Era Vulgaris Skrevet lørdag kl. 11:36 #53401 Skrevet lørdag kl. 11:36 (endret) elskersommer skrev (24 minutter siden): Rart hun ikke lar ett lite etui med nål og tråd følge med i pakka 🙈 DIY klespakker 😂 Endret lørdag kl. 11:37 av Era Vulgaris 6
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 11:53 #53402 Skrevet lørdag kl. 11:53 Undrende123 skrev (2 timer siden): Det spiller jo ingen rolle hva taksten er når huset ikke skal selges videre. Det er alltid tapsprosjekt å bygge nytt og fint på bygda, men så lenge dette huset skal bli i familien, og arves videre, har jo ikke det noe å si. Jeg vil i aller høyeste grad si at de er råheldige, ja. Å ha muligheten til å bygge et slikt hus for en stor familie er jo en drøm. Jeg syns også de er veldig heldige som har mulighet til å bygge slik de drømmer om. 4 1 1
Bibbi_ Skrevet lørdag kl. 11:56 #53403 Skrevet lørdag kl. 11:56 elskersommer skrev (43 minutter siden): Rart hun ikke lar ett lite etui med nål og tråd følge med i pakka 🙈 Blir nytt dropp snart med syskrin 😂 1 2
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 12:08 #53404 Skrevet lørdag kl. 12:08 Dupers skrev (2 timer siden): Så man har uteområde for 8 av 52 uker, 8 uker der de helst vil være bortreist minst 2 uker. Så med den logikken bygger de uteområde for flere millioner for 6 uker. Ja, det er sikkert skikkelig gøy for barna og vennene deres den delen av sommeren det kan brukes, men det tar jo av uteområdet som kun e vært mer tilrettelagt for resten av året. De har jo ikke akkurat et uteområde tilrettelagt for norsk vår høst og vinter. Barna syns nok dette er tipp topp. Ser Det er planlagt litt grøntområder også hvor man bl.a kan leke i snøen på vinteren om det er ønske om det i egen hage. Tenker dette er gjennomtenkt utifra hvordan de ønsker å bruke hagen sin. 1 4
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 12:11 #53405 Skrevet lørdag kl. 12:11 Era Vulgaris skrev (2 timer siden): De er jammen løsningsorienterte disse kundene, det skal de ha. Det er mange av oss som er vant med å måtte sy om litt på klær for at det skal passe., Det er gjort i alle tider. 4 4
elskersommer Skrevet lørdag kl. 12:22 #53406 Skrevet lørdag kl. 12:22 (endret) Minimeg1234 skrev (59 minutter siden): Det er mange av oss som er vant med å måtte sy om litt på klær for at det skal passe., Det er gjort i alle tider. Jøss.. nå er jeg snart 60 år å har aldri måtte sydd om ett eneste plagg som jeg kjøper nytt Endret lørdag kl. 13:10 av elskersommer 4
Era Vulgaris Skrevet lørdag kl. 12:26 #53407 Skrevet lørdag kl. 12:26 elskersommer skrev (Akkurat nå): Jøss.. nå er jeg snart 60 år å har aldri måtte sydd om ett eneste plagg Sikkert enklere enn å returnere, siden det ikke akkurat er en enkel sak hos denne bedriften, etter som jeg har forstått. Sy om er nå en ting, men at man må reparere klær med en gang man har kjøpt de er jo helt borti natta. Viktig at SE ikke opplever noe negativt omkring bedriften hun er ansvarlig for, så viktig er det, at ingen klager på kvaliteten! 3 2
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 12:31 #53408 Skrevet lørdag kl. 12:31 (endret) elskersommer skrev (8 minutter siden): Jøss.. nå er jeg snart 60 år å har aldri måtte sydd om ett eneste plagg Da er du heldig. Og selvfølgelig er det mange som ikke trenger det også. Endret lørdag kl. 12:32 av Minimeg1234 2 3
Bibbi_ Skrevet lørdag kl. 12:35 #53409 Skrevet lørdag kl. 12:35 Minimeg1234 skrev (23 minutter siden): Det er mange av oss som er vant med å måtte sy om litt på klær for at det skal passe., Det er gjort i alle tider. Jeg har da aldri sydd om NYE plagg for at de skal passe 😂 4
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 12:42 #53410 Skrevet lørdag kl. 12:42 (endret) Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Jeg har da aldri sydd om NYE plagg for at de skal passe 😂 Om du ler fordi folk må sy om klærne så syns jeg ikke det er noe særlig. Det er mange som f eks må sy opp lengden på bukser de kjøper. Eller at armene er for lange for noen slik som f eks klærne til Careless. Istedefor å le av andre så syns jeg du heller skal tenke på hvor heldig du er som kan få tak i klær som passer deg fint uansett hva slags klær det er. Men klart, jeg kan ikke bestemme hva du skal føle. Endret lørdag kl. 12:45 av Minimeg1234 1 7
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 12:48 #53411 Skrevet lørdag kl. 12:48 (endret) Era Vulgaris skrev (22 minutter siden): Sikkert enklere enn å returnere, siden det ikke akkurat er en enkel sak hos denne bedriften, etter som jeg har forstått. Sy om er nå en ting, men at man må reparere klær med en gang man har kjøpt de er jo helt borti natta. Viktig at SE ikke opplever noe negativt omkring bedriften hun er ansvarlig for, så viktig er det, at ingen klager på kvaliteten! Jeg tolker deg som at du forstår at noen må sy om klær for at det skal passe. Jeg er sjokkert over at noen syns det er rart at man må justere noe ganger, som å legge opp ei bukse eller arm. Tusen takk for at det ser ut som du har forståelse for det. Kvalitetsmessig så må SE gjøre noe med dette. Klær skal være i orden når man kjøper dem. Endret lørdag kl. 12:50 av Minimeg1234 1 3
Era Vulgaris Skrevet lørdag kl. 12:55 #53412 Skrevet lørdag kl. 12:55 Minimeg1234 skrev (3 minutter siden): Jeg tolker deg som at du forstår at noen må sy om klær for at det skal passe. Jeg er sjokkert over at noen syns det er rart at man må justere noe ganger, som å legge opp ei bukse eller arm. Tusen takk for at det ser ut som du har forståelse for det. Kvalitetsmessig så må SE gjøre noe med dette. Klær skal være i orden når man kjøper dem. Det er heldigvis ikke ofte jeg har opplevd å måtte gjøre endringer på klær jeg har kjøpt. En kjole viste seg å være for utringet for min smak, så da sydde jeg et sting på vrangen. Ellers er ikke det noe jeg opplever. Kvalitet bør stå i forhold til pris 1 1 2
elskersommer Skrevet lørdag kl. 13:12 #53413 Skrevet lørdag kl. 13:12 Minimeg1234 skrev (29 minutter siden): Om du ler fordi folk må sy om klærne så syns jeg ikke det er noe særlig. Det er mange som f eks må sy opp lengden på bukser de kjøper. Eller at armene er for lange for noen slik som f eks klærne til Careless. Istedefor å le av andre så syns jeg du heller skal tenke på hvor heldig du er som kan få tak i klær som passer deg fint uansett hva slags klær det er. Men klart, jeg kan ikke bestemme hva du skal føle. Jeg tolket ikke innlegget til @Bibbi_ at hun ler av andre.. men det er jo ganske så funny at man faktisk må sitte klar med nål og tråd når en kjøper ett plagg på nett. 3
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 13:13 #53414 Skrevet lørdag kl. 13:13 Era Vulgaris skrev (16 minutter siden): Det er heldigvis ikke ofte jeg har opplevd å måtte gjøre endringer på klær jeg har kjøpt. En kjole viste seg å være for utringet for min smak, så da sydde jeg et sting på vrangen. Ellers er ikke det noe jeg opplever. Kvalitet bør stå i forhold til pris Da er du heldig ja. Er drømmen å kunne få klær som passer og slippe justeringer. 1 1 3
Minimeg1234 Skrevet lørdag kl. 13:17 #53415 Skrevet lørdag kl. 13:17 elskersommer skrev (1 minutt siden): Jeg tolket ikke innlegget til @Bibbi_ at hun ler av andre.. men det er jo ganske så funny at man faktisk må sitte klar med nål og tråd når en kjøper ett plagg på nett. Da tolker vi det veldig ulikt. Det er lite funny å være en av de som må justere klærne og det er enda mindre funny å lese slike innlegg. (det var justering av klær det ble kommentert på . Ikke å reparere klær) 5 1
Rev. Revenge Skrevet lørdag kl. 13:28 #53416 Skrevet lørdag kl. 13:28 elskersommer skrev (23 minutter siden): Jeg tolket ikke innlegget til @Bibbi_ at hun ler av andre.. men det er jo ganske så funny at man faktisk må sitte klar med nål og tråd når en kjøper ett plagg på nett. Det er helt hårreisende at SÅ MANGE må sitte klar med nål og tråd når de bestiller overprisede careless-plagg. Det sier ganske så mye om kvaliteten. Bruker man den samme summen på skikkelige kvalitetsklær, er det greit å måtte legge opp lengden eller legge til et innsnitt. Men å måtte reparere kinapolyester straks plagget er mottatt, bare nei. HM, som jeg boikotter, har bedre kvalitet på sømmen. 2 6
Bibbi_ Skrevet lørdag kl. 13:45 #53417 Skrevet lørdag kl. 13:45 elskersommer skrev (29 minutter siden): Jeg tolket ikke innlegget til @Bibbi_ at hun ler av andre.. men det er jo ganske så funny at man faktisk må sitte klar med nål og tråd når en kjøper ett plagg på nett. Nei, jeg ler fordi man normalt ikke skal måtte sy nye klær. Fordi de er 1 meter for lange på armene slik disse jakkene er, eller glidelåser som løsner, eller hemper som ryker hele tiden. Det er ikke normalt overhodet, men selvfølgelig skal Careless forsvares med nebb og klør. Kan jo ikke komme ut at Careless = elendig kvalitet. Da er det bedre å si at det er vanlig å sy på nye klær. Å måtte legge opp en bukse fordi den er 10 cm for lang på bena blir noe helt annet. 3 5
Anonym_2024 Skrevet lørdag kl. 14:12 #53418 Skrevet lørdag kl. 14:12 Anemoi skrev (4 timer siden): Sara Emilie og Vegard har sammen opprettet en instaside om hus og husbygging, og kalt den The.skauwalkers. Der ligger bl.a. planløsningen for alle tre etasjene i huset. SET har også delt alle disse bildene fra huset og mange, mange flere på sin snap-konto. Og jeg håper virkelig hus og uteområder lever opp til de høye forventningene og langsiktige planene de har, og at de får gode år der. Bare sånn apropos - tråden her dreier seg om influenseren Sara Emilie Tandberg og det hun legger ut. Hun sier selv: Jeg er en underholdningskanal. Jeg deler alt. Hun skiller ikke selv mellom sine ulike roller i denne underholdningskanalen. Dette er offentlig og kan kommenteres i tråd med KG sitt regelverk. I dag ble det noen kommentarer om hus og uteområder. 😉 Sa ikke Sara Emilie for en tid tilbake at hun var redd for egen sikkerhet eller noe lignende? Hvis man er redd, hvorfor legger man ut alt av informasjon om hvor og hvordan man bor? 8
elskersommer Skrevet lørdag kl. 14:21 #53419 Skrevet lørdag kl. 14:21 Anonym_2024 skrev (6 minutter siden): Sa ikke Sara Emilie for en tid tilbake at hun var redd for egen sikkerhet eller noe lignende? Hvis man er redd, hvorfor legger man ut alt av informasjon om hvor og hvordan man bor? Det virker på meg som at hun blir så overrasket fordi noen har funnet ut av hvor hun bor og derfor staalker henne.. Men adressen hennes ligger jo på nett. Trenger ikke å være Einstein for å finne ut hvor hun bor 3
Bibbi_ Skrevet lørdag kl. 14:35 #53420 Skrevet lørdag kl. 14:35 Anonym_2024 skrev (19 minutter siden): Sa ikke Sara Emilie for en tid tilbake at hun var redd for egen sikkerhet eller noe lignende? Hvis man er redd, hvorfor legger man ut alt av informasjon om hvor og hvordan man bor? Hun kan jo ikke være det når hun legger ut tegning av huset og forklarer hvor barna og hun sover. Så dum går det ikke ann å være. Men klart, hun nå vel ha noe å legge ut og tjene penger på, så da er der jo greit å legge ut at man er "redd". 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå