Minimeg1234 Skrevet 50 minutter siden #57461 Skrevet 50 minutter siden Angel75 skrev (15 minutter siden): Da var Sara finalist i Vixen til business. Blir spennende å se. Blir spennende. Måtte inn å se på lista og må nok innrømme at jeg har en annen som favoritt. De tre andre som er på lista vet jeg ikke hvem er. 1
Anemoi Skrevet 34 minutter siden #57462 Skrevet 34 minutter siden (endret) Fabrikk er også finalister i klassen for business, jeg heier på dem - ikke Sara Emilie. En jury avgjør dette. Fæbrik har nettopp og presentert et nytt verktøy som kan brukes når man syr selv og når man ønsker å justere kjøpte plagg, uansett hvor man handler. Det er ikke bare SE og CL som tenker fleksibilitet og klær… Sitat fra artikkelen: «Dette er en hånd vi strekker ut til alle som har opplevd at klær ikke passer. Alle har unike kropper som ikke passer inn i størrelsene som er standardisert, sier Vik Lysne. – Her tar vi kvinnekroppen på alvor. Du skal ikke passe inn i klær, men klær skal passe deg, avslutter hun.» https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XMlXlb/nytt-stoerrelsesgrep-tar-kvinnekroppen-paa-alvor Endret 21 minutter siden av Anemoi 1 1
Nussepus Skrevet 21 minutter siden #57463 Skrevet 21 minutter siden Roe skrev (31 minutter siden): Så spennende. Hvilken kategori er hun finalist i? Hun er nominert i kategorien: hvordan pakke inn temuklær i dyr innpakning og lure mest mulig penger fra lettlurte kunder. Tro hun ligger veldig godt an faktisk 😄 3
Det handler om deg Skrevet 20 minutter siden #57464 Skrevet 20 minutter siden Herligt at SET er til vixen inne også 🤭
GulleGull Skrevet 17 minutter siden #57465 Skrevet 17 minutter siden (endret) Anemoi skrev (17 minutter siden): Fabrikk er også finalister i klassen for business, jeg heier på dem - ikke Sara Emilie. Fæbrik har nettopp og presentert et nytt verktøy som kan brukes når man syr selv og når man ønsker å justere kjøpte plagg, uansett hvor man handler. Det er ikke bare SE og CL som tenker fleksibilitet og klær…Sitat fra artikkelen: «Dette er en hånd vi strekker ut til alle som har opplevd at klær ikke passer. Alle har unike kropper som ikke passer inn i størrelsene som er standardisert, sier Vik Lysne. – Her tar vi kvinnekroppen på alvor. Du skal ikke passe inn i klær, men klær skal passe deg, avslutter hun.» https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XMlXlb/nytt-stoerrelsesgrep-tar-kvinnekroppen-paa-alvor Ja jeg tenker at den tiden vi er inne i så er det disse bedriftene som feks Fæbrik vi bør løfte frem. For å si det sånn jeg følger de på insta og da kjente jeg på skam og dårlig samvittighet når Jenny Skavland så meg dypt inni øynene via insta og fortalte at vi hadde produsert nok klær for å kle opp 6 generasjoner fremover på hele jordkloden😳 Selvom jeg siste årene kun har handlet noe om jeg trenger på Tise, så har jeg før den tid handlet unødvendig mye nytt. Endret 16 minutter siden av GulleGull La til uteglemt ord 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå