Anonym_2024 Skrevet 29. august #50281 Skrevet 29. august Vokteren skrev (8 minutter siden): Det vet jeg ikke. Legger ved bilde som viser hva TL svarte 🙂 Trofaste kunder da, som fortsetter å handle hos Careless etter å ha måtte reklamere 3 ganger. Men hvis denne personen har returnert 3 ganger, så er det dårlig kvalitet og ikke bruksslitasje slik kundeservice svarte en kunde hos ByLien. Ettersom tightsene er fra samme fabrikk. At man mener at det er unik kundeservice og anbefaler CareLess etter 3 reklamasjoner er for meg en gåte. Det er ikke et kvalitetsstempel i min bok. 3 7
GulleGull Skrevet 29. august #50282 Skrevet 29. august Vokteren skrev (17 minutter siden): Det vet jeg ikke. Legger ved bilde som viser hva TL svarte 🙂 Trofaste kunder da, som fortsetter å handle hos Careless etter å ha måtte reklamere 3 ganger. «Prøv Careless sine tights, de er ræva men kundeservicen er god»🙊 11 3
elskersommer Skrevet 29. august #50283 Skrevet 29. august (endret) Hun sier att denne tightsen ikke er gjennomsiktig.. Er usikker på om jeg er enig med henne i det🤔 umerket reklame er det også. Men det er jo ikke noe nytt Bilde fra SE sin snapchat Endret 29. august av elskersommer 2 2
GulleGull Skrevet 29. august #50284 Skrevet 29. august elskersommer skrev (14 minutter siden): Hun sier att denne tightsen ikke er gjennomsiktig.. Er usikker på om jeg er enig med henne i det🤔 umerket reklame er det også. Men det er jo ikke noe nytt Bilde fra SE sin snapchat Tenker den tightsen er litt for tight, derfor man ser bulker. Hun kunne fint kunne tatt en str større så blir den ikke like trang. Har aldri hatt en tights som har den rumpeeffekten men denne så ut som var veldig nyskjerrig😅 4
elskersommer Skrevet 29. august #50285 Skrevet 29. august GulleGull skrev (1 minutt siden): Tenker den tightsen er litt for tight, derfor man ser bulker. Hun kunne fint kunne tatt en str større så blir den ikke like trang. Har aldri hatt en tights som har den rumpeeffekten men denne så ut som var veldig nyskjerrig😅 Det kan være det er årsaken🙂 1
Snublefot62 Skrevet 29. august #50286 Skrevet 29. august Det er godt mulig tightsen ikke egentlig er gjennomsiktig eller normalt viser cellulitter - men når man har på seg en størrelse for liten så blir de fleste slike plagg gjennomsiktige og viser cellulitter. Det er sånn stoffet er. Og sånn elastisitet fungerer. At gründer Sara Emilie ikke forstår dette er urovekkende. Men ikke overraskende. 4 3
Totton Skrevet 30. august #50287 Skrevet 30. august elskersommer skrev (11 timer siden): Hun sier att denne tightsen ikke er gjennomsiktig.. Er usikker på om jeg er enig med henne i det🤔 umerket reklame er det også. Men det er jo ikke noe nytt Bilde fra SE sin snapchat Jeg kan ikke se at den er gjennomsiktig. Mere en uheldig positur og for stram truse, så det «tyter» litt. Vi kan vel alle se ganske uheldige ut i noen positurer. 1 11
Snublefot62 Skrevet 30. august #50288 Skrevet 30. august Totton skrev (1 time siden): Jeg kan ikke se at den er gjennomsiktig. Mere en uheldig positur og for stram truse, så det «tyter» litt. Vi kan vel alle se ganske uheldige ut i noen positurer. De fleste av oss kan ta seg dårlig ut i de fleste plagg, i rett (feil) stilling/positur. Det som er dumt er at en av eierene, og selvutnevnt designer, bevisst lyver og driver med feilinformasjon om egenskapene til produktene hun selger på offentlig kanal. At tøyet er til tider gjennomsiktig og avslører alt under i de rette omstendighetene er noe vi alle kan se. Hun trenger ikke lyve om det motsatte. Og en trenger ikke bortforklare det her inne med stramt undertøy eller uheldig positur. Vi har vel alle hørt historien om keiserens nye klær. Dette begynner å minne om akkurat den historien der. 5 8
Totton Skrevet 30. august #50289 Skrevet 30. august Snublefot62 skrev (17 minutter siden): De fleste av oss kan ta seg dårlig ut i de fleste plagg, i rett (feil) stilling/positur. Det som er dumt er at en av eierene, og selvutnevnt designer, bevisst lyver og driver med feilinformasjon om egenskapene til produktene hun selger på offentlig kanal. At tøyet er til tider gjennomsiktig og avslører alt under i de rette omstendighetene er noe vi alle kan se. Hun trenger ikke lyve om det motsatte. Og en trenger ikke bortforklare det her inne med stramt undertøy eller uheldig positur. Vi har vel alle hørt historien om keiserens nye klær. Dette begynner å minne om akkurat den historien der. Mulig kvaliteten er dårlig på disse løpetightsene. Jeg vet ikke. Men jeg skal teste de ut, både på funksjon, gjennomsiktighet, hold og kvalitet under bruk og etter flere vask. Blir et spennende prosjekt😃 5 4
Anemoi Skrevet 30. august #50290 Skrevet 30. august Er det noen som vet hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag? Tulip strikkekjole i to typer og fire farger, ser at det er utsolgt kun i en farge i den tynneste varianten, i XXL og 3XL. SET takket for godt salg sånn timen uti droppet - men det har vel ikke vært ett ord etterpå om hvordan det gikk? Jeg husker ikke om SET i forkant sa noe om hvor stort opplag de hadde, og om hun pushet at folk måtte bestille? 5
Totton Skrevet 30. august #50291 Skrevet 30. august Anemoi skrev (12 minutter siden): Er det noen som vet hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag? Tulip strikkekjole i to typer og fire farger, ser at det er utsolgt kun i en farge i den tynneste varianten, i XXL og 3XL. SET takket for godt salg sånn timen uti droppet - men det har vel ikke vært ett ord etterpå om hvordan det gikk? Jeg husker ikke om SET i forkant sa noe om hvor stort opplag de hadde, og om hun pushet at folk måtte bestille? Jeg skjønner godt at den tynneste selger best. Den er av naturmateriale. Håper SE ser dette og går mer over til naturmaterialer i kjolene sine. Syntetisk er noe skikkelig dritt, det nupper, mikroplast både i kropp og natur, det smelter om man kommer borti flammer som f.eks fakkelbokser på nyttårsaften. Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe klær i syntetiske materialer. 2 1 6
Totton Skrevet 30. august #50292 Skrevet 30. august Totton skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner godt at den tynneste selger best. Den er av naturmateriale. Håper SE ser dette og går mer over til naturmaterialer i kjolene sine. Syntetisk er noe skikkelig dritt, det nupper, mikroplast både i kropp og natur, det smelter om man kommer borti flammer som f.eks fakkelbokser på nyttårsaften. Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe klær i syntetiske materialer. Utenom treningstøy, der er det vanskelig å unngå syntetisk😅 1 3
Anemoi Skrevet 30. august #50293 Skrevet 30. august (endret) Totton skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner godt at den tynneste selger best. Den er av naturmateriale. Håper SE ser dette og går mer over til naturmaterialer i kjolene sine. Syntetisk er noe skikkelig dritt, det nupper, mikroplast både i kropp og natur, det smelter om man kommer borti flammer som f.eks fakkelbokser på nyttårsaften. Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe klær i syntetiske materialer. Du siterer innlegget mitt, men snakker om noe helt annet enn det jeg spør om… 🙄 Endret 30. august av Anemoi 1 4
Totton Skrevet 30. august #50294 Skrevet 30. august Anemoi skrev (1 minutt siden): Du siterer innlegget mitt ved å snakke om noe helt annet enn det jeg spør om… 🙄 Neida. Jeg kommenterte dette: «Er det noen som vet hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag?» Jeg hadde en refleksjon rundt salget:) 5 4
Anemoi Skrevet 30. august #50295 Skrevet 30. august Totton skrev (4 minutter siden): Neida. Jeg kommenterte dette: «Er det noen som vet hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag?» Jeg hadde en refleksjon rundt salget:) Jeg ville satt stor pris på om du reflekterte i egne innlegg i stedet for å bruke mitt med presise spørsmål som utgangspunkt. Da blir det litt goddagmannøkseskaft. 😉 Så - vet du noe om det jeg spurte om? Hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag? Har det vært sagt noe fra SET etterpå om hvordan droppet gikk? Sa SET noe om opplaget i forkant? Pushet hun at folk måtte bestille pga lite opplag? 3 3
Totton Skrevet 30. august #50296 Skrevet 30. august Anemoi skrev (2 minutter siden): Jeg ville satt stor pris på om du reflekterte i egne innlegg i stedet for å bruke mitt med presise spørsmål som utgangspunkt. Da blir det litt goddagmannøkseskaft. 😉 Så - vet du noe om det jeg spurte om? Hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag? Har det vært sagt noe fra SET etterpå om hvordan droppet gikk? Sa SET noe om opplaget i forkant? Pushet hun at folk måtte bestille pga lite opplag? Unnskyld? Bestemmer du i tråden? Bestemmer hva brukere skal og kan skrive? Jeg reflekterte rundt et konkret spørsmål og salg av SE sine kjoler som ble droppet på søndag. Nå synes jeg faktisk at du må ta deg litt sammen. 1 17
Roe Skrevet 30. august #50297 Skrevet 30. august Totton skrev (Akkurat nå): Unnskyld? Bestemmer du i tråden? Bestemmer hva brukere skal og kan skrive? Jeg reflekterte rundt et konkret spørsmål og salg av SE sine kjoler som ble droppet på søndag. Nå synes jeg faktisk at du må ta deg litt sammen. Enig med både deg og refleksjonen din rundt salg 😊 Synes den nye kolleksjonen forøvrig ser veldig fin ut 4 3 7
Anemoi Skrevet 30. august #50298 Skrevet 30. august Anemoi skrev (58 minutter siden): Er det noen som vet hvordan det gikk med salget av de kjolene som var på drop søndag? Tulip strikkekjole i to typer og fire farger, ser at det er utsolgt kun i en farge i den tynneste varianten, i XXL og 3XL. SET takket for godt salg sånn timen uti droppet - men det har vel ikke vært ett ord etterpå om hvordan det gikk? Jeg husker ikke om SET i forkant sa noe om hvor stort opplag de hadde, og om hun pushet at folk måtte bestille? Er det noen andre som vet mer om det jeg spurte om i innlegget mitt? 😉 3
oss-to Skrevet 30. august #50299 Skrevet 30. august (endret) Anemoi skrev (26 minutter siden): Er det noen andre som vet mer om det jeg spurte om i innlegget mitt? 😉 Eg veit diverre ikkje meir om dette. Merka meg at det var lite aktivitet på sida her under droppet. Elles ser eg og det er lov drive med ufinheiter berre ein sjølv meinar ein held på rette laget. Å diskutere sak og holde seg til tema verkar være vanskelig. Endret 30. august av oss-to 2 5
Anemoi Skrevet 30. august #50300 Skrevet 30. august oss-to skrev (1 minutt siden): Eg veit ikkje diverre ikkje meir om dette. Merka meg at det var lite aktivitet på sida her under droppet. Elles ser eg og det er lov drive med ufinheiter berre ein sjølv meinar ein held på rette laget. Å diskutere sak og holde seg til tema verkar være vanskelig. Takk for svar, jeg tror rett og slett det fra SET sin side ikke er sagt/skrevet noe mer om hvordan det droppet gikk. Ellers - jeg rapporterer, man ser jo at moderatorene rydder opp og sletter. 😉 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå