Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Angel75 skrev (15 minutter siden):

Ja, de må jobbe mye hardere for å holde oppe trykket. Yummymummy viste at hun hadde veldig dårlige tider på sine krystaller. Her ville det nok lønnet seg og tekste, for da stopper man kanskje opp og leser? Jeg gjør iallefall det. Orker ikke når det kun er jabbing, hopper glatt over det.

Kanskje vi får bedre innhold? 😃 At man får betalt for innhold som er interessant, slik at folk ser på. Kvalitet over kvantitet. 
Føler at nå har det vært mye posting, bare for å poste. Ingen kvalitet over innholdet lengre. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bella50 skrev (Akkurat nå):

Kanskje vi får bedre innhold? 😃 At man får betalt for innhold som er interessant, slik at folk ser på. Kvalitet over kvantitet. 
Føler at nå har det vært mye posting, bare for å poste. Ingen kvalitet over innholdet lengre. 

Jeg tror det blir veldig veldig bra om Snapchat gjør dette!👏🏻 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Era Vulgaris skrev (6 minutter siden):

Jeg har dessverre ingen lenker, men leste at Snapchat har varslet at de kommer til å redusere utbetalingene sine og satser mer på det amerikanske markedet. 

Iris sa at USA skulle få mer av reklame overskuddet enn Europa, hva nå enn det betyr.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Angel75 skrev (3 minutter siden):

Iris sa at USA skulle få mer av reklame overskuddet enn Europa, hva nå enn det betyr.

Jeg tolker det som at amerikanske content creators får en større del av kaka enn resten av verden. Det kan ikke bety så mye annet enn at europeiske influensere får mindre enn de gjør nå. 

Endret av Era Vulgaris
  • Liker 6
Skrevet

Det kommer til å bli flere bilder av mindreårige med tekst. Ellers så er jeg usikker på hva som kan være bedre innhold på Snap. Det er bare vås, selvskryt og stort sett umerket reklame for CareLess.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

SET prater og skryter masse av QKorean i dag... Hadde fått goodiboxes og blomster av de på kontoret i Bergen.... Lurer på hvordan det føles for bestevenn Therese.L ?? 🤔🤷🏼‍♀️... 

• Liker 8
Skrevet
Mallisaen skrev (2 minutter siden):

SET prater og skryter masse av QKorean i dag... Hadde fått goodiboxes og blomster av de på kontoret i Bergen.... Lurer på hvordan det føles for bestevenn Therese.L ?? 🤔🤷🏼‍♀️... 

Tror hun klarer og glede seg på andre sine vegne. 

• Hjerte 2
Skrevet
Anemoi skrev (5 timer siden):

Jeg stusset også, har ikke hørt så mye om «turtights», en mellomting mellom tights og turbukse?
Det er vel ikke å tette et hull i garderoben, men mer å skape et behov som ikke er der… 😜 Snakker kun for meg selv. 
Interessant spørsmål: Er det mange som har savnet og trenger en turtights i garderoben sin???

Enig! Det ble litt…om ikke pinlig, så iallfall snodig. SET presiserte at det var en for liten størrelse. Da burde hun kanskje ha ventet med presentasjonen? Igjen - tetter dette et hull i markedet, eller? 
Eller er dette den turbuksen som følger med tur-/skalljakken???

(Noen vil kanskje bli sur fordi jeg legger ut eksempelbildet, men har bare dette ene. Når SET kan legge det (film) ut til sin 190 000 følgere, må vel jeg kunne dele det med dere ikke-på-langt-nær-så-mange… 😉)

IMG_3157.jpeg

Unnskyld om det er feil, men jeg mener tydelig at hun selv sa at buksa var for stor, mens hun prøvde å dra den litt mer opp i livet ( har lagt merke til at alt som har bittelitt ekstra stoff ved magen hennes er for stort)...... da satte jeg kaffen i halsen og bare hæ, tuller du...... er jo ett pølseskinn som fremhevet alt bak på rumpe og lår....

Ser jo ikke god ut å ha på, og ikke særlig fin.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg heier på alle endringer som kan redusere eventuelt kontrollere barneeksponeringen på Snapchat! 🤞🏻

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Tigerfrue skrev (1 minutt siden):

Unnskyld om det er feil, men jeg mener tydelig at hun selv sa at buksa var for stor, mens hun prøvde å dra den litt mer opp i livet ( har lagt merke til at alt som har bittelitt ekstra stoff ved magen hennes er for stort)...... da satte jeg kaffen i halsen og bare hæ, tuller du...... er jo ett pølseskinn som fremhevet alt bak på rumpe og lår....

Ser jo ikke god ut å ha på, og ikke særlig fin.

Hjelpe seg, kan jeg ha hørt så feil, da må øynene ha registert noe annet enn ørene hørte… 😅
For buksen var jo pine trang… Men, men, man liker jo ulike ting på, så hvem vet. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Bella50 skrev (2 timer siden):

Men hvorfor synes du det er greit at du kan snakke om Oscar Westerlin i denne tråden da? 🤔 Du var overhode ikke enig i at Oscar Westerlin innlegget ditt passet bedre i Oscar sin tråd for et par måneder siden. 

IMG_8819.jpeg

IMG_8820.jpeg

Har vi begynt å gå tilbake hundre innlegg og flere måneder tilbake for å «ta» folk i tråden her på noe? Håper vi kan heve oss over sånt fremover. 

Endret av GulleGull
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Anemoi skrev (6 minutter siden):

Hjelpe seg, kan jeg ha hørt så feil, da må øynene ha registert noe annet enn ørene hørte… 😅
For buksen var jo pine trang… Men, men, man liker jo ulike ting på, så hvem vet. 

Ja, buksa er jo så trang, så helt enig med deg at hun burde vente med å vise oss, til hun kunne bruke en større størrelse...... utrolig dårlig reklame, synes jeg da, når du presser deg inn i alt for trange klær...

• Liker 8
Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Har vi begynt å gå tilbake hundre innlegg og flere måneder tilbake for å «ta» folk i tråden her på noe? Håper vi kan heve oss over sånt fremover. 

Hvorfor skal alltid noen ta alle andre og ikke gidde å svare men bare hoppe på oss andre? Men når noen sier noe når hun skriver noe, da blir det liv og offerrollen med en gang. 

Nok avsporing fra meg.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det pågår ein annan debatt om liknande tema under ei anna influensar som har vore ganske ryddig og sakleg, utan personangrep. Kanskje vi kan hente litt inspirasjon derfrå for å halde tonen konstruktiv her og.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
oss-to skrev (10 minutter siden):

Det pågår ein annan debatt om liknande tema under ei anna influensar som har vore ganske ryddig og sakleg, utan personangrep. Kanskje vi kan hente litt inspirasjon derfrå for å halde tonen konstruktiv her og.

Støttes! 
Jeg deltar nå i flere tråder her på KG, fellesnevneren er at samtlige influensere eksponerer sine barn. Og influenserne har ulik stil og måte, SET på sitt vis når hun utleverer sine barn. Diskusjonene er også ulike, slik blir det gjerne - fordi det ofte er forskjellig brukersammensetning i de ulike trådene. 

Endret av Anemoi
  • Liker 2
Skrevet
Bella50 skrev (1 time siden):

Det hadde vært fint. 
Jeg er litt redd for at vil bli mer posting om barna. Er det noe som vil holde blikket til seere så er desverre barna inkludert der. Håper SE finner annet interessant innhold istedenfor. 

• Nyttig 4
Skrevet
Angel75 skrev (1 time siden):

Tror hun klarer og glede seg på andre sine vegne. 

Ja, får håpe det 👍🏼😊

• Liker 2
Skrevet
Bella50 skrev (1 time siden):

Sånn har hun vært lenge, jeg sluttet å følge henne i siste svangerskapet,  burde sluttet leeenge før. Noe så vanvittig kjedelig og gjentagende, det samme dag ut og dag inn. Å svare på ett enkelt spørsmål greide hun lett å dra ut i sykt mange snapper. Hadde vært så utrolig deilig om de måtte levere interessant innhold for å tjene penger. Jeg synes jo helst at hele betalingen på snapchat skal opphøre,  da ville det blitt lite snapping selv for SE som stadig minner følgerne på at hun snappet lenge før de fikk betalt for det,  så hun gjør det ikke for penger.....

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Ang alkohol blandet med skjult reklame, tror Sara er veldig av typen «in your face». Hun er nok trygg på at FT ikke gjør noe med det, noe som er helt sykt. 

• Liker 7
Skrevet

Therese Lien sier i dag på Snapchat att disse 3 jentene solgte seg ut av Snowroller i starten av 2025. Men hvorfor står de fortsatt med aksjepost i snowroller.. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...