Gjest Interiørgla Skrevet 5. januar #59501 Skrevet 5. januar Wanda_2025 skrev (6 minutter siden): Jeg handler ikke fra H&M. Det er lite bærekraftig og de svarer ikke på hvorfor ikke de ansatte på fabrikkene er organiserte, selv om det påstår at de er det. Helt i orden at en mener det 👍
GulleGull Skrevet 5. januar #59502 Skrevet 5. januar Wanda_2025 skrev (11 minutter siden): Så ufattelig pinlig. Ja hun prøver jo selge gull av gråstein, greit å sette det LITT i perspektiv🤥 3 5
GulleGull Skrevet 5. januar #59503 Skrevet 5. januar Interiørgla skrev (19 minutter siden): Men hvem er egentlig "trollene" hun latterliggjør? Jeg ser kun kritiske røster her som er berettiget, men derimot mye trolling fra de som liker SET. De lager ett dårlig debattklima. Er det så fryktelig vanskelig å debattere på ett rimelig nivå eller? Trollene er de kritiske røstene, de er en trussel for Sara. Derfor er hun så opptatt av av å snakke de ned, til tross for at hun mener hun ikke leser her eller får med seg hva som skjer. 3 7
Donnap Skrevet 5. januar #59504 Skrevet 5. januar GulleGull skrev (8 minutter siden): Tror ikke alle kundene er enig, noen syr jo selv på de for å få de til å passe. Anmeldelsene jeg har samlet under er ett bittelite utvalg fra Careless sine nettsider hvor jeg valgte de som hadde gitt 3 stjerner (på bikinioverdel) for å treffe de som verken er fornøyd eller misfornøyd😅 Jeg tror jeg har prøvd de fleste av bikinitoppene som careless kom ut med de første gangene, og ikke en eneste av dem satt fint på meg, selv om jeg prøvde dem i forskjellige størrelser. Jeg fikk faktisk kjempedårlig selvtillit av å prøve dem. Noen returnerte jeg, noen kastet jeg etter å ha hatt dem en stund, følte liksom "alle" andre var fine i dem men ikke jeg. Så fant jeg heldigvis en lokal butikk med masse fine bikinier, og jeg fant flere bikinier som passet mine pupper. Jeg studerte bildene av modellene fra Careless med bikini på i ettertid og ser jo at de var jo ikke så fine på dem heller, jeg var bare så blindet av all framsnakkingen av dem at jeg så det ikke. Jeg er voksen med store pupper, trenger noe med hold i, ingen av de jeg prøvde gjorde at puppene mine så fine ut lenger. For en stund siden var jeg på reise i en ganske stor by i Norge, jeg hadde på meg Careless kjole, men så ikke ett eneste annet menneske med Careless klær som jeg kjente igjen på alle de dagene jeg var der. Tror jeg har sett 1 eller 2 der jeg bor nå med Careless kjoler. De andre klærne hun selger tror jeg uansett ikke jeg hadde kjent igjen, feks turklær eller treningsklær. At folk kjenner igjen badeshortsen til Careless uten å studere den nøye vet jeg ikke engang om jeg tror på. Sønnen min fikk 2 stk, den ene revnet i siden etter at han såvidt hadde brukt den. Han hadde en annen shorts som så kliss lik ut som han kjøpte i Syden. 12 1 2
Outandabout Skrevet 5. januar #59505 Skrevet 5. januar Donnap skrev (3 minutter siden): Jeg tror jeg har prøvd de fleste av bikinitoppene som careless kom ut med de første gangene, og ikke en eneste av dem satt fint på meg, selv om jeg prøvde dem i forskjellige størrelser. Jeg fikk faktisk kjempedårlig selvtillit av å prøve dem. Noen returnerte jeg, noen kastet jeg etter å ha hatt dem en stund, følte liksom "alle" andre var fine i dem men ikke jeg. Så fant jeg heldigvis en lokal butikk med masse fine bikinier, og jeg fant flere bikinier som passet mine pupper. Jeg studerte bildene av modellene fra Careless med bikini på i ettertid og ser jo at de var jo ikke så fine på dem heller, jeg var bare så blindet av all framsnakkingen av dem at jeg så det ikke. Jeg er voksen med store pupper, trenger noe med hold i, ingen av de jeg prøvde gjorde at puppene mine så fine ut lenger. For en stund siden var jeg på reise i en ganske stor by i Norge, jeg hadde på meg Careless kjole, men så ikke ett eneste annet menneske med Careless klær som jeg kjente igjen på alle de dagene jeg var der. Tror jeg har sett 1 eller 2 der jeg bor nå med Careless kjoler. De andre klærne hun selger tror jeg uansett ikke jeg hadde kjent igjen, feks turklær eller treningsklær. At folk kjenner igjen badeshortsen til Careless uten å studere den nøye vet jeg ikke engang om jeg tror på. Sønnen min fikk 2 stk, den ene revnet i siden etter at han såvidt hadde brukt den. Han hadde en annen shorts som så kliss lik ut som han kjøpte i Syden. Helt sykt dårlig kvalitet høres det ut som. Og dette selges til så stiv pris! Skulle likt å vite hva de sitter igjen med på hvert plagg av gevinst 3 4
Donnap Skrevet 5. januar #59506 Skrevet 5. januar Interiørgla skrev (1 time siden): Har vært litt rundt om i forskjellige badeland med barna men aldri sett dette? Er det kun badeland SET er i de viser seg? Det tror jeg det må være. Skulle gjerne hørt om noen andre som var der samtidig la merke til det samme. Mulig hun har mye fans rundt der hun bor? Jeg tror IKKE det er sånn overalt. De bikiniene er rett og slett ikke særlig fine på alle kroppsformer, særlig ikke bikinitoppene. 5
Gjest Interiørgla Skrevet 5. januar #59507 Skrevet 5. januar Outandabout skrev (25 minutter siden): Helt sykt dårlig kvalitet høres det ut som. Og dette selges til så stiv pris! Skulle likt å vite hva de sitter igjen med på hvert plagg av gevinst Det er faktisk lov å selge dårlig kvalitet til en dyr penge, ingen regel på det. Men vi har regler på umerket reklame og å forlede forbrukere til dårligere rettigheter enn de har. vi har også reklamasjonsrett som flere burde benytte seg av, hvis de tør og prøve seg på "hormonella" 🫣Hva hun sitter igjen med av gevinst bryr meg lite.
Gjest Interiørgla Skrevet 5. januar #59508 Skrevet 5. januar Donnap skrev (18 minutter siden): Det tror jeg det må være. Skulle gjerne hørt om noen andre som var der samtidig la merke til det samme. Mulig hun har mye fans rundt der hun bor? Jeg tror IKKE det er sånn overalt. De bikiniene er rett og slett ikke særlig fine på alle kroppsformer, særlig ikke bikinitoppene. Ett tenkt scenario er jo at SET trenger briller og at hun kun så sin egen familie og sitt eget speilbilde
Gjest Interiørgla Skrevet 5. januar #59509 Skrevet 5. januar Donnap skrev (27 minutter siden): Det tror jeg det må være. Skulle gjerne hørt om noen andre som var der samtidig la merke til det samme. Mulig hun har mye fans rundt der hun bor? Jeg tror IKKE det er sånn overalt. De bikiniene er rett og slett ikke særlig fine på alle kroppsformer, særlig ikke bikinitoppene. Slik jeg har forstått det så er det nok ikke mange SET fans på gamle trakter. Nå kjørte de jo ett stykke for å komme til Toten badeland så kan jo være hun spottet en badeshorts. 1 fjær til 10 høns osv
Outandabout Skrevet 5. januar #59510 Skrevet 5. januar Interiørgla skrev (21 minutter siden): Det er faktisk lov å selge dårlig kvalitet til en dyr penge, ingen regel på det. Men vi har regler på umerket reklame og å forlede forbrukere til dårligere rettigheter enn de har. vi har også reklamasjonsrett som flere burde benytte seg av, hvis de tør og prøve seg på "hormonella" 🫣Hva hun sitter igjen med av gevinst bryr meg lite. Ja, sant alt du skriver ! ✋ 6
hurryhurry Skrevet 5. januar #59511 Skrevet 5. januar Det virker som hun følger veldig godt med på denne tråden her og tar det opp som et «tilfeldig tema» for å reinvaske seg selv. 4 7
Donnap Skrevet 5. januar #59512 Skrevet 5. januar hurryhurry skrev (41 minutter siden): Det virker som hun følger veldig godt med på denne tråden her og tar det opp som et «tilfeldig tema» for å reinvaske seg selv. Ja det virker sånn selv om noen nevnte her inne at Vegard har blokkert KG for henne. Jeg for min del er bra sikker på at hun eller andre nære av henne følger med her inne. 7 2
Minimeg1234 Skrevet 5. januar #59513 Skrevet 5. januar (endret) Det er så bra at SaraE prater om det å være sliten . Hun har hatt veldig mye siste halvåret. Det er mange som blir slitne når de har baby. Det å gå uten nok søvn i lang tid gjør noe med kroppen. Med baby så er det mange oppvåkninger hvor de skal ha bl. a mat. Når hun da i tilegg har hatt utflytting , innflytting, flere barn og jobb som hun hele tiden ligger på etterskudd med så reagerer kroppen etterhvert på det. Desverre så er det endel damer (og menn) som jobber til de stuper. Så dette får SaraE applaus fra meg for å ta opp . Av kommentarene som kommer så kan man se at det er flere som har havnet i den "fella" og har ulike opplevelser av det. God og nyttig delig av erfaringer (mener jeg 😉) Lagt til etterpå: Det er fornuftig av SaraE å nå gjøre tiltak slik at hun ikke er så minus på energi. Endret 5. januar av Minimeg1234 La til litt 2 1 5
Minimeg1234 Skrevet 5. januar #59514 Skrevet 5. januar Donnap skrev (2 timer siden): Jeg tror jeg har prøvd de fleste av bikinitoppene som careless kom ut med de første gangene, og ikke en eneste av dem satt fint på meg, selv om jeg prøvde dem i forskjellige størrelser. Jeg fikk faktisk kjempedårlig selvtillit av å prøve dem. Noen returnerte jeg, noen kastet jeg etter å ha hatt dem en stund, følte liksom "alle" andre var fine i dem men ikke jeg. Så fant jeg heldigvis en lokal butikk med masse fine bikinier, og jeg fant flere bikinier som passet mine pupper. Jeg studerte bildene av modellene fra Careless med bikini på i ettertid og ser jo at de var jo ikke så fine på dem heller, jeg var bare så blindet av all framsnakkingen av dem at jeg så det ikke. Jeg er voksen med store pupper, trenger noe med hold i, ingen av de jeg prøvde gjorde at puppene mine så fine ut lenger. For en stund siden var jeg på reise i en ganske stor by i Norge, jeg hadde på meg Careless kjole, men så ikke ett eneste annet menneske med Careless klær som jeg kjente igjen på alle de dagene jeg var der. Tror jeg har sett 1 eller 2 der jeg bor nå med Careless kjoler. De andre klærne hun selger tror jeg uansett ikke jeg hadde kjent igjen, feks turklær eller treningsklær. At folk kjenner igjen badeshortsen til Careless uten å studere den nøye vet jeg ikke engang om jeg tror på. Sønnen min fikk 2 stk, den ene revnet i siden etter at han såvidt hadde brukt den. Han hadde en annen shorts som så kliss lik ut som han kjøpte i Syden. Så trist å høre at du fikk så dårlig selvtillit av å prøve bikinier. Jeg har hørt om flere som har careless bikinier og som er veldig fornøyde. 1 5
Minimeg1234 Skrevet 5. januar #59515 Skrevet 5. januar (endret) skeiv-ostepop skrev (3 timer siden): Og til sammenligning ser jeg ikke en eneste person med Careless klær nesten uansett hvor jeg er - enten det er i badeland, turløyper, arbeidsplasser, treningssentere, "på byen" eller andre steder. Dersom Ola og Kari Nordmann virkelig elsker CL så forstår jeg ikke stagneringen i omsetningen? Jeg visste ikke hva careless klær var før i sommer . Når jeg begynte å prate om SaraE og careless så fortalte døtrene mine at det stadig var folk med disse kjolene på. Også på 17 mai. Så om ikke du og jeg har sett det så fins de 🙂 Endret 5. januar av Minimeg1234 4
Anemoi Skrevet 5. januar #59516 Skrevet 5. januar skeiv-ostepop skrev (9 timer siden): Dette er gøy. Dette er så åpenlyst et forsøk på å skape en ny "nisje". Og jeg frykter at en del vil gå på. Men klarer hun å hente inn igjen 10k følgere? Men jeg har noen "åpne" spørsmål. Har ikke hun hatt ME? Jeg vet at ME og det å møte veggen er to ulike ting - men samtidig er det mye likt mellom de to. Nok likt til at hun både burde kjenne toleransegrensene for kroppen sin og mestringsstrategier for det. Hvorfor antar hun at hun er i ferd med å møte veggen og ikke får tilbakefall av ME? Hvorfor skal hun dele disse tipsene/historiene fra andre følgere? Det er jo hun som ber om råd, ikke andre følgere. Bør hun ikke kontakte lege om hun føler at hun er i ferd med å møte veggen? Dessverre vet jeg svarene på et par av disse. Å gå til legen og få hjelp skaper ikke engasjementet hun trenger. Å ikke dele historiene vil heller være kjedelig. I tillegg vil helsehjelp kanskje bety at hun må kjøre bil til et ukjent sted, på ukjente veier og langt. Det takler hun ikke. Det jeg kan si med sikkerhet er at dersom hun faktisk er i ferd med å møte veggen så må hun faktisk redusere belastningen. Og måten hun har organisert arbeidet og livet sitt på så vil det bety en god del endringer som sannsynligvis vil medføre fall i inntekt og engasjement. Men om hun ikke gjør noe vil det smelle såpass hardt at hun sannsynligvis blir sykemeldt. Og sykemelding for henne vil være svært utfordrende med tanke på at firmaene hennes ikke har råd til så mye sykepenger og når NAV overtar utbetalingene så begrenser de seg til 6G. Lykke til med den livsstilen. Jeg hadde og vært stresset hadde jeg vært henne. Men mest av alt er jeg overbevist over at dette er et stunt. Det er "in" for tiden å være utbrent blant influensere. Problemet er at de fleste influensere ikke klarer å skille mellom "lei av fasaden" og genuint utbrent. Ett av dagens beste innlegg! 👏🏻 3 3
Roe Skrevet 5. januar #59517 Skrevet 5. januar Minimeg1234 skrev (31 minutter siden): Det er så bra at SaraE prater om det å være sliten . Hun har hatt veldig mye siste halvåret. Det er mange som blir slitne når de har baby. Det å gå uten nok søvn i lang tid gjør noe med kroppen. Med baby så er det mange oppvåkninger hvor de skal ha bl. a mat. Når hun da i tilegg har hatt utflytting , innflytting, flere barn og jobb som hun hele tiden ligger på etterskudd med så reagerer kroppen etterhvert på det. Desverre så er det endel damer (og menn) som jobber til de stuper. Så dette får SaraE applaus fra meg for å ta opp . Av kommentarene som kommer så kan man se at det er flere som har havnet i den "fella" og har ulike opplevelser av det. God og nyttig delig av erfaringer (mener jeg 😉) Lagt til etterpå: Det er fornuftig av SaraE å nå gjøre tiltak slik at hun ikke er så minus på energi. Bra skrevet! Helt enig med deg her. 1 2 2
elskersommer Skrevet 6. januar #59518 Skrevet 6. januar Donnap skrev (1 time siden): Ja det virker sånn selv om noen nevnte her inne at Vegard har blokkert KG for henne. Jeg for min del er bra sikker på at hun eller andre nære av henne følger med her inne. Om hun ikke er her selv så har hun garantert andre i familien eller venner som følger med her og gir henne referat 4 3
elskersommer Skrevet 6. januar #59519 Skrevet 6. januar Minimeg1234 skrev (1 time siden): Det er så bra at SaraE prater om det å være sliten . Hun har hatt veldig mye siste halvåret. Det er mange som blir slitne når de har baby. Det å gå uten nok søvn i lang tid gjør noe med kroppen. Med baby så er det mange oppvåkninger hvor de skal ha bl. a mat. Når hun da i tilegg har hatt utflytting , innflytting, flere barn og jobb som hun hele tiden ligger på etterskudd med så reagerer kroppen etterhvert på det. Desverre så er det endel damer (og menn) som jobber til de stuper. Så dette får SaraE applaus fra meg for å ta opp . Av kommentarene som kommer så kan man se at det er flere som har havnet i den "fella" og har ulike opplevelser av det. God og nyttig delig av erfaringer (mener jeg 😉) Lagt til etterpå: Det er fornuftig av SaraE å nå gjøre tiltak slik at hun ikke er så minus på energi. Men da må hun legge om livet sitt slik at hun får det bedre. Men hun skal jo ikke ha hjelp til noe 3 4
Anemoi Skrevet 6. januar #59520 Skrevet 6. januar Donnap skrev (1 time siden): Ja det virker sånn selv om noen nevnte her inne at Vegard har blokkert KG for henne. Jeg for min del er bra sikker på at hun eller andre nære av henne følger med her inne. Hun kikket på KG, men ble så opprørt at V ifølge SE blokkerte hennes tilgang til til dette diskusjonsforumet. Samtidig virker hun godt orientert om hva som skrives her… 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå