Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (31 minutter siden):

Therese Lien sier i dag på Snapchat att disse 3 jentene solgte seg ut av Snowroller i starten av 2025. Men hvorfor står de fortsatt med aksjepost i snowroller.. 

Hvorfor ikke bare tro på henne?

Det er kanskje pga dette. 

Bilde hentet fra Google. 

Screenshot_20251015_111115_Google.thumb.jpg.cd71a26bb1cd536fd655a02f77f9f0ca.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Angel75 skrev (40 minutter siden):

Bilde hentet fra Google. 

Screenshot_20251015_111115_Google.thumb.jpg.cd71a26bb1cd536fd655a02f77f9f0ca.jpg

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke stoler på henne. Kan du bare slutte og dra de konklusjonene så fort noen skriver noe?

Jeg spurte ett enkelt spørsmål fordi jeg trodde kanskje dette ble oppdatert fortløpende. Er ikke noe værre enn det

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke stoler på henne. Kan du bare slutte og dra de konklusjonene så fort noen skriver noe?

Jeg spurte ett enkelt spørsmål fordi jeg trodde kanskje dette ble oppdatert fortløpende. Er ikke noe værre enn det

Noen pleier ikke tro på verken Lien eller Sara, derfor. Er vel en grunn til at man spør.

Hvorfor er ikke dette i Lien tråden forresten? Siden det var hun som sa det? Dette er vel tråden om Sara? Er det ikke slik du alltid skriver når noen mindre kritiske skriver om andre enn Sara?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

SET legger ut bilder fra jobbing i Bergen.
CL ser ut til å ha som mål å selge det meste til hele familien og utvider stadig type plagg til herre og barn.

Mon tro om strategien deres er at man skal kunne handle alt familien trenger av klær og fottøy på CL? 

Og hun spør følgerne om det er lurt å legge ut dongerijakken igjen, er det en seriøs type markedsundersøkelse? 

Og - etter hvert kan man se hva som er Sara-stilen, småmønstrete (ofte blomster), burde hun utvides og holdt seg til kjoler og kvinneklær? 

IMG_3272.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (9 minutter siden):

CL ser ut til å ha som mål å selge det meste til hele familien og utvider stadig type plagg til herre og barn.

Mon tro om strategien deres er at man skal kunne handle alt familien trenger av klær og fottøy på CL? 

Og hun spør følgerne om det er lurt å legge ut dongerijakken igjen, er det en seriøs type markedsundersøkelse? 

Og - etter hvert kan man se hva som er Sara-stilen, småmønstrete (ofte blomster), burde hun utvides og holdt seg til kjoler og kvinneklær? 

IMG_3272.jpeg

Kan aldri tenke meg de kun tar hensyn til en poll på snap må vel være andre parametere som sier noe om hva man bør satse på videre. Har inntrykk av at alle er positive til det meste på sånne spm på snap -så er det langt fra å si ja til noe sånt og faktisk handle. Når det kommer til «olajakka» så er det en av de plaggene jeg har sett gått igjen på div videresalg sider.  Så lenge folk ikke returnerer så er jo det akkurat det samme for CL men spørs om folk gidder handle 2 av samme jakke. Tviler på tilfanget av nye ferske kunder 

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (16 minutter siden):

Noen pleier ikke tro på verken Lien eller Sara, derfor. Er vel en grunn til at man spør.

Hvorfor er ikke dette i Lien tråden forresten? Siden det var hun som sa det? Dette er vel tråden om Sara? Er det ikke slik du alltid skriver når noen mindre kritiske skriver om andre enn Sara?

Jeg kan gjerne skrive den hos Lien men saken handlet også om Sara Emilie.. men skal stille spørsmål hos både Lien og Nyhus om det er ønskelig 🙂

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (7 minutter siden):

IMG_3272.jpeg

Hun burde nå iallfall satse på å få kvalitet på de klærne hun allerede selger før hun utvider sortimentet med enda mer klær der kundene blir prøvekaniner. Hun ønsker jo bli som Cubus.

• Liker 7
Skrevet
GulleGull skrev (5 minutter siden):

Kan aldri tenke meg de kun tar hensyn til en poll på snap må vel være andre parametere som sier noe om hva man bør satse på videre. Har inntrykk av at alle er positive til det meste på sånne spm på snap -så er det langt fra å si ja til noe sånt og faktisk handle. Når det kommer til «olajakka» så er det en av de plaggene jeg har sett gått igjen på div videresalg sider.  Så lenge folk ikke returnerer så er jo det akkurat det samme for CL men spørs om folk gidder handle 2 av samme jakke. Tviler på tilfanget av nye ferske kunder 

Til din første setning, ikke jeg heller. Men har aldri hørt om at CL har andre markedsundersøkelser enn å spørre følgerne til SET på snap, har noen andre hørt om noe? Hvis de kun baserer seg på tilbakemeldinger fra følgerne, kan det jo bli fullstendig tendensiøst i forhold til et stort marked? For det er vel de mest aktive og positive som responser, eller tror dere noe annet? 

• Liker 1
Skrevet
Donnap skrev (10 minutter siden):

Hun burde nå iallfall satse på å få kvalitet på de klærne hun allerede selger før hun utvider sortimentet med enda mer klær der kundene blir prøvekaniner. Hun ønsker jo bli som Cubus.

Det lurer jeg også på. Når det antagelig(?)  er kommet en del klager på kleskvaliteten, ville det ikke vært bedre å satse på et mindre sortiment og bedre kvalitet? Det må de jo ha fanget opp? Nå utvider de jo sortimentet i et høyt tempo.
SET har sagt at deres designer i Bergen tidligere har jobbet mye med tur- og treningsklær, hvem i teamet har erfaring med andre typer klær? Undertøy? Ytterklær? Sko og støvletter? Eller er det primært en person (Sara) sine egne erfaringer og meninger som råder her?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Mallisaen skrev (14 timer siden):

SET prater og skryter masse av QKorean i dag... Hadde fått goodiboxes og blomster av de på kontoret i Bergen.... Lurer på hvordan det føles for bestevenn Therese.L ?? 🤔🤷🏼‍♀️... 

Penger trumfer vennskap. Disse tre hadde aldri vært venninner om de ikke var i denne bransjen. En som er religiøs, en som drikker alkohol før jobb og en som er sykelig opptatt av å passe inn….. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Bilde hentet fra Google. 

Tro på henne? For å bli trodd på må man ikke gjøre seg fortjent til, eller?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Kønn skrev (4 minutter siden):

Tro på henne? For å bli trodd på må man ikke gjøre seg fortjent til, eller?

Jeg burde helt klart ha googlet mitt spørsmål rundt SET sin aksjepost i Snowroller..  Må vel snart Google alle spørsmål jeg har før jeg spør her inne🙈

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Jeg burde helt klart ha googlet mitt spørsmål rundt SET sin aksjepost i Snowroller..  Må vel snart Google alle spørsmål jeg har før jeg spør her inne🙈

Trenger ikke unnskylde deg, tenk så kjedelig om man skulle google seg frem til alt man vil snakke om eller lurer på. For en gørr og lite dynamisk kommunikasjon vi vil få🙊

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (26 minutter siden):

Neida, det trenger du ikke! Vi stiller alle sammen spørsmål og kommer med påstander vi ikke vet alt om. Og da kommer det heldigvis og oftest hyggelige tilbakemeldinger og supplerende opplysninger. 🥰

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Skjønner godt spørsmålet ditt, jeg. Nettopp fordi troverdigheten kanskje ikke er den aller beste. Skjønner ikke helt hvorfor du siterte meg på denne.  

• Liker 2
Skrevet
Anemoi skrev (1 time siden):

Neida, det trenger du ikke! Vi stiller alle sammen spørsmål og kommer med påstander vi ikke vet alt om. Og da kommer det heldigvis og oftest hyggelige tilbakemeldinger og supplerende opplysninger. 🥰

Nettopp 🥰

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Det lurer jeg også på. Når det antagelig(?)  er kommet en del klager på kleskvaliteten, ville det ikke vært bedre å satse på et mindre sortiment og bedre kvalitet? Det må de jo ha fanget opp? Nå utvider de jo sortimentet i et høyt tempo.
SET har sagt at deres designer i Bergen tidligere har jobbet mye med tur- og treningsklær, hvem i teamet har erfaring med andre typer klær? Undertøy? Ytterklær? Sko og støvletter? Eller er det primært en person (Sara) sine egne erfaringer og meninger som råder her?

Det lurer jeg også på. Jeg kjøper bestandig fra ett kjent og seriøst merke som har solgt disse klærne i lang tid når jeg kjøper meg turklær og ytterklær. Er mye som skal stemme for at det skal være gode klær til utebruk, jeg tviler sterkt på at hun har noen i teamet sitt som har kompetanse på alt dette. Og de som velger å kjøpe de dyre dunjakkene må jammen meg ha god råd, for de tar en stor sjanse med å kjøpe dem. De blir prøvekaniner for dem, det kan bli dyrt når man vet hvor dårlig Careless er på reklamasjon og kritikk. Har selv hatt billig dunjakke som lekket dun og fjær som bare det, ble kliss våt og dunen luktet når det snødde ute. Tviler på at de har egen ekspert på dunjakker. 

• Liker 4
Skrevet
GulleGull skrev (2 timer siden):

Trenger ikke unnskylde deg, tenk så kjedelig om man skulle google seg frem til alt man vil snakke om eller lurer på. For en gørr og lite dynamisk kommunikasjon vi vil få🙊

Er så enig med deg. Å jeg tenker at Kvinneguiden er en side hvor mann kan spørre om det en lurer på🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Er så enig med deg. Å jeg tenker at Kvinneguiden er en side hvor mann kan spørre om det en lurer på🥰

Helt enig! Jeg har spurt om både det ene og det andre i dag. Setter stor pris på andres perspektiver, og blir glad for konstruktiv respons. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Her var det fint å komme inn i dag. Mye omsorg og enighet.

Fra spøk til alvor. 
Det er vel slik at man ikke alltid tenker på å google noe før man spør eller skriver noe her inne. Det gjør vertfall  ikke jeg. Så her kommer en bitteliten bombe:  jeg er enig med dere.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...