på få måneder, så ble det blest om falske følgere, og nå er det gått fra å være pluss 200-800 følgere hver dag til å være minustall nesten hver dag. Det gir så lite mening at det er helt komisk😄

Ja! Det synes altfor godt! Så bra at noen endelig satt lys på det! For jeg syns ikke det er greit og kjøpe seg til topps.. Men det har jo de alle gjort dessverre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Blir litt rart å komme med det, når SE selv har vært det og hengt ut folk 

var det jeg også tenkte🙈 Var derfor jeg måtte spørre om det var Sara hun/han siktet til🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
5 timer siden, Gasellen skrev:

Hun sa på story for noen dager siden at hun har blokka KG. 

For det første; hvordan blokkerer man KG? Og for det andre; b u l l s h i t 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, adinterim skrev:

Det tenkte jeg og. Det er bare å ikke klikke seg inn hit i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, adinterim skrev:

Man blokkerer ikke en nettside, og isåfall kan man bare oppheve den «blokken» selv.... i smell BS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gasellen skrev:

Hun påstod ganske hardnakket at hun aldri har kjøpt følgere. 

Det har hun 😂 latterlig å påstå noe annet. Bare å se på likes i forhold til følgere det..eller gå inn i følgerlista og se profilene...

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, supermamz skrev:

det tror ikke jeg noe på! Da er det altfor mange tilfeldigheter ute og går. Syns ofte det ser ut som hun tar til seg kritikk her inne! 😮 Hun får d kanskje tilsendt?

Det kan hende. Jeg aner ikke åssen man evt blokker nettsider, men det gjøres jo ift barn av og til så antar det er mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gasellen skrev:

"Senga til R" - har typen hennes eget soverom?

ja, de sover ikke sammen. Så han har rom nede og hun har oppe med barna.😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.10.2020 den 17.22, PippiLa skrev:

Gir mindre mening at folk sitter og følger med på antall følgere folk har 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Gasellen skrev:

"Senga til R" - har typen hennes eget soverom?

Veldig vanlig for ME pasienter, da de gjerne sliter mye med søvn, trenger ekstra ro, plass, lyshensyn,annen temperatur i rommet osv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2020 den 6.47, BethD skrev:

Det har hun 😂 latterlig å påstå noe annet. Bare å se på likes i forhold til følgere det..eller gå inn i følgerlista og se profilene...

Jeg følger div folk på både facebook, instragram osv. Veldig veldig sjeldent jeg trykker liker på en post. Vil tro jeg ikke er den eneste heller. Jeg er ikke kjøpt for å si det sånn..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, supermamz skrev:

Hvorfor syns du det er gøy...? Er det nytt for deg at par ikke nødvendigvis sover sammen? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flettfrid skrev:

Veldig vanlig for ME pasienter, da de gjerne sliter mye med søvn, trenger ekstra ro, plass, lyshensyn,annen temperatur i rommet osv.

Ahaa det visste jeg ikke. 

10 timer siden, supermamz skrev:

Hadde kanskje trodd det var omvendt mtp ME'en men whatever floats your boat.

1 time siden, Nerine_ skrev:

Hvorfor syns du det er gøy...? Er det nytt for deg at par ikke nødvendigvis sover sammen? 

For meg var det ganske nytt faktisk. Trodde ikke at det var vanlig at par som ikke var på skillsmissens rand har hver sine soverom. Rent bortsett fra i enkelte religioner og sånn da. Virker gammeldags bare. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor hardt rammet er hun av me? Hun virker jo veldig energisk og har planer daglig i tillegg til mann&barn, hus, handling og matlaging. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Tough cookie skrev:

Hvor hardt rammet er hun av me? Hun virker jo veldig energisk og har planer daglig i tillegg til mann&barn, hus, handling og matlaging. 

Hun sliter ikke med ME nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...