Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle je g hatt nattpysj/-kjole skulle den vært litt mer sexy og fin enn en oldemorskjole. 

• Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

Skulle je g hatt nattpysj/-kjole skulle den vært litt mer sexy og fin enn en oldemorskjole. 

Ja da hadde jeg forstått salget bedre. For jeg trodde faktisk ikke at jenter / damer i 20 - 60 årene bruker nattkjoler som gamle bestemødre bruker. 

• Liker 4
Skrevet
Bibbi_ skrev (32 minutter siden):

Ja da hadde jeg forstått salget bedre. For jeg trodde faktisk ikke at jenter / damer i 20 - 60 årene bruker nattkjoler som gamle bestemødre bruker. 

Tror de litt yngre nå for tiden er mer opptatt av komfort enn av å hele tiden være sexy. I alle fall det inntrykket jeg får. Kvinner kan eksistere uten å måtte være sexy konstant å bare ha på seg noe de liker å selv synes er fint selv om noen synes magen vises for godt eller rumpa ser for flat ut. Som tidligere nevnt, Isabell Raad bøtter ut nattkjoler som er slik som de eldre brukte på 80 tallet å ingen har brukt siden.  Denne nattkjolen til SE tror jeg personlig at nok mange av hennes trofaste følgere kjøper pga fronting av komfort. Kunne likså godt vært en kose dress eller noe. De kjøper den ikke for at de virkelig trenger en nattkjole men for at den er avslappa og behagelig. Prisen er crazy etter min mening...

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (1 time siden):

Du har fått flere svar på at yngre også bruker nattkjole, så jeg skjønner ikke helt det behovet du har for å fortsette å latterliggjøre og snakke ned folk som bruker det.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Orly skrev (10 minutter siden):

Du har fått flere svar på at yngre også bruker nattkjole, så jeg skjønner ikke helt det behovet du har for å fortsette å latterliggjøre og snakke ned folk som bruker det.

Ja, så langt er det ei her inne som sier hun bruker nattkjole. 1 = flere 😂

Hvis man ser på det som latterliggjøring at  yngre mennesker kler seg i bestemorstøy,  så ja vel. 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (22 minutter siden):

Hvis man ser på det som latterliggjøring at  yngre mennesker kler seg i bestemorstøy,  så ja vel. 🤷‍♀️

Når Raad selger ut sine Pimpen nattkjoler hvorfor skulle ikke Sara kunne selge nattkjoler? For at ingen bruker nattkjoler enn bestemor? Altså du tar feil. Innse det. Altså mer enn 1 blant unge bruker nattkjole.

• Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
elskersommer skrev (9 timer siden):

Nå må du huske at denne pysjen hat tross alt lommer🙈 

Å ja, ja da skjønner jeg prisen 😇😅

• Liker 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (11 timer siden):

Ble det faktisk solgt en del nattkjole?! Hvem bruker det? Bortsett fra oldemor på 85....

Du vet -influensere klarer selge sand i Sahara. De selger nesten utelukkende kun fordi de har en trofast følgerskare. Sikkert en slenger her og der som ikke følger men i hovedsak selger de til «gjengen sin her inne, som de ikke vet hva de skulle gjort uten»

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
GulleGull skrev (8 minutter siden):

Du vet -influensere klarer selge sand i Sahara. De selger nesten utelukkende kun fordi de har en trofast følgerskare. Sikkert en slenger her og der som ikke følger men i hovedsak selger de til «gjengen sin her inne, som de ikke vet hva de skulle gjort uten»

Ja, de kjøper vel uansett hva det er og hvor mye det koster. Samme det så lenge det er dronning Sara Emilie Tandberg som selger det. Hun trenger jo tross alt penger til huset sitt stakkar. 

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (7 minutter siden):

Viktig poeng! Og det skal hun ha, Sara, hun er en god selger av «sand». 😉 Det spares ikke på superlativene, alt er - fantastisk, verdens beste, utrolig, wow… Og ikke minst: Hæææææ??!!!  

• Liker 3
Skrevet

Hvis man søker på begrepet influensermarkedsføring, får man opp veldig mange sider, både undersøkelser, artikler og tilbud om kurs. Et mye brukt ord er påvirkningsmekanismer, og hvordan salgsstrategiene skal bakes inn i hverdagsinnholdet på influensernes SoMe. 
Influenserne anbefales å skape vennskapelige og personlige bånd til følgerne for å få de til å handle mest mulig.
Dette er det SET praktiserer 24/7. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Jeg har også skrevet det  at jeg kjenner flere og ja selvsagt er det latterliggjøring 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (32 minutter siden):

Nattkjoler selges uten at man må kjøpe av influencere og uten at man er bestemor .

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (3 minutter siden):

Nattkjoler selges uten at man må kjøpe av influencere og uten at man er bestemor .

Ja selvfølgelig, min kommentar var generell mtp det influensere selger, ikke nødvendigvis myntet spesielt på nattkjoler. 

• Liker 4
Skrevet
arnoyb skrev (3 timer siden):

Tror de litt yngre nå for tiden er mer opptatt av komfort enn av å hele tiden være sexy. I alle fall det inntrykket jeg får. Kvinner kan eksistere uten å måtte være sexy konstant å bare ha på seg noe de liker å selv synes er fint selv om noen synes magen vises for godt eller rumpa ser for flat ut. Som tidligere nevnt, Isabell Raad bøtter ut nattkjoler som er slik som de eldre brukte på 80 tallet å ingen har brukt siden.  Denne nattkjolen til SE tror jeg personlig at nok mange av hennes trofaste følgere kjøper pga fronting av komfort. Kunne likså godt vært en kose dress eller noe. De kjøper den ikke for at de virkelig trenger en nattkjole men for at den er avslappa og behagelig. Prisen er crazy etter min mening...

Jeg hadde aldri sett mine to yngre døtre med en slik nattkjole.. verken Isabell eller Sara sin

• Liker 4
Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Så klart mange yngre bruker nattkjole.. men tror ikke de yngre bruker en slik nattkjole fra careless.

Men nå spørs det litt om hva du mener med yngre? For meg er yngre 20-30 år

• Liker 2
Skrevet

Årets entreprenør? Seriøst? De som nominerer, følger de i det hele tatt med? Eller ser de bare på hva hun tar ut i utbytte/lønn? 

Skjermbilde fra SET sin snap

20251024_120609.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...