Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Eris skrev (13 minutter siden):

Jeg har ikke Facebook 🙈🙈 har sendt henne chat på snap, men ikke fått noe svar. 

Skriv på ig til careless 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nu har venninnen TL fått rabattkode på 15% hos Valland festdrakter, noe som gjør blusene der billigere enn festskjortene til careless. Jeg må si jeg liker valland, som har spesialisert seg på festdrakter, mye bedre enn careless sine tapetskjorter. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest LivEinar
Skrevet
Anne Grøntgress skrev (4 timer siden):

Nu har venninnen TL fått rabattkode på 15% hos Valland festdrakter, noe som gjør blusene der billigere enn festskjortene til careless. Jeg må si jeg liker valland, som har spesialisert seg på festdrakter, mye bedre enn careless sine tapetskjorter. 

Dette firmaet (Valland) er godt etablert i forhold til salg av både festdrakter og ulike skjorter, utvalget er stort. Og mht skjortene er man for lengst ferdig med prøve- og feilefasen. 😉

Det går over stokk og stein mht CL sine skjorter, de har enda ikke fått opp bilde av skjortene på nettsida si, etter som jeg kan se. På snap viste SET et bilde av skjorta med mora som modell sist i mars…

https://vallandfestdrakt.no/tilbehor/bunadskjorte

https://careless.no/collections/all/products/festskjorte-pink-floral

IMG_0520.jpeg

Skrevet
LivEinar skrev (18 minutter siden):

Dette firmaet (Valland) er godt etablert i forhold til salg av både festdrakter og ulike skjorter, utvalget er stort. Og mht skjortene er man for lengst ferdig med prøve- og feilefasen. 😉

Det går over stokk og stein mht CL sine skjorter, de har enda ikke fått opp bilde av skjortene på nettsida si, etter som jeg kan se. På snap viste SET et bilde av skjorta med mora som modell sist i mars…

https://vallandfestdrakt.no/tilbehor/bunadskjorte

https://careless.no/collections/all/products/festskjorte-pink-floral

IMG_0520.jpeg

Men hvordan klarer hun å få disse klare til før 17 mai.. bilde er tatt 31.3 å da skal hun få de til og justere armer. Hun skal kanskje godta en vareprøve før de skal produseres og sendes med båt/bil til Norge.

Alt dette skal ordnes på 30 dager. Å vi har påske også

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (21 minutter siden):

Men hvordan klarer hun å få disse klare til før 17 mai.. bilde er tatt 31.3 å da skal hun få de til og justere armer. Hun skal kanskje godta en vareprøve før de skal produseres og sendes med båt/bil til Norge.

Alt dette skal ordnes på 30 dager. Å vi har påske også

Svaret på det er vel enkelt - det blir ikke klart eller halvgjort rett før.

• Liker 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (22 minutter siden):

Svaret på det er vel enkelt - det blir ikke klart eller halvgjort rett før.

For bestiller man for bruk 17 mai så bør de være klar for salg 1 mai tenker jeg.

Skrevet
elskersommer skrev (8 minutter siden):

For bestiller man for bruk 17 mai så bør de være klar for salg 1 mai tenker jeg.

Synes det var litt vel seint for å være ærlig.

Dersom de planlegger noe som helst så bør de tenke over at folk gjerne tenker litt igjennom dette i god tid før sesong, og gjerne vil både kunne kikke litt før de bestemmer seg, bestille og evnt ha tid til å bytte størrelse/reklamere dersom noe er feil. Da er 1 mai alt for seint før 17 mai.

Men de sliter jo med planleggingen. Så da blir det i siste liten igjen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Dersom de planlegger noe som helst så bør de tenke over at folk gjerne tenker litt igjennom dette i god tid før sesong, og gjerne vil både kunne kikke litt før de bestemmer seg, bestille og evnt ha tid til å bytte størrelse/reklamere dersom noe er feil. Da er 1 mai alt for seint før 17 mai.

Er enig at de burde vært i salg mye før men ser att nesten alt de hadde planer om for dropp er utsatt. Så alt er liksom sånn i siste liten.. Hvorfor er det så vanskelig og planlegge alt i god tid?

Skrevet
elskersommer skrev (Akkurat nå):

Er enig at de burde vært i salg mye før men ser att nesten alt de hadde planer om for dropp er utsatt. Så alt er liksom sånn i siste liten.. Hvorfor er det så vanskelig og planlegge alt i god tid?

Litt for opptatt med nominasjoner som årets leder sikkert.

• Liker 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (8 minutter siden):

Litt for opptatt med nominasjoner som årets leder sikkert.

Uff ja🙈

Skrevet
Snublefot62 skrev (1 time siden):

For ikke å snakke om at festdrakt er konfirmasjonstøy og i store deler av Norge er mai konfirmasjons-sesong.  Skulle hun nådd ut skikkelig med både festkjolen og disse skjortene burde de vært ute for salg allerede 7. April.          -> Da har de ei uke før påske på å få sendt ut så kunder kan prøve. Ei uke etter påske for kunder å evt. Returnere og ei uke etter der så man kan få nytt produkt før 1. Mai. 

• Liker 4
Skrevet
Dupers skrev (33 minutter siden):

For ikke å snakke om at festdrakt er konfirmasjonstøy og i store deler av Norge er mai konfirmasjons-sesong.  Skulle hun nådd ut skikkelig med både festkjolen og disse skjortene burde de vært ute for salg allerede 7. April.          -> Da har de ei uke før påske på å få sendt ut så kunder kan prøve. Ei uke etter påske for kunder å evt. Returnere og ei uke etter der så man kan få nytt produkt før 1. Mai. 

Korrekt. Tror ikke de planlegger særlig mye i den bedriften der.

Noen som har hørt noe nytt om Salabim, Snowroller eller Amicas?

• Nyttig 2
Skrevet

Skjer? Voldsomt idag om nett-troll og falske vurderinger på sidene deres? 

• Liker 2
Skrevet
Outandabout skrev (9 minutter siden):

Tipper det har med at de skulle få inn en tredjepart for å ha autentifisering av tilbakemeldinger i nettbutikken. Folk burde jo få vite om at de får en mail om å gi tilbakemelding sånn at de faktisk gir tilbakemeldinger. 

Jeg synes det er ganske drøyt med de som legger igjen dårlige anmeldelser. Jeg liker å gå utfra at jeg kan stole på at Bxxxx har prøvd bhen hun hater og ikke bare legger igjen en anmeldelse pga jodel

• Liker 4
Skrevet
Outandabout skrev (11 minutter siden):

På careless siden? Kan ikke de sile de kommentarene de ønsker skal ligge ute der? På trustpilot kan de ikke det. Eller er det faktisk misfornøyde kunder  som omtales som «nett-troll»?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
GulleGull skrev (Akkurat nå):

På careless siden? Kan ikke de sile de kommentarene de ønsker skal ligge ute der? På trustpilot kan de ikke det. Eller er det faktisk misfornøyde kunder  som omtales som «nett-troll»?

Det handler mye om en (gammel?) jodeltråd hvor folk skulle gå inn og gi dårlige anmeldelser. Som og har skjedd her på kg, at folk har planlagt å gå inn å legge igjen dårlige anmeldelser uten at de har prøvd varene

• Liker 2
Skrevet
Dupers skrev (1 minutt siden):

Det handler mye om en (gammel?) jodeltråd hvor folk skulle gå inn og gi dårlige anmeldelser. Som og har skjedd her på kg, at folk har planlagt å gå inn å legge igjen dårlige anmeldelser uten at de har prøvd varene

Ok, men det er vel ett par år gammelt eller? Mener jeg leste om det her. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Dupers skrev (6 minutter siden):

Lol ser på trustpilot nå at det har kommet anmeldelser fra flere kjempefornøyde kunder på samme tid i dag. Så man har åpenbart en «motkampanje» på gang😂 Alle lagt inn innenfor 6 timer siden. 

Endret av GulleGull
Rettet ett ord
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Dupers skrev (15 minutter siden):

Tipper det har med at de skulle få inn en tredjepart for å ha autentifisering av tilbakemeldinger i nettbutikken. Folk burde jo få vite om at de får en mail om å gi tilbakemelding sånn at de faktisk gir tilbakemeldinger. 

Jeg synes det er ganske drøyt med de som legger igjen dårlige anmeldelser. Jeg liker å gå utfra at jeg kan stole på at Bxxxx har prøvd bhen hun hater og ikke bare legger igjen en anmeldelse pga jodel

Hvor er det du ser tilbakemeldingene? På trustpilot så kan bedriften flagge anmeldelsen din om de mener den er falsk og da må den som har lagt inn anmeldelsen verifisere at de faktisk er kunde ovenfor trustpilot. Det kan være like mye falske positive som negative som ligger ute der. Og de positive vil vel ikke bedriften  bruke tid på å flagge og evt få verifisert om er ekte kunder av de eller om opplevelsen er ekte.

Om det er på nettsiden deres så tror jeg det er sånn at de selv velger ut hvilke anmeldelser de legger ut, om jeg ikke tar feil.  

Endret av GulleGull
  • Liker 3
Skrevet
GulleGull skrev (13 minutter siden):

Hvor er det du ser tilbakemeldingene? På trustpilot så kan bedriften flagge anmeldelsen din om de mener den er falsk og da må den som har lagt inn anmeldelsen verifisere at de faktisk er kunde ovenfor trustpilot. Det kan være like mye falske positive som negative som ligger ute der. Og de positive vil vel ikke bedriften  bruke tid på å flagge og evt få verifisert om er ekte kunder av de eller om opplevelsen er ekte.

Om det er på nettsiden deres så tror jeg det er sånn at de selv velger ut hvilke anmeldelser de legger ut, om jeg ikke tar feil.  

I følge SE så har ikke careless lagd en verifisert profil på trustpilot. Så de har null kontroll til å flagge noe der. På nettsiden har det mye med algoritmer å gjøre hvilke anmeldelser du har fått opp når du som forbruker går inn på siden. Nå skal de bruke en tredjepart som kan kreve at folk faktisk har handlet før de legger igjen anmeldelser, slik har det ikke vært før. Siden de ikke er verifiserte på trustpilot så er det jo kun på nettsiden at dette er aktuelt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...