Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

arnoyb skrev (3 timer siden):

Her er jo de riktige tallene oppsummert på drop dagen, så da blei noen her skuffa 🤷🏼‍♀️🙊

Screenshot_20250414_102240_Snapchat.jpg

Hvorfor skulle noen bli skuffet? 

Jeg synes bare det er synd det er mennesker som går fem på på kynismen til Sara Emilie jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 timer siden):

Har du bevis på dine påstander?

Er som å si mange her på KG er uføretrygda for når man leser i ulike tråder så kan man tro det når maaange forteller om sine liv for å sammenligne. 

Er det en påstand når vedkommende skriver "mulig" og "kan hende" ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (13 minutter siden):

Er det en påstand når vedkommende skriver "mulig" og "kan hende" ? 

I sitatet der står det ingen mulighet eller kan hende. Les før du kommenterer. Vi vet ikke så veldig mye om følgerne. Akkurat som jeg kan påstå at mange av de som skriver her på KG er syke og uføretrygdede.

Sitat "Hun har jo mange følgere og kunder med kroniske sykdommer bla ME og der er langt på vei de fleste uføretrygdet." 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (11 minutter siden):

I sitatet der står det ingen mulighet eller kan hende. Les før du kommenterer. Vi vet ikke så veldig mye om følgerne. Akkurat som jeg kan påstå at mange av de som skriver her på KG er syke og uføretrygdede.

Sitat "Hun har jo mange følgere og kunder med kroniske sykdommer bla ME og der er langt på vei de fleste uføretrygdet." 

Du kan nå sitere hele teksten når du først er i gang?

GulleGull skrev (4 timer siden):

I dag har forøvrig også uføretrygden kommet, så kan hende noen har ventet til å kjøpe noe til i dag tidlig. Hun har jo mange følgere og kunder med kroniske sykdommer bla ME og der er langt på vei de fleste uføretrygdet. Er en mulig forklaring det også.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (42 minutter siden):

Jeg har gitt deg «bevis» så langt det lar seg gjøre på at mange med ME (kronisk sykdom) følger SET. Ved ME er størsteparten uføretrygdede, det hører med sykdommens natur. Så lurer jeg på hvorfor det er så viktig å ha talldokumentasjon på det, gjør det noe forskjell på poenget mitt med innlegget -du tar det litt ut av kontekst syntes jeg…. Har du mye kontakt med ME pasienter? Har kontakt med mange via forum og det er FLERE som har ME som både kjøper og er følger av SET der. Vet selvfølgelig ikke tall om det er det du ønsker å ta meg på -det finnes det ikke statistikk på. Så det er umulig å bevise 100%

Endret av GulleGull
Skrev om litt tekst
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (1 time siden):

Jeg har gitt deg «bevis» så langt det lar seg gjøre på at mange med ME (kronisk sykdom) følger SET. Ved ME er størsteparten uføretrygdede, det hører med sykdommens natur. Så lurer jeg på hvorfor det er så viktig å ha talldokumentasjon på det, gjør det noe forskjell på poenget mitt med innlegget -du tar det litt ut av kontekst syntes jeg…. Har du mye kontakt med ME pasienter? Har kontakt med mange via forum og det er FLERE som har ME som både kjøper og er følger av SET der. Vet selvfølgelig ikke tall om det er det du ønsker å ta meg på -det finnes det ikke statistikk på. Så det er umulig å bevise 100%

Du har vært reflektert og tydelig  i innleggene dine, og du har også vært forsiktig og tatt forbehold. 👍🏻
I et diskusjonsforum som dette uttrykker vi alle ulike former for meninger, vi antar - tror - føler - synes - uttrykker - tenker…
Og det må vi få lov til uten at det skal bli krevd bevis og tallmateriale på alt vi skriver. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (3 timer siden):

Vil bare legge til at det er mange som får lønn den 20 hver måned. Er mange som venter på lønn før man handler også. 

Kyniske Sara E. 😭 

Hun får alle venninnene med dårlig råd på limpinnen. Egentlig burde desse fått sommerkjoler i gave. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (19 minutter siden):

Du har vært reflektert og tydelig  i innleggene dine, og du har også vært forsiktig og tatt forbehold. 👍🏻
I et diskusjonsforum som dette uttrykker vi alle ulike former for meninger, vi antar - tror - føler - synes - uttrykker - tenker…
Og det må vi få lov til uten at det skal bli krevd bevis og tallmateriale på alt vi skriver. 

Takk -ja det er sant😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at uføre mennesker bruker trygden sin på å kjøpe flere kjoler for å finne riktig størrelse. Også selge overskudd kjolene videre på Finn og Tise etterpå.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (39 minutter siden):

Tenk at uføre mennesker bruker trygden sin på å kjøpe flere kjoler for å finne riktig størrelse. Også selge overskudd kjolene videre på Finn og Tise etterpå.

Får de solgt dem, da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (1 time siden):

Sykt. Men rart med det - internettet er fullt av Guruer til et hvert menneske.

SE er de sykes guru…. Som loppet folket så hun selv kan bygge palass til storfamilien.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (43 minutter siden):

Sykt. Men rart med det - internettet er fullt av Guruer til et hvert menneske.

SE er de sykes guru…. Som loppet folket så hun selv kan bygge palass til storfamilien.

Og det er jo ikke slik at folk kan bestemme selv om de vil kjøpe eller ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bella50 skrev (12 minutter siden):

Hva mener du? At noen tvinger dem til å handle care less? De blir manipulert av den gode gjerning og alt det private SE deler om livet…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella50 skrev (32 minutter siden):

De blir manipulert av dronning SET og tror de er bestis og bruker alle spenna på scholer

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 timer siden):

Sitat "Hun har jo mange følgere og kunder med kroniske sykdommer bla ME og der er langt på vei de fleste 

Siterte feil, derfor slettet

Endret av Bibbi_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snublefot62 skrev (6 timer siden):

Du kan nå sitere hele teksten når du først er i gang?

Viktig å ikke få med seg absolutt alt...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo ha et enormt varelager. Veldig mye som ligger til nrdsatt pris under fanen «salg» hos Careless.no

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (55 minutter siden):

Hun må jo ha et enormt varelager. Veldig mye som ligger til nrdsatt pris under fanen «salg» hos Careless.no

De kjolene som ligger der er vel fra i fjor sommer? Eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...