Gasellen Skrevet 19. mars 2023 #16261 Skrevet 19. mars 2023 Sharpa VinterBerg skrev (2 timer siden): Leste på Trustpilot at jukset pågår ennå. Careless sletter negative omtaler. Ikke overrasket. 7
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. mars 2023 #16262 Skrevet 19. mars 2023 Gasellen skrev (4 minutter siden): Ikke overrasket. Egentlig ikke.. 6
Gjest Fru G Skrevet 19. mars 2023 #16263 Skrevet 19. mars 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): minmote.no la vel ut 15 kjolenyheter for noen dager siden. Ingen av de var Careless sine, ByLien sine eller Amicas sine. Til tross for sammenligning med ByTimo. ByTimo derimot var representert. Smurfii skrev (1 time siden): Syns faktisk det er et stort hån mot byTIMo å sammenligne Careless og Amicas med de. Ser lett at byTIMo blir kopiert når det kommer til print og utseende, og pris(SYKT NOK!) men kvalitet? hell no.😑 derfor syns jeg det er heeeelt sinnsykt at de har samvittighet til å ta så mye for plaggene sine(Careless og Amicas) ByLien trodde jeg bare hadde kaffekopper, duftlys/pinner og håndklær? Syke priser hun å opererer med forresten…..;p Jeg falt av stolen da de sammenlignet seg med ByTimo. Det er så frekt og beviser at disse skyr ingen midler for penger. Kyniske er rett begrep.
Smurfii Skrevet 19. mars 2023 #16264 Skrevet 19. mars 2023 Fru G skrev (1 time siden): Jeg falt av stolen da de sammenlignet seg med ByTimo. Det er så frekt og beviser at disse skyr ingen midler for penger. Kyniske er rett begrep. Ja, kynisk og frekt!!😤👎🏻👎🏻 7 3
Gjest Strat0s Skrevet 19. mars 2023 #16265 Skrevet 19. mars 2023 Noen som vet hvor jeg kan se bildene Sara og Therese fikk av Anette Moi?
skruf Skrevet 19. mars 2023 #16266 Skrevet 19. mars 2023 Akkurat det med at hun selv fysisk ikke har moppet/vasket gulv er pga hun har robotstøvsuger som går daglig. Det finnes de typene som både stovsuger og vasker. Så akkurat det ar hun ikke har moppet orer gulvene sekv er ikke noe å kritisere, det blir jo vasket daglig 3 2
J.. Skrevet 19. mars 2023 #16267 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (2 minutter siden): Akkurat det med at hun selv fysisk ikke har moppet/vasket gulv er pga hun har robotstøvsuger som går daglig. Det finnes de typene som både stovsuger og vasker. Så akkurat det ar hun ikke har moppet orer gulvene sekv er ikke noe å kritisere, det blir jo vasket daglig Det blir ikke rent av jobben robotstøvsugeren gjør. 8/10 ganger må man også støvsuge selv i tillegg da den ikke kommer til eller får med seg alt,heller. Så rent kan man faktisk ikke si det er.. 3 9
Gjest Fru G Skrevet 19. mars 2023 #16268 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (7 minutter siden): Akkurat det med at hun selv fysisk ikke har moppet/vasket gulv er pga hun har robotstøvsuger som går daglig. Det finnes de typene som både stovsuger og vasker. Så akkurat det ar hun ikke har moppet orer gulvene sekv er ikke noe å kritisere, det blir jo vasket daglig Har samme type selv og den tar ikke alt. Den kommer ikke inn i hjørner, under møbler….
Gjest Fru G Skrevet 19. mars 2023 #16269 Skrevet 19. mars 2023 Tidstrøyte skrev (4 minutter siden): Enig i at det er rart at det å kombinere baby, jobb og eldre barn kom overraskende på. I en slik situasjon er det nok smart med både plan a, b og c for å få hverdagen til å fungere. Enig i at evnen til planlegging og struktur virker dårlig. Enkelte liker jo å ta ting som det kommer og planlegger lite. Men det fremstår jo som om SE ikke er helt fornøyd med tingenes tilstand, da kunne nok planlegging og struktur hjulpet på. Likevel så synes jeg at det er litt drøyt å påstå at SE vanskjøtter barna sine slik noen skrev her. Har aldri skrevet noe som helst om vanskjøtsel. Så det vil jeg ha meg frabedt.
Gjest Strat0s Skrevet 19. mars 2023 #16270 Skrevet 19. mars 2023 Fru G skrev (Akkurat nå): Har samme type selv og den tar ikke alt. Den kommer ikke inn i hjørner, under møbler…. Og badegulvet... Sykt ekkelt. 9 måneder er lenge uten en skikkelig gulvvask.
Gjest Fru G Skrevet 19. mars 2023 #16271 Skrevet 19. mars 2023 Strat0s skrev (Akkurat nå): Og badegulvet... Sykt ekkelt. 9 måneder er lenge uten en skikkelig gulvvask. Ja, fy søren.
Gjest Strat0s Skrevet 19. mars 2023 #16272 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (9 minutter siden): Akkurat det med at hun selv fysisk ikke har moppet/vasket gulv er pga hun har robotstøvsuger som går daglig. Det finnes de typene som både stovsuger og vasker. Så akkurat det ar hun ikke har moppet orer gulvene sekv er ikke noe å kritisere, det blir jo vasket daglig Vet. Har samme selv. Men med hund og barn må det vaskes likevel. Selvsagt ikke like ofte. Men jeg skal love deg at den ikke vasker grundig. Hadde det vært snakk om 1 mnd skulle jeg ikke sagt så mye. Men 9... 🙈
Alex_rude Skrevet 19. mars 2023 #16273 Skrevet 19. mars 2023 Gasellen skrev (På 18.3.2023 den 21.12): Altså, syk har hun jo sikkert vært. Problemet er at ME var en diagnose som ble brukt ganske bredt en periode når legene ikke fant skikkelig ut av hva som feilte en person, og at mange dermed ikke fikk riktig diagnose. Kanskje ble ME-diagnosene satt for å få fortgang i NAV-systemet/trygda, kanskje ble den satt fordi pasienten "mest sansynlig" hadde det. Svært mange som fikk denne diagnosen for 15-20 år siden har fått nye diagnoser nå. Men Sara ble jo bedre og har ikke trengt mer oppfølging eller utredning. Så om hun går rundt å tror fremdeles at det var ME hun hadde den gangen så er jo ikke det så rart. Det er jo en "virkelighet" hun har levd med siden hun var 14/15.. Det var den forklaringen hun fikk fra legene sine. Og at dagene varierer for denne typen pasienter kan jeg i aller høyeste grad se for meg. Men det høres utrolig rart ut å drive Fitness og hest (hest er TUNGT energikrevende arbeid) en dag og deretter være avhengig av rullestol den neste? Deretter sosialisere valpekull (og evt hamstere? 😅) og delta i missekonkurranser før man sitter noen dager på rommet igjen. Folk blir så sinte når man er skeptiske til sykdomsbildet hennes (som hun har vært åpen om) og hobbyene hennes (som hun har vært åpen om) men det er jo ikke det skvett rart at folk reagerer. Det er veldig mye som ikke henger på greip. Som - desverre - med veldig mye annet med denne dama. Hadde hun blitt utredet på nytt i dag, med dagens oppdaterte leger og undersøkelser, så hadde hun sikkert fått en diagnose eller to nå også. Men det er slett ikke noe sikkert at ME er en av dem.. hva med narsissisme ? Mulig det hadde vært en av dem😆🤪. Aldri vært ute for en mer selvopptatt, selvdiggende og pr kåt menneske🙈 6 5
Tidstrøyte Skrevet 19. mars 2023 #16274 Skrevet 19. mars 2023 (endret) Fru G skrev (10 minutter siden): Har aldri skrevet noe som helst om vanskjøtsel. Så det vil jeg ha meg frabedt. Ja, som jeg skrev : Likevel så synes jeg at det er litt drøyt å påstå at SE vanskjøtter barna sine slik noen skrev her. Altså, jeg har ikke anklaget deg for å påstå dette. Endret 19. mars 2023 av Tidstrøyte Skrivefeil 2
Gjest Fru G Skrevet 19. mars 2023 #16275 Skrevet 19. mars 2023 Tidstrøyte skrev (9 minutter siden): Ja, som jeg skrev : Likevel så synes jeg at det er litt drøyt å påstå at SE vanskjøtter barna sine slik noen skrev her. Altså, jeg har ikke anklaget deg for å påstå dette. Ser det nå. Beklager, ble litt for kjapp der.
skruf Skrevet 19. mars 2023 #16276 Skrevet 19. mars 2023 J.. skrev (1 time siden): Det blir ikke rent av jobben robotstøvsugeren gjør. 8/10 ganger må man også støvsuge selv i tillegg da den ikke kommer til eller får med seg alt,heller. Så rent kan man faktisk ikke si det er.. Har ikke robotstøvsuger selv, men kjenner flere som har og er veldig fornøyde med hvor effektive de er, både til støvsuging og vasking 1
J.. Skrevet 19. mars 2023 #16277 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (11 minutter siden): Har ikke robotstøvsuger selv, men kjenner flere som har og er veldig fornøyde med hvor effektive de er, både til støvsuging og vasking Kanskje ikke så høy standard til vanlig da,hvis de syns det er bra. 7 7
Gjest Fru G Skrevet 19. mars 2023 #16278 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (33 minutter siden): Har ikke robotstøvsuger selv, men kjenner flere som har og er veldig fornøyde med hvor effektive de er, både til støvsuging og vasking Jeg er også fornøyd, men merker jo at moppen må fram innimellom.
Gjest Strat0s Skrevet 19. mars 2023 #16279 Skrevet 19. mars 2023 skruf skrev (25 minutter siden): Har ikke robotstøvsuger selv, men kjenner flere som har og er veldig fornøyde med hvor effektive de er, både til støvsuging og vasking Jeg elsker robotstøvsugeren min, og skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten. Jeg er blitt sløv med gulvvasken selv, etter den kom i hus. Men som det har blitt nevnt før, den kommer ikke til over alt. Den vasker heller ikke grundig. Spesielt ikke om man har hund og barn. Tenk bare på alle pappesker, møbler og vareprøver Sara drar i hus. 9 måneder uten en skikkelig gulvvask er uhygenisk og ekkelt.
Gjest LudaLi Skrevet 20. mars 2023 #16280 Skrevet 20. mars 2023 Alex_rude skrev (12 timer siden): hva med narsissisme ? Mulig det hadde vært en av dem😆🤪. Aldri vært ute for en mer selvopptatt, selvdiggende og pr kåt menneske🙈 💯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå