Stargaze Skrevet i går, 11:15 #54801 Skrevet i går, 11:15 Anemoi skrev (1 time siden): SET insisterer på å fortsette med barneeksponeringen… Hun trenger innhold for å fylle 24/7-snappingen, og hun vet at det gir mye/mer klikk=penger i kassen. Dette var hovedinnholdet også denne morgenen. Mor forteller detaljert om hvordan tre av fire barn kom seg gjennom sist natt. Eksponeringen er ikke synlig slik at barnas ansikt vises, men dette er verre. Dette er utlevering av barnas liv innenfor hjemmets fire vegger, der de skulle være trygge for innsyn. Nå utleveres de til 190 000 fremmede. Dette er lavmål! (Jeg har sladdet bildene.) Når CL salget går dårlig må barna til pers…. Tragisk 4 8
Anemoi Skrevet i går, 11:35 #54802 Skrevet i går, 11:35 Stargaze skrev (16 minutter siden): Når CL salget går dårlig må barna til pers…. Tragisk Tragisk… Kynisk, beregnende og skruppelløst… 5 6
elskersommer Skrevet i går, 11:42 #54803 Skrevet i går, 11:42 (endret) Minimeg1234 skrev (1 time siden): Får klump i magen hver gang hun gjør dette. Helt forferdelig at hun fortsetter å utlevere barna sine. Er helt enig med deg😔😔 Å jeg lar meg fortsatt forundre over alle de som mener SET ikke eksponerer barna. Sier de det kun for å provosere eller skjønner de ikke hva eksponere er? Endret i går, 11:46 av elskersommer 5 8
Marisana Skrevet i går, 13:21 #54804 Skrevet i går, 13:21 Jeg synes SET er en av verstingene når det gjelder eksponering av barn. Nei, jeg vet kanskje ikke hvordan de ser ut (men det er ikke vanskelig å finne ut av det heller), men det er vel omtrent også det eneste vi ikke vet. Vi vet sykdomshistorikk, rutiner for de minste, hvor mange ganger de våkner i løpet av en natt, når det er «mamma-uke» og når det er «pappa-uke». Av alt det jeg nevnte nå, så synes jeg sykdomshistorikk er desidert det verste hun deler - å unnskylde det med at det er folkeopplysning, synes jeg blir altfor dumt. Hun har et barn som skal leve med sykdommen resten av sitt liv, og det er barnets historie å dele - ikke hennes. Det er ikke nødvendig for meg å vite hvor mange ganger i løpet av ei natt hun er mye våken pga alarmer, og det er ikke nødvendig å informere fremmede mennesker om hvordan sykdommen påvirker barnet og hverdagen. Jeg bryr meg ikke om det er et par barnehender eller et par barneføtter på snapper hun legger ut. Hun er 4-barnsmamma, så jeg forstår at det vil være små hender eller et bakhode i blant på snapper hun legger ut - men jeg forstår ikke hvorfor hun skal legge ut såpass mye som hun gjør rundt barna sine, og i tillegg påstå at hun ikke eksponerer barna sine og bedriver folkeopplysning - da kan hun like gjerne kalle en spade for en spade og si at «ja, jeg velger å eksponere barna mine fordi det gir penger på bok, og de finansierer boligen min». Da hadde hun i det minste vært ærlig. 2 14
GulleGull Skrevet i går, 13:25 #54805 Skrevet i går, 13:25 Marisana skrev (3 minutter siden): Jeg synes SET er en av verstingene når det gjelder eksponering av barn. Nei, jeg vet kanskje ikke hvordan de ser ut (men det er ikke vanskelig å finne ut av det heller), men det er vel omtrent også det eneste vi ikke vet. Vi vet sykdomshistorikk, rutiner for de minste, hvor mange ganger de våkner i løpet av en natt, når det er «mamma-uke» og når det er «pappa-uke». Av alt det jeg nevnte nå, så synes jeg sykdomshistorikk er desidert det verste hun deler - å unnskylde det med at det er folkeopplysning, synes jeg blir altfor dumt. Hun har et barn som skal leve med sykdommen resten av sitt liv, og det er barnets historie å dele - ikke hennes. Det er ikke nødvendig for meg å vite hvor mange ganger i løpet av ei natt hun er mye våken pga alarmer, og det er ikke nødvendig å informere fremmede mennesker om hvordan sykdommen påvirker barnet og hverdagen. Jeg bryr meg ikke om det er et par barnehender eller et par barneføtter på snapper hun legger ut. Hun er 4-barnsmamma, så jeg forstår at det vil være små hender eller et bakhode i blant på snapper hun legger ut - men jeg forstår ikke hvorfor hun skal legge ut såpass mye som hun gjør rundt barna sine, og i tillegg påstå at hun ikke eksponerer barna sine og bedriver folkeopplysning - da kan hun like gjerne kalle en spade for en spade og si at «ja, jeg velger å eksponere barna mine fordi det gir penger på bok, og de finansierer boligen min». Da hadde hun i det minste vært ærlig. Spot on🎯🙌🏻 5
Durancell Skrevet i går, 13:27 #54806 Skrevet i går, 13:27 Marisana skrev (6 minutter siden): Jeg synes SET er en av verstingene når det gjelder eksponering av barn. Nei, jeg vet kanskje ikke hvordan de ser ut (men det er ikke vanskelig å finne ut av det heller), men det er vel omtrent også det eneste vi ikke vet. Vi vet sykdomshistorikk, rutiner for de minste, hvor mange ganger de våkner i løpet av en natt, når det er «mamma-uke» og når det er «pappa-uke». Av alt det jeg nevnte nå, så synes jeg sykdomshistorikk er desidert det verste hun deler - å unnskylde det med at det er folkeopplysning, synes jeg blir altfor dumt. Hun har et barn som skal leve med sykdommen resten av sitt liv, og det er barnets historie å dele - ikke hennes. Det er ikke nødvendig for meg å vite hvor mange ganger i løpet av ei natt hun er mye våken pga alarmer, og det er ikke nødvendig å informere fremmede mennesker om hvordan sykdommen påvirker barnet og hverdagen. Jeg bryr meg ikke om det er et par barnehender eller et par barneføtter på snapper hun legger ut. Hun er 4-barnsmamma, så jeg forstår at det vil være små hender eller et bakhode i blant på snapper hun legger ut - men jeg forstår ikke hvorfor hun skal legge ut såpass mye som hun gjør rundt barna sine, og i tillegg påstå at hun ikke eksponerer barna sine og bedriver folkeopplysning - da kan hun like gjerne kalle en spade for en spade og si at «ja, jeg velger å eksponere barna mine fordi det gir penger på bok, og de finansierer boligen min». Da hadde hun i det minste vært ærlig. Jeg vet hvordan de to eldste ser ut. Jeg var på samme badeland som de i dag. 3 1 2
GulleGull Skrevet i går, 13:31 #54807 Skrevet i går, 13:31 Durancell skrev (Akkurat nå): Jeg vet hvordan de to eldste ser ut. Jeg var på samme badeland som de i dag. Det er jo det som er, hadde jeg sett en av foreldrene sammen med barna, så går jo tankene fort til hva mamma har delt på snapp om de. Det er en belastning eller ansvar barn ikke skulle måtte ha, at folk vet altfor mye om de mest private delene av livet sitt, det burde de fått eie selv. 6
Marisana Skrevet i går, 13:35 #54808 Skrevet i går, 13:35 Durancell skrev (4 minutter siden): Jeg vet hvordan de to eldste ser ut. Jeg var på samme badeland som de i dag. Ja, det er jo absolutt ikke vanskelig å finne ut av det heller, og mange som nok er i samme selskap som deg - de ser barna andre steder og kjenner de igjen ut i fra foreldrene. Hun legger ikke ut bilder av de, men det er jo det eneste omtrent hun ikke legger ut. 6
Anemoi Skrevet i går, 14:05 #54809 Skrevet i går, 14:05 Marisana skrev (26 minutter siden): Ja, det er jo absolutt ikke vanskelig å finne ut av det heller, og mange som nok er i samme selskap som deg - de ser barna andre steder og kjenner de igjen ut i fra foreldrene. Hun legger ikke ut bilder av de, men det er jo det eneste omtrent hun ikke legger ut. Helt enig! Og det har ligget og ligger fortsatt bilder av barna på SoMe. Ellers - knallbra innlegg fra deg for litt siden! 👏🏻 5
Harnoejegvilsi Skrevet i går, 16:01 #54810 Skrevet i går, 16:01 Marisana skrev (2 timer siden): Jeg synes SET er en av verstingene når det gjelder eksponering av barn. Nei, jeg vet kanskje ikke hvordan de ser ut (men det er ikke vanskelig å finne ut av det heller), men det er vel omtrent også det eneste vi ikke vet. Vi vet sykdomshistorikk, rutiner for de minste, hvor mange ganger de våkner i løpet av en natt, når det er «mamma-uke» og når det er «pappa-uke». Av alt det jeg nevnte nå, så synes jeg sykdomshistorikk er desidert det verste hun deler - å unnskylde det med at det er folkeopplysning, synes jeg blir altfor dumt. Hun har et barn som skal leve med sykdommen resten av sitt liv, og det er barnets historie å dele - ikke hennes. Det er ikke nødvendig for meg å vite hvor mange ganger i løpet av ei natt hun er mye våken pga alarmer, og det er ikke nødvendig å informere fremmede mennesker om hvordan sykdommen påvirker barnet og hverdagen. Jeg bryr meg ikke om det er et par barnehender eller et par barneføtter på snapper hun legger ut. Hun er 4-barnsmamma, så jeg forstår at det vil være små hender eller et bakhode i blant på snapper hun legger ut - men jeg forstår ikke hvorfor hun skal legge ut såpass mye som hun gjør rundt barna sine, og i tillegg påstå at hun ikke eksponerer barna sine og bedriver folkeopplysning - da kan hun like gjerne kalle en spade for en spade og si at «ja, jeg velger å eksponere barna mine fordi det gir penger på bok, og de finansierer boligen min». Da hadde hun i det minste vært ærlig. Følger du fordi hun er mor? Det kunne ikke brydd meg mindre, om en influencer har barn eller ikke. Bryr meg ikke om hva de heter, alder, hva som feiler dem etc. Nå er ikke jeg veldig opptatt av barn på generelt grunnlag. Derfor er jeg helt enig med deg. Hva har de ungene i sosiale medier å gjøre? 1
Durancell Skrevet i går, 16:07 #54811 Skrevet i går, 16:07 GulleGull skrev (2 timer siden): Det er jo det som er, hadde jeg sett en av foreldrene sammen med barna, så går jo tankene fort til hva mamma har delt på snapp om de. Det er en belastning eller ansvar barn ikke skulle måtte ha, at folk vet altfor mye om de mest private delene av livet sitt, det burde de fått eie selv. Faktisk var de der med papparerer🤭 2
oss-to Skrevet i går, 16:58 #54812 Skrevet i går, 16:58 Durancell skrev (51 minutter siden): Faktisk var de der med papparerer🤭 Influensarbarna treng ikkje ID – Mor og besteforeldre har allereie lagt ut heile barndommen på Snap. 7
Bibbi_ Skrevet i går, 19:03 #54813 Skrevet i går, 19:03 Igjen ser vi den gode kvaliteten til Careless. Den ene skoen er større enn den andre 😂 Fortsett å handle damer, ikke bry dere om å tenke på at dere støtter og ikke minst bruker pengene deres på ræva kvalitet 🙈 Skjermbilde fra kjøpe/selge på FB 6 3
Sol79 Skrevet i går, 19:12 #54814 Skrevet i går, 19:12 Bibbi_ skrev (8 minutter siden): Igjen ser vi den gode kvaliteten til Careless. Den ene skoen er større enn den andre 😂 Fortsett å handle damer, ikke bry dere om å tenke på at dere støtter og ikke minst bruker pengene deres på ræva kvalitet 🙈 Skjermbilde fra kjøpe/selge på FB Og moderator er på for å gjøre oppmerksom på at den ene foten ofte er større enn den andre.. 😅 4 8
Anonym_2024 Skrevet i går, 19:19 #54815 Skrevet i går, 19:19 Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Igjen ser vi den gode kvaliteten til Careless. Den ene skoen er større enn den andre 😂 Fortsett å handle damer, ikke bry dere om å tenke på at dere støtter og ikke minst bruker pengene deres på ræva kvalitet 🙈 Skjermbilde fra kjøpe/selge på FB Jepp, på magisk vis tryller CareLess frem «tilpasningsdyktige» sko også 😂😂 6 4
Stargaze Skrevet i går, 19:19 #54816 Skrevet i går, 19:19 Sol79 skrev (5 minutter siden): Og moderator er på for å gjøre oppmerksom på at den ene foten ofte er større enn den andre.. 😅 Herregud, hvis kunden reagerer på deg så er vel føttene like store da. Hvis ikke hadde hun jo vært klar over forskjellen og opplevd det før. Alt de skal snakke seg unne i CL…. 2 8
GulleGull Skrevet i går, 19:21 #54817 Skrevet i går, 19:21 Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Igjen ser vi den gode kvaliteten til Careless. Den ene skoen er større enn den andre 😂 Fortsett å handle damer, ikke bry dere om å tenke på at dere støtter og ikke minst bruker pengene deres på ræva kvalitet 🙈 Skjermbilde fra kjøpe/selge på FB Så tilpasningsdyktige at skoen som er for stor vil krympe for å tilpasse seg foten🙌🏻 5
GulleGull Skrevet i går, 19:22 #54818 Skrevet i går, 19:22 Stargaze skrev (2 minutter siden): Herregud, hvis kunden reagerer på deg så er vel føttene like store da. Hvis ikke hadde hun jo vært klar over forskjellen og opplevd det før. Alt de skal snakke seg unne i CL…. Ja noen må jo ikke få seg til å tro at det er skoene som er problemet😅 6
Outandabout Skrevet i går, 19:37 #54819 Skrevet i går, 19:37 Hvor mange minutt før Sara er i avisen om skoleskyss. 1 3
Sol79 Skrevet i går, 19:39 #54820 Skrevet i går, 19:39 Outandabout skrev (Akkurat nå): Hvor mange minutt før Sara er i avisen om skoleskyss. Hun oppfordra jo følgerne til å tipse media om det. Er det pga sykdommen at barnet hennes må ha taxi til skolen? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå