arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29321 Del Skrevet 3. oktober 2023 elskersommer skrev (1 minutt siden): Snakker vi ikke om Anna kjolen som ble lansert 27 september 🙈🙈 Nei det jeg skreiv var ang de nyeste innlegg på finn som det blei referert til, så jeg svarte. Av de var det kun en kjole som var med lapp, og det var en golden haze fra 19 august. Ingen av de andre har lapp å kan derfor ikke returneres og jeg mener da at uten noe info om at de er misfornøyde så fremstår ikke dette som noe rart eller dårlig som bør kritiseres og viser at det er noe feil på careless eller returordninga. Ønsker man å sette lys på det må man jo bruke eksempler som understreker sitt poeng, ikke som fullstendig overkjører poenget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29322 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Jo, det er det vi snakker om. Nei vi refererte til nylig lagt ut på finn, og fikk svar på det. Om vi ikke mente alle de som nylig var lagt ut burde vi nevnt det. For øvrig var den ene kjole som ikke er Anna fra forrige uke den eneste med lapp på. Når det ikke er lapp på så kan man ikke returnere, så hva er det vi egentlig snakker om? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. oktober 2023 #29323 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (9 minutter siden): Jo, det er det vi snakker om. Takk for den oppklaring.. ligger nede for telling med forkjølelse så er tett i pappen i dag🙈 så tenkte jeg kanskje hadde misforstått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. oktober 2023 #29324 Del Skrevet 3. oktober 2023 arnoyb skrev (8 minutter siden): Nei vi refererte til nylig lagt ut på finn, og fikk svar på det. Om vi ikke mente alle de som nylig var lagt ut burde vi nevnt det. For øvrig var den ene kjole som ikke er Anna fra forrige uke den eneste med lapp på. Når det ikke er lapp på så kan man ikke returnere, så hva er det vi egentlig snakker om? Ja nylig lagt ut på finn av den kjolen som ble lansert sist.. altså 27 september som er 6 dager siden. Vi prater jo ikke om kjoler som ble lansert for 1 år siden. Alt det ligger det i hopetall av på finn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29325 Del Skrevet 3. oktober 2023 elskersommer skrev (2 minutter siden): Ja nylig lagt ut på finn av den kjolen som ble lansert sist.. altså 27 september som er 6 dager siden. Vi prater jo ikke om kjoler som ble lansert for 1 år siden. Alt det ligger det i hopetall av på finn Det blei skrevet nylig lagt ut, men da har du jo spesifisert det og vi kan si at ingen av dem har lappe på så da kan de ikke returneres. Enkelte ønsker også bytte str, altså ikke misfornøyde. Ja da snakker vi om det samme nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29326 Del Skrevet 3. oktober 2023 elskersommer skrev (6 minutter siden): Takk for den oppklaring.. ligger nede for telling med forkjølelse så er tett i pappen i dag🙈 så tenkte jeg kanskje hadde misforstått Nei det har du absolutt ikke da. Vi snakker om de nylig lagt ut av anna, hvor de ikke har merkelapp og noen ønsker bytte i en annen størrelse. Altså ingenting å kritisere så litt usikker på hvorfor vi snakker om det, men var noen her som ønsket debatt rundt det. God bedring! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29327 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) elskersommer skrev (8 minutter siden): Takk for den oppklaring.. ligger nede for telling med forkjølelse så er tett i pappen i dag🙈 så tenkte jeg kanskje hadde misforstått Jeg har lagt ut bilder og dokumentasjon på at det er Anna kjolene lansert 27.9.23. Godt gjort at du er den eneste som har fått det med seg. Og som vi vet er det nok en gang problemer med str og kvalitet. Endret 3. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29328 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) arnoyb skrev (1 time siden): De nyeste er det bare 1 (etter som jeg kjapt så) som har lappen på å den er det vell ei stund siden blei lansert?! Kan vell ikke sende tilbake noen plass om du har tatt av lappen eller er gått over angrefristen, uansett om den bare er prøvd på eller ikke passer din fasong. arnoyb skrev (1 time siden): Du nevner at det er lagt ut 6 stk på to dager. Av de syv øverste er det kun 1 som nevner at lappen er på, da er det nærliggende å tro at det ikke er det på de andre 6, da kan de ikke returneres. Jeg vet ikke når denne golden haze blei lansert, men mente det var lengre enn ei uke siden, om du vet at det bare var ei uke siden så er det rart ja at hun ikke bare bruker angrefristen. Kan selv korrigere dette etter et kjapt søk på insta, den blei lansert 19 august å da hjelper det jo ikke at lappen er på, kan ikke returneres,... Så er det Anna fra siste dropp du diskuterer her? Ingen Anna som heter golden Haze sist jeg sjekket, og ikke minst er det minst 3 innlegg med bilder av kjolene som diskuteres. Og de samsvarer ikke med de opplysningene du kommer med. Endret 3. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plumpie Skrevet 3. oktober 2023 #29329 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (8 minutter siden): Jeg har lagt ut bilder og dokumentasjon på at det er Anna kjolene lansert 27.9.23. Godt gjort at du er den eneste som har fått det med seg. Og som vi vet er det nok en gang problemer med str og kvalitet. Ingen av annonsene du sikter til på finn (fra nytt dropp) nevner noe om dårlig kvalitet, kun feil størrelse… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29330 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (8 minutter siden): Så er det Anna fra siste dropp du diskuterer her? Ingen Anna som heter golden Haze sist jeg sjekket, og ikke minst er det minst 3 innlegg med bilder av kjolene som diskuteres. Og de samsvarer ikke med de opplysningene du kommer med. Nei, de nyeste, enkelt og greit. Der er det en belle med lappe(golden hazel). Ellers er det 6 anna. Ingen av de fra siste dropp (Anna) har lappe og kan derfor ikke sendes i retur. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 3. oktober 2023 #29331 Del Skrevet 3. oktober 2023 De nyeste kjolene som ble sluppet var iallefall utrolig vakre 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. oktober 2023 #29332 Del Skrevet 3. oktober 2023 Roe skrev (5 minutter siden): De nyeste kjolene som ble sluppet var iallefall utrolig vakre Er enig i at de er fine men du får helt lik kjole andre steder for en billigere penge. Dette er jo bare en kopi. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29333 Del Skrevet 3. oktober 2023 arnoyb skrev (48 minutter siden): Nei, de nyeste, enkelt og greit. Der er det en belle med lappe(golden hazel). Ellers er det 6 anna. Ingen av de fra siste dropp (Anna) har lappe og kan derfor ikke sendes i retur. Dokumentasjon på dette? At det står i annonsen at de ikke kan sendes i retur pga manglende lappe? Og det gjelder ALLE fra siste dropp som du skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roe Skrevet 3. oktober 2023 #29334 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg foreslår at man ignorerer brukerangrep og rapporterer det da brukerangrep og brukerdebatt ikke er tillatt på forumet. Nå begynner Vixen nominasjonene, det skal bli spennende å følge med på om hun klarer å vinne innen noen av de mange kategoriene i år. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 3. oktober 2023 #29335 Del Skrevet 3. oktober 2023 arnoyb skrev (3 timer siden): Den blei lansert 19 august. Står ingenting om lapper på de første på finn, av de som blei lansert forrige uke. De siste Anna kjolene ble lansert forrige uke. I august var det vel belle kjolene som ble lansert? Jeg er ikke skråsikker på siste. Men vet anna droppet var 27/9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29336 Del Skrevet 3. oktober 2023 Minlillelykke skrev (2 minutter siden): De siste Anna kjolene ble lansert forrige uke. I august var det vel belle kjolene som ble lansert? Jeg er ikke skråsikker på siste. Men vet anna droppet var 27/9 Les litt til. Det blei snakket om det som nylig var lagt ut på finn. Der var det Anna og ellers en stk belle. Så ja jeg snakker om Anna, med unntak av en kjole som var Belle. Har spesifisert dette tre ganger før... 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 3. oktober 2023 #29337 Del Skrevet 3. oktober 2023 Høstsemester skrev (16 timer siden): Nei, det ser ut som kvalitet ikke er noe careless synes er viktig. Det som er viktigst er at pengene «renner» inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29338 Del Skrevet 3. oktober 2023 elskersommer skrev (15 timer siden): Her kjøper de kjoler for ,900-1200 kr også må du finne frem nål og tråd å sy litt sting her og der og sy i hempe om du ønsker mindre utringning 🙈 Dette kan da ikke være vanlig i andre butikker? Nei, dette har jeg aldri opplevd. Har ikke hørt om andre som har opplevd det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29339 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (Akkurat nå): Nei, dette har jeg aldri opplevd. Har ikke hørt om andre som har opplevd det heller. Det på bildet så jo helt feil ut! Hadde ikke gitt meg der. Om lappen enda var på hadde jeg brukt angrerett, men om lappen ikke var der hadde jeg virkelig stått på for å fortelle dem at det der er ikke innafor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29340 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) arnoyb skrev (9 minutter siden): Les litt til. Det blei snakket om det som nylig var lagt ut på finn. Der var det Anna og ellers en stk belle. Så ja jeg snakker om Anna, med unntak av en kjole som var Belle. Har spesifisert dette tre ganger før... Så hvor er dokumentasjonen din på at de selges på Finn, fordi lappene er tatt av? Altså den siste kolleksjonen som ble lansert 27.9.23 og som selges på Finn allerede?? Endret 3. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå