Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Altså, skaffet barnevakt i helgen, i tilfelle hun føder?! Da burde hun vel ha barnevakt de neste 3 - 4 ukene. For det kan faktisk gå så lang tid før hun føder! Bor ikke Robin 5 min unna? Hun kom jo til å ringe sykebil når hun skulle føde. Robin rekker da fint å komme dit å hente barna...

Å be jordmor om å strippe henne.. Kan man be om det før termin? 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Altså, skaffet barnevakt i helgen, i tilfelle hun føder?! Da burde hun vel ha barnevakt de neste 3 - 4 ukene. For det kan faktisk gå så lang tid før hun føder! Bor ikke Robin 5 min unna? Hun kom jo til å ringe sykebil når hun skulle føde. Robin rekker da fint å komme dit å hente barna...

Tandberg må ha innhold i sine kanaler.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (11 minutter siden):

Nei man blir kun strippet om man er moden. Jeg har født 4 ganger og kun blitt strippet når det har vært modent. Uansett om det har vært før tremin eller etter termin 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (17 minutter siden):

Dette tenker jeg også 😅😅

Hva med alle de som må vente på samboer eller besteforeldre fordi de er på jobb og en halvtime + unna?

Bedre er det vel å være sammen med ungene den lille tiden de er der og mens det fremdeles bare er dem

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Fremstå som lite smart? Skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår? Eller har hun null selvinnsikt?

Siden hun reagerer så voldsomt på kritikk og tilbakemeldinger må hun jo føle seg veldig truffet. Hun eier ikke selvinnsikt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (13 minutter siden):

Flere her er jo like engasjerte i fødselen som SE selv er 🤭

Hvilke tilbakemeldinger får Tandberg? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker SE og heier på alt hun får til etter alt hun har vært gjennom! 
Det er trist å lese her inne all den ukonstruktive kritikken og jeg blir lei meg for jeg tenker hvordan det hadde vært å lese dette om det hadde vært min datter. Vet ikke hvor gammel hun er, men uansett alder så virker hun umoden med tanke på alt hun deler og hvor impulsiv hun er både som influenser og i privatlivet.

kanskje det er fordi hun var ung når hun startet med dette, å det har stagnert der…ikke vet jeg, men noe veiledning burde hun hatt av profesjonelle om hun skal ha dette yrket.

Jeg er enig i mye av kritikken her, men møkk lei av filiokus-diskusjonen og leting etter alle feil uansett hva hun gjør!

Hun virker deprimert, forståelig etter alt hun har vært gjennom siste året. Hun er full av hormoner, det er sikkert en berg og dalbane av følelser. Burde vært lykkelig med ny mann og barn på vei, men så sorg over ene barnet sine utfordringer og følelse av utilstrekkelighet….det er ikke rart egentlig at hun nå mister det litt, men noen burde komet inn å veiledet henne når hun er så offentlig! Både for sin egen del og for de rundt henne sin skyld!

Det kan ikke være lett for de rundt henne heller!

Får oppriktig vondt av henne, vær litt raus❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (5 minutter siden):

Det er trist å lese her inne all den ukonstruktive kritikken og jeg blir lei meg for jeg tenker hvordan det hadde vært å lese dette om det hadde vært min datter. Vet ikke hvor gammel hun er, men uansett alder så virker hun umoden med tanke på alt hun deler og hvor impulsiv hun er både som influenser og i privatlivet.

kanskje det er fordi hun var ung når hun startet med dette, å det har stagnert der…ikke vet jeg, men noe veiledning burde hun hatt av profesjonelle om hun skal ha dette yrket.

Jeg er enig i mye av kritikken her, men møkk lei av filiokus-diskusjonen og leting etter alle feil uansett hva hun gjør!

Hun virker deprimert, forståelig etter alt hun har vært gjennom siste året. Hun er full av hormoner, det er sikkert en berg og dalbane av følelser. Burde vært lykkelig med ny mann og barn på vei, men så sorg over ene barnet sine utfordringer og følelse av utilstrekkelighet….det er ikke rart egentlig at hun nå mister det litt, men noen burde komet inn å veiledet henne når hun er så offentlig! Både for sin egen del og for de rundt henne sin skyld!

Vær raus, men du spekulerer i depresjon og livet hennes, også til de rundt henne, i samme setning - mens du også kritiserer all den ukonstruktive kritikken? 

Endret av HelloMindy
  • Liker 9
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (8 minutter siden):

Jeg er delvis enig. Hun skulle ha fått veiledning og hjelp. Tatt seg en lengre pause fra SoMe så hun kunne fått bearbeidet ting, og faktisk få ny inspirasjon til innhold i kanalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (16 minutter siden):

Men så er det jo veldig tydelig at hun faktisk elsker denne type oppmerksomhet da. hvorfor skulle hun ellers legge ut Feks en handliste med kun Paracet og energidrikke? Det er hun selv som starter opp flere AS, og det er jo tydelig at hun må ha fart rundt seg hele tiden. Som idag når hun sier hun kjeder seg. Så jeg er som sagt både og på det du skriver.

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (44 minutter siden):

Men så er det jo veldig tydelig at hun faktisk elsker denne type oppmerksomhet da. hvorfor skulle hun ellers legge ut Feks en handliste med kun Paracet og energidrikke? Det er hun selv som starter opp flere AS, og det er jo tydelig at hun må ha fart rundt seg hele tiden. Som idag når hun sier hun kjeder seg. Så jeg er som sagt både og på det du skriver.

Ja jeg er helt enig med deg i det. Det er det jeg mener med umoden og impulsiv.  Jeg er enig i mye som blir skrevet her, det jeg synest er trist er at det virker ikke som hun er i stand til å vite sitt eget og familiens beste med tanke på det hun deler i offentligheten. Det hjelper ikke å ikke vise barn og samboer på skjerm når hun utleverer de som hun gjør! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (8 timer siden):

Ja jeg er helt enig med deg i det. Det er det jeg mener med umoden og impulsiv.  Jeg er enig i mye som blir skrevet her, det jeg synest er trist er at det virker ikke som hun er i stand til å vite sitt eget og familiens beste med tanke på det hun deler i offentligheten. Det hjelper ikke å ikke vise barn og samboer på skjerm når hun utleverer de som hun gjør! 

Helt enig. Pluss at det er jo ingen av oss som ønsker henne noe vondt. Hun hadde virkelig hatt godt av en SoMe pause. Sånn at hun kanskje kommer tilbake til der hun var. For som jeg har sagt i tråden lengre bak her så digga jeg dama før. Man kunne kjenne seg igjen i så mye. Nå føler jeg at det eneste som skinner gjennom er status og penger, og at hun kan gjøre ganske mye kjipt mot folk for sin egen vinning. Kjempetrist. Og hun graver seg selv lengre og lengre ned sånn som hun driver på nå, og nå kan det være for seint 

Endret av Verba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (9 timer siden):

Fremstå som lite smart? Skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår? Eller har hun null selvinnsikt?

Jeg mener det er ganske åpenlyst og bevist for mange mange mange mnd siden at selvinnsikt er noe denne influenseren ikke innehar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verba skrev (8 timer siden):

Det er noe i uttrykket all pr er god pr. Hun skyr ingenting. Alt som genererer til klikk og penger er bra i hennes øyne. Hun ser ikke hvor mye det skader henne som privatperson.

Endret av Mamak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dere å se intervjuet med Kristin Gjelsvik på god morgen Norge i dag. Dette handler ikke om SaraE. Men generelt kritikk til influenserbransjen, som hun forsåvidt selv er en del av👍🏻☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sprite skrev (3 timer siden):

Jeg mener det er ganske åpenlyst og bevist for mange mange mange mnd siden at selvinnsikt er noe denne influenseren ikke innehar. 

Alle som sier i mot henne blir kalt mobbere, psykisk syke og ustabile. Fittekjærringer og andre festlige uttrykk. Hun evner ikke å gå i seg selv, men dette er jo slik de aller fleste i den bransjen er. Det er også en måte og beskytte seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamak skrev (1 minutt siden):

Alle som sier i mot henne blir kalt mobbere, psykisk syke og ustabile. Fittekjærringer og andre festlige uttrykk. Hun evner ikke å gå i seg selv, men dette er jo slik de aller fleste i den bransjen er. Det er også en måte og beskytte seg selv. 

Mennesker som har slik personlighet har ikke evne til selvinnsikt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (27 minutter siden):

Mennesker som har slik personlighet har ikke evne til selvinnsikt.

Jeg forstår virkelig ikke at flere reagerer. Hun påstår at 98% følgerne gir positiv respons. Jeg er veldig usikker på om dette faktisk er sant. Hvorfor reagerer hun som hun gjør om det er så lite negativt? Hun svarer de såkalte mobberne med å mobbe tilbake og legger ut ting hun vet vil gi ytterligere negativ respons. Dette er tydeligvis en helt bevisst strategi. Som inngår i det hun kaller høy kompetanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Følg meg på IG for å se svar på spørsmålsrunde!"

Så mye for å skjerme seg selv med privat konto ja,hadde jo tross alt ingenting med å øke følgertall å gjøre,si.

• Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...