Snublefot62 Skrevet 9. april #42961 Skrevet 9. april GulleGull skrev (3 minutter siden): Tror ikke de gidder for det er ikke så mye falske anmeldelser på Trustpilot at det er ett problem. Kikket over nå og de dårlige virker legit -god beskrivelse av problemet hos de fleste. Siste døgn har det kommet 13 anmeldelser med full pott med generell beskrivelse av hvor fantastiske produkter og fantastisk butikk Careless er ala « Elsker alt bedriften selger ! Jeg har kjøpt kjoler, undertøy, gensre, bikini m.m. og alltid vært veldig fornøyd. Følger med på alle nye dropp for å sikre meg godbitene. Elsker Careless og eier Sara Emilie :)» Akkurat dette som er problemet. Og en kan se det på butikken til Careless og. Mange av tilbakemeldingene der (både på produkter og service) er så roserøde at jeg brekker meg av å lese teksten. 4
Snublefot62 Skrevet 9. april #42962 Skrevet 9. april GulleGull skrev (11 minutter siden): Det virker jo det -kom ett drøss 100% positive på Trustpilot samme dag😆 Kjøpt og betalt med krokodilletårer og sympatihøsting🙊 Ja uten tvil at det virker. 3
GulleGull Skrevet 9. april #42963 Skrevet 9. april Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Akkurat dette som er problemet. Og en kan se det på butikken til Careless og. Mange av tilbakemeldingene der (både på produkter og service) er så roserøde at jeg brekker meg av å lese teksten. Ja tror hun har klart å skape en følelse av felleskap og at man er en vennegjeng og at hun trenger at det mobiliseres, skjermes og støttes mot «nett-trollene» for at produktet de har skapt sammen dvs «Careless» skal klare seg. Så det kjøpes, er takknemlighet for alt og det støttes over en lav sko. 4
Bibbi_ Skrevet 9. april #42964 Skrevet 9. april LivEinar skrev (1 time siden): SET har så lenge jeg har fulgt henne, aldri spesifisert hvem hun tror prøver å ødelegge for henne. Det er en uspesifisert masse av dårlige mennesker, «hatere». Dette er noe også «bestevenninnene» Therese og Monica sier. Andre influensere, som Sophie Elise, er mer garva i gamet, de overser kritikerne og drar mer sjelden offer-kortet. SET prøvde i går (se utdrag nedenfor) å beskrive «haternes» stakkarslige personlighet: «Jeg har aldri opplevd noe sånt intenst hat mot noen, så jeg syns det er så vanskelig å sette seg inn i at noen er så interessert i å følge meg og samtidig ikke like meg… Jeg hadde ikke fulgt den personen og hate-watcha, altså, som er blitt en greie nå. Det er det som er blitt så gærnt for meg, hvorfor man ønsker å se på noen som man blir irritert og provosert av, som tar energi… Disse som bare er ute etter å TA, de har et veldig sånt trist hat uansett hva man sier, uansett hva man gjør, så når du ikke til de… Disse menneskene er bare ute etter å finne ting, å lage historier, sin egen virkelighetsoppfatning. De bare takler ikke at andre gjør det bra. De syns vel ikke at det er fortjent, da…» Skulle likt å visst hvem disse haterene er som ikke takler at andre gjør det bra? Og som er ute etter å ta henne? Vel, hun selger vel kanskje mer ved å dra offer kortet. Så synes disse følgerene hennes synd på henne og handler en kjole til, enda de har 7 stk fra før. 2
Bibbi_ Skrevet 9. april #42965 Skrevet 9. april Lilleiskaffe skrev (1 time siden): Men det ligger jo åpenbart noe i det da, når folk på jodel har bevisst gått inn for å forsøke å «ødelegge» for careless ved å legge inn dårlige tilbakemeldinger som ikke er reelle, ved at de aldri har handlet noe derfra. Det er jo rimelig spesiell oppførsel spør du meg! Jeg synes personlig ikke klærne fra careless er veldig fine, det er ikke en stil jeg foretrekker. Da synes jeg noen av kjole til amica (var det ikke det det het?) er finere og mer min type stil. Har forøvrig ikke handlet de heller, da jeg har vært for usikker på kvalitet og pris. Men så respekterer jeg at det er tydeligvis andre som synes kjolene fine og ønsker å kjøpe dem. Da får de gjøre det da, spiller jo ingen rolle for meg og går jo ikke utover meg på noen som helst måte. Så å slakte kjolene som mange gjør her inne, hvorfor? Det er din smak og din stil, du synes den er stygg, javel! Skroll forbi og gå videre med livet ditt. Gjør du det samme med andre klær du finner i andre butikker også? Tar bilde og bare: lol, se så stygg hahahah? Nei.. Det er fordi det er careless. Jeg er mer kritisk til umerket reklame, ubetalte modeller og oppfordring til overforbruk. Der kan vi og bør vi kritisere mange influserere, ikke bare Sara Emilie. Er det faktisk noen som har gjort det? Har hun bevis på det? Ja, det hender faktisk jeg tar bilde av stygge klær i butikker og tuller med om den kjolen f.eks var fin 😂 Men det er min humor da... 1
arnoyb Skrevet 9. april #42966 Skrevet 9. april Lilleiskaffe skrev (1 time siden): Det er et godt poeng, jeg henger ikke på jodel og har aldri sett dette selv. Her burde hun ha funnet frem bildebevis fra jodel for å underbygge argumentasjonen sin. Samtidig ser jeg mange av kommentarene her inne og hvor hissige og barnslige folk er, så jeg hadde ikke blitt spesielt overrasket over om noen med vilje legger inn dårlige tilbakemeldinger bare for å ødelegge. Jeg skreiv til henne at hun burde legge ut disse screenshotene. Hun svarte at når den gamle telefonen dukka opp så skulle hun gjøre det å siden de driver på å pakker ned ting så regna hun med hun fant den ganske snart .. 1
Bibbi_ Skrevet 9. april #42967 Skrevet 9. april Lilleiskaffe skrev (1 time siden): Det er et godt poeng, jeg henger ikke på jodel og har aldri sett dette selv. Her burde hun ha funnet frem bildebevis fra jodel for å underbygge argumentasjonen sin. Samtidig ser jeg mange av kommentarene her inne og hvor hissige og barnslige folk er, så jeg hadde ikke blitt spesielt overrasket over om noen med vilje legger inn dårlige tilbakemeldinger bare for å ødelegge. Hissige og barnslige? Faktisk?? Greit jeg er i mot dårlig oppførsel på dama, brudd på lover og regler, mot eksponering av unger, løgner og kynisme. Men er såpass oppegående og voksen at å legge igjen falske tilbakemeldinger ikke faller meg inn. Har heller tro på at business dama Sara Emilie kan komme med falske beskyldninger... 2
Bibbi_ Skrevet 9. april #42968 Skrevet 9. april arnoyb skrev (5 minutter siden): Jeg skreiv til henne at hun burde legge ut disse screenshotene. Hun svarte at når den gamle telefonen dukka opp så skulle hun gjøre det å siden de driver på å pakker ned ting så regna hun med hun fant den ganske snart .. Da håper jeg virkelig hun gjør det. 1
Lilleiskaffe Skrevet 9. april #42969 Skrevet 9. april Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Hissige og barnslige? Faktisk?? Greit jeg er i mot dårlig oppførsel på dama, brudd på lover og regler, mot eksponering av unger, løgner og kynisme. Men er såpass oppegående og voksen at å legge igjen falske tilbakemeldinger ikke faller meg inn. Har heller tro på at business dama Sara Emilie kan komme med falske beskyldninger... skrev ikke at du var hissig og barnslig. Skrev at flere her inne er det. Men flott at du ikke legger igjen falske anmeldelser. Er du misfornøyd med et produkt eller en tjeneste er det helt riktig å legge igjen dårlig anmeldelse, det har jeg selv gjort flere ganger. Spesielt hvis man tar kontakt med kundeservice og ikke blir møtt der, som jeg har forstått careless har blingset på flere ganger. Og da må vi som forbrukere bruke stemmen vår. 3 2
elskersommer Skrevet 9. april #42970 Skrevet 9. april Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Er det faktisk noen som har gjort det? Har hun bevis på det? Ja, det hender faktisk jeg tar bilde av stygge klær i butikker og tuller med om den kjolen f.eks var fin 😂 Men det er min humor da... Når er jeg nok ikke på Jodel hver dag men sveiper gjennom noen ganger pr uke.. å det er svært sjelden noen lager tråd om SE. Da er det virkelig noe som har skjedd før noen nevner henne 2
elskersommer Skrevet 9. april #42971 Skrevet 9. april Lilleiskaffe skrev (4 minutter siden): skrev ikke at du var hissig og barnslig. Skrev at flere her inne er det. Men flott at du ikke legger igjen falske anmeldelser. Er du misfornøyd med et produkt eller en tjeneste er det helt riktig å legge igjen dårlig anmeldelse, det har jeg selv gjort flere ganger. Spesielt hvis man tar kontakt med kundeservice og ikke blir møtt der, som jeg har forstått careless har blingset på flere ganger. Og da må vi som forbrukere bruke stemmen vår. Men litt av problemet er att de som eventuelt kjøper ett produkt via finn,Tise eller denne kjøp,salg siden på Facebook får ikke sagt sin mening om produktet. Da må man gjøre det på Trustpilot.. Folk selger jo helt nye produkter med lapp og alt på f.eks Finn.. Hva med de som kjøper dette og ikke er fornøyd med produktet? Skal ikke de få si sin mening på careless? Å får man lagt igjen dersom en kjøper fysisk i butikk? Legger man igjen sin email der? 1 2
GulleGull Skrevet 9. april #42972 Skrevet 9. april elskersommer skrev (5 minutter siden): Men litt av problemet er att de som eventuelt kjøper ett produkt via finn,Tise eller denne kjøp,salg siden på Facebook får ikke sagt sin mening om produktet. Da må man gjøre det på Trustpilot.. Folk selger jo helt nye produkter med lapp og alt på f.eks Finn.. Hva med de som kjøper dette og ikke er fornøyd med produktet? Skal ikke de få si sin mening på careless? Å får man lagt igjen dersom en kjøper fysisk i butikk? Legger man igjen sin email der? Jeg legger ikke så mye vekt på anmeldelser som nettsider viser generelt, har aldri sett en dårlig anmeldelse når nettbutikker som bruker den løsningen for kundefeedback. Da er det faktisk mer troverdig å kikke på feks Trustpilot. Det er finnes ingen nettbutikker/butikker i en viss str som kun har kjempefornøyde kunder . 2
Snublefot62 Skrevet 9. april #42973 Skrevet 9. april arnoyb skrev (35 minutter siden): Jeg skreiv til henne at hun burde legge ut disse screenshotene. Hun svarte at når den gamle telefonen dukka opp så skulle hun gjøre det å siden de driver på å pakker ned ting så regna hun med hun fant den ganske snart .. Da får vi vente i spenning. Synes for øvrig at den unnskyldningen der er litt tynn. Bilder/screenshots synkroniseres som regel via iCloud uansett (hun kjører iPhone). Samme med pålogginger. Så hun kunne fint ha hentet ut info som er synkronisert med skytjenester fra ny enhet. Men det er jo lett å motbevise akkurat det for henne da.. så blir spennende å se 4 1
GulleGull Skrevet 9. april #42974 Skrevet 9. april arnoyb skrev (48 minutter siden): Jeg skreiv til henne at hun burde legge ut disse screenshotene. Hun svarte at når den gamle telefonen dukka opp så skulle hun gjøre det å siden de driver på å pakker ned ting så regna hun med hun fant den ganske snart .. Om det ligger på en gammel telefon -hvor gammel er da den jodeltråden? Komme trekkende med noe som har skjedd for lenge siden og spinne rundt det nå som om det skulle være ett kjempeproblem er jo spesielt. Men får se da -hva som kommer😀 2 1
Bibbi_ Skrevet 9. april #42975 Skrevet 9. april (endret) GulleGull skrev (4 minutter siden): Om det ligger på en gammel telefon -hvor gammel er da den jodeltråden? Komme trekkende med noe som har skjedd for lenge siden og spinne rundt det nå som om det skulle være ett kjempeproblem er jo spesielt. Men får se da -hva som kommer😀 Blir litt som venninna TL det da, hun trengte ekstra penger , da dro hun frem en abort som skjedde for to år siden. SET drar frem no gammelt fra Jodel nå fordi salget gikk litt dårlig?? Endret 9. april av Bibbi_ Glemte et ord 4 1
Lilleiskaffe Skrevet 9. april #42976 Skrevet 9. april elskersommer skrev (54 minutter siden): Men litt av problemet er att de som eventuelt kjøper ett produkt via finn,Tise eller denne kjøp,salg siden på Facebook får ikke sagt sin mening om produktet. Da må man gjøre det på Trustpilot.. Folk selger jo helt nye produkter med lapp og alt på f.eks Finn.. Hva med de som kjøper dette og ikke er fornøyd med produktet? Skal ikke de få si sin mening på careless? Å får man lagt igjen dersom en kjøper fysisk i butikk? Legger man igjen sin email der? Å kjøpe brukte klær kan jo påvirke kvaliteten da, personlig hadde jeg nok ikke klaget på et produkt jeg hadde kjøpt brukt. Men det er også et godt poeng at man da ikke kan klage på det man kjøper i butikk. Det er jo et spørsmål man kan stille til Sara Emilie, hvordan det skal løses. Nå er det vel mest nettsalg i careless, men de som handler fysisk skal også ha muligheten til å bli hørt i det nye systemet de bruker for tilbakemelding. 1 3
elskersommer Skrevet 9. april #42977 Skrevet 9. april GulleGull skrev (50 minutter siden): Jeg legger ikke så mye vekt på anmeldelser som nettsider viser generelt, har aldri sett en dårlig anmeldelse når nettbutikker som bruker den løsningen for kundefeedback. Da er det faktisk mer troverdig å kikke på feks Trustpilot. Det er finnes ingen nettbutikker/butikker i en viss str som kun har kjempefornøyde kunder . Jeg bruker kun Trustpilot selv om jeg er skeptisk 😊 2
elskersommer Skrevet 9. april #42978 Skrevet 9. april Lilleiskaffe skrev (4 minutter siden): Å kjøpe brukte klær kan jo påvirke kvaliteten da, personlig hadde jeg nok ikke klaget på et produkt jeg hadde kjøpt brukt. Men det er også et godt poeng at man da ikke kan klage på det man kjøper i butikk. Det er jo et spørsmål man kan stille til Sara Emilie, hvordan det skal løses. Nå er det vel mest nettsalg i careless, men de som handler fysisk skal også ha muligheten til å bli hørt i det nye systemet de bruker for tilbakemelding. Er enig i at man ikke kan legge kommentar på ett klesplagg som er brukt. Men jeg vil påstå at 70-80% av det som selges på finn,Tise og kjøp/salg siden på Facebook er ikke brukt. Lappen er ikke tatt av så det er helt nytt.. Men folk velger og selge det der fremfor og sende i retur Er jo en grunn til att careless har lite retur 4
Dupers Skrevet 9. april #42979 Skrevet 9. april elskersommer skrev (3 timer siden): Da hadde jeg nok valgt Trondheim fremfor Bodø Ville valgt steinkjer tror jeg. Ganske mange i området mellom.ttondhein og Bodø som har en naturlig stopp der når de kjører sørover. Det er nermere grasrota, og Trondheim sentrum dør ut uansett, vil folk handle fra careless kan de like gjerne gjære en dag ut av det og dra til steinkjer
Orly Skrevet 9. april #42980 Skrevet 9. april GulleGull skrev (2 timer siden): Det virker jo det -kom ett drøss 100% positive på Trustpilot samme dag😆 Kjøpt og betalt med krokodilletårer og sympatihøsting🙊 Som vanlig, dette har hun gjort før også, ba folk om å legge inn positive kommentarer, det blir ikke mer riktig det enn at noen legger inn falske negative , vi kan ikke vite om de positive er ekte 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå