Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klump skrev (5 timer siden):

Gud bedre, som hun ser ut. Jaja…..

Akkurat som at du kanskje så veldig mye bedre ut som gravid/ellers, så du måtte kommentere nedlatende? Jøss og dager for noen voksne gode forbilder av noen damer det er her inne, blir stolt🤡🥲

• Liker 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (2 timer siden):

Er vel vanskelig å finne ut hvem som har patent eller om det finnes patent på designet -noen burde i såfall melde i fra? De er kliss like. 

Det er garantert SE som IKKE har patent

• Liker 3
Skrevet
Halloalle skrev (35 minutter siden):

Akkurat som at du kanskje så veldig mye bedre ut som gravid/ellers, så du måtte kommentere nedlatende? Jøss og dager for noen voksne gode forbilder av noen damer det er her inne, blir stolt🤡🥲

Ikke dra de frem, rapporter heller. Er også bedre om du faktisk skriver ett konstruktiv innlegg en at du må påpeke at «voksne gode forbilder av noen damene» her er  «klovner» og du på den måten er med på bidra til det du selv kritiserer. Fint om man også lar være å dra alle over en kam. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Era Vulgaris skrev (6 timer siden):

Det er ditt syn på saken. Selv synes jeg helt motsatt. Bedriften er vel Careless? Hva har det med hennes privatliv/sexliv å gjøre? Får man solgt flere kjoler ved å fortelle at man har hatt sex med en man bor sammen med? En meget uheldig lapskaus, mener jeg. Hun gjør det jo for å unngå å framstå som det hun faktisk er, en vandrende reklameplakat for Careless og Reme as. 

Okey. Jeg følger ikke careless på snap å har ikke sett hva hun har delt der. Jeg snakker om bedriften SET. 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet
arnoyb skrev (7 minutter siden):

Okey. Jeg følger ikke careless på snap å har ikke sett hva hun har delt der. Jeg snakker om bedriften SET. 🤷🏼‍♀️

Carelesse har ikke Snapchat 🙂 men SET har snap hvor alt fra carelesse,barn,mann,foreldre,veninner,ferier,hus og sexliv blir delt🙈

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest LivEinar
Skrevet

De fire barna som skal vokse opp i dette huset, vil bo i et hjem som er gjort offentlig - ikke i et privat hjem.
Minst 200.000+++  fremmede (snap+insta) kjenner allerede til detaljert planløsning, hvem som skal sove hvor, hvordan hvert bad ser ut, hvor de voksne er, osv osv.

Barnas private hjem «selges» av mor for flest mulig klikk = 🤑💰💵
Dette er bare trist…

IMG_0814.jpeg

Skrevet (endret)
LivEinar skrev (43 minutter siden):

De fire barna som skal vokse opp i dette huset, vil bo i et hjem som er gjort offentlig - ikke i et privat hjem.
Minst 200.000+++  fremmede (snap+insta) kjenner allerede til detaljert planløsning, hvem som skal sove hvor, hvordan hvert bad ser ut, hvor de voksne er, osv osv.

Dette er bare trist…

IMG_0814.jpeg

Lurer på om de ofrer egen sikkerhet og risiko for innbrudd, eller om det kun er følgere, engasjement og penger som står fremst?

Nå er vi heldigvis i Norge, og de bor nok ikke i det mest belastede området i Norge. Men allikevel ser vi en økning i vinningskriminalitet og vold knyttet til dette blir stadig vanligere. Inkludert større interesse fra andre land. Her serverer de jo evnt tyver planløsninger og inventar på et sølvfat.

Ganske enkelt naivt. Og dumskap.

Endret av Snublefot62
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
LivEinar skrev (44 minutter siden):

Dette er bare trist…

IMG_0814.jpeg

Kjære SE.. kom ikke å klag i ettertid fordi du får nysgjerrig folk rundt husveggen  😟

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snublefot62 skrev (5 minutter siden):

Lurer på om de ofrer egen sikkerhet og risiko for innbrudd, eller om det kun er følgere, engasjement og penger som står fremst?

Nå er vi heldigvis i Norge, og de bor nok ikke i det mest belastede området i Norge. Men allikevel ser vi en økning i vinningskrim

Vet Liva Ingebrigtsen hadde uvedkommende inne i gangen sin for ett par år siden som stjal mens de var hjemme. Kan ha vært tilfeldig at det var de som ble utsatt men vet jo aldri -hun har jo snappet og hadde houstour i hvordan huset ser ut inni mange ganger. Man kan jo også vite hvor de er til enhver tid når de snapper feks . Tror vi nordmenn er litt naive når det kommer til kriminalitet, har ikke akkurat vært mindre av det siden sosiale medier kom. I utlandet er du jo veldig utsatt som «offentlige» personer , folk blir jo både drept og kidnappet av stalkere. 

Endret av GulleGull
  • Liker 5
Gjest LivEinar
Skrevet
Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

Nå er vi heldigvis i Norge, og de bor nok ikke i det mest belastede området i Norge. Men allikevel ser vi en økning i vinningskriminalitet og vold knyttet til dette blir stadig vanligere. Inkludert større interesse fra andre land. Her serverer de jo evnt tyver planløsninger og inventar på et sølvfat.

Ganske enkelt naivt. Og dumskap.

Jeg tenker akkurat det samme, naiv dumskap
SET har jo uttrykt engstelse for en? («stalker») tidligere, hun kan ikke være særlig urolig når hun eksponerer huset i detalj. 
Her er det jo både visning av barnas rom i underetasjen, alt av inngangsdører osv. Huset har i tillegg en egen Snapchat… 
Naiv galskap! 

GulleGull skrev (15 minutter siden):

Vet Liva Ingebrigtsen hadde uvedkommende inne i gangen sin for ett par år siden som stjal mens de var hjemme. Kan ha vært tilfeldig at det var de som ble utsatt men vet jo aldri -hun har jo snappet og hadde houstour i hvordan huset ser ut inni mange ganger. Man kan jo også vite hvor de er til enhver tid når de snapper feks . Tror vi nordmenn er litt naive når det kommer til kriminalitet, har ikke akkurat vært mindre av det siden sosiale medier kom. I utlandet er du jo veldig utsatt som «offentlige» personer , folk blir jo både drept og kidnappet av stalkere. 

Ja, Liva I syns det var skikkelig ubehagelig å vite at noen hadde vært inne i 1.etasje i huset. Også de har jo stue/kjøkken oppe. Hun skjerpet rutinene i ettertid, men da var jo huset allerede «offentlig». 
Influensere som SET ser primært ut til å tenke kun innhold, klikk og penger - å skulle vise «alt» blir en besettelse. 
Å gjennomtenke mulige konsekvenser som kan følge eksponering av barn og hjem, er nærmest fraværende…

Skrevet (endret)
LivEinar skrev (1 time siden):

Dette er bare trist…

IMG_0814.jpeg

"Dere kan bare glede dere til å se alt"

Altså... sitter folk å tripper og tvinner tommler i spenning for å se luksushuset til en nyrik influencer? Og gir dette skuet en slags lykkefølelse for andre? Folk som kanskje leier? Eller sliter med huslån og økte renter i dyrtiden vi lever i? Og ja, det er selvfølgelig også kritikkverdig å tjene penger på å utlevere hjemmet til barn. 

Endret av K_mb
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Gjest LivEinar
Skrevet
K_mb skrev (9 minutter siden):

Altså... sitter folk å tripper og tvinner tommler i spenning for å se luksushuset til en nyrik influencer? Og gir dette skuet en slags lykkefølelse for andre? Folk som kanskje leier? Eller sliter med huslån og økte renter i dyrtiden vi lever i? Og ja, det er selvfølgelig også kritikkverdig å tjene penger på å utlevere hjemmet til barn. 

Tydeligvis er SET sjøl overbevist om at det interesserer veldig mange… 😅

Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Carelesse har ikke Snapchat 🙂 men SET har snap hvor alt fra carelesse,barn,mann,foreldre,veninner,ferier,hus og sexliv blir delt🙈

Det vet jeg, virker bare som andre er forvirra

Skrevet
arnoyb skrev (5 minutter siden):

Det vet jeg, virker bare som andre er forvirra

Og den mest forvirra er kanskje SE selv som legger bedriftsinnhold på sin private konto.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Og den mest forvirra er kanskje SE selv som legger bedriftsinnhold på sin private konto.

Privat? Det som er på SET er jo en bedrift. Om hun har umerka reklame er det jo gull om man bare melder inn. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest LivEinar
Skrevet (endret)
elskersommer skrev (2 timer siden):

Som skrevet tidligere i dag, en salig blanding og skikkelig lapskaus av bedrifts- og privatliv! 🤪

Endret av LivEinar
Skrevet
Halloalle skrev (3 timer siden):

Hva er det som er så galt med den eggesalaten? Vil si det er relativt vanlig at folk spiser kokt egg med majones på, sikkert noe med krydder også.. Og det er jo egt det den salaten består av.. Du burde prøve det ut, med litt forskjellig annet digg oppi også!

- En mengde egg (ok, men man bør ikke spise for mange egg om dagen)

- lettmajones (ultraprosessert) inneholder diverse stoffer som forstyrrer tarmflora

- aromat (ultraprosessert «krydder»)

- sokker oppi

Det er det som er «så galt» med hennes eggsalat. 

• Liker 3
Skrevet
Anne Grøntgress skrev (7 minutter siden):

- En mengde egg (ok, men man bør ikke spise for mange egg om dagen)

- lettmajones (ultraprosessert) inneholder diverse stoffer som forstyrrer tarmflora

- aromat (ultraprosessert «krydder»)

- sokker oppi

Det er det som er «så galt» med hennes eggsalat. 

Krise 😳

• Liker 1
Skrevet (endret)
K_mb skrev (1 time siden):

Tviler😅 Er vel heller mye uvane at folk følger disse større influenserene. Å scrolle/trykke er jo bare for å slå ihjel dødtid og folk tror de «slapper av» når de hodeløst scroller. Siste tiden når jeg fulgte ett par-tre av disse så bare trykket jeg fort forbi bare for å ikke ha storyene usette på snappen min, jeg så ikke en gang på innholdet for det var så intetsigende. Nå følger jeg ingen som lever av snapp lenger. 

Jeg er her i tråden nå kun fordi jeg syntes konseptet influencer er fascinerende ifht hvordan de opptrer og det psykologiske samspillet som drives og fordi SET er vel den jeg hadde fulgt lengst av de så føler jeg «kjenner» opplegget hennes. 

Endret av GulleGull
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (39 minutter siden):

Krise 😳

Neida, ingen krise. Ikke jeg som skal spise den, heldigvis ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...