elskersommer Skrevet onsdag kl. 17:28 #59601 Skrevet onsdag kl. 17:28 Nussepus skrev (1 time siden): Tror ikke jeg vet om noen som er så udugelige i «jobben» sin som SaraE. Flaut å ikke greie noe så enkelt. Med tanke på at hun hadde møter på nett med Forbrukertilsynet om merking så er hun udugelig på det feltet 3 7
elskersommer Skrevet onsdag kl. 17:50 #59602 Skrevet onsdag kl. 17:50 Det er så lite profesjonelt... Må da være mulig og vise frem tøyet påp en bra måte Bilde fra SE sin Snapchat 11 2
GulleGull Skrevet onsdag kl. 18:05 #59603 Skrevet onsdag kl. 18:05 elskersommer skrev (12 minutter siden): Det er så lite profesjonelt... Må da være mulig og vise frem tøyet påp en bra måte Bilde fra SE sin Snapchat Det er kun fordi «noen» har sett at den buksa ned på knærne har vært nevnt her før😉 6 8
GulleGull Skrevet onsdag kl. 18:08 #59604 Skrevet onsdag kl. 18:08 elskersommer skrev (17 minutter siden): Det er så lite profesjonelt... Må da være mulig og vise frem tøyet påp en bra måte Bilde fra SE sin Snapchat Men det går i de samme kjolene og modellene, disse i hvertfall. Så ut som noe som har vært solgt før men med andre mønstre el stoff? 3 6
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 18:10 #59605 Skrevet onsdag kl. 18:10 elskersommer skrev (17 minutter siden): Det er så lite profesjonelt... Må da være mulig og vise frem tøyet påp en bra måte Bilde fra SE sin Snapchat Lene M var veldig fin i den kjolen, hun kler stort sett det meste som vises frem. Hun er leder i Careless butikken på Granstua? Careless sine butikker har blitt registrert som selvstendige enheter, betyr det at de må vise til egne regnskap nå? 4 1
Wanda_2025 Skrevet onsdag kl. 18:14 #59606 Skrevet onsdag kl. 18:14 GulleGull skrev (2 minutter siden): Men det går i de samme kjolene og modellene, disse i hvertfall. Så ut som noe som har vært solgt før men med andre mønstre el stoff? Ja, det skal være samme snitt men andre farger. Problemet er et folk har erfart at selv om det skal være samme snitt som tidligere blir kjolene mindre/større enn fjoråret, eller så er de trangere over brystet eller annerledes i ermene. Det kan være årsaken til at de ikke selger ut som før. 5 1
GulleGull Skrevet onsdag kl. 18:19 #59607 Skrevet onsdag kl. 18:19 Wanda_2025 skrev (2 minutter siden): Ja, det skal være samme snitt men andre farger. Problemet er et folk har erfart at selv om det skal være samme snitt som tidligere blir kjolene mindre/større enn fjoråret, eller så er de trangere over brystet eller annerledes i ermene. Det kan være årsaken til at de ikke selger ut som før. Må jo bli litt lei «samme kjole» og snitt også selvom det er en annen farge el mønster? Kan jo være en årsak. Ja har sett at man ikke kan stole på at man får det samme i str😅 4 7
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 18:26 #59608 Skrevet onsdag kl. 18:26 GulleGull skrev (19 minutter siden): Det er kun fordi «noen» har sett at den buksa ned på knærne har vært nevnt her før😉 Det er Sara sin måte å vise finger igjen! Håper folk blir lei det og! så de finner avfølge knappen 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 9 7
Dupers Skrevet onsdag kl. 18:27 #59609 Skrevet onsdag kl. 18:27 Wanda_2025 skrev (15 minutter siden): Lene M var veldig fin i den kjolen, hun kler stort sett det meste som vises frem. Hun er leder i Careless butikken på Granstua? Careless sine butikker har blitt registrert som selvstendige enheter, betyr det at de må vise til egne regnskap nå? Enig. Og den kjolen var jo ganske fin og hadde passe lengde. Ang regnskapet så regner jeg med det. Begynner litt å lure på om det er med tanke på fremtiden og de har funnet ut at det kanskje blir gunstigere mwd franchise fremover? 2
GulleGull Skrevet onsdag kl. 18:32 #59610 Skrevet onsdag kl. 18:32 Wanda_2025 skrev (19 minutter siden): Lene M var veldig fin i den kjolen, hun kler stort sett det meste som vises frem. Hun er leder i Careless butikken på Granstua? Careless sine butikker har blitt registrert som selvstendige enheter, betyr det at de må vise til egne regnskap nå? Tror det har blitt ett krav å registrere om man driver aktiviteter på flere adresser, feks om man har flere butikker spredt. 2
Anemoi Skrevet onsdag kl. 18:40 #59611 Skrevet onsdag kl. 18:40 Wanda_2025 skrev (28 minutter siden): Lene M var veldig fin i den kjolen, hun kler stort sett det meste som vises frem. Hun er leder i Careless butikken på Granstua? Careless sine butikker har blitt registrert som selvstendige enheter, betyr det at de må vise til egne regnskap nå? Lene M er nestleder i CL-butikken på Granstua. Mener det et en samboer til en av V sine brødre som er leder. 3 1
Huldraisør Skrevet onsdag kl. 18:47 #59612 Skrevet onsdag kl. 18:47 Sharp75! skrev (5 timer siden): Rart Yummymummy ikke vet om dette. Hun pleier og sette seg inn i slikt. Men hun har også blitt ekstremt sløv til å merke reklame. Hun merker jo alt! 2 1
Interiørgla Skrevet onsdag kl. 20:07 #59613 Skrevet onsdag kl. 20:07 Wanda_2025 skrev (1 time siden): Ja, det skal være samme snitt men andre farger. Problemet er et folk har erfart at selv om det skal være samme snitt som tidligere blir kjolene mindre/større enn fjoråret, eller så er de trangere over brystet eller annerledes i ermene. Det kan være årsaken til at de ikke selger ut som før. Har forstått det slik at Careless ikke har en egen mal på størrelser og lenge SET bruker seg selv som mal, er det jo ikke så rart at det blir forandring på størrelse. Dette dokumenterer hun jo på snap, er prøvekjolen plutselig for stor over brystet ( ikke så rart da eventuelle ammebryst blir mindre) korter hun den jo inn. SET skal jo helst inn i en M så da må det jo passe kroppen hennes. Så under/etter graviditeter og 16 ukers helvete så burde jo de som handler av careless forstått dette. 9 3
JojoMoyes Skrevet onsdag kl. 20:29 #59614 Skrevet onsdag kl. 20:29 Interiørgla skrev (22 minutter siden): Har forstått det slik at Careless ikke har en egen mal på størrelser og lenge SET bruker seg selv som mal, er det jo ikke så rart at det blir forandring på størrelse. Dette dokumenterer hun jo på snap, er prøvekjolen plutselig for stor over brystet ( ikke så rart da eventuelle ammebryst blir mindre) korter hun den jo inn. SET skal jo helst inn i en M så da må det jo passe kroppen hennes. Så under/etter graviditeter og 16 ukers helvete så burde jo de som handler av careless forstått dette. 🎯🙌🏻👏 2
Anemoi Skrevet 20 timer siden #59615 Skrevet 20 timer siden (endret) Jeg forstår godt hvorfor SE mister følgere… Nå er hun i Bergen med «støttekontakt» LM, og legger som vanlig ut flire-og-fjase-film fra kveldsfest med en flaske vin på hotellrommet. Og klokkebildet om morgenen, slik at følger-«venninnene» kan bli beroliget, SE har sovet godt… 😅 Deretter lang reklame om det som skal droppes i kveld, bl.a. skjørtet er sååå stretchy, viser de to venninnene. Så er det opp til 30 bilder/film fra frokostsal og glatt brostein på vei til kontoret. Det gjøres et nummer ut av at SE er keivhendt og må snu brødet når hun skal skjære, 🤭 og at de ikke får til å låse seg inn i kontorbygningen ved første forsøk… Til de som lurer på hvorfor jeg følger: Den dagen SE slutter med sin barneeksponering, skal jeg avfølge. Fram til da er det viktig at noen få kan vise fram og dokumentere både eksponering og annen kritikkverdig virksomhet som denne influenseren driver på med. Endret 20 timer siden av Anemoi 3 6
JojoMoyes Skrevet 20 timer siden #59616 Skrevet 20 timer siden Anemoi skrev (8 minutter siden): Jeg forstår godt hvorfor SE mister følgere… Nå er hun i Bergen med «støttekontakt» LM, og legger som vanlig ut flire-og-fjase-film fra kveldsfest med en flaske vin på hotellrommet. Og klokkebildet om morgenen, slik at følger-«venninnene» kan bli beroliget, SE har sovet godt… 😅 Deretter lang reklame om det som skal droppes i kveld, bl.a. skjørtet er sååå stretchy, viser de to venninnene. Så er det opp til 30 bilder/film fra frokostsal og glatt brostein på vei til kontoret. Det gjøres et nummer ut av at SE er keivhendt og må snu brødet når hun skal skjære, 🤭 og at de ikke får til å låse seg inn i kontorbygningen ved første forsøk… Til de som lurer på hvorfor jeg følger: Den dagen SE slutter med sin barneeksponering, skal jeg avfølge. Fram til da er det viktig at noen få kan vise fram og dokumentere både eksponering og annen kritikkverdig virksomhet som denne influenseren driver på med. Fjas fjas og fjas . Og intet nytt under Cholen, det samme kjedelige om igjen og om igjen. Fatter ikke at folk ikke er lei surr og tull og de samme klærne 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 11 2
elskersommer Skrevet 19 timer siden #59617 Skrevet 19 timer siden Anemoi skrev (33 minutter siden): Jeg forstår godt hvorfor SE mister følgere… Nå er hun i Bergen med «støttekontakt» LM, og legger som vanlig ut flire-og-fjase-film fra kveldsfest med en flaske vin på hotellrommet. Og klokkebildet om morgenen, slik at følger-«venninnene» kan bli beroliget, SE har sovet godt… 😅 Deretter lang reklame om det som skal droppes i kveld, bl.a. skjørtet er sååå stretchy, viser de to venninnene. Så er det opp til 30 bilder/film fra frokostsal og glatt brostein på vei til kontoret. Det gjøres et nummer ut av at SE er keivhendt og må snu brødet når hun skal skjære, 🤭 og at de ikke får til å låse seg inn i kontorbygningen ved første forsøk… Til de som lurer på hvorfor jeg følger: Den dagen SE slutter med sin barneeksponering, skal jeg avfølge. Fram til da er det viktig at noen få kan vise fram og dokumentere både eksponering og annen kritikkverdig virksomhet som denne influenseren driver på med. Å ikke ett bilde fra kontoret i Bergen i går var merket med reklame.. 31 bilder endte jeg på. Å reisen er ikke over 6 7
Anemoi Skrevet 19 timer siden #59618 Skrevet 19 timer siden (endret) elskersommer skrev (12 minutter siden): Å ikke ett bilde fra kontoret i Bergen i går var merket med reklame.. 31 bilder endte jeg på. Å reisen er ikke over Fortsetter på samme viset i dag. Lang film der SE forteller om badetøy og viser tavle med produktene, fra kl. 11.20. INGENTING merkes… 👎🏻 Endret 19 timer siden av Anemoi 2 3
Wanda_2025 Skrevet 19 timer siden #59619 Skrevet 19 timer siden (endret) Blir interessant å se hva som kommer frem om denne saken i kveld. Om Sara Emilie har dokumentert vippsing av 100.000 kr av egen lomme. Endret 19 timer siden av Wanda_2025 3 9
Wanda_2025 Skrevet 19 timer siden #59620 Skrevet 19 timer siden Anemoi skrev (53 minutter siden): Jeg forstår godt hvorfor SE mister følgere… Nå er hun i Bergen med «støttekontakt» LM, og legger som vanlig ut flire-og-fjase-film fra kveldsfest med en flaske vin på hotellrommet. Og klokkebildet om morgenen, slik at følger-«venninnene» kan bli beroliget, SE har sovet godt… 😅 Deretter lang reklame om det som skal droppes i kveld, bl.a. skjørtet er sååå stretchy, viser de to venninnene. Så er det opp til 30 bilder/film fra frokostsal og glatt brostein på vei til kontoret. Det gjøres et nummer ut av at SE er keivhendt og må snu brødet når hun skal skjære, 🤭 og at de ikke får til å låse seg inn i kontorbygningen ved første forsøk… Til de som lurer på hvorfor jeg følger: Den dagen SE slutter med sin barneeksponering, skal jeg avfølge. Fram til da er det viktig at noen få kan vise fram og dokumentere både eksponering og annen kritikkverdig virksomhet som denne influenseren driver på med. Careless klær og vin i monitor. Bare å melde inn til forbrukertilsynet. 4 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå