Isola2 Skrevet 17. april 2025 #43181 Skrevet 17. april 2025 Anne Grøntgress skrev (1 time siden): - En mengde egg (ok, men man bør ikke spise for mange egg om dagen) - lettmajones (ultraprosessert) inneholder diverse stoffer som forstyrrer tarmflora - aromat (ultraprosessert «krydder») - sokker oppi Det er det som er «så galt» med hennes eggsalat. Sokker?! 3 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 17. april 2025 #43182 Skrevet 17. april 2025 arnoyb skrev (4 timer siden): Okey. Jeg følger ikke careless på snap å har ikke sett hva hun har delt der. Jeg snakker om bedriften SET. 🤷🏼♀️ Jeg følger ikke noe som helst fra henne, men slik jeg forstår det så har ikke Careless noen egen sosiale media. Det er jo nettopp det jeg mener hun burde skille på.
Anne Grøntgress Skrevet 17. april 2025 #43183 Skrevet 17. april 2025 Isola2 skrev (13 minutter siden): Sokker?! Ja, sønnen satt på benken og stappa føttene sine i salaten basically 1
Gjest LivEinar Skrevet 17. april 2025 #43184 Skrevet 17. april 2025 (endret) Era Vulgaris skrev (6 minutter siden): Jeg følger ikke noe som helst fra henne, men slik jeg forstår det så har ikke Careless noen egen sosiale media. Det er jo nettopp det jeg mener hun burde skille på. Bedrifts Careless har e FB-side og en salgsnettside. Der presenteres og selges produktene. Og det fins en FB-side med salg og kjøp av brukte CL-klær - med svært stor aktivitet og SET som en av administratorene. Enig med deg i at SET burde skille det private og bedriftsmessige i sin snap og på Insta. Nå er hennes SoMe en stor lapskaus privat/bedrift. Endret 17. april 2025 av LivEinar
Bibbi_ Skrevet 17. april 2025 #43185 Skrevet 17. april 2025 Angel75 skrev (23 timer siden): Sara vet hva hun gjør, folk går på limpinnen hver bidige gang. De klarer ikke å holde kjeft 🙈 og Sara ler på vei til banken. Og de snakker om at det er er den trofaste følgerskaraen som er dumme 🫠 Det heter "hele veien til banken ". Dette minte meg veldig om en influenser som ofte prøver seg på slike ordtak... 4 1
happygilmore Skrevet 17. april 2025 #43186 Skrevet 17. april 2025 Anne Grøntgress skrev (23 minutter siden): Ja, sønnen satt på benken og stappa føttene sine i salaten basically Så fikk hun reklamert litt for Careless-sokker i samme slengen 3
Anne Grøntgress Skrevet 17. april 2025 #43187 Skrevet 17. april 2025 happygilmore skrev (37 minutter siden): Så fikk hun reklamert litt for Careless-sokker i samme slengen Ja og vist hvor folkelig hun er med ødelagt eggdeler også win win 1
Nussepus Skrevet 17. april 2025 #43188 Skrevet 17. april 2025 Bibbi_ skrev (47 minutter siden): Det heter "hele veien til banken ". Dette minte meg veldig om en influenser som ofte prøver seg på slike ordtak... 😉ja rare greier😝😝 4
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april 2025 #43189 Skrevet 17. april 2025 SE og jengen burde absolutt skille privatliv og egen bedrift. Vet ikke hvem i den småskala bedrifter som hun og venninnene driver jeg kan sammenligne med. Men egne delinger (OG partnernes) intime soner, og sånn, høver seg ikke som markedsføring.
Angel75 Skrevet 17. april 2025 #43190 Skrevet 17. april 2025 Bibbi_ skrev (1 time siden): Det heter "hele veien til banken ". Dette minte meg veldig om en influenser som ofte prøver seg på slike ordtak... Oops, så feil man kan ta. 1
leetha Skrevet 17. april 2025 #43191 Skrevet 17. april 2025 Det er så mye stress rundt henne hele tiden. Alltid tidspress, må rekke, hus, salg, bedriften, graviditet osv. Hadde vært utbrent for lengst. Er det et slikt kjør blant influensere hele tiden? Samme med Therese Lien. Jag og stress der og. Også fronter de ME og utbrenthet oppi alt. Henger ikke på greip. 7
Purple Diamond Skrevet 17. april 2025 #43192 Skrevet 17. april 2025 Lillemor1982 skrev (21 timer siden): Etter det har jeg kun klart å tenke på ham som 'Mr Sekret' 😂😂 Jfr at hun kalte han Mr Secret i starten av forholdet Haha 😂🤢
Anim92 Skrevet 17. april 2025 #43193 Skrevet 17. april 2025 K_mb skrev (5 timer siden): "Dere kan bare glede dere til å se alt" Altså... sitter folk å tripper og tvinner tommler i spenning for å se luksushuset til en nyrik influencer? Og gir dette skuet en slags lykkefølelse for andre? Folk som kanskje leier? Eller sliter med huslån og økte renter i dyrtiden vi lever i? Og ja, det er selvfølgelig også kritikkverdig å tjene penger på å utlevere hjemmet til barn. Når man leser alle kommentarer Kristina Andersen får inn om det nye huset sitt, skulle man nesten tro at disse folkene finnes også ja 🤷🏻♀️ 2
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april 2025 #43194 Skrevet 17. april 2025 leetha skrev (27 minutter siden): Det er så mye stress rundt henne hele tiden. Alltid tidspress, må rekke, hus, salg, bedriften, graviditet osv. Hadde vært utbrent for lengst. Er det et slikt kjør blant influensere hele tiden? Samme med Therese Lien. Jag og stress der og. Også fronter de ME og utbrenthet oppi alt. Henger ikke på greip. Heeeeelt enig. Synes det er et hån mot de som sliter med ME.
Angel75 Skrevet 17. april 2025 #43195 Skrevet 17. april 2025 Snublefot62 skrev (5 timer siden): Og den mest forvirra er kanskje SE selv som legger bedriftsinnhold på sin private konto. Er du venn med henne privat siden du har hennes private snap men vi andre ser på hennes offentlige snap, som er en bedrift. 6 2
GulleGull Skrevet 17. april 2025 #43196 Skrevet 17. april 2025 Angel75 skrev (2 minutter siden): Er du venn med henne privat siden du har hennes private snap men vi andre ser på hennes offentlige snap, som er en bedrift. Kan vi prøve late som vi skjønner hva hverandre mener eller så går bare dette i loop. 1 1
LilleOlga Skrevet 17. april 2025 #43197 Skrevet 17. april 2025 Klump skrev (14 timer siden): Gud bedre, som hun ser ut. Jaja….. Hva mener du? 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april 2025 #43198 Skrevet 17. april 2025 Angel75 skrev (13 minutter siden): Er du venn med henne privat siden du har hennes private snap men vi andre ser på hennes offentlige snap, som er en bedrift. Alle influensere med bedrifter på si har privat snap. Tror jeg. Monica Nyhus har vel 2-3 kontoer. Og Isabell har jo @måken på sin private med familien.
Leoline Skrevet 18. april 2025 #43199 Skrevet 18. april 2025 Anne Grøntgress skrev (14 timer siden): - En mengde egg (ok, men man bør ikke spise for mange egg om dagen) - lettmajones (ultraprosessert) inneholder diverse stoffer som forstyrrer tarmflora - aromat (ultraprosessert «krydder») - sokker oppi Det er det som er «så galt» med hennes eggsalat. Sokker i eggesalaten er nok ikke så godt, men det var kanskje careless sine sokker🤣🙈
Sommersalat Skrevet 18. april 2025 #43200 Skrevet 18. april 2025 leetha skrev (12 timer siden): Det er så mye stress rundt henne hele tiden. Alltid tidspress, må rekke, hus, salg, bedriften, graviditet osv. Hadde vært utbrent for lengst. Er det et slikt kjør blant influensere hele tiden? Samme med Therese Lien. Jag og stress der og. Også fronter de ME og utbrenthet oppi alt. Henger ikke på greip. Helt enig! Utrolig dårlig planlegging. Huset er overfylt av rot selv om hun har pakket mengder med kasser. Nå viste hun nettopp walk in closet igjen. Det tyter ut av hyllene. Hvordan dette kan bli bra på bildet forstår jeg ikke. For noen dager siden kommenterte hun «når tid ble det vanlig at hus skal se ut som en katalog til visning?» Da sier jeg bare at jo, det skal være lite på bilder og på visning for at potensielle kjøpere skal kunne se for seg sine ting der. De rommene hun har vist som hun mener er foto/visningsklare… OMG… I mitt hode flyter de over av rot. Håper hun får en fotograf som sier fra så de må rydde rundt etterhvert som bilder taes. Skjønner ikke at det går an å samle så mye ting! Jeg blir stresset av å se på🤪 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå