Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke SE As har godt av å få rullet frem FM saken atter en gang med tanke på at careless er på vei til å bli tvangsavviklet. SE sin motbydelige oppførsel er en gjenganger. Ingen utdannelse eller tegn til profesjonalitet.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sprite skrev (29 minutter siden):

Det er ganske tydelig utifra snapchatstoryen at dette var noe SE syns var hysterisk morsomt. Alle(!!) utenom en person klarer å se dette 

Jeg kommenterte ikke på reaksjonen til SE, den har jeg ikke sett. Men heller på det som for meg virket som bastante meninger om at det kun var fordi man syntes noe var hysterisk morsomt at man lo og at man ikke gjorde dette når man var sjokkert. 

• Hjerte 1
Skrevet

De som ikke har fått med SE sin motbydelige oppførsel ovenfor FM, kan gå inn på FM sin Instagram. Legg merke til hvordan SE formulerer seg og se hvor lite profesjonell hun er. Det er en skam og hun har ingenting i denne bransjen å gjøre. Jammen meg på tide at SE blir avviklet også. Uten careless som er det store trekkplasteret, har hun ingenting å komme med. Hun er snart gårsdagens nyheter i Dagbladet og Nettavisen. 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
Penelaphe skrev (2 minutter siden):

Jeg kommenterte ikke på reaksjonen til SE, den har jeg ikke sett. Men heller på det som for meg virket som bastante meninger om at det kun var fordi man syntes noe var hysterisk morsomt at man lo og at man ikke gjorde dette når man var sjokkert. 

Det er SE sin oppførsel vi diskuterer. 

• Liker 5
Skrevet
prepp skrev (18 minutter siden):

Jeg forsto det sånn at hun Johnsen hadde bedrift og at dette var filiokus media ut i fra meldingen din over, men ser at jeg har lest litt fort der, men jeg tok det som en bekreftelse fra deg.

Jeg får vente på svar fra denne spesifikke brukeren tror jeg, for det var det jeg lurte på, men kanskje du kan tydeliggjøre det?

Er filiokus media bedriften til Johnsen?

Nei det er det ikke!

• Liker 2
Skrevet (endret)
Penelaphe skrev (12 minutter siden):

Hun gjenfortalte historien og beskrev det som noe av det sykeste hun hadde hørt. Han som overtok bilen som merket at det var et barn der hadde sagt "den tar vi ikke vare på for deg". Som i og for seg er en artig måte å formulere seg på og si at barnet har det bra.

Endret av prepp
Skrevet
Høstsemester skrev (11 minutter siden):

De som ikke har fått med SE sin motbydelige oppførsel ovenfor FM, kan gå inn på FM sin Instagram. Legg merke til hvordan SE formulerer seg og se hvor lite profesjonell hun er. Det er en skam og hun har ingenting i denne bransjen å gjøre. Jammen meg på tide at SE blir avviklet også. Uten careless som er det store trekkplasteret, har hun ingenting å komme med. Hun er snart gårsdagens nyheter i Dagbladet og Nettavisen. 

Hver eller hva er FM?

Skrevet
Snublefot62 skrev (59 minutter siden):

Argumenterer du her for at Filiokus ikke skulle forsvart seg fordi de kunne tjene på oppmerksomheten? Og at frujohansen sine poeng ikke har en verdi fordi hun driver bedrift hun og?

Såklart filiokus media skal få forsvare seg selv. 
Men en viss frue lager storm i vannglass til egen vinning/interesse.

• Nyttig 1
Skrevet
Eea Elvira skrev (Akkurat nå):

Såklart filiokus media skal få forsvare seg selv. 
Men en viss frue lager storm i vannglass til egen vinning/interesse.

Hva vinner egentlig frujohansen på dette?

Og selv om hun har en gevinst, har hun ikke noen poeng?

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
prepp skrev (1 time siden):

Jøss, dette var en overraskelse. 

Jeg er enig med deg altså. Alt også😁 

Skjønte ikke den siste der da, er det hu Johnsen som har filiokus media?

Aner ikke hvem som har filiokus media, da jeg aldri hadde hørt om det før😅 og samme med denne visse fruen som skal øke sin følgerskare på andres vegne 💸😅

Snakk om å være ulv i fåreklær.

MEN det jeg vet, er at Filiokus er en merkeklær butikk for barn på østfoldhallen, som eksisterte først av alle.

Endret av Eea Elvira
  • Liker 2
Skrevet
Penelaphe skrev (20 minutter siden):

Å le når man er sjokkert, traumatisert osv er noe helt annet enn å slenge på latteremojies etter en planlagt formulert skriftlig setning. Blir hver dag «sjokkert» over hvor uvitende folk uttaler seg om ting 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
prepp skrev (1 time siden):

Jeg tror faktisk de fleste klarte å lese formidlingsmåten. Jeg tror ikke de fleste er her inne.

Det er vel ganske tydelig at se har driti seg lodrett ut…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Eea Elvira skrev (3 minutter siden):

Aner ikke hvem som har filiokus media, da jeg aldri hadde hørt om det før😅 og samme med denne visse fruen som skal øke sin følgerskare på andres vegne 💸😅

Snakk om å være ulv i fåreklær.

MEN det jeg vet, er at Filiokus er en merkeklær butikk for barn på østfoldhallen, som eksisterte først av alle.

Hva når SE øker sin følgerskare med å henge ut andre, inkludert The Well, følgere, andre influensere, skolen etc?

• Liker 19
Annonse
Skrevet
Minlillelykke skrev (3 minutter siden):

Det er vel ganske tydelig at se har driti seg lodrett ut…

Den er en gjenganger at hun driter seg ut. 

• Liker 5
Skrevet
prepp skrev (52 minutter siden):

At Johnsen prøver å bygge seg opp en følgerskare etter filiokus media greine. 

Edit: Og måten hun gjør det på.

Hun heter ikke Johnsen, men Johansen 

• Liker 8
Skrevet
Snublefot62 skrev (10 minutter siden):

Om ho har noen poeng eller ikke har jeg ingen formening om.

Som en annen kjent influenser fra Bergen så skor man seg på å heve seg over andre og innholdet er ikke «eget».

Slike gidder ikke jeg å vie noe til, ha ryggrad til å komme opp med noe eget som fanger folk sin interesse..

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Hva når SE øker sin følgerskare med å henge ut andre, inkludert The Well, følgere, andre influensere, skolen etc?

Aldri sagt jeg har vært enig i det?ikke følger jeg SE engang, er bare her inne for å diskutere.

Uansett om det er ho eller folk her inne, kom med eget innhold !!

• Liker 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (13 minutter siden):

Det er tydelig at Fru Johnsen som informerer om hvordan enkelte influensere drifter butikken sin, er et stort problem for denne influenceren også. Folk blir jo opplyst og ser at hun snikreklamerer og bruker unger som innhold. Det er ikke bra for omsetningen. Oppførselen til SE når hun får kritikk setter SE i et veldig dårlig lys.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...