GulleGull Skrevet 16. juli #47601 Skrevet 16. juli (endret) Outandabout skrev (18 minutter siden): Ja, det er meget spesielt! Jeg hadde aldri kjøpt et plagg (forsåvidt dyrt), for så å oppleve feil, og deretter slått meg til ro med den kommentaren fra Sara Syntes det er spesielt å le av problemer med plaggene som SET virker å gjøre, mange av kundene legger igjen mye penger der og er trofaste. Rettet opp i feil og mangler selv og driver byttehandel av varer som ikke passer seg i mellom uten å returnere til butikken så de sparer CL for tid og penger. Endret 16. juli av GulleGull Rettet skrivefeil 4
Roe Skrevet 16. juli #47602 Skrevet 16. juli elskersommer skrev (28 minutter siden): Er flere som klager på denne glidelåsen i disse kjolene. Men SET mener dette ikke er en kundeservice sak🤔 jeg mener T når en ikke kan få opp glidelåsen i en kjole til 1200.- så må det være mulig og klage? Eller hva? Å stenger virkelig firma telefonen i 1 uke? Bilde fra carelesse kjøp og salg Facebook Det der er helt åpenbart sånn billig glidelås, har vært sånne på noen av de billige sommerkjolene jeg har kjøpt 😅 Og det er absolutt en kundeservicesak, har fått refusjon selv fra andre firmaer fordi glidelåsen er helt håpløs, så teit av henne å si noe annet. 2
elskersommer Skrevet 16. juli #47603 Skrevet 16. juli Roe skrev (8 minutter siden): Det der er helt åpenbart sånn billig glidelås, har vært sånne på noen av de billige sommerkjolene jeg har kjøpt 😅 Og det er absolutt en kundeservicesak, har fått refusjon selv fra andre firmaer fordi glidelåsen er helt håpløs, så teit av henne å si noe annet. Så klart man kan klage til firma/butikk for en slik ting.. må jo være grenser på hva de skal finne seg i disse kundene 3 4
GulleGull Skrevet 16. juli #47604 Skrevet 16. juli Roe skrev (6 minutter siden): Det der er helt åpenbart sånn billig glidelås, har vært sånne på noen av de billige sommerkjolene jeg har kjøpt 😅 Og det er absolutt en kundeservicesak, har fått refusjon selv fra andre firmaer fordi glidelåsen er helt håpløs, så teit av henne å si noe annet. Dette føyer seg i rekken av mange saker der kundene selv retter opp feil og mangler ved plaggene. Nå håper jeg de snart begynner bruke forbrukermakten sin begynner å klage og viser til forbrukerkjøpsloven. CL er ikke hevet over den og SET kan heller ikke avfeie alt med latter og at det ikke er sak for kundeservice via en random fb gruppe. så dyre plagg og så dårlig kvalitet. Nå må CL skjerpe seg og respektere de trofaste kundene sine mer. 8 2
Anonym_2024 Skrevet 16. juli #47605 Skrevet 16. juli GulleGull skrev (5 minutter siden): Dette føyer seg i rekken av mange saker der kundene selv retter opp feil og mangler ved plaggene. Nå håper jeg de snart begynner bruke forbrukermakten sin begynner å klage og viser til forbrukerkjøpsloven. CL er ikke hevet over den og SET kan heller ikke avfeie alt med latter og at det ikke er sak for kundeservice via en random fb gruppe. så dyre plagg og så dårlig kvalitet. Nå må CL skjerpe seg og respektere de trofaste kundene sine mer. Så forbasket frekt å bruke latter emoji, håper at folk skjønner at de har rettigheter. 9
GulleGull Skrevet 16. juli #47607 Skrevet 16. juli (endret) Outandabout skrev (6 minutter siden): Helt koko- uproffe greier Kundeservicen sin det😅 Endret 16. juli av GulleGull La til tekst for kontekst 6 1
elskersommer Skrevet 16. juli #47608 Skrevet 16. juli GulleGull skrev (3 minutter siden): Kundeservicen sin det😅 Er det bare meg som synes det er merkelig at de holder telefonen stengt i 1 uke? 5
Era Vulgaris Skrevet 16. juli #47609 Skrevet 16. juli GulleGull skrev (1 time siden): Dette føyer seg i rekken av mange saker der kundene selv retter opp feil og mangler ved plaggene. Nå håper jeg de snart begynner bruke forbrukermakten sin begynner å klage og viser til forbrukerkjøpsloven. CL er ikke hevet over den og SET kan heller ikke avfeie alt med latter og at det ikke er sak for kundeservice via en random fb gruppe. så dyre plagg og så dårlig kvalitet. Nå må CL skjerpe seg og respektere de trofaste kundene sine mer. En bekjent handler en god del fra Careless, og jeg tar ikke i når jeg sier at hun har måttet fram med nål og tråd på 90% av varene hun har kjøpt derfra. Nå sist en bikinioverdel hvor stroppen var røket. Badedrakten til barn er helt skjev bak, så den ene rumpeballen henger utenfor når datteren hennes har den på. Men hun prøver heller å fikse på det selv framfor å reklamere. Helt uforståelig for meg. 1 4
GulleGull Skrevet 16. juli #47610 Skrevet 16. juli Era Vulgaris skrev (10 minutter siden): En bekjent handler en god del fra Careless, og jeg tar ikke i når jeg sier at hun har måttet fram med nål og tråd på 90% av varene hun har kjøpt derfra. Nå sist en bikinioverdel hvor stroppen var røket. Badedrakten til barn er helt skjev bak, så den ene rumpeballen henger utenfor når datteren hennes har den på. Men hun prøver heller å fikse på det selv framfor å reklamere. Helt uforståelig for meg. Vet ikke om denne er delt her tidligere, fra fb siden Careless kjøpe/selge. Nei det er «vanlig» . Dette er en av flere innlegg som har vært vedr plaggene til Careless og at folk forteller hvordan de fikser på feil og mangler selv. Aner ikke hvorfor man ikke returnerer. Når man bare godtar alt så vil jo ingenting endre seg og det er CL som tjener på det -ikke kunden. 2 1
JojoMoyes Skrevet 16. juli #47611 Skrevet 16. juli GulleGull skrev (1 time siden): Syntes det er spesielt å le av problemer med plaggene som SET virker å gjøre, mange av kundene legger igjen mye penger der og er trofaste. Rettet opp i feil og mangler selv og driver byttehandel av varer som ikke passer seg i mellom uten å returnere til butikken så de sparer CL for tid og penger. Synes hun generelt er blitt litt høy på pæra /eventuelt seg selv og svarer til tider både krast og frekt både i sånne CL tråder og på snap . Burde vel kanskje være litt forsiktig så hun ikke mister sine faste kunder på de Cholene sine .. 6 1
Era Vulgaris Skrevet 16. juli #47612 Skrevet 16. juli GulleGull skrev (20 minutter siden): Vet ikke om denne er delt her tidligere, fra fb siden Careless kjøpe/selge. Nei det er «vanlig» . Dette er en av flere innlegg som har vært vedr plaggene til Careless og at folk forteller hvordan de fikser på feil og mangler selv. Aner ikke hvorfor man ikke returnerer. Når man bare godtar alt så vil jo ingenting endre seg og det er CL som tjener på det -ikke kunden. Jeg tror min bekjent synes det er for mye bry å returnere for småting hun kan fikse selv. Tipper hun ikke er den eneste. Jeg hadde garantert reklamert på både bikinitoppen og badedrakten. 2
Outandabout Skrevet 16. juli #47613 Skrevet 16. juli Tips: Kopier spørsmål fra kunde pluss svar fra SE inn i chat gpt og be om en analyse av bedriftseier sitt svar. Mon tro om Vegard er medlem i den gruppa på FB. Rett og slett flaut 2
Angel75 Skrevet 16. juli #47614 Skrevet 16. juli (endret) elskersommer skrev (3 timer siden): Er det bare meg som synes det er merkelig at de holder telefonen stengt i 1 uke? Hvor har de gått ut med det? Om det er merkelig? Synes ikke man gjøre slik spør du meg. De har jo allerede lite telefontid, hverdager 1130 til 1330. Ikke til å skryte av. Endret 16. juli av Angel75 La til et avsnitt 2
elskersommer Skrevet 16. juli #47615 Skrevet 16. juli (endret) Angel75 skrev (10 minutter siden): Hvor har de gått ut med det? Om det er merkelig? Synes ikke man gjøre slik spør du meg. De har jo allerede lite telefontid, hverdager 1130 til 1330. Ikke til å skryte av. jeg fatter ikke hvor jeg leste dette med uke stengt.. hvor har jeg tatt det fra🙈 jeg tror jeg må beklage og si att det er varmen som har slått meg 🤔 Endret 16. juli av elskersommer 1 1
Banænie Skrevet 16. juli #47616 Skrevet 16. juli elskersommer skrev (2 timer siden): jeg fatter ikke hvor jeg leste dette med uke stengt.. hvor har jeg tatt det fra🙈 jeg tror jeg må beklage og si att det er varmen som har slått meg 🤔 Jeg tror jeg har lest det samme! men vet ikke hvor. Mulig det sto på det innlegget som er linket til lengre oppe. Eller om det var en kommentar på facebook. 2
GulleGull Skrevet 17. juli #47617 Skrevet 17. juli https://www.tv2.no/underholdning/tok-ut-svimlende-utbytte/17799473/ SET bekrefter her at alt utbytte som er tatt ut av div selskaper blir brukt til husbygging. 2
Outandabout Skrevet 17. juli #47618 Skrevet 17. juli Det stod på FB siden (Careless bytte bla bla bla) at de skulle ha stengt. 2 1
Bibbi_ Skrevet 17. juli #47619 Skrevet 17. juli elskersommer skrev (11 timer siden): jeg fatter ikke hvor jeg leste dette med uke stengt.. hvor har jeg tatt det fra🙈 jeg tror jeg må beklage og si att det er varmen som har slått meg 🤔 Det stod på FB siden. 3
elskersommer Skrevet 17. juli #47620 Skrevet 17. juli Banænie skrev (10 timer siden): Jeg tror jeg har lest det samme! men vet ikke hvor. Mulig det sto på det innlegget som er linket til lengre oppe. Eller om det var en kommentar på facebook. Jeg er så sikker på att jeg leste det ett sted Fordi min første tanke var at hvem i all verden stenger en kundeservice i 1 uke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå