Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Feitedorris skrev (50 minutter siden):

Forstår ikke det evige kjøret om å få ut ungen før termin. Det er mye bedre for babyen om den får blitt ferdig før den kommer ut! 

hun er sikkert overtid derfor fredagen var planlagt 

Videoannonse
Annonse
Gjest Vinterferie
Skrevet
29 minutter siden, mhjo said:

Jeg er vel en av få som synes det er spennende det hun legger ut nå om fødsel. Selv om hun har ropt mye ulv-ulv 😝

Ser hun har venflon i hånda, er det normalt ved vanlig fødsel? Jeg spør oppriktig fordi jeg lurer: Hun skriver at riene dabbet av og hun sov en time, og at hun nå har 4 cm åpning og det har tatt seg opp igjen.  Jeg fikk venflon med min første, fordi da var jeg 36+6 og vannet hadde gått ett døgn før så fikk for å unngå infeksjon hos både baby og meg. Med siste så hadde jeg ingenting, fødte en time etter at jeg kom til sykehuset og var på en slik stue som kunne minne om hjemme (fødestue sikkert, var ingen sykehus seng eller overvåking osv, var vanlig seng, lys og planter osv, faktisk veldig koselig) 😀  men da var jeg også lengre i svangerskapet og ingen vannavgang (38+5)

Jeg tror vi er mange som liker å se på. 😃 Dersom man ikke liker det, så er det jo bare å la være å se på. 🤷‍♀️

Skrevet

Ser frøkna har fått "privat" konto. Har ikke tenkt å følge, men føler hun har vært i fødsel i mange uker 🙈 "Er'n ute snart?" :rope:

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

For en vits å se på. 
Jeg følger henne uten å følge henne men fikk med meg at hun ville gjøre Instagram privat men ikke være slik som andre som gjør det for å få flere følgerne.

Det er jo akkurat det hun gjør for nå kom det opp på utforsk at hun oppdaterer på Instastory etterpå. Også prøver hun å høste følgere med at det fortsatt er sjangs siden hun godkjenner fortløpende.

Hun mente influensere gjorde Instagram privat for så å lage drama for at folk skal trykke følg - det er jo akkurat det hun selv gjør nå! Gi denne dama en realitycheck please.. Blir så irritert kjenner jeg😅 Glad jeg ikke sliter med slike psykiske utfordringer.

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg kommer aldri til å følge henne på IG. Før var hun morsom, nå er alt det «morsomme» planlagt og bare krampeaktig. Før tok hun opp viktige ting , nå er det bare rier og fødsel eller å klage på «haterne». Før var hun som alle andre, nå er hun så ovenfra og ned at jeg sliter med å se på det hun legger ut for det føles ikke ekte ut.  Før kunne hun legge ut ting hun hadde gjort eller sagt feil og le av det. Nå feier hun det bare under teppet og later som ingenting.  Så nei! Ingen «følg» fra meg 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
Frkguru skrev (12 minutter siden):

For en vits å se på. 
Jeg følger henne uten å følge henne men fikk med meg at hun ville gjøre Instagram privat men ikke være slik som andre som gjør det for å få flere følgerne.

Det er jo akkurat det hun gjør for nå kom det opp på utforsk at hun oppdaterer på Instastory etterpå. Også prøver hun å høste følgere med at det fortsatt er sjangs siden hun godkjenner fortløpende.

Hun mente influensere gjorde Instagram privat for så å lage drama for at folk skal trykke følg - det er jo akkurat det hun selv gjør nå! Gi denne dama en realitycheck please.. Blir så irritert kjenner jeg😅 Glad jeg ikke sliter med slike psykiske utfordringer.

Og dette mens hun er i aktiv fødsel. Der er fokuset Tilogmed nå… sykeste jeg har sett. Ever. Fy f. 

Skrevet
Sprite skrev (1 minutt siden):

Og dette mens hun er i aktiv fødsel. Der er fokuset Tilogmed nå… sykeste jeg har sett. Ever. Fy f. 

Ja hun vet at dette skaper engasjement og kan bidra til flere følgere. Jeg er ganske sikker på at hun ikke legger ut noe på Snapchat idag fordi hun vil at vi skal sprekke av nysgjerrighet og trykke følg på Instagram. Skitten men lurt spilt av henne.
Jeg følger ikke😆

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Frkguru skrev (Akkurat nå):

Ja hun vet at dette skaper engasjement og kan bidra til flere følgere. Jeg er ganske sikker på at hun ikke legger ut noe på Snapchat idag fordi hun vil at vi skal sprekke av nysgjerrighet og trykke følg på Instagram. Skitten men lurt spilt av henne.
Jeg følger ikke😆

Selvsagt oppdaterer hun ikke mer nå… sikkert ikke på lenge nå. 

Skrevet (endret)
Frkguru skrev (28 minutter siden):

For en vits å se på. 
*snip*
Blir så irritert kjenner jeg😅 Glad jeg ikke sliter med slike psykiske utfordringer.

Lavmåls.

Endret av Anim92
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Fødsel minutt for minutt. Hun gikk høyt ut for noen dager siden og sa hun ikke ville føde på tv, men å føde på Instagram og snap er visst noe heeeelt annet! Dobbeltmoralen lenge leve. Rart hun ikke vil dele dette øyeblikket med sin store kjærlighet enn å oppdatere følgerne minutt for minutt. Er så kleint at jeg har ikke ord. 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Maydis8 skrev (17 minutter siden):

Fødsel minutt for minutt. Hun gikk høyt ut for noen dager siden og sa hun ikke ville føde på tv, men å føde på Instagram og snap er visst noe heeeelt annet! Dobbeltmoralen lenge leve. Rart hun ikke vil dele dette øyeblikket med sin store kjærlighet enn å oppdatere følgerne minutt for minutt. Er så kleint at jeg har ikke ord. 

Penger trumfer alt, absolutt alt. 

Skrevet
Pink-action skrev (40 minutter siden):

Et tips til alle dere som slenger dritt

Det er fastelaven! Ta dere en bolle 

Du får ta deg en bolle selv.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Tenker ikke Tandberg før hun publiserer noe på IG? 
Hun er ikke bare blitt klin lik Anne Brith, men minner meg mer og mer Anna Rasmussen, klikkbate dama nr 1. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
Pink-action skrev (52 minutter siden):

Takk for tips!! 🥰 Nå kan jeg spise bolle og belyse et kynisk spill samtidig. Vinn vinn.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Anim92 skrev (1 time siden):

Lavmåls.

Å selge sjelen sin for klikk og følgere er jaggu meg ikke så tipp topp det heller. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sharpa VinterBerg skrev (4 minutter siden):

Å selge sjelen sin for klikk og følgere er jaggu meg ikke så tipp topp det heller. 

Nei det er faktisk så lavmål som det for an å komme. Stakkars unger. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Nei det er faktisk så lavmål som det for an å komme. Stakkars unger. 

Ser en jordmor har kommentert i tråden også. Sara kommer med feilinformasjon i kanalene sine. En trenger ikke være jordmor for å forstå det, men fint at en fagperson kom inn og kommenterte da noen vil garantert tro på det influnceren sier. 
Tandberg har sunket lavt, Titanic lavt. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Gjest Heartgirl
Skrevet
Pink-action skrev (1 time siden):

Enig. De som sitter og sprer ditt har alt for mye fritid og det synes som om de følger SE bare for å lete etter feil med hennes. 

Skrevet
Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Enig. De som sitter og sprer ditt har alt for mye fritid og det synes som om de følger SE bare for å lete etter feil med hennes. 

Du henger i tråden og er aktiv på forumet selv. Ta deg flere boller mens vi andre diskuterer Tandberg sine kyniske metoder for klikk og følgere. 
Lyver gjør hun også. Du fikk gjerne med deg at en fagperson har vært innom tråden og kommentert? 
Dette styret støtter du? Løgner, juks og fanteri?

• Liker 8
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...