Gjest LivEinar Skrevet 9. april 2025 #42961 Skrevet 9. april 2025 (endret) arnoyb skrev (7 timer siden): Om careless ønsker bli like store som Cubus osv tenker jeg det er lurt å normalisere at ting ikke selges tomt ved dropp. At de må bygge butikker hvor man finner utvalg hele året, ikke må stresse når det er drop. Da bør de jo også droppe butikk i Bodø å heller putte pengene i lageret på nettbutikken. Nord er for langt og for folkefattig til at det er lurt å ta det før de er solide på nett når nettbutikken til en viss grad drifter butikkene enda 🤷🏼♀️ jeg bor fem timer nord for Bodø å tror ikke Bodø området og deler av Lofoten/Vesterålen er stort nok til at det er lurt. Her er jeg helt enig med det du skriver, @arnoyb! Jeg tviler på om konseptet de har lagt seg på, er bærekraftig for en stor bedrift. Nå er SET hovedfiguren som det meste av markedsføringa går gjennom. Hun har kunde-/følger-kontrollen og -ansvaret, fra personlig prat til presentasjon av produkter. Salget foregår via kraftig annonserte drop gjennom henne på nett. Det fungerer i varierende grad. Samtidig tror jeg SET vil holde fast på dette - å være en sentral influenser for mange - er veldig viktig i livet hennes. Men hun har jo sagt at de også ønsker å etablere deg utenlands, da kan neppe dette konseptet overføres… Endret 9. april 2025 av LivEinar
arnoyb Skrevet 9. april 2025 #42962 Skrevet 9. april 2025 GulleGull skrev (4 timer siden): Om det ligger på en gammel telefon -hvor gammel er da den jodeltråden? Komme trekkende med noe som har skjedd for lenge siden og spinne rundt det nå som om det skulle være ett kjempeproblem er jo spesielt. Men får se da -hva som kommer😀 Er det ikke knappe to år siden? Noe sånt tror jeg..🤷🏼♀️
Dupers Skrevet 9. april 2025 #42964 Skrevet 9. april 2025 Noen her som har testa det sengetøyet fra bosant? Er det like godt og svalende som hun har påstått?
GulleGull Skrevet 10. april 2025 #42965 Skrevet 10. april 2025 Dupers skrev (22 timer siden): Noen her som har testa det sengetøyet fra bosant? Er det like godt og svalende som hun har påstått? https://no.trustpilot.com/review/bosant.no litt forskjellig erfaringer ser jeg. Er det ikke veldig dyrt? Det kjedeligste jeg vet å bruke penger på er nytt sengetøy og ny håndklær😅 Bruker det til det er dønn slitt🙊 4
lin Skrevet 10. april 2025 #42966 Skrevet 10. april 2025 Dupers skrev (22 timer siden): Noen her som har testa det sengetøyet fra bosant? Er det like godt og svalende som hun har påstått? Ja det er det. Men det er også så glatt at dyna lever sitt eget liv inni trekket. Helt håpløst og grusomt irriterende. Det er sånne bånn på innsiden i hvert hjørne til å knytte fast dyna, men den sklir rundt likevel. 3
Gjest Hva sa de? Skrevet 11. april 2025 #42967 Skrevet 11. april 2025 Sånt stress hun legger opp til ødelegger mye for helsen hennes. Mer enn hva mat gjør. Hun har ME mm, og bør kanskje tenke mer på egen helse. Barna trenger henne i maaaaange år. Jeg venter bare på - det smeller en vakker dag,,,, da ryker alt luks til helvete.
Outandabout Skrevet 11. april 2025 #42968 Skrevet 11. april 2025 Hva da de? skrev (4 timer siden): Sånt stress hun legger opp til ødelegger mye for helsen hennes. Mer enn hva mat gjør. Hun har ME mm, og bør kanskje tenke mer på egen helse. Barna trenger henne i maaaaange år. Jeg venter bare på - det smeller en vakker dag,,,, da ryker alt luks til helvete. Har tenkt på dette jeg også. En dag kan det jo rett og slett smelle mtp ME. Da hjelper det lite å ha stort hus. Hadde også da hjulpet om alle oppgaver knyttet til firma var delegert utover. Hun sier jo at det er så mye å gjøre selv. (Innerst inne tenker jeg at hun kun er ansikt utad) 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 11. april 2025 #42969 Skrevet 11. april 2025 Barna er det mest dyrebare en har. Ikke et firma som sprenger moren. ansvarsløst
Bibbi_ Skrevet 11. april 2025 #42970 Skrevet 11. april 2025 Hva sa de? skrev (10 timer siden): Sånt stress hun legger opp til ødelegger mye for helsen hennes. Mer enn hva mat gjør. Hun har ME mm, og bør kanskje tenke mer på egen helse. Barna trenger henne i maaaaange år. Jeg venter bare på - det smeller en vakker dag,,,, da ryker alt luks til helvete. HADDE ME, hun er frisk nå. 1 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 11. april 2025 #42971 Skrevet 11. april 2025 Bibbi_ skrev (1 time siden): HADDE ME, hun er frisk nå. ❤️
Angel75 Skrevet 11. april 2025 #42972 Skrevet 11. april 2025 Bibbi_ skrev (1 time siden): HADDE ME, hun er frisk nå. Hun sier selv hun blir påvirket bl.a ved bilkjøring, så hun er ikke helt frisk. ME ligger nok der og lurer. 2 1
Bibbi_ Skrevet 11. april 2025 #42973 Skrevet 11. april 2025 Angel75 skrev (21 minutter siden): Hun sier selv hun blir påvirket bl.a ved bilkjøring, så hun er ikke helt frisk. ME ligger nok der og lurer. Jøss, sier hun det? Her er noe hun sa for et par - tre mnd siden... Sånn er det med SE , sier en ting en dag og en annen ting en annen dag. Men det er vel ikke noe nytt at hun gjør det. Så var hun lenket til rullestol mens hun samtidig drev med modelloppdrag, så måtte hun ha hjelp til å dusje mens hun drev med blogg osv osv... Skjermbilde fra klikk.no 1
GulleGull Skrevet 11. april 2025 #42974 Skrevet 11. april 2025 Bibbi_ skrev (6 minutter siden): Jøss, sier hun det? Her er noe hun sa for et par - tre mnd siden... Sånn er det med SE , sier en ting en dag og en annen ting en annen dag. Men det er vel ikke noe nytt at hun gjør det. Så var hun lenket til rullestol mens hun samtidig drev med modelloppdrag, så måtte hun ha hjelp til å dusje mens hun drev med blogg osv osv... Skjermbilde fra klikk.no Ja jeg har også lest ett par steder at hun er sitert på at hun sier hun er frisk. Om hun ikke er det så skjønner jeg ihvertfall ikke hvorfor hun sier hun er det🤔 2
Snublefot62 Skrevet 11. april 2025 #42975 Skrevet 11. april 2025 GulleGull skrev (1 minutt siden): Ja jeg har også lest ett par steder at hun er sitert på at hun sier hun er frisk. Om hun ikke er det så skjønner jeg ihvertfall ikke hvorfor hun sier hun er det🤔 Hun sier det som passer henne når hun sier noe. Passer det best å snakke om ME som hun har? Da har hun ME, og viktig å sanke sympati og støtte der... og forresten er det dropp på denne flotte kjolen i kveld!! Eller passer det best å skryte over hva hun fikk til? Da har hun blitt frisk, og se alt hun har fått til!!! Og forresten, hva synes dere om denne vareprøven vi fikk inn i går... skal vi ha den sånn eller sånn? Hva vil vi ha?? 4 5
Angel75 Skrevet 11. april 2025 #42976 Skrevet 11. april 2025 Bibbi_ skrev (1 time siden): Jøss, sier hun det? Her er noe hun sa for et par - tre mnd siden... Sånn er det med SE , sier en ting en dag og en annen ting en annen dag. Men det er vel ikke noe nytt at hun gjør det. Så var hun lenket til rullestol mens hun samtidig drev med modelloppdrag, så måtte hun ha hjelp til å dusje mens hun drev med blogg osv osv... Skjermbilde fra klikk.no Så ser du også hva hun sier i begynnelsen av det bildet du har lagt ut. Og som det er vist tidligere i tråden så tror dere jo ikke på hva hun sier, men dette tror du henne på? Du tror på henne når det kommer til din fordel, om du kan ta henne i en løgn. 3 1
Snublefot62 Skrevet 11. april 2025 #42977 Skrevet 11. april 2025 Angel75 skrev (3 minutter siden): Så ser du også hva hun sier i begynnelsen av det bildet du har lagt ut. Og som det er vist tidligere i tråden så tror dere jo ikke på hva hun sier, men dette tror du henne på? Du tror på henne når det kommer til din fordel, om du kan ta henne i en løgn. Jeg tror ikke på det meste hun sier. Heller ikke dette. 3
GulleGull Skrevet 11. april 2025 #42978 Skrevet 11. april 2025 (endret) Angel75 skrev (20 minutter siden): Så ser du også hva hun sier i begynnelsen av det bildet du har lagt ut. Og som det er vist tidligere i tråden så tror dere jo ikke på hva hun sier, men dette tror du henne på? Du tror på henne når det kommer til din fordel, om du kan ta henne i en løgn. Det har ikke bare stått i KK at hun sier hun er frisk -bare til opplysing. Om det er sånn at hun ikke er frisk så må hun jo heller si det da, når man først skal siteres på noe. For meg spiller det ingen rolle hva hun er, men slik det fremstår så er hun veldig frisk og det hun evt trenger hvile og balansere for ikke bli sliten er det normale friske folk også trenger å hvile og balansere. Jeg har ME og slik hun jobber, reiser og har 4 barn så har hun mest sannsynlig være en av de 5% som blir friske. Hun har sagt at hun føler hun har vunnet i Lotto som har blitt frisk av ME. Så hva som er sant eller ikke vet vel bare hun selv. Endret 11. april 2025 av GulleGull Rettet skrivefeil 2
GulleGull Skrevet 11. april 2025 #42979 Skrevet 11. april 2025 (endret) Endret 11. april 2025 av GulleGull 1 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 11. april 2025 #42980 Skrevet 11. april 2025 Misunner de som blir frisk og kan stifte familie, bygge hus, jobbe og reise. Og være med venninner. Håper dere ser verdien i å virke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå