elskersommer Skrevet onsdag kl. 14:14 #54081 Skrevet onsdag kl. 14:14 Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Her var det fint å komme inn i dag. Mye omsorg og enighet. Fra spøk til alvor. Det er vel slik at man ikke alltid tenker på å google noe før man spør eller skriver noe her inne. Det gjør vertfall ikke jeg. Så her kommer en bitteliten bombe: jeg er enig med dere. Så bra vi stort sett er enig rundt den delen🥰 1 1
Angel75 Skrevet onsdag kl. 14:34 #54082 Skrevet onsdag kl. 14:34 elskersommer skrev (4 timer siden): Jeg kan gjerne skrive den hos Lien men saken handlet også om Sara Emilie.. men skal stille spørsmål hos både Lien og Nyhus om det er ønskelig 🙂 Du gikk glipp av poenget. 5
Anemoi Skrevet onsdag kl. 14:57 #54083 Skrevet onsdag kl. 14:57 elskersommer skrev (38 minutter siden): Så bra vi stort sett er enig rundt den delen🥰 Nå er jo Snowroller historie for SET sitt vedkommende. Og etter hvert blir vel ulike sider oppdatert. 😉 Ferdig med det! 1
elskersommer Skrevet onsdag kl. 15:36 #54084 Skrevet onsdag kl. 15:36 Anemoi skrev (37 minutter siden): Nå er jo Snowroller historie for SET sitt vedkommende. Og etter hvert blir vel ulike sider oppdatert. 😉 Ferdig med det! Var bare jeg som syntes det tok lang tid siden TL sa att de 3 jentene hadde gått ut av Snowroller i starten av 2025.. Men da er det sikkert oppdatert på nyåret🙂 4
Anemoi Skrevet onsdag kl. 15:46 #54085 Skrevet onsdag kl. 15:46 elskersommer skrev (6 minutter siden): Var bare jeg som syntes det tok lang tid siden TL sa att de 3 jentene hadde gått ut av Snowroller i starten av 2025.. Men da er det sikkert oppdatert på nyåret🙂 Kjente ikke saken, men ja, det tok lang tid, enig i det. Sikkert oppdatering på nyåret, og nå iallfall ute av verden her i tråden. ☺️ 1
Angel75 Skrevet onsdag kl. 15:50 #54086 Skrevet onsdag kl. 15:50 elskersommer skrev (4 timer siden): Jeg burde helt klart ha googlet mitt spørsmål rundt SET sin aksjepost i Snowroller.. Må vel snart Google alle spørsmål jeg har før jeg spør her inne🙈 Skrev jeg at du måtte google? Nei. Jeg lurte også, så da googlet jeg for jeg hadde lyst. Grunnen til at jeg skrev google er at man må skrive kilde til bilde. Beklager at du tok deg nær av at jeg skrev kilde til bilde som er en regel her på KG. 5
Anemoi Skrevet onsdag kl. 16:06 #54087 Skrevet onsdag kl. 16:06 Kan noen opplyse meg? Var det denne kjolen som fikk tilbakemeldinger for nupping? Lilja. Ser den er utsolgt på CL. Har noen erfaringer med den mtp nupping? Eller bruk? Ser den kommer i nye farger nå. 1
Angel75 Skrevet onsdag kl. 17:01 #54088 Skrevet onsdag kl. 17:01 Anemoi skrev (54 minutter siden): Kan noen opplyse meg? Var det denne kjolen som fikk tilbakemeldinger for nupping? Lilja. Ser den er utsolgt på CL. Har noen erfaringer med den mtp nupping? Eller bruk? Ser den kommer i nye farger nå. Var det ikke Rib, en langermet? 5 1
Anonym_2024 Skrevet onsdag kl. 17:06 #54089 Skrevet onsdag kl. 17:06 (endret) Anemoi skrev (1 time siden): Kan noen opplyse meg? Var det denne kjolen som fikk tilbakemeldinger for nupping? Lilja. Ser den er utsolgt på CL. Har noen erfaringer med den mtp nupping? Eller bruk? Ser den kommer i nye farger nå. Dette er den kjolen man kan kjøpe tilsvarende på Temu? Hun solgte den vel for 450 kr (tror jeg). Endret onsdag kl. 17:09 av Anonym_2024 2
GulleGull Skrevet onsdag kl. 17:26 #54090 Skrevet onsdag kl. 17:26 (endret) Anemoi skrev (1 time siden): Kan noen opplyse meg? Var det denne kjolen som fikk tilbakemeldinger for nupping? Lilja. Ser den er utsolgt på CL. Har noen erfaringer med den mtp nupping? Eller bruk? Ser den kommer i nye farger nå. Ja tror det ligger en screen eller to her i tråden hvor hun hadde på seg en grønn kortermet med nupper. (Ikke den ribb kjolen, men den lange i T-shirt stoff) Endret onsdag kl. 17:26 av GulleGull 4 1
Bibbi_ Skrevet onsdag kl. 17:55 #54091 Skrevet onsdag kl. 17:55 Angel75 skrev (7 timer siden): Noen pleier ikke tro på verken Lien eller Sara, derfor. Er vel en grunn til at man spør. Hvorfor er ikke dette i Lien tråden forresten? Siden det var hun som sa det? Dette er vel tråden om Sara? Er det ikke slik du alltid skriver når noen mindre kritiske skriver om andre enn Sara? Forstår ikke behovet for hele tiden å rakke ned på kritikerne inne her?! Har man så lite å komme med?! 2 9
Anemoi Skrevet onsdag kl. 17:55 #54092 Skrevet onsdag kl. 17:55 GulleGull skrev (27 minutter siden): Ja tror det ligger en screen eller to her i tråden hvor hun hadde på seg en grønn kortermet med nupper. (Ikke den ribb kjolen, men den lange i T-shirt stoff) Denne? Lilje, ikke Lilja som jeg først skrev. 3
Minimeg1234 Skrevet onsdag kl. 20:19 #54093 Skrevet onsdag kl. 20:19 (endret) Bibbi_ skrev (2 timer siden): Forstår ikke behovet for hele tiden å rakke ned på kritikerne inne her?! Har man så lite å komme med?! Dette er ikke å rakke ned på de negative (slik jeg ser det😉). Det blir ofte skrevet av de negative «dette er en tråd om SE « , så snart man nevner noe om andre her inne. Da er det ikke så rart at man får den tilbake når en selv nevner andre navn. Det er viktig å ikke ta ting personlig her inne. Dette er veldig rar tråd . Endret onsdag kl. 20:20 av Minimeg1234 4
Donnap Skrevet onsdag kl. 20:56 #54094 Skrevet onsdag kl. 20:56 Anemoi skrev (4 timer siden): Kan noen opplyse meg? Var det denne kjolen som fikk tilbakemeldinger for nupping? Lilja. Ser den er utsolgt på CL. Har noen erfaringer med den mtp nupping? Eller bruk? Ser den kommer i nye farger nå. Ja jeg har Lilja kjolen, den nupper veldig. 4
Donnap Skrevet onsdag kl. 20:57 #54095 Skrevet onsdag kl. 20:57 (endret) Anemoi skrev (3 timer siden): Denne? Lilje, ikke Lilja som jeg først skrev. Ja den har jeg, og den nupper veldig. I tillegg skjønner jeg ikke hvorfor hun har de korte ermene på dem, er helt merkelige. Jeg må ha bolero over når jeg bruker den, og da er jo hele poenget med kort arm borte. Det ser faktisk ut som om hun har laget lengre arm på kort Lilje enn lang 😅😅 Hvorfor ikke begge Endret onsdag kl. 21:00 av Donnap 4
Anemoi Skrevet onsdag kl. 21:15 #54096 Skrevet onsdag kl. 21:15 Jeg fikk også lyst til å google litt. 😊 Da dukket denne anmeldelsen fra august opp på Trust Pilot. Jeg søkte på kjolenavnet. Ser at denne kjolen er laget av en kombinasjon med 65% polyester, 35% bomull. Så får vi se hva de «nye» Lilje-kjolene lages av og om det er det samme som tidligere. Men - det får man vel ikke vite før tidligst dagen før/samme dag som de droppes, hvis CL gjør som de pleier… 😅 https://no.trustpilot.com/review/careless.no?search=Lilja 4 3
Donnap Skrevet onsdag kl. 21:46 #54097 Skrevet onsdag kl. 21:46 Anemoi skrev (25 minutter siden): Jeg fikk også lyst til å google litt. 😊 Da dukket denne anmeldelsen fra august opp på Trust Pilot. Jeg søkte på kjolenavnet. Ser at denne kjolen er laget av en kombinasjon med 65% polyester, 35% bomull. Så får vi se hva de «nye» Lilje-kjolene lages av og om det er det samme som tidligere. Men - det får man vel ikke vite før tidligst dagen før/samme dag som de droppes, hvis CL gjør som de pleier… 😅 https://no.trustpilot.com/review/careless.no?search=Lilja Tenk å kjøpe 3 av denne kjolen , så nupper de så mye. Regner med vedkommende aldri kommer til å kjøpe noe fra Careless igjen. Her er ett kjempegodt eksempel på det både jeg og flere her inne har sagt flere ganger, dårlig kvalitet, dårlig service og får ikke lagt igjen anmeldelse. Artig at dette er en av de kjolene SE påsto ikke nuppet, selv om vi så nuppene på den når hun hadde den på seg. Dette er vel ikke den hun påsto var kjekssmuler på, det mener jeg var en annen som også nuppet mye. 4 3
Anemoi Skrevet onsdag kl. 22:10 #54098 Skrevet onsdag kl. 22:10 Angel75 skrev (5 timer siden): Var det ikke Rib, en langermet? Den som googler, hun finner! Du har helt rett, det var (også?) nupper på denne langermet kjolen, innlegg i januar. (Forstørr bildedelen nedenfor teksten.) 2 1
Donnap Skrevet onsdag kl. 22:18 #54099 Skrevet onsdag kl. 22:18 Anemoi skrev (7 minutter siden): Den som googler, hun finner! Du har helt rett, det var (også?) nupper på denne langermet kjolen, innlegg i januar. (Forstørr bildedelen nedenfor teksten.) Helt riktig, dette var en av de kjolene som nuppet mye, Lilje var en av de andre. 5
Bloggheksa Skrevet torsdag kl. 00:51 #54100 Skrevet torsdag kl. 00:51 Anemoi skrev (På 14.10.2025 den 17.14): Jeg stusset også, har ikke hørt så mye om «turtights», en mellomting mellom tights og turbukse? Det er vel ikke å tette et hull i garderoben, men mer å skape et behov som ikke er der… 😜 Snakker kun for meg selv. Interessant spørsmål: Er det mange som har savnet og trenger en turtights i garderoben sin??? Enig! Det ble litt…om ikke pinlig, så iallfall snodig. SET presiserte at det var en for liten størrelse. Da burde hun kanskje ha ventet med presentasjonen? Igjen - tetter dette et hull i markedet, eller? Eller er dette den turbuksen som følger med tur-/skalljakken??? (Noen vil kanskje bli sur fordi jeg legger ut eksempelbildet, men har bare dette ene. Når SET kan legge det (film) ut til sin 190 000 følgere, må vel jeg kunne dele det med dere ikke-på-langt-nær-så-mange… 😉) Tur tights er faktisk noe som har vært på markedet i flere år. Kari traa har det, der framsiden av tightsen er tykkere og vindtett/vindavvisende og bakdelen er tykkere i stoffet. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå