Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Jolanda skrev (1 time siden):

Ja, ikke vet jeg. Det var noen som skrev det i tråden her. 

Nei, personen skrev at annonsen ligger ute i et år etter salg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble veldig fint etter de hadde vært og stylet i dag. Men skjønner ikke, må hun ha det slik helt til huset blir solgt nå?  Har aldri selgt hus eller kjøpt så har ikke peiling på hvordan det funker😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (41 minutter siden):

Ble veldig fint etter de hadde vært og stylet i dag. Men skjønner ikke, må hun ha det slik helt til huset blir solgt nå?  Har aldri selgt hus eller kjøpt så har ikke peiling på hvordan det funker😅

Nei, det er stylet for fotografering. Så er det vel valgfritt om man vil ha det sånn til visning også, eller om man tar det bort før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke influensere😂 Maser om dårlig tid og mye å gjøre før fotograf kommer, ti min etterpå så setter hun seg ned for å fikse negler og skravle med følgerne🤷🏻‍♀️😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Birdo skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke influensere😂 Maser om dårlig tid og mye å gjøre før fotograf kommer, ti min etterpå så setter hun seg ned for å fikse negler og skravle med følgerne🤷🏻‍♀️😂

Så snappen hennes og bare MÅTTE inn for å se hva slags oppgulp som nå kom til å komme her inne nå som hun faktisk åpner seg litt igjen og ikke «bare kommer med den samme reklamen osv». Hun har virkelig rett da, hun _kan_ikke_ vinne med dere. For en stygg verden vi lever i. Nei, jeg er ikke perfekt selv, og jeg tror ikke det heller. Jeg gjør mange teite feil. Men jeg har siden sosiale medier kom, gått inn for at jeg aldri skal bidra til å spre netthets. Det er et valg jeg står for, og er stolt av, selvom jeg også kan reagere negativt på mye som sies og gjøres. Jeg velger bare simpelthen å la vær å legge energien min i det. Sara forteller at hun har stått/står i noe tøft på privaten som har gjort at hun har koblet litt av. Glem aldri at hun, som dere selv, bare er et menneske. Prøv å pust med magen og se ting fra andres perspektiv før dere tar på trollmaska og setter igang med dagens arbeid. Konstruktiv kritikk èr lov, selvom mange av dere mener SE takler det dårlig (ja, jeg har skummet litt gjennom tråden her), men det MANGE av dere kommer med er IKKE konstruktiv kritikk. Det er bare ondskapsfullt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (6 minutter siden):

Så snappen hennes og bare MÅTTE inn for å se hva slags oppgulp som nå kom til å komme her inne nå som hun faktisk åpner seg litt igjen og ikke «bare kommer med den samme reklamen osv». Hun har virkelig rett da, hun _kan_ikke_ vinne med dere. For en stygg verden vi lever i. Nei, jeg er ikke perfekt selv, og jeg tror ikke det heller. Jeg gjør mange teite feil. Men jeg har siden sosiale medier kom, gått inn for at jeg aldri skal bidra til å spre netthets. Det er et valg jeg står for, og er stolt av, selvom jeg også kan reagere negativt på mye som sies og gjøres. Jeg velger bare simpelthen å la vær å legge energien min i det. Sara forteller at hun har stått/står i noe tøft på privaten som har gjort at hun har koblet litt av. Glem aldri at hun, som dere selv, bare er et menneske. Prøv å pust med magen og se ting fra andres perspektiv før dere tar på trollmaska og setter igang med dagens arbeid. Konstruktiv kritikk èr lov, selvom mange av dere mener SE takler det dårlig (ja, jeg har skummet litt gjennom tråden her), men det MANGE av dere kommer med er IKKE konstruktiv kritikk. Det er bare ondskapsfullt. 

Jeg tror mange av problemene ligger i at det som etterhvert blir store millionbedrifter er bygd opp rundt influenserene sitt eget navn. Ofte er kommunikasjonen med følgerne også veldig «venninne-preget» og åpen. Samtidig så er dette jobben/ bedriften deres, og det drar penger inn i kassa. Når man da kommer med synspunkter og meninger, kritiserer/ mobber/ krenker man da en stakkars, uskyldig influenser eller en bedrift som tjener penger på engasjementet? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nidaros3 skrev (14 minutter siden):

Nei vet du hva😂 

Jeg har aldri hetset, ikke kom inn her å sleng ut «dere» og hvert fall ikke siter meg. Det var på ingen måte hetsing, mobbing eller noe som helst i innlegget mitt.

Jeg syns rett og slett bare at det er fascinerende at de klager over masse å gjøre og at tiden ikke strekker til, for så å sette seg ned for og lakke negler😂 Det må faktisk være lov å kommentere det, og da med litt humor, uten at krenketoget skal komme kjørende med pekefinger og moralisering.

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (24 minutter siden):

Du tenker du er bedre når du skriver innlegg som dette? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Birdo skrev (3 minutter siden):

Nei vet du hva😂 

Jeg har aldri hetset, ikke kom inn her å sleng ut «dere» og hvert fall ikke siter meg. Det var på ingen måte hetsing, mobbing eller noe som helst i innlegget mitt.

Jeg syns rett og slett bare at det er fascinerende at de klager over masse å gjøre og at tiden ikke strekker til, for så å sette seg ned for og lakke negler😂 Det må faktisk være lov å kommentere det, og da med litt humor, uten at krenketoget skal komme kjørende med pekefinger og moralisering.

Tipper hun var ferdig med det hun skulle gjøre da?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (31 minutter siden):

Enig med deg! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Orly skrev (7 minutter siden):

Du tenker du er bedre når du skriver innlegg som dette? 

Jeg tenker at jeg kommer med konstruktiv kritikk rettet mot et generelt problem i en tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fint hus hun har kjøpt seg, wow altså!🤩🏡  Og jeg er så misunnelig på kjolene hennes, ser ut som jeg må titte innom floyd en tur ja.😍 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros3 skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker at jeg kommer med konstruktiv kritikk rettet mot et generelt problem i en tråd. 

Vel jeg er uenig i at det du skreiv kun var konstruktivt 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nidaros3
Ellasnella skrev (22 minutter siden):

Jeg tror mange av problemene ligger i at det som etterhvert blir store millionbedrifter er bygd opp rundt influenserene sitt eget navn. Ofte er kommunikasjonen med følgerne også veldig «venninne-preget» og åpen. Samtidig så er dette jobben/ bedriften deres, og det drar penger inn i kassa. Når man da kommer med synspunkter og meninger, kritiserer/ mobber/ krenker man da en stakkars, uskyldig influenser eller en bedrift som tjener penger på engasjementet? 

Det var et fornuftig spørsmål. Vel.. hun har jo bygget opp merkevaren sin på å vise en uperfekt kropp og kreativiteten sin , så når dette opphører til et visst punkt er det vel naturlig at hun kan få konstruktiv kritikk rettet mot det. Og jeg har lest mange som savner det lille ekstra fra henne, for eksempel kreativitet, og når jeg ser gjennom profilen hennes så ser jeg selv hvordan kreativiteten har dalt, av uviss grunn, mest sannsynlig pga tidspress. Men det er så veldig mange totalt utnødendige kommentarer om at hun viser seg for sexy, you name it. Og jeg ser faktisk ikke problemet. Hun har gått gjennom en vanvittig stor forandring i livet sitt og hun har nok forandret seg mye på grunn av det. Derfor gjør merkevaren hennes det samme. Jeg tror egentlig, og håper, at hun finner tilbake til kreativitet på den måten hun hadde før, men jeg syns ikke hun skal være nødt til å vise seg fra en side hun kanskje ikke er komfortabel med i øyeblikket. Dessuten går mye av kritikken av henne ut på henne som person, for eksempel hvordan hun er som mor, og jeg kan ikke se hvordan det har direkte med merkevaren hennes å gjøre. Jeg syns fortsatt verden kan være unødvendig ubarmhjertig når man heller kan prøve å være litt raus, fra et menneske til et annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med disse siste dagene får hu. Jo virkelig vist at det disse influencerne driver med, ikke kan kalles en jobb. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smurfii skrev (5 minutter siden):

Ok, på dette bildet var hun faktisk utrolig søt i ansiktet! Synes de naturlige trekkene hennes kom litt frem og nesa lignet mer på den hun hadde før operasjonene😯💗 

D8D282F0-FA39-49F2-AF52-4FAFC25EE68C.png

Tror du har bomma litt her 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 minutter siden):

Tror du har bomma litt her 🙊

Takk for at du sa fra😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellasnella skrev (1 time siden):

Jeg tror dette er det største problemet med influencere.

En vanlig bedrift med slik omsetning, ville vært åpen for diskusjon rundt innhold, struktur, hva de gir og deler, etikk, moral og hvordan alt er bygget opp.

Men siden bedriften er de. Så kan de også påberoper seg, å bare være seg selv.

Og det er kinkig.. fordi verden er så ny på hvordan vi skal gjøre dette

Men hadde dette vært bedrifter som Get inspired, stronger, sport 1 eller mer, så ville vi holdt de ansvarlig om de sa eller gjorde noe som strider mot tro, eller moralitet eller slikt. Vi ville holdt de til en høyere standar fordi de er nettopp «bedrifter».

Influencere kan si og gjøre akkurat hva de vil. Uansett hvor forkastelig det er.

Og vi har tonnevis av eksempler på forkastelig, uetisk oppførelse blandt ulike influencere..

Men de er jo bare mennesker, så da de må vel få lov da 🤪

Endret av Snupps66
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizzling babe skrev (1 time siden):

For et fint hus hun har kjøpt seg, wow altså!🤩🏡  Og jeg er så misunnelig på kjolene hennes, ser ut som jeg må titte innom floyd en tur ja.😍 

Enig! Nydelig hus, gleder meg til å følge med på flytting og styling. Hun har en veldig fin stil, noe lignende min egen, så mye å hente inspirasjon fra🥰

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...