Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Jeg er rimelig sikker på at hun har et "prinsesse-vil-ikke"-personlighetstrekk.

Dersom noen mener noe om det hun gjør eller måten hun gjør det på, så skal hun vise at de tar feil og gjøre enda mer av det - fordi hun vet best og ingen skal fortelle henne noe om hva hun skal eller ikke skal gjøre.

Åpenbart er det et økonomisk moment her og, da dette er noe som åpenbart gir henne økt engasjement (uansett om det er fra menigheten eller fra pedofile). Og når da noen sier hun gjør noe galt så skal hun vise dem...

...med å gjøre mer av det. Åpenbart.

Det som er rart her er at det er to voksne i det huset der. Men det er allikevel ingen hjemme.

Det var et godt bilde: Prinsesse vil-ikke! 😂👍🏻
Og behovet for eksklusivitet i nyhuset er ganske så harry og umodent, når det koster mer enn man kan betale. Her har de åpenbart gått på en (ikke uventet) smell. Fint skal det være selv om halve r…ven henger ute, brukte bestemoren min å si! 

Sara Emilie trenger åpenbart cash, det er storsalg på CL og da fronter hun antall bestillinger, ikke fortjenesten + at det viser hvor enorm avanse de må ha, de selger ikke med tap! Hun øker barneeksponeringen på snap og insta både mtp bilder og informasjon. Og hun har lagt ut to runder med hundrevis av bilder fra tidligere tider, i tilbakeblikket fra SoMe er det massevis av barnebilder. 

Vegard har jo fått bestemme navn på barna. 😊 Og han vil ha bil med lang rekkevidde, noe Sara syns er lite viktig. Det meste blir som hun vil, og det ser ut som om han har bifalt all luksusen i huset. Rart i grunnen, er ikke han økonom? 😉🫣💸

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Outandabout skrev (7 minutter siden):

Han har vel «klippet strengen», noe han selv fortalte om på snap. Jeg lurer på om de blir så vant med denne delingen at de til slutt ikke forstår omfanget av det? 
Hun velger i dag å sitte og prate til skjermen mens hun ammer, OG sønnen står og prøver ha en samtale med henne. Hun avbryter da ikke snap, men dokumenterer også samtalen med sønnen. Forteller om V som sover.

Jeg skulle virkelig ønske at man fikk på plass et vern omkring barna. Dette er langt ifra greit. Min datter har slettet alle bilder jeg dessverre postet av henne på FB før hun hadde sosiale medier. Hun forstod ikke at jeg hadde postet desse uten hennes tillatelse. Mon tro hva barna til influencere vil mene? 

Jeg tror det oppstår en dynamikk som kan føre til mye rart ja. Dette håper det noen forsker mer på.

Men en ting jeg selv har merket meg - jo mer jeg poster på snap - jo mindre følger mine nærmeste med. Når jeg tenker meg om så er dette ganske naturlig effekt / konsekvens egentlig. For mine nærmeste sitter jo med en følelse av at de får med seg det som skjer i livet mitt eller at jeg forteller om det. Altså de jeg bor med eller har daglig kontakt med. Inkludert kollegaer og venner. Så hvorfor gidde å se på snappene?

Mens når jeg legger ut noe etter noen dager på reise for eks, så er det noe samboer eller kollegaer får med seg ganske fort.

Samtidig så får de som ikke er venner eller veldig perifere venner med seg mye mer av det jeg legger ut.

Og jeg sitter med en følelse av dette er likt for de fleste influensere (jeg kaller meg IKKE influenser!), hvor de nærmeste faktisk ikke får med seg alt hun legger ut - og vet da ikke hvordan de fremstilles eller hvor dum vedkommende fremstår.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Det var et godt bilde: Prinsesse vil-ikke! 😂👍🏻
Og behovet for eksklusivitet i nyhuset er ganske så harry og umodent, når det koster mer enn man kan betale. Her har de åpenbart gått på en (ikke uventet) smell. Fint skal det være selv om halve r…ven henger ute, brukte bestemoren min å si! 

Sara Emilie trenger åpenbart cash, det er storsalg på CL og da fronter hun antall bestillinger, ikke fortjenesten + at det viser hvor enorm avanse de må ha, de selger ikke med tap! Hun øker barneeksponeringen på snap og insta både mtp bilder og informasjon. Og hun har lagt ut to runder med hundrevis av bilder fra tidligere tider, i tilbakeblikket fra SoMe er det massevis av barnebilder. 

Vegard har jo fått bestemme navn på barna. 😊 Og han vil ha bil med lang rekkevidde, noe Sara syns er lite viktig. Det meste blir som hun vil, og det ser ut som om han har bifalt all luksusen i huset. Rart i grunnen, er ikke han økonom? 😉🫣💸

Selvfølgelig trenger hun cash. Hun lever jo over evne. Resultatet er at firmaene som tjener penger tømmes for omløpsmidler. Fascinerende at den andre eieren i Careless synes dette er ok. Med mindre det er planen begge har da..

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Outandabout skrev (7 timer siden):

Har jeg også tenkt på, syns virkelig V at dette er ok? Eller er d bare «mye vil ha mer» der også? 

Men hvor er egentlig V om dagen og hva gjør han der hjemme? I dag sov han til kl 11..

Har man 4 barn i heimen og skal reise på en kort ferie dagen etter så sover en ikke til kl 11

Endret av elskersommer
  • Liker 7
Skrevet

Sara Emilie har begynt å filme med lyd fra begge de to yngste…
Sier yngstesønnen er pappagutt fordi Vegard hadde permisjon og at han alltid gjør det sønnen vil. Kan hun ikke tenke seg tanken at å ha en mamma som alltid snakker inn i mobilen - ikke skaper nærhet???

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir oppgitt over SE og V.. nå sitter hun og skulle ha pakket til tur,ordne dia utstyr +++. Men hun får ikke gjort noe fordi minste er urolig

Men klarer ikke denne dama og planlegge noen ting. Kunne de ikke pakket den dagen de bestilte turen. Mener å huske det var på Torsdag. Men alt skal gjøre i minuttet før de drar

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (32 minutter siden):

Jeg kjenner jeg blir oppgitt over SE og V.. nå sitter hun og skulle ha pakket til tur,ordne dia utstyr +++. Men hun får ikke gjort noe fordi minste er urolig

Men klarer ikke denne dama og planlegge noen ting. Kunne de ikke pakket den dagen de bestilte turen. Mener å huske det var på Torsdag. Men alt skal gjøre i minuttet før de drar

Kan ikke V bidra? Han fremstår ikke akkurat som den mest engasjerte og sympatiske samboeren/far.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Viktig å prioritere å rette hår og prate til telefonen…fnis

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Kan ikke V bidra? Han fremstår ikke akkurat som den mest engasjerte og sympatiske samboeren/far.

Nei han gjør ikke mye hjemme

• Liker 6
Skrevet

Mulig V bidrar mye, men på områder man ikke ser. Vil ikke dra han inn i det, ei heller legge meg opp i fordeling av oppgaver hjemme der. De om det. 
Det jeg lurer på er hva både han og herr Lien tenker om å bli fremstilt på snap som statister. Fremmede sitter jo og skaper seg et bilde av dem begge to, gjennom «fortellingen» til Sara og Therese. Vil de virkelig at vi skal få så mye info om dem? Kan ikke forstå at de syns det er ok. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Outandabout skrev (2 timer siden):

Mulig V bidrar mye, men på områder man ikke ser. Vil ikke dra han inn i det, ei heller legge meg opp i fordeling av oppgaver hjemme der. De om det. 
Det jeg lurer på er hva både han og herr Lien tenker om å bli fremstilt på snap som statister. Fremmede sitter jo og skaper seg et bilde av dem begge to, gjennom «fortellingen» til Sara og Therese. Vil de virkelig at vi skal få så mye info om dem? Kan ikke forstå at de syns det er ok. 

Enig, det har jeg også tenkt… Og Sara E driter han ut og ser på det som humor, selv sier hun det er en humoristisk tone de har - men bare det HUN sier går offentlig. 🫣

Endret av Anemoi
  • Liker 1
Skrevet

Liten tanke herifra, en søndags morgen. Jeg har ikke gjort meg opp noen tanker om huset, og henger meg ikke på kommentarene om harry-nyrik stil - men jeg lurer på om det å bygge et hus i denne prisklassen som relativt nyrik er en god ide? Careless er jo bare noen få år, og de har jo nærmest basert hele fremtiden sin på at Careless skal være her til all tid og gå så det suser. Og samtidig tenker jeg på V, som er underdogen i økonomien deres. Med dette huset, vil han være 100% avhengig av Careless, for uten Careless har han ingen jobb (Sara kan fortsette i sosiale medier, men V har jo ingen ting). Og han vil aldri, under noen omstendighet, kunne stå alene for kostnadene med huset. De har god inntekt nå, men Careless er fortsatt nytt og nyetablert, og det er en risiko å ta å satse på at Careless skal vokse i mange år fremover. For alt man vet, kan Careless være en bølge som er over om 5 år, og Snapchat kan når som helst avslutte sin avtale med influensere, så det er heller ikke noen sikker inntektskilde. Og med et slikt huslån må man ha ei vesentlig inntekt, men SaraE kan jo ikke ha noen annen jobb enn den hun har nå grunnet helse, så jeg tenker; hva skjer hvis Careless sier takk og farvel i 2028? 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet

Så sinnsykt mange høye hester dere rir på her inne 😂🙈

Når det gjelder pakking, er jeg typen som selv liker å ha stålkontroll og gjøre alt klart dagen før. Spesielt når man skal reise tidlig. Men noen ganger hender det livet biter meg også i rævva. Andre derimot, har bare generelt lite behov for den samme stålkontrollen, de stryker 17. maiskjorta minuttet før de skal gå ut døra og de finner passet halvtimen før de skal på tur. Det finnes FLUST av begge typen mennesker, og de klarer seg helt greit totalt sett. Men det er bare ikke så synlig. Med mindre man er influenser da. 

Helt greit å diskutere business, eksponering av barn etc. Men jeg lurer på hvilken stein dere bor bak, dere som blir så provosert av planleggingen/gjennomføring av feks pakkingen til SE. Nå forsov hun seg også. Sett på makan! Jeg tipper det går helt fint likevel, slik det gjør med 50% av resten av befolkningen… 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Anim92 skrev (1 time siden):

Når det gjelder pakking, er jeg typen som selv liker å ha stålkontroll og gjøre alt klart dagen før. Spesielt når man skal reise tidlig. Men noen ganger hender det livet biter meg også i rævva. Andre derimot, har bare generelt lite behov for den samme stålkontrollen, de stryker 17. maiskjorta minuttet før de skal gå ut døra og de finner passet halvtimen før de skal på tur. Det finnes FLUST av begge typen mennesker, og de klarer seg helt greit totalt sett. Men det er bare ikke så synlig. Med mindre man er influenser da. 

Helt greit å diskutere business, eksponering av barn etc. Men jeg lurer på hvilken stein dere bor bak, dere som blir så provosert av planleggingen/gjennomføring av feks pakkingen til SE. Nå forsov hun seg også. Sett på makan! Jeg tipper det går helt fint likevel, slik det gjør med 50% av resten av befolkningen… 

Ser bare en bruker her som tok opp dette med planlegging og pakking til tur? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Anim92 skrev (1 time siden):

Er det planleggingen/gjennomføringen av pakkingen som det klages på, eller er det klagingen hennes på at hun ikke får pakket fordi hun ikke planlegger eller gjennomfører?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Anemoi skrev (2 timer siden):

Enig, det har jeg også tenkt… Og Sara E driter han ut og ser på det som humor, selv sier hun det er en humoristisk tone de har - men bare det HUN sier går offentlig. 🫣

Var det ikke sånn hun holdt på med eksen også? Mot slutten av forholdet virket han møkkalei hele opplegget, og en skal ikke se bort fra at det var en medvirkende årsak til at det ble slutt. Husker jeg feil, eller planla de å gifte seg? 

• Nyttig 3
Skrevet
Anim92 skrev (2 timer siden):

Det jeg mener er att hun må slutte og klage på alt hun ikke får gjort når hun ikke klarer og planlegge. Har man 4 barn så kan man ikke vente til kvelden før med og pakke. Da må ting planlegges om ikke så må hun slutte og klage.  Att hun pakker for alle er helt greit fordi jeg har gjort akkurat det samme selv i alle år 

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

Er det planleggingen/gjennomføringen av pakkingen som det klages på, eller er det klagingen hennes på at hun ikke får pakket fordi hun ikke planlegger eller gjennomfører?

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Det jeg mener er att hun må slutte og klage på alt hun ikke får gjort når hun ikke klarer og planlegge. Har man 4 barn så kan man ikke vente til kvelden før med og pakke. Da må ting planlegges om ikke så må hun slutte og klage.  Att hun pakker for alle er helt greit fordi jeg har gjort akkurat det samme selv i alle år 

Da oppfatter vi ting utrolig ulikt, jeg har ikke hørt klaging fra henne over dette. Å nevne at ting ikke ble som tenkt er Ikke automatisk klaging i min verden i alle fall🤷🏻‍♀️

• Liker 8
Skrevet
Anemoi skrev (21 timer siden):

Sara Emilie har begynt å filme med lyd fra begge de to yngste…
Sier yngstesønnen er pappagutt fordi Vegard hadde permisjon og at han alltid gjør det sønnen vil. Kan hun ikke tenke seg tanken at å ha en mamma som alltid snakker inn i mobilen - ikke skaper nærhet???

Tar etter KV ser jeg med alt. Til og med må hun vise krøllene

• Liker 3
Skrevet
Vanilje70 skrev (51 minutter siden):

Tar etter KV ser jeg med alt. Til og med må hun vise krøllene

Kan jeg spørre hvem KV er😅 Følger ingen større influencere🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...