arnoyb Skrevet lørdag kl 20:18 #43961 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Det er en mellomting mellom Varner og dette fjortis showet to ganger «årets businesskvinne» prisvinner kjører på med for å tjene penger. Jeg kan nevne Vendela og Sandra Lyng som to eksempler på denne «mellomtingen» mellom Varner og Sara. Sandra har da veldig lite sperrer. Men poenget mitt var bare at de er influensere, å dele hemningsløst er det de gjør 🤷🏼♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melkebart1 Skrevet lørdag kl 20:32 #43962 Del Skrevet lørdag kl 20:32 Era Vulgaris skrev (11 timer siden): Jeg ER bestemor, og det kunne ikke ramlet meg inn i halvsøvne å handle noe fra henne. Oldemorstil tenker jeg vi kan kalle det. Eller bare dårlig stil? Uten å påtvinge visse grupper mennesker en viss stil🤭😂 Men helt enig, jeg blir helt svimmel av disse blomsterkjolene, bikiniene osv. Også syns jeg det faktisk er litt trist med de nye bunadskjortene .. De er jo ikke fine? Lite gjennomtenkt mønster og fargevalg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 20:33 #43963 Del Skrevet lørdag kl 20:33 (endret) arnoyb skrev (1 time siden): Enig i at SET deler vell mye av sitt intime liv, men hærregud, det er bare sex. Hun er kanskje umoden, men virker som en del av de hær inne er overmoden 🤷🏼♀️ Når hun har et barn på 10 år som nå nærmer seg SoMe-alder, og svært mulig har flere barn på skolen til barna hennes Snapchat og dumper inn på snappene hennes, og det samme gjelder foreldre og lærere. Hun har mange hensyn å ta, og sex er ikke bare sex når det legges ut i all offentlighet. Man er ikke prippen selv om man mener at enkelte ting ikke passer seg å lage innhold om for å tjene penger og ihvertfall ikke når man har barn som bør tas hensyn til! Endret lørdag kl 20:34 av K_mb 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet lørdag kl 20:35 #43964 Del Skrevet lørdag kl 20:35 har prøvd 2 ulike kjoler fra henne, de er gruuuusomt skjeivt sydd.. er det vanlig på disse ? er jo ikke superbillig heller? 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 20:37 #43965 Del Skrevet lørdag kl 20:37 arnoyb skrev (18 minutter siden): Sandra har da veldig lite sperrer. Men poenget mitt var bare at de er influensere, å dele hemningsløst er det de gjør 🤷🏼♀️ Uten å tenke på barna sine.... 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 20:59 #43966 Del Skrevet lørdag kl 20:59 monican94 skrev (18 minutter siden): har prøvd 2 ulike kjoler fra henne, de er gruuuusomt skjeivt sydd.. er det vanlig på disse ? er jo ikke superbillig heller? Fast Fashion -usikker på graden av kvalitetskontroll både på fabrikken og på lagret til Careless før de sender plaggene ut til kunder. Tviler på at de kikker over kjolene spesielt mye. Vært mye klager på fra kunder som har fått kjoler som er feilsydd, falmet og raknet stoff. Noen av de kjolene har vel sånt glatt underskjørt som ikke er forenlig med ytterstoffet selve kjolen er produsert av også så da blir det dratt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 21:01 #43967 Del Skrevet lørdag kl 21:01 arnoyb skrev (42 minutter siden): Sandra har da veldig lite sperrer. Men poenget mitt var bare at de er influensere, å dele hemningsløst er det de gjør 🤷🏼♀️ Så da kan man ikke eller har man ikke rett til å problematisere eller kritisere det? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet lørdag kl 21:12 #43968 Del Skrevet lørdag kl 21:12 GulleGull skrev (9 minutter siden): Så da kan man ikke eller har man ikke rett til å problematisere eller kritisere det? Jo, men å sammenligne med en helt vanlig bedriftsleder kommer man jo ingen vei med å får det bare til å virke teit. Peik på problemet uten å måtte sammenligne med noe helt annet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 21:25 #43969 Del Skrevet lørdag kl 21:25 arnoyb skrev (5 minutter siden): Jo, men å sammenligne med en helt vanlig bedriftsleder kommer man jo ingen vei med å får det bare til å virke teit. Peik på problemet uten å måtte sammenligne med noe helt annet. Så du personlig liker ikke denne sammenligningen? Det er SET som har dratt inn samenligninger med Cubus stadig vekk. Ikke lenge siden det ble uttalt «Jeg skal tross alt bli like stor som Cubus» og snakker om strategien for salg. Da tenker jeg det er innafor å sammenligne og ikke tatt helt ut av kontekst. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet lørdag kl 21:26 #43970 Del Skrevet lørdag kl 21:26 arnoyb skrev (7 minutter siden): Jo, men å sammenligne med en helt vanlig bedriftsleder kommer man jo ingen vei med å får det bare til å virke teit. Peik på problemet uten å måtte sammenligne med noe helt annet. Det som er teit, er at denne spesifikke bedriftseieren bruker sine sosiale medier for å fremstille seg som en vanlig bedriftseier når det passer seg slik. Og leverer fjortis innhold på samme kanal, men dog som ikke en vanlig bedriftseier men som en influenser. Som nevnt tidligere er Vendela både bedriftseier og influenser som klarer å dele innhold uten den grove utleveringen Sara driver med. At du ikke klarer å håndtere det svaret du får, får du ta på din kappe. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet lørdag kl 21:30 #43971 Del Skrevet lørdag kl 21:30 GulleGull skrev (4 minutter siden): Så du personlig liker ikke denne sammenligningen? Det er SET som har dratt inn samenligninger med Cubus stadig vekk. Ikke lenge siden det ble uttalt «Jeg skal tross alt bli like stor som Cubus» og snakker om strategien for salg. Da tenker jeg det er innafor å sammenligne og ikke tatt helt ut av kontekst. Å sammenligne bedriftene må man jo gjerne gjøre, men å sammenligne driverne blir jo bare rart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet lørdag kl 21:31 #43972 Del Skrevet lørdag kl 21:31 arnoyb skrev (Akkurat nå): Å sammenligne bedriftene må man jo gjerne gjøre, men å sammenligne driverne blir jo bare rart. Ja ok for meg om du mener det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet lørdag kl 21:32 #43973 Del Skrevet lørdag kl 21:32 Anonym_2024 skrev (4 minutter siden): Det som er teit, er at denne spesifikke bedriftseieren bruker sine sosiale medier for å fremstille seg som en vanlig bedriftseier når det passer seg slik. Og leverer fjortis innhold på samme kanal, men dog som ikke en vanlig bedriftseier men som en influenser. Som nevnt tidligere er Vendela både bedriftseier og influenser som klarer å dele innhold uten den grove utleveringen Sara driver med. At du ikke klarer å håndtere det svaret du får, får du ta på din kappe. At jeg ikke klarer håndtere svaret 😂😂 du mener at du ikke takler en annen mening enn den som er i ekkokammeret som er ønska her inne? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet lørdag kl 21:32 #43974 Del Skrevet lørdag kl 21:32 GulleGull skrev (1 minutt siden): Ja ok for meg om du mener det. Så bra, takk 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_2024 Skrevet lørdag kl 21:39 #43975 Del Skrevet lørdag kl 21:39 arnoyb skrev (1 minutt siden): At jeg ikke klarer håndtere svaret 😂😂 du mener at du ikke takler en annen mening enn den som er i ekkokammeret som er ønska her inne? Les igjennom innleggene dine en gang til før du svarer. Dette er flaut. Du etterspør hvilken influenser jeg sammenligner Sara med, du får svar og liker ikke svaret. Så går du over til tidenes mest oppbrukte argument «ekkokammer». Det oppfattes som en uredelig måte å debattere på, og respektløst ovenfor de som faktisk bruker tid på å svare. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet lørdag kl 21:42 #43976 Del Skrevet lørdag kl 21:42 Anonym_2024 skrev (2 minutter siden): Les igjennom innleggene dine en gang til før du svarer. Dette er flaut. Du etterspør hvilken influenser jeg sammenligner Sara med, du får svar og liker ikke svaret. Så går du over til tidenes mest oppbrukte argument «ekkokammer». Det oppfattes som en uredelig måte å debattere på, og respektløst ovenfor de som faktisk bruker tid på å svare. Sylskarpt og direkte, støttes! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet lørdag kl 22:31 #43977 Del Skrevet lørdag kl 22:31 Anonym_2024 skrev (48 minutter siden): Les igjennom innleggene dine en gang til før du svarer. Dette er flaut. Du etterspør hvilken influenser jeg sammenligner Sara med, du får svar og liker ikke svaret. Så går du over til tidenes mest oppbrukte argument «ekkokammer». Det oppfattes som en uredelig måte å debattere på, og respektløst ovenfor de som faktisk bruker tid på å svare. Nei da leser du mine svar som du ønsker, å de som ønsker samme tone som deg her inne, samme så. Det er ikke at jeg ikke liker svaret ditt, jeg er uenig. Dette er en debatt side, om du ikke takler at noen er uenig før du skal kalle det flaut, da virker det som du ønsker det ekkokammeret du mene jeg er uredelig og respektløs for å påpeker er her inne. Din ovenfra og ned måte og svare på er ikke overraskende. Det er respektløst mot de som faktisk bruker tid til å svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet lørdag kl 23:04 #43978 Del Skrevet lørdag kl 23:04 (endret) Å fy søren , måtte inn og se på det bildet med bunadskjortene. Det var særdeles lite pent! Og det kommer fra en som har vurdert en annen skjorte til Nordlandsbunaden (ensfarget). Endret lørdag kl 23:04 av Charminia 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 06:10 #43979 Del Skrevet i går, 06:10 K_mb skrev (9 timer siden): Når hun har et barn på 10 år som nå nærmer seg SoMe-alder, og svært mulig har flere barn på skolen til barna hennes Snapchat og dumper inn på snappene hennes, og det samme gjelder foreldre og lærere. Hun har mange hensyn å ta, og sex er ikke bare sex når det legges ut i all offentlighet. Man er ikke prippen selv om man mener at enkelte ting ikke passer seg å lage innhold om for å tjene penger og ihvertfall ikke når man har barn som bør tas hensyn til! Enig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 06:24 #43980 Del Skrevet i går, 06:24 Og ang den artikkelen i Minmote om badedrakt, der Careless er avbildet. Nå var vel både Nyhus og Sara vært i VG i det siste omkring sykdom. Nyhus har også vært der med noen tanker om fond? Sandra har skrevet en artikkel om bunadskjorter. Jeg antar at noen kjenner noen, som ordner PR via VG. Min Mote ligger vel under VG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå