arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29341 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (4 minutter siden): Så hvor er dokumentasjonen din på at de selges på Finn, fordi lappene er tatt av? Altså den siste kolleksjonen som ble lansert 27.9.23 og som selges på Finn allerede?? At det ikke står i annonsen at lappen er på. Det har salgsverdi at plagget er nytt, så om du ser over annonser så ser du når det er nevnt er det ofte bilde av det også. Nevner du det ikke er det naturlig at det ikke er lapp på. Å nei det kan jeg ikke vite, akkurat som du ikke kan vite det, å vi begge tar nok feil innimellom, men at så mange glemmer å skrive det er ikke rimelig å tro. (Med mindre man liker grunnløse spekulasjoner å negativitet bare det kan gå i retning av noe man ikke liker) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29342 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) arnoyb skrev (1 minutt siden): At det ikke står i annonsen at lappen er på. Det har salgsverdi at plagget er nytt, så om du ser over annonser så ser du når det er nevnt er det ofte bilde av det også. Nevner du det ikke er det naturlig at det ikke er lapp på. Å nei det kan jeg ikke vite, akkurat som du ikke kan vite det, å vi begge tar nok feil innimellom, men at så mange glemmer å skrive det er ikke rimelig å tro. (Med mindre man liker grunnløse spekulasjoner å negativitet bare det kan gå i retning av noe man ikke liker) Så fortsatt ingen dokumentasjon fra deg nei. Det var ikke noe nytt. Jeg vet for øvrig at det du skriver ikke har rot i virkeligheten fordi jeg har lest annonsene. Endret 3. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. oktober 2023 #29343 Del Skrevet 3. oktober 2023 arnoyb skrev (28 minutter siden): Det er et salgs punkt at lappen er på, så regner med at man skriver det når den er på. Vet ikke hvor gammel din datter er og hvor gammel de som kjøper er, Men jeg har også solgt/kjøpt mye, lappen er viktig så da nevner man det. Var ei som la ut grønn Anna kjole for 15 min siden på finn.no. Hun fikk den i posten i dag men passer ikke så skulle selge den. Jeg var frekk og spurte om lappen er på. Å det var den😊 men sto ikke noe om det i Aanonsen 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29344 Del Skrevet 3. oktober 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Var ei som la ut grønn Anna kjole for 15 min siden på finn.no. Hun fikk den i posten i dag men passer ikke så skulle selge den. Jeg var frekk og spurte om lappen er på. Å det var den😊 men sto ikke noe om det i Aanonsen Å jeg har sendt melding med tre av de som ikke har dokumentert noe, de har ikke lappe. Så hvilke konklusjoner skal vi dra av dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29345 Del Skrevet 3. oktober 2023 elskersommer skrev (Akkurat nå): Var ei som la ut grønn Anna kjole for 15 min siden på finn.no. Hun fikk den i posten i dag men passer ikke så skulle selge den. Jeg var frekk og spurte om lappen er på. Å det var den😊 men sto ikke noe om det i Aanonsen De skriver som oftest grunnen til at de selger, og at lappen er av er ikke utelukkende årsaken til salg. Det er bare et forsøk på stråmann (igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29346 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (2 minutter siden): Så fortsatt ingen dokumentasjon fra deg nei. Det var ikke noe nytt. Jeg vet for øvrig at det du skriver ikke har rot i virkeligheten fordi jeg har lest annonsene. Jeg kan dokumentere tre av kjolene for jeg har vært i dialog om å kjøpe, men resten kan jeg ikke dokumentere. Så da har jeg bare litt mer dokumentasjon enn deg, ikke særlig mye altså 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29347 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (Akkurat nå): De skriver som oftest grunnen til at de selger, og at lappen er av er ikke utelukkende årsaken til salg. Det er bare et forsøk på stråmann (igjen). Les annonsene om du føler deg i tvil 😊 Så kan du jo konkludere hvems stråmenn som er størst. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 3. oktober 2023 #29348 Del Skrevet 3. oktober 2023 Man ville vel aldri skrevet i en finnannonse at man synes det man selger er noe dritstygt ræl, om man håper å få opp i mot det man selv betalte for produktet. Så at selgerne på finn skriver "nyyydelig kjole" og lignende tar jeg med en svær klype salt. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29349 Del Skrevet 3. oktober 2023 J.. skrev (18 timer siden): Den nye kjolen selges videre og klages mye på samme dag kundene mottar den. Careless er og blir dårlig design,og nå snakker jeg ikke estetisk. Og dette er dårlig kvalitet av CARELESS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. oktober 2023 #29350 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) caremore skrev (6 minutter siden): Og dette er dårlig kvalitet av CARELESS. Det samme er det med armene.. Endret 3. oktober 2023 av elskersommer 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29351 Del Skrevet 3. oktober 2023 Citha skrev (1 minutt siden): Man ville vel aldri skrevet i en finnannonse at man synes det man selger er noe dritstygt ræl, om man håper å få opp i mot det man selv betalte for produktet. Så at selgerne på finn skriver "nyyydelig kjole" og lignende tar jeg med en svær klype salt. elskersommer skrev (Akkurat nå): Nei det kan da ikke være så god reklame at det til enhver tid ligger 4-500 anonnser ute på Finn og Tise.. nå ligger det også mye ute på Facebook Nei, man skriver vel ikke at kjolen er så formløs og er trang i halsen, og ermene er altfor lange. Mange som ikke gidder å kjøpe da. Ja, det er mange annonser til å være et så lite firma. Hadde det vært meg som drev denne butikken hadde jeg i det minste skjerpet kvaliteten og prissatt kjolene riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 3. oktober 2023 #29352 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (15 minutter siden): Nei, man skriver vel ikke at kjolen er så formløs og er trang i halsen, og ermene er altfor lange. Mange som ikke gidder å kjøpe da. Ja, det er mange annonser til å være et så lite firma. Hadde det vært meg som drev denne butikken hadde jeg i det minste skjerpet kvaliteten og prissatt kjolene riktig. Enig. Er faktisk ganske på trynet at kjolene er så dårlig sydd, og så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29353 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Verba skrev (42 minutter siden): Enig. Er faktisk ganske på trynet at kjolene er så dårlig sydd, og så dårlig kvalitet. Utrolig, man kan følge salg av Careless ANNA neeeeesten time for time på Finn.no Endret 3. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 3. oktober 2023 #29354 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (1 time siden): Nei, man skriver vel ikke at kjolen er så formløs og er trang i halsen, og ermene er altfor lange. Mange som ikke gidder å kjøpe da. Ja, det er mange annonser til å være et så lite firma. Hadde det vært meg som drev denne butikken hadde jeg i det minste skjerpet kvaliteten og prissatt kjolene riktig. Hvilke mål er disse armene som er så lange sydd etter? Det samme gjelder formen og trang hals. Det må jo være feilvarer som blir lagt ut for salg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 3. oktober 2023 #29355 Del Skrevet 3. oktober 2023 arnoyb skrev (5 timer siden): Det på bildet så jo helt feil ut! Hadde ikke gitt meg der. Om lappen enda var på hadde jeg brukt angrerett, men om lappen ikke var der hadde jeg virkelig stått på for å fortelle dem at det der er ikke innafor! Enig meg deg , ville klage uansett lappen hvis det er feil. Men mange er ikke klare over at de har rett på reklamasjon hvis ødelagt om det er Anna eller Belle spiller ingen rolle. Du har alltid to års klagefrist (reklamasjonstid) når du kjøper noe av en profesjonell selger. For varer som ved vanlig bruk er ment å vare mye lenger, kan du klage i fem år. Joggesko og barneleker har typisk to års klagefrist, mens møbler og mobiltelefoner har en klagefrist på fem år (forbrukerkjøpsloven) https://www.forbrukerradet.no/forside/feil-ved-vare/ caremore skrev (5 timer siden): Så hvor er dokumentasjonen din på at de selges på Finn, fordi lappene er tatt av? Altså den siste kolleksjonen som ble lansert 27.9.23 og som selges på Finn allerede?? Spiller ingen rolle om lappen er av hvis reklamasjon . Er lappen på klarer ikke forstå en velger selge på finn og ikke returnere . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 4. oktober 2023 #29356 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) Det er litt interessant å se hvor mye hun legger ut på snap nå for å tjene mest mulig penger. I dag er vi så heldige at vi får lov å se på at Sara sminker seg:-) Tenk hvor heldige vi er:-) Og det mens pengene renner inn for all reklamen vi ser på:-) De tenker kun på penger og det er så utrolig lite sjarmerende:-) Endret 4. oktober 2023 av Snoker45 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 4. oktober 2023 #29357 Del Skrevet 4. oktober 2023 Snoker45 skrev (26 minutter siden): Det er litt interessant å se hvor mye hun legger ut på snap nå for å tjene mest mulig penger. I dag er vi så heldige at vi får lov å se på at Sara sminker seg:-) Tenk hvor heldige vi er:-) Og det mens pengene renner inn for all reklamen vi ser på:-) De tenker kun på penger og det er så utrolig lite sjarmerende:-) Har sluttet å se på snappene til henne og Therese. Er så mye uinteressant de legger ut kun for å tjene penger og det har ikke jeg tenkt å støtte. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. oktober 2023 #29358 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) baremeg skrev (38 minutter siden): Har sluttet å se på snappene til henne og Therese. Er så mye uinteressant de legger ut kun for å tjene penger og det har ikke jeg tenkt å støtte. Er ikke så nøye med kvaliteten på produktene sine, Tandberg tjener vel minst 400.000 i mnd på reklame mellom all prating på Snap. Er for øvrig lagt ut flere av de kjolene fra siste dropp på Finn i dag. Man kan spørre seg hvordan det er mulig å selge et produkt som ikke hadde str tabell før kvelden kjolene skulle lanseres. Hvor er yrkesstoltheten i dette opplegget?slik det ser ut er det kun cash is king, Endret 4. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 4. oktober 2023 #29359 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) baremeg skrev (9 timer siden): Har sluttet å se på snappene til henne og Therese. Er så mye uinteressant de legger ut kun for å tjene penger og det har ikke jeg tenkt å støtte. Jeg håper Snapchat blir reklamefritt igjen. Jeg betaler heller en sum i måneden for å bruke snapchat for å slippe alle den reklamen. Det har blitt så dårlig og det er så tydelig at de kun er ute etter penger. Endret 4. oktober 2023 av Mamak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. oktober 2023 #29360 Del Skrevet 4. oktober 2023 Snoker45 skrev (1 time siden): Det er litt interessant å se hvor mye hun legger ut på snap nå for å tjene mest mulig penger. I dag er vi så heldige at vi får lov å se på at Sara sminker seg:-) Tenk hvor heldige vi er:-) Og det mens pengene renner inn for all reklamen vi ser på:-) De tenker kun på penger og det er så utrolig lite sjarmerende:-) For å ikke snakke om når hun sitter og prater om Vixen. Å sier att det hun har gjort er så unikt.. hun har tross alt åpnet to butikker 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå