Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Stakkars Sara Emilie.. 🥲

Veldig 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om careless ønsker bli like store som Cubus osv tenker jeg det er lurt å normalisere at ting ikke selges tomt ved dropp. At de må bygge butikker hvor man finner utvalg hele året, ikke må stresse når det er drop. Da bør de jo også droppe butikk i Bodø å heller putte pengene i lageret på nettbutikken. Nord er for langt og for folkefattig til at det er lurt å ta det før de er solide på nett når nettbutikken til en viss grad drifter butikkene enda 🤷🏼‍♀️ jeg bor fem timer nord for Bodø å tror ikke Bodø området og deler av Lofoten/Vesterålen er stort nok til at det er lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 minutter siden):

Det tror jeg også. Hvermannsen kjøper ikke klær fra Careless.. er nok kun følgerene hennes. Hvem andre vet egentlig om Sara Emilie og Careless? 

Litt usikker på hvordan man skal klare å holde seg aktuell, de som har fulgt henne fra begynnelsen vokser kanskje fra «henne» etterhvert og hvilke nye abonnenter er aktuelle skal komme til? Det samme tenker jeg gjelder Familien Nyhus og Therese Lien. Hvor lenge kan de melke det som var opphavet til at de satset på sosiale medier? At det har blitt en spinoff med Fast fashion og forbruk er også ett område som er kortlivet og noe folk etterhvert har begynt å reflektere over og særlig i disse dyretider så kjenner de aller fleste det på lommeboka. Vet ikke hvor lenge snap er så lukrativt? . Skal litt til for å holde seg oppe der inntektsmessig. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Fast fashion og forbruk er også ett område som er kortlivet og noe folk etterhvert har begynt å reflektere over og særlig i disse dyretider så kjenner de aller fleste det på lommeboka

Ikke akkurat særlig bærekraftig heller….

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Er lenge siden disse droppene hennes fløy ut av lageret. Og jeg tror du har rett i at folk som faktisk kjøper produktene hennes kanskje begynner å få nok kjoler. Mulig denne trygdebunaden selger bedre, men hun kommer jo med den i seneste laget.

Disse kjolene er jo helt krise 🙈 Forstår godt at dette droppet ikke fløy ut IMG_7997.thumb.jpeg.6ab842907d58d126db22eda939f8ab54.jpeg😅

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Hun har vel ikke opplevd at siste "slipp" fløy ut. DA er det fint å anklage falske anmeldelser. Sannheten er vel kanskje heller at folk nå er mettet av disse produktene, eller faktisk ser at kvaliteten ikke er bra til den prisen hun kjører. Men det er jo alltid alle andre (nettrolla) sin feil.

Noen ganger kan det være lurt å evaluere egen forretningside og sjekke m den sitter som den skal.

Jeg tipper at mange er mer forsiktig med innkjøp av tøy når det er så mye uro i verden.. så det er ikke sikkert at hun vil tjene så mye som hun selv vil tro

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klittings skrev (39 minutter siden):

Disse kjolene er jo helt krise 🙈 Forstår godt at dette droppet ikke fløy ut IMG_7997.thumb.jpeg.6ab842907d58d126db22eda939f8ab54.jpeg😅

Flotte modeller, forferdelige kjoler! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 time siden):

Det finnes en tråd her på KG hvor en deler tips til klær en har kjøpt i større størrelser, og jeg kan ikke se at en eneste har delt link til eller spurt om Careless klær der. Føler det sier en del om hvor populær og aktuell Careless egentlig er ut over følgermassen hennes.

Jeg følger Ulrikke Brandstorp på snap. Hun er gravid og trengte tips til gode truser for gravide. Å en nevnte Careless.. Dette fikk SE med seg og ba Ulrikke om og kontakte henne slik att hun kunne få teste careless sine truser.

Forrige dagen skulle Ulrikke fortelle om hvilke truser som var best. Å det var Kapahl sine. Careless var ikke nevnt med ett ord 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arnoyb skrev (1 time siden):

Om careless ønsker bli like store som Cubus osv tenker jeg det er lurt å normalisere at ting ikke selges tomt ved dropp. At de må bygge butikker hvor man finner utvalg hele året, ikke må stresse når det er drop. Da bør de jo også droppe butikk i Bodø å heller putte pengene i lageret på nettbutikken. Nord er for langt og for folkefattig til at det er lurt å ta det før de er solide på nett når nettbutikken til en viss grad drifter butikkene enda 🤷🏼‍♀️ jeg bor fem timer nord for Bodø å tror ikke Bodø området og deler av Lofoten/Vesterålen er stort nok til at det er lurt.

Da hadde jeg nok valgt Trondheim fremfor Bodø

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som man subber i altfor mye stoff i underdelen .

Klittings skrev (43 minutter siden):

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er dette SET sitt forsvar for seg sjøl, at når det kommer motgang, må det være noe annet enn at folk ikke vil ha klærne - det må være f.eks. forsinkelser, falske anmeldelser eller at noen ikke unner henne suksess. Forsinkelser av forsendelser er jo reelt, men det virker spesielt at dette så ofte rammer CL. Da kan det også være dårlig organisering, de er jo nybegynnere. 

Samtidig er salgsmodellen hennes sårbar når hun velger drop - da  klærne være der og tidsplanen fungere. Denne salgsmodellen passer godt for henne som hjemmefra-influenser, hun er en personlig reklameplakat. Hun sa bl.a. dette i går: 

«Andre bedrifter bruker millioner på å pushe influensere, men vi har jo MEG! Så vi er veldig heldig der. Men det negative er at vi er veldig sårbar fordi jeg er en offentlig person og også et klesmerke. Mange unner en ikke suksess, de prøver å ødelegge…»

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivEinar skrev (2 minutter siden):

Kanskje er dette SET sitt forsvar for seg sjøl, at når det kommer motgang, må det være noe annet enn at folk ikke vil ha klærne - det må være f.eks. forsinkelser, falske anmeldelser eller at noen ikke unner henne suksess. Forsinkelser av forsendelser er jo reelt, men det virker spesielt at dette så ofte rammer CL. Da kan det også være dårlig organisering, de er jo nybegynnere. 

Samtidig er salgsmodellen hennes sårbar når hun velger drop - da  klærne være der og tidsplanen fungere. Denne salgsmodellen passer godt for henne som hjemmefra-influenser, hun er en personlig reklameplakat. Hun sa bl.a. dette i går: 

«Andre bedrifter bruker millioner på å pushe influensere, men vi har jo MEG! Så vi er veldig heldig der. Men det negative er at vi er veldig sårbar fordi jeg er en offentlig person og også et klesmerke. Mange unner en ikke suksess, de prøver å ødelegge…»

"Er så synd på meg kortet". Særlig Sara Emilie.  Hvem prøver å ødelegge for SET? Virkelig, hvem mener hun prøver å ødelegge? Skulle vært interessant å visst...

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (20 minutter siden):

"Er så synd på meg kortet". Særlig Sara Emilie.  Hvem prøver å ødelegge for SET? Virkelig, hvem mener hun prøver å ødelegge? Skulle vært interessant å visst...

SET har så lenge jeg har fulgt henne, aldri spesifisert hvem hun tror prøver å ødelegge for henne. Det er en uspesifisert masse av dårlige mennesker, «hatere». Dette er noe også «bestevenninnene» Therese og Monica sier. Andre influensere, som Sophie Elise, er mer garva i gamet, de overser kritikerne og drar mer sjelden offer-kortet.
SET prøvde i går (se utdrag nedenfor) å beskrive «haternes» stakkarslige personlighet:

«Jeg har aldri opplevd noe sånt intenst hat mot noen, så jeg syns det er så vanskelig å sette seg inn i at noen er så interessert i å følge meg og samtidig ikke like meg…
Jeg hadde ikke fulgt den personen og hate-watcha, altså, som er blitt en greie nå. Det er det som er blitt så gærnt for meg, hvorfor man ønsker å se på noen som man blir irritert og provosert av, som tar energi…
Disse som bare er ute etter å TA, de har et veldig sånt trist hat uansett hva man sier, uansett hva man gjør, så når du ikke til de…
Disse menneskene er bare ute etter å finne ting, å lage historier, sin egen virkelighetsoppfatning. De bare takler ikke at andre gjør det bra. De syns vel ikke at det er fortjent, da…»

Endret av LivEinar
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det ligger jo åpenbart noe i det da, når folk på jodel har bevisst gått inn for å forsøke å «ødelegge» for careless ved å legge inn dårlige tilbakemeldinger som ikke er reelle, ved at de aldri har handlet noe derfra. Det er jo rimelig spesiell oppførsel spør du meg! 

Jeg synes personlig ikke klærne fra careless er veldig fine, det er ikke en stil jeg foretrekker. Da synes jeg noen av kjole til amica (var det ikke det det het?) er finere og mer min type stil. Har forøvrig ikke handlet de heller, da jeg har vært for usikker på kvalitet og pris. 
Men så respekterer jeg at det er tydeligvis andre som synes kjolene fine og ønsker å kjøpe dem. Da får de gjøre det da, spiller jo ingen rolle for meg og går jo ikke utover meg på noen som helst måte. 
Så å slakte kjolene som mange gjør her inne, hvorfor? Det er din smak og din stil, du synes den er stygg, javel! Skroll forbi og gå videre med livet ditt. 
Gjør du det samme med andre klær du finner i andre butikker også? Tar bilde og bare: lol, se så stygg hahahah? Nei.. Det er fordi det er careless. 

Jeg er mer kritisk til umerket reklame, ubetalte modeller og oppfordring til overforbruk. Der kan vi og bør vi kritisere mange influserere, ikke bare Sara Emilie. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleiskaffe skrev (3 minutter siden):

Men det ligger jo åpenbart noe i det da, når folk på jodel har bevisst gått inn for å forsøke å «ødelegge» for careless ved å legge inn dårlige tilbakemeldinger som ikke er reelle, ved at de aldri har handlet noe derfra. Det er jo rimelig spesiell oppførsel spør du meg! 

Men dette forutsetter jo at det Sara Emilie sier og stemmer. Og er det det? Kan hun sannsynliggjøre at det skjer i det omfanget hun påstår?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Men dette forutsetter jo at det Sara Emilie sier og stemmer. Og er det det? Kan hun sannsynliggjøre at det skjer i det omfanget hun påstår?

Det er et godt poeng, jeg henger ikke på jodel og har aldri sett dette selv. Her burde hun ha funnet frem bildebevis fra jodel for å underbygge argumentasjonen sin. 
Samtidig ser jeg mange av kommentarene her inne og hvor hissige og barnslige folk er, så jeg hadde ikke blitt spesielt overrasket over om noen med vilje legger inn dårlige tilbakemeldinger bare for å ødelegge. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lilleiskaffe skrev (7 minutter siden):

Det er et godt poeng, jeg henger ikke på jodel og har aldri sett dette selv. Her burde hun ha funnet frem bildebevis fra jodel for å underbygge argumentasjonen sin. 
Samtidig ser jeg mange av kommentarene her inne og hvor hissige og barnslige folk er, så jeg hadde ikke blitt spesielt overrasket over om noen med vilje legger inn dårlige tilbakemeldinger bare for å ødelegge. 

«Hissig og barnslig»? Har sett ett par - tre brukere her som er ganske sleivete -men det er vel ikke gjengs over for alle? Og hvordan henger det sammen med å bety at de faktisk går til det skritt å gidde legge inn falske anmeldelser? Har lest over de på trustpilot og de virker reelle nok. Er jo faktisk de som ikke er fornøyd, trenger ikke være falskt selvom man bare har gitt 1 stjerne. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleiskaffe skrev (13 minutter siden):

Problemet er at det hadde for min del ikke hatt noen bevisverdi. Hvem som helst kan skrive på Jodel, og nærmest skrive hva som helst. Dersom Sara Emilie ønsker det så er rimelig enkelt for henne (eller en av henne nærmeste) å skrive et innlegg der for å late som om det er noen som skal ta henne.

Lilleiskaffe skrev (13 minutter siden):

Og da er vi igjen tilbake til at det faktisk er mulig for Sara Emilie å samarbeide med plattformene for å bli kvitt useriøse og falske anmeldelser. Hadde hun villet. Og det ville gitt henne mer kredibilitet og fremstått som mer seriøst i det lange løpet enn å skape en usynlig fiende som hun vil ha hjelp til å bekjempe - med noen krokodilletårer.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 minutter siden):

Og da er vi igjen tilbake til at det faktisk er mulig for Sara Emilie å samarbeide med plattformene for å bli kvitt useriøse og falske anmeldelser. Hadde hun villet. Og det ville gitt henne mer kredibilitet og fremstått som mer seriøst i det lange løpet enn å skape en usynlig fiende som hun vil ha hjelp til å bekjempe - med noen krokodilletårer.

Det virker jo det -kom ett drøss 100% positive  på Trustpilot samme dag😆 Kjøpt og betalt med krokodilletårer og sympatihøsting🙊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (20 minutter siden):

Problemet er at det hadde for min del ikke hatt noen bevisverdi. Hvem som helst kan skrive på Jodel, og nærmest skrive hva som helst. Dersom Sara Emilie ønsker det så er rimelig enkelt for henne (eller en av henne nærmeste) å skrive et innlegg der for å late som om det er noen som skal ta henne.

Tror ikke de gidder for det er ikke så mye falske anmeldelser på Trustpilot at det er ett problem. Kikket over nå og de dårlige virker legit -god beskrivelse av problemet hos de fleste. Siste døgn har det kommet 13 anmeldelser med full pott med generell beskrivelse av hvor fantastiske produkter og fantastisk butikk Careless er ala 

«

Vurdert til 5 av 5 stjerner

Elsker alt bedriften selger !

Jeg har kjøpt kjoler, undertøy, gensre, bikini m.m. og alltid vært veldig fornøyd. Følger med på alle nye dropp for å sikre meg godbitene. Elsker Careless og eier Sara Emilie :)» 

Sikkert ei som er fornøyd men de anmeldelsene virker mer som en støtte til  SET etter innleggene om «nett-troll» som bare vil «ødelegge bedriften». Jeg kan ikke se noen nett-troll anmeldelser på Trustpilot ihvertfall 

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...