elskersommer Skrevet 31. august #50441 Skrevet 31. august Minimeg1234 skrev (4 timer siden): Det er jo ikke det som blir skrevet. Dette blir vel Brukerdebatt . Er akkurat det hun mente 1
slipperyslope Skrevet 31. august #50442 Skrevet 31. august JojoMoyes skrev (1 time siden): Hun er vel ikke sååå opptatt av tillit i utgangspunktet? Bare salg av treningstøy! Og de andre tingene hun selger . Men det ser jo ut som de trofaste følgerne hjelper henne med dette uansett . Det er nok sant. Men hadde hun gjennomført det så kan det nok hende at salget hadde vært bedre, men det vil vi jo aldri få vite heller nå.. 2
JojoMoyes Skrevet 31. august #50443 Skrevet 31. august slipperyslope skrev (5 minutter siden): Det er nok sant. Men hadde hun gjennomført det så kan det nok hende at salget hadde vært bedre, men det vil vi jo aldri få vite heller nå.. Nei det får man jo ikke vite! Men skippertaksmenneske SE som regner normal hverdagsbevegelse som trening burde jo aldri lure følgerne til å tro at hun skulle endre livsstil men selge treningstøy. Jeg håper flere og flere fans/følgere som virkelig er oppslukt i alt denne damen driver med snart våkner og ser den kyniske damen bak denne snappen . Skremmende at småbarnsmødre sitter og bifaller denne utleveringen av egne barn for å tjene penger . 6 3
Anonym_2024 Skrevet 31. august #50444 Skrevet 31. august (endret) JojoMoyes skrev (17 minutter siden): Nei det får man jo ikke vite! Men skippertaksmenneske SE som regner normal hverdagsbevegelse som trening burde jo aldri lure følgerne til å tro at hun skulle endre livsstil men selge treningstøy. Jeg håper flere og flere fans/følgere som virkelig er oppslukt i alt denne damen driver med snart våkner og ser den kyniske damen bak denne snappen . Skremmende at småbarnsmødre sitter og bifaller denne utleveringen av egne barn for å tjene penger . Det funket som fjell det stuntet der. Hun har solgt ut masse treningstøy i starten av denne «livstilsendringen», da CareLess også hadde 30% på treningstøy. Ikke gjennomskuebar markedsføring i det hele tatt 😂😂 Utenom for de som faktisk gikk på det stuntet. Endret 31. august av Anonym_2024 5 2
Angel75 Skrevet 31. august #50445 Skrevet 31. august GulleGull skrev (2 timer siden): Jeg tvilte på det du sa om at det er sagt på snappen, mulig du sitter på den infoen av andre årsaker. Jeg også tror at hun sikkert trekker seg ut og det vil komme offentlig snart, men om det er sagt via snap er det jeg tviler på. Jeg sitter kun med samme info som med andre som ser på hennes snap. Slutt å antyd at folk er noen andre eller har kjennskap til Sara. Det er brukerdebatt! Dupers skrev (2 timer siden): Jeg har også fått med meg at SE er ute av Amicas. Det ble delt med følgerne når hun åpna en kjole for 0 lage reklame og det bildet/takkekortet som lå med i pakken hadde bilde av bare T og M. Selv om de også sto SE på hilsenen bak bildet så var hun nå altså ute av amicas. Det er jo fortsatt mulig at hun skal sitte i styret- det tror jeg ikke hun sa noe om, men hun skal ikke lenger være en synlig del av firmaet. Stemmer det, men hun fortalte om dette dagen før eller noen dager hun viste den pakken. Da ble det snakket mer om. 1 6
Totton Skrevet 31. august #50446 Skrevet 31. august Milde måne🤩 Noen som har vært på Sara Emilie sin snap i dag? FOR et lekkert hus, FOR noen lekre detaljer. Trappen, badet, kjøkkenet, benkeplaten. En ting er sikkert, Sara Emilie og Vegard har god smak😃 8 1
Bibbi_ Skrevet 31. august #50447 Skrevet 31. august Totton skrev (Akkurat nå): Milde måne🤩 Noen som har vært på Sara Emilie sin snap i dag? FOR et lekkert hus, FOR noen lekre detaljer. Trappen, badet, kjøkkenet, benkeplaten. En ting er sikkert, Sara Emilie og Vegard har god smak😃 Alle har hver sin smak. Du har tydeligvis lik smak som de, det har ikke jeg. Så mørkt og deprimerende hus. Mitt hus er totalt motsatt, og jeg elsker det. 3 8
GulleGull Skrevet 31. august #50448 Skrevet 31. august Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Alle har hver sin smak. Du har tydeligvis lik smak som de, det har ikke jeg. Så mørkt og deprimerende hus. Mitt hus er totalt motsatt, og jeg elsker det. Har så vidt sett noen snapper fra huset, men er det ikke noe spons eller reklame? Har ennå ikke sett ting er merket, men jeg vet jo ikke om ting er sponset da. Kanskje ikke? 6
Undrende123 Skrevet 31. august #50449 Skrevet 31. august Totton skrev (6 minutter siden): Milde måne🤩 Noen som har vært på Sara Emilie sin snap i dag? FOR et lekkert hus, FOR noen lekre detaljer. Trappen, badet, kjøkkenet, benkeplaten. En ting er sikkert, Sara Emilie og Vegard har god smak😃 Enig, huset blir råfint! Veldig gøy å følge denne prosessen - gleder meg til å se det ferdig. 7 1 2
Bibbi_ Skrevet 31. august #50450 Skrevet 31. august GulleGull skrev (1 minutt siden): Har så vidt sett noen snapper fra huset, men er det ikke noe spons eller reklame? Har ennå ikke sett ting er merket, men jeg vet jo ikke om ting er sponset da. Kanskje ikke? Ikke sett eller hørt noe om det. Kanskje derfor ting må spares på 🤷♀️ 5
JojoMoyes Skrevet 31. august #50451 Skrevet 31. august Fikk opp reklame for Careless på min face nå , før jeg blokkerte den reklamen gikk jeg inn for å se . Ingen får svar på spørsmål om de forskjellige tingene hun selger ? Rødt flagg for meg . De fleste som kommenterte de floppsene hennes anbefalte de ikke og de fleste skrev at de hadde snublefare og man måtte løfte beina ekstra høyt for å unngå å snuble når man gikk med de!? Javel dette virker jo som kvalitet og gode produkter «Not» 6 3
Tigerfrue Skrevet 31. august #50452 Skrevet 31. august Om Sara er en slik fantastisk forretningskvinne, er jeg noe " lunken " til.....mer useriøs og fjasete....... jeg ser vell heller på det hun har fått til som ren flaks, å være på rett tid og sted, samt blande dette med kroppstørrelsen sin. Hun hadde ikke solgt en brøkdel av det hun gjør, hadde det ikke vært for at hun reklamerer på snap 24/7, og da ispedd det faktum at hun selger kroppstypen sin og henvender seg hovedsakelig da til store og kraftige kvinner...... Er man stor og kraftig, så drømmer man om å bare være vanlig, en størrelse M, og det er veldig lett å la seg rive med av en modell som er stor og kraftig ( S), som prater til deg 24/7 og som forteller deg at du må forte deg å kjøpe alt dette fine og unike, ellers blir det tomt..... de er ikke dumme, bare lette å lede til å drømme om å se bedre ut. Samme med dyr hudpleie eller hårprodukter...... har du problemer med hud og hår, så lar du deg lure til at disse dyre produktene kommer til å gi deg en strålende hud, og ett tykt, langt og glansfult hår. Men folk glemmer at klærne er laget mest for å passe Sara, da hun har silikon, smalere midje og med en kjempe hekk og lår..... de fleste kjøpere har store mager, og klærne er desverre ikke så fine på da.... sorry. 5 13
JojoMoyes Skrevet 31. august #50453 Skrevet 31. august Tigerfrue skrev (10 minutter siden): Om Sara er en slik fantastisk forretningskvinne, er jeg noe " lunken " til.....mer useriøs og fjasete....... jeg ser vell heller på det hun har fått til som ren flaks, å være på rett tid og sted, samt blande dette med kroppstørrelsen sin. Hun hadde ikke solgt en brøkdel av det hun gjør, hadde det ikke vært for at hun reklamerer på snap 24/7, og da ispedd det faktum at hun selger kroppstypen sin og henvender seg hovedsakelig da til store og kraftige kvinner...... Er man stor og kraftig, så drømmer man om å bare være vanlig, en størrelse M, og det er veldig lett å la seg rive med av en modell som er stor og kraftig ( S), som prater til deg 24/7 og som forteller deg at du må forte deg å kjøpe alt dette fine og unike, ellers blir det tomt..... de er ikke dumme, bare lette å lede til å drømme om å se bedre ut. Samme med dyr hudpleie eller hårprodukter...... har du problemer med hud og hår, så lar du deg lure til at disse dyre produktene kommer til å gi deg en strålende hud, og ett tykt, langt og glansfult hår. Men folk glemmer at klærne er laget mest for å passe Sara, da hun har silikon, smalere midje og med en kjempe hekk og lår..... de fleste kjøpere har store mager, og klærne er desverre ikke så fine på da.... sorry. Jeg har faktisk tilgode å se noen kjoler derfra er fin på noen , godt vi alle har forskjellig smak . De scrunchene eller hva det heter som noen tror de skjuler mage med er jo helt motsatt ? De fremhever jo om du har litt mage . Og jeg måtte innom Careless butikken her jeg bor for å kjenne på stoffet på de «heklekjolene « med stropper jeg ser folk legger ut av SE på forskjellige forum , det var noe statiske ubehagelige greier av et stoff . Regner med du får gratis/ufrivelig hårstyling både morgen og kveld med den kjolen 🤷🏼♀️ 4 6
JojoMoyes Skrevet 31. august #50454 Skrevet 31. august Jeg har også lagt merke til i denne tråden at vi skal ikke snakke om kroppen til SE det er det bare hun som skal gjøre? Men å glorifisere den og gang på gang fremheve at man er så begeistret for den type figur da kan man snakke om kroppen hennes ? Er det bare meg som ser dobbeltmoralen om dette kroppsgreiene her ? 6 13
Roe Skrevet 31. august #50455 Skrevet 31. august Totton skrev (34 minutter siden): Milde måne🤩 Noen som har vært på Sara Emilie sin snap i dag? FOR et lekkert hus, FOR noen lekre detaljer. Trappen, badet, kjøkkenet, benkeplaten. En ting er sikkert, Sara Emilie og Vegard har god smak😃 Veeeldig moderne og stilig! 6 1 2
Anemoi Skrevet 31. august #50456 Skrevet 31. august (endret) Når SET hylles her inne av flere som forretningskvinne, lukker man øynene for et par ting. 🫣 For det første, hun hadde ideen til CL og er firmaets levende reklameplakat, men hun leder/drifter ikke bedriften. Hun er kun medeier i 50 % av firmaet, Reme eier resten. For det andre, dette er en influenser som har bygd seg opp ved å eksponere sine barn og tjene penger på det - en styggedom! 😖 De som sier jeg håper hun slutter med det er usigelig naive. Dette startet i 2015 på insta, og forverret seg fra 2018 da hun ble enda mer personlig og gikk over til å rendyrke en livsstilskonto. Fire barn har hun fått og brukt som innhold. 😓 Sara Emilie Tandberg har altså holdt på i 10 år med barneeksponering, noe de fleste vet og fordømmer. Og hun forsvarer dette, for hun skal jo dele hele livet sitt (sitat SET), og barna er en del av det, derfor går de med i dragsuget. Og det gir penger i kassen, å vise barn i bilder/tale genererer mange flere klikk (jf. undersøkelsen her tidligere). 💰 Likevel hylles hun som person, influenser og forretningskvinne! Forstå det den som kan… 😆 Endret 31. august av Anemoi 3 13
Undrende123 Skrevet 31. august #50457 Skrevet 31. august Anemoi skrev (1 minutt siden): Når SET hylles her inne av flere, lukker man øynene for et par ting. 🫣 For det første, hun hadde ideen til CL og er firmaets levende reklameplakat, men hun leder/drifter ikke bedriften. Hun er kun medeier i 50 % av firmaet, Reme eier resten. For det andre, dette er en influenser som har bygd seg opp ved å eksponere sine barn og tjene penger på det - en styggedom! 😖 De som sier jeg håper hun slutter med det er usigelig naive. Dette startet i 2015 på insta, og forverret seg fra 2018 da hun ble enda mer personlig og gikk over til å rendyrke en livsstilskonto. Fire barn har hun fått og brukt som innhold. 😓 Sara Emilie Tandberg har altså holdt på i 10 år med barneeksponering, noe de fleste vet og fordømmer. Og hun forsvarer dette, for hun skal jo dele hele livet sitt (sitat SET), og barna er en del av det, derfor går de med i dragsuget. Og det gir penger i kassen, å vise barn i bilder/tale genererer mange flere klikk (jf. undersøkelsen her tidligere). 💰 Likevel hylles hun som person, influenser og forretningskvinne! Forstå det den som kan… 😆 Det går fint an å "hylle" SET som person, influenser og forretningskvinne, selv om man skulle ønske hun ikke snakket om barna sine på snap. Verden (og mennesker) er ikke enten-eller. 4 13
JojoMoyes Skrevet 31. august #50458 Skrevet 31. august Era Vulgaris skrev (57 minutter siden): Det mobiliseres på alle fronter til fordel for SE nå, ser jeg. Når det ikke lenger finnes hold i det første bølge med forsvarere kom med, sendes det inn andre, nye brukere som skal avspore debatten. Dette innlegget tok meg 2 minutter å skrive, da har jeg fortsatt 23 timer og 58 minutter igjen av døgnet til å leve et innholdsrikt liv. Ja de har mye å gjøre på landet nå . 6
Anemoi Skrevet 31. august #50459 Skrevet 31. august Undrende123 skrev (Akkurat nå): Det går fint an å "hylle" SET som person, influenser og forretningskvinne, selv om man skulle ønske hun ikke snakket om barna sine på snap. Verden (og mennesker) er ikke enten-eller. Der forblir vi dypt uenige! 😉 Jeg kommer aldri til å hylle en person som bygde seg opp gjennom 10 år ved å utlevere og tjene penger på sine barn. 6 9
JojoMoyes Skrevet 31. august #50460 Skrevet 31. august Anemoi skrev (1 minutt siden): Der forblir vi dypt uenige! 😉 Jeg kommer aldri til å hylle en person som bygde seg opp gjennom 10 år ved å utlevere og tjene penger på sine barn. 🎯🎯🎯 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå