Citha Skrevet 2. oktober 2023 #29281 Del Skrevet 2. oktober 2023 3 hours ago, caremore said: Hun må være tydelig på hva hun reklamerer for, hvis det ikke fremkommer at det er for treningstøy så er det ikke godt nok. Ja det var dette jeg mente. Det var jo først masse umerka, og når det da kom en merka snap bladde jeg frem og tilbake en stund for å finne ut hva som egentlig var endra. Aldri hørt om balion. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. oktober 2023 #29282 Del Skrevet 2. oktober 2023 J.. skrev (15 minutter siden): Enig. Klages også på enormt vide armer på siste kolleksjon. Det med armene ser man på modell bildene. Allerede flere kjoler fra siste dropp til salgs på Finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. oktober 2023 #29283 Del Skrevet 2. oktober 2023 caremore skrev (17 minutter siden): Det med armene ser man på modell bildene. Allerede flere kjoler fra siste dropp til salgs på Finn. Men hvorfor fortsetter folk å kjøpe dette? Jeg skjønner det bare ikke. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. oktober 2023 #29284 Del Skrevet 2. oktober 2023 Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Men hvorfor fortsetter folk å kjøpe dette? Jeg skjønner det bare ikke. Det forstår ingen. Det er nettopp derfor dette konseptet er så spesielt i markedsføringssammenheng. Det har kommet frem så mye negativt om både Careless og SE AS hvor Tandberg er leder og eier. Produktene står ikke til forventningene eller pris (som ikke er noe hemmelighet) men folk kjøper. Jeg har lyst til å påstå at hjernevasking er største salgspitch, men sier det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 2. oktober 2023 #29285 Del Skrevet 2. oktober 2023 J.. skrev (1 time siden): Den nye kjolen selges videre og klages mye på samme dag kundene mottar den. Careless er og blir dårlig design,og nå snakker jeg ikke estetisk. Ja, dette var jo flott. Ser ut som feilvare. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. oktober 2023 #29286 Del Skrevet 2. oktober 2023 Høstsemester skrev (Akkurat nå): Ja, dette var jo flott. Ser ut som feilvare. Men når flere kjoler er slik, så er det vel ikke det? Bare dårlig kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 2. oktober 2023 #29287 Del Skrevet 2. oktober 2023 caremore skrev (1 time siden): Ærlig talt, nå er det godt dokumentert og vel så det at disse kjolene er av dårlig kvalitet og selges for en altfor høy pris. Og folk kjøper disse gang på gang. På tide at kundene slutter å legge igjen penger i den bedriften? Careless har tydeligvis ikke noe intensjon om forbedre kvaliteten med det første. Nei, det ser ut som kvalitet ikke er noe careless synes er viktig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høstsemester Skrevet 2. oktober 2023 #29288 Del Skrevet 2. oktober 2023 caremore skrev (1 minutt siden): Men når flere kjoler er slik, så er det vel ikke det? Bare dårlig kvalitet. Flott som i «flott» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. oktober 2023 #29289 Del Skrevet 2. oktober 2023 J.. skrev (2 timer siden): Den nye kjolen selges videre og klages mye på samme dag kundene mottar den. Careless er og blir dårlig design,og nå snakker jeg ikke estetisk. Her kjøper de kjoler for ,900-1200 kr også må du finne frem nål og tråd å sy litt sting her og der og sy i hempe om du ønsker mindre utringning 🙈 Dette kan da ikke være vanlig i andre butikker? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 2. oktober 2023 #29290 Del Skrevet 2. oktober 2023 4 minutter siden, elskersommer said: Her kjøper de kjoler for ,900-1200 kr også må du finne frem nål og tråd å sy litt sting her og der og sy i hempe om du ønsker mindre utringning 🙈 Dette kan da ikke være vanlig i andre butikker? Ikke glem BHene hun også selger, som hun anbefaler å fjerne spilene i... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 2. oktober 2023 #29291 Del Skrevet 2. oktober 2023 Citha skrev (31 minutter siden): Ikke glem BHene hun også selger, som hun anbefaler å fjerne spilene i... Lurer på hva som blir «drama» neste gang hun har dropp. Det er nesten viktigere å selge ut neste dropp enn det har vært tidligere, det er ingen som ønsker å «brenne» inne med julekjoler. I tillegg så er det også viktig med tanke på det hårete målet om å selge Careless produkter for 70 millioner i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. oktober 2023 #29292 Del Skrevet 2. oktober 2023 elskersommer skrev (51 minutter siden): Her kjøper de kjoler for ,900-1200 kr også må du finne frem nål og tråd å sy litt sting her og der og sy i hempe om du ønsker mindre utringning 🙈 Dette kan da ikke være vanlig i andre butikker? Hvorfor finner man seg i det? Altså, kjøpe dyr kjole og så må man begynne å sy på den. Så tenker man bare pytt pytt og godtar det? Hvorfor? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjolin Skrevet 2. oktober 2023 #29293 Del Skrevet 2. oktober 2023 2 hours ago, caremore said: Det forstår ingen. Det er nettopp derfor dette konseptet er så spesielt i markedsføringssammenheng. Det har kommet frem så mye negativt om både Careless og SE AS hvor Tandberg er leder og eier. Produktene står ikke til forventningene eller pris (som ikke er noe hemmelighet) men folk kjøper. Jeg har lyst til å påstå at hjernevasking er største salgspitch, men sier det ikke. Kan jeg bare spørre hvor der har kommet frem så mye om dette merket. For jeg personlig har egentlig bare lest dritt om det her inne. Er oppriktig nysgjerrig😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. oktober 2023 #29294 Del Skrevet 3. oktober 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 3. oktober 2023 #29295 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (På 27.9.2023 den 22.01): Det er flere enn 4 stk på nett som mener at både Lindex, KappAhl, Pierre Robert og Zizzi har gode strømpebukser. Du som støtter den bedriften som trenger nye varer å pushe samt bedriften sine negative uttalelser om en konkurrerende virksomhet (igjen) er vel ikke en del av fakta heller. Enig! Jeg har skikkelige gnisselår, men er veldig fornøyd med mine - spesielt de jeg har fra Zizzi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29296 Del Skrevet 3. oktober 2023 Banjolin skrev (8 timer siden): Kan jeg bare spørre hvor der har kommet frem så mye om dette merket. For jeg personlig har egentlig bare lest dritt om det her inne. Er oppriktig nysgjerrig😊 Det er stort sett oppsummert her i tråden, hvis du blar deg bakover i tråden så er det godt dokumentert og opplyst 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29297 Del Skrevet 3. oktober 2023 Tiara07 skrev (1 time siden): Enig! Jeg har skikkelige gnisselår, men er veldig fornøyd med mine - spesielt de jeg har fra Zizzi. Mange som er fornøyd med Zizzi sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 3. oktober 2023 #29298 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Og kjolene fra siste dropp legges ut på Finn.no as we speak. Utsolgt for enkelte av fargene som passer bedriften bra, men hvorfor i all verden returnerer dere ikke kjolene istedenfor å legge de ut på Finn eller Facebook?? På 2 dager er det lagt ut 6 (!) stk og det er bare på Finn. Endret 3. oktober 2023 av caremore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29299 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (4 minutter siden): Mange som er fornøyd med Zizzi sine. Er nok mange som er fornøyd med mange forskjellige, både zizzi, PR, Lindex osv. Det gjør det jo dermed ikke usant at andre kan mene at zizzi er dårlig, PR blir hull i, Lindex er kort/lang i beina, alle mennesker er jo forskjellig. Så det er ikke en løgn, slik det hevdes i denne tråden når noens mening er i strid med noen andres. Det er heller ikke kritikkverdig eller banebrytende om en bedrift som allerede selger kjoler og undertøy velger og utvikle sitt merke i strømpebukser. Hvordan kvaliteten/prisen/miljøpåvirkning er gjenstår jo å se å evt kritisere når man vet om det er noe å kritisere, her inne får man et inntrykk at det automatisk skal kritiserer bare for at SE la ut en snap for to minutter siden om et tema. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 3. oktober 2023 #29300 Del Skrevet 3. oktober 2023 caremore skrev (7 minutter siden): Og kjolene fra siste dropp legges ut på Finn.no as we speak. Utsolgt for enkelte av fargene som passer bedriften bra, men hvorfor i all verden returnerer dere ikke kjolene istedenfor å legge de ut på Finn eller Facebook?? På 2 dager er det lagt ut 6 (!) stk og det er bare på Finn. De nyeste er det bare 1 (etter som jeg kjapt så) som har lappen på å den er det vell ei stund siden blei lansert?! Kan vell ikke sende tilbake noen plass om du har tatt av lappen eller er gått over angrefristen, uansett om den bare er prøvd på eller ikke passer din fasong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå